Top of Flop stammen

DeletedUser80044

Guest
Imagination. bestaat voor 50% uit interns en bbtjes. Top of flop? Ons croissantje heeft wel dorpenwinst tegen Resistance, en dan in het bijzonder van Losing our Religion.

Was idd zoo goed als van een speler

Hier hebben wij ook een streep door getrokken zal dus niet weer gebeuren

+ als spelers op delete gaan met incs kan je er vrij weinig aan doen
 
Reactiescore
766
Imagination. bestaat voor 50% uit interns en bbtjes. Top of flop? Ons croissantje heeft wel dorpenwinst tegen Resistance, en dan in het bijzonder van Losing our Religion.

Ala dat daadwerkelijk het geval is, flop. Echter na iets meer onderzoek, kom je er al gauw achter dat dit grafiekje zeer geflatteerd is :p
 
Reactiescore
94

DeletedUser80044

Guest
Bij ons verdwijnen onze nieuwe “rekruten” niet na een week van de kaart :p

Bij ons ook niet wij staan al sterk vanaf dag 1 ;)

Laat staan dat 70% van je stam een solli gedaan heeft bij ons.

Zelf heb je ook gepolst of een join mogelijk was
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.478
Ala dat daadwerkelijk het geval is, flop. Echter na iets meer onderzoek, kom je er al gauw achter dat dit grafiekje zeer geflatteerd is :p
Ik geef toe dat ik niet veel verder heb gekeken dan dit grafiekje, maar waar moet ik nog meer onderzoek doen?

Was idd zoo goed als van een speler

Hier hebben wij ook een streep door getrokken zal dus niet weer gebeuren

+ als spelers op delete gaan met incs kan je er vrij weinig aan doen
Dat heb je soms natuurlijk. Maar dat is voor een buitenstaander lastig te zien.
 
Reactiescore
195
Bij ons ook niet wij staan al sterk vanaf dag 1 ;)

Laat staan dat 70% van je stam een solli gedaan heeft bij ons.

Zelf heb je ook gepolst of een join mogelijk was

Ach wij weten beter he :p

Klopt maar of die pols voor onszelf was is de vraag natuurlijk. Wij blijven trouw aan inf. Dit is dan ook weer het antwoord daarop :D
 

DeletedUser79458

Guest
Imagination. bestaat voor 50% uit interns en bbtjes. Top of flop? Ons croissantje heeft wel dorpenwinst tegen Resistance, en dan in het bijzonder van Losing our Religion.

Oneens. Alleen Siegbarste heeft verliezen geleden van Ima. aan Mystery Men. Voor de rest boekt Ima. winsten tegen elke andere stam op deze wereld, geincludeerd "top" stammen zoals Inf en Res. Zeker geen flopstam dus in mijn ogen :) Zoals @vtcpro al aangaf, die statistieken

Bij ons verdwijnen onze nieuwe “rekruten” niet na een week van de kaart :p

Maar worden wel makkelijk weggespeeld of verlaten de stam:rolleyes:
 
Reactiescore
195
Oneens. Alleen Siegbarste heeft verliezen geleden van Ima. aan Mystery Men. Voor de rest boekt Ima. winsten tegen elke andere stam op deze wereld, geincludeerd "top" stammen zoals Inf en Res. Zeker geen flopstam dus in mijn ogen :) Zoals @vtcpro al aangaf, die statistieken



Maar worden wel makkelijk weggespeeld of verlaten de stam:rolleyes:

Dat is ook de bedoeling van het spel toch denk dat sommige vergeten dat dit tribalwars is en niet internwars. ;)

Wie wordt er dan makkelijk weggespeeld, zie geen topspeler die makkelijk weggespeeld wordt. Maarja met halve informatie rondgooien is makkelijk. :)
 

DeletedUser79458

Guest
Dat is ook de bedoeling van het spel toch denk dat sommige vergeten dat dit tribalwars is en niet internwars. ;)

De bedoeling is dat jullie top 3 spelers de stam verlaten omdat het als een niet stabiele stam oogt? De bedoeling is dat spelers als Zaime volledig worden weggespeeld door BONKEN? Goed om te weten ;)
 
Reactiescore
1.365
De bedoeling is dat jullie top 3 spelers de stam verlaten omdat het als een niet stabiele stam oogt? De bedoeling is dat spelers als Zaime volledig worden weggespeeld door BONKEN? Goed om te weten ;)

Jonge wij zijn gewoon awesome. We BONKEN ze weg, jwz.
 
Reactiescore
1.478
Oneens. Alleen Siegbarste heeft verliezen geleden van Ima. aan Mystery Men. Voor de rest boekt Ima. winsten tegen elke andere stam op deze wereld, geincludeerd "top" stammen zoals Inf en Res. Zeker geen flopstam dus in mijn ogen :) Zoals @vtcpro al aangaf, die statistieken
Oneens met wat? Ik zei niet dat Imagination. verliezen leed of het slecht speelde, alleen dat ze veel interns hadden en bbs edelen.
 
Bovenaan