Top of Flop stammen

Reactiescore
195
Trains samengesmolten met TMI? dat nu hun opleidingsstam is, veel edelruimte hebben ze niet meer nu haha.
 

DeletedUser79458

Guest
De stam Friends. Top or flop?

Massastam dus weinig mogelijkheden met edellijnen. Ligging opzich is niet verkeerd maar zullen wel wat accounts moeten samengaan om dit te kunnen bolwerken. Voor alsnog: Flop.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.416
Feiten beginnen over het algemeen niet met ik denk, meningen wel
 

DeletedUser75778

Guest
'Ik denk dat' is een feit, als de nadruk ligt op 'het feit' dat je nadenkt, ook al is het een leugen of niet onderbouwd waarom je iets denkt. Verder wel heel leuk hoor, al die likes, maar ook weer kut. #durftefilosoferen #helpmisverstandendewerelduit #somspostikonzin #onzindiehoutsnijdt #lekkerpuuropditlateuur
 
Reactiescore
766
'Ik denk dat' is een feit, als de nadruk ligt op 'het feit' dat je nadenkt, ook al is het een leugen of niet onderbouwd waarom je iets denkt. Verder wel heel leuk hoor, al die likes, maar ook weer kut. #durftefilosoferen #helpmisverstandendewerelduit #somspostikonzin #onzindiehoutsnijdt #lekkerpuuropditlateuur

Daarom staat er ook “over het algemeen” o_O
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.416
'Ik denk dat' is een feit, als de nadruk ligt op 'het feit' dat je nadenkt, ook al is het een leugen of niet onderbouwd waarom je iets denkt. Verder wel heel leuk hoor, al die likes, maar ook weer kut. #durftefilosoferen #helpmisverstandendewerelduit #somspostikonzin #onzindiehoutsnijdt #lekkerpuuropditlateuur


Het is idd een feit dat dat zijn mening is :eek:
#confusing
 

DeletedUser80074

Guest
Hebben kortgeleden de drie grootste spelers qua puntenaantal overgenomen van een stam die met hun kon 'concurreren'. Dat zegt in eerste instantie veel over de drie spelers in kwestie (overlopers when the heat is on), maar ook zeker wat over ~FRS~. Door het overnemen van die drie spelers in kwestie hebben ze flink moet inleveren op groeipotentie en liggen hun potentiële clusters nu veel minder gunstig, zeker op lange termijn. Flop wil ik niet zeggen; maar top ook zeker niet.
 
Reactiescore
3.457
'Ik denk dat' is een feit, als de nadruk ligt op 'het feit' dat je nadenkt, ook al is het een leugen of niet onderbouwd waarom je iets denkt. Verder wel heel leuk hoor, al die likes, maar ook weer kut. #durftefilosoferen #helpmisverstandendewerelduit #somspostikonzin #onzindiehoutsnijdt #lekkerpuuropditlateuur
Be like Mies!
 
Bovenaan