Top of Flop stammen

DeletedUser7072

Guest
Lid kicken en hem gelijk edelen zonder waarschuwing en of NaP is een backstab. Hij had namelijk geen tijd om te reageren, nieuwe stam te joinen etc.

Dat rechtvaardigt de kick misschien,maar meteen gaan edelen is gewoon weg een beetje heel erg sneu.

Mwa vind ik wel.
Hoe zou jij het vinden om gekicked te worden en direct aangevallen worden door je ex stammies?
Tevens komt daar nog bij op deze wereld dat er geen os verstuurd mag worden buiten de stam.
Aangezien het target geen tijd kreeg om naar een nieuwe stam uit te kijken vind ik het wel degelijk een stab.
Door welke speler werd hij geedeld eigenlijk?

Los van deze situatie denk ik dat je het wel met me eens bent dat iemand kicken en direct edelen niet altijd onrechtvaardig is? Als iemand bijvoorbeeld aantoonbaar heeft gespioneerd voor de vijand of anderszins ondermijnend is geweest is een kick zonder vorm van NAP wel degelijk gerechtvaardigd. In dit geval ligt het aan de context, hij farmde PP en zijn stamgenoten verwachtte iets anders. Is het dan een stab? Ligt eraan. Het kan zijn dat het voor hem niet duidelijk genoeg was dat PP farmen niet mocht, of dat dit wel duidelijk was en hij het verborg puur om bescherming te krijgen. In het eerste geval is het een stab, in het 2de niet.
 
Reactiescore
766
Heb jij een andere maatstaf dan. Kan je wel zeggen dat in iedere normaal functionerende topstam het wel een stab is. Je mag anders vinden, maar dan ga jij daar niet binnen komen.
Ik heb inderdaad een andere maatstaf van stabben dan.. De reactie hierboven, dat is ook merendeel mijn standpunt en ik ga niet zeggen dat iemand stabt op basis van een matig logje dat creativity hier op het af heeft gedropt.

Speel btw op het moment wel in een normaal functionerende topstam hier hoor :(
 

DeletedUser73681

Guest
Nou dan moeten die achter hun oren krabben, Ik hoef niet meer te tonen omdat in de ogen van elke fatsoenlijke morele speler dit een stabb is
 
Reactiescore
766
Nou dan moeten die achter hun oren krabben, Ik hoef niet meer te tonen omdat in de ogen van elke fatsoenlijke morele speler dit een stabb is
Heerlijke reactie. Ten eerste slaat zo'n uitspraak natuurlijk nergens op, je kan me ook proberen te overtuigen. Ten tweede, omdat je 3 á 4 medestanders hebt op het AF beslis jij zo maar even dat zij representatief zijn voor "de fatsoenlijke morele spelers"?

Als laatste kom je met een logje waarin er een speler zegt: "geen idee, beslissing van de stam om hem te internen"?
Als dat het enige bewijs is dat je aan gaat voeren, kan je het beter thuis laten de volgende keer..
 

DeletedUser73681

Guest
Weinig vraagteken? of ruimte voor suggestie? haal het logje er nog maar even bij
 

Deleted User - 487694086

Guest
Heerlijke reactie. Ten eerste slaat zo'n uitspraak natuurlijk nergens op, je kan me ook proberen te overtuigen. Ten tweede, omdat je 3 á 4 medestanders hebt op het AF beslis jij zo maar even dat zij representatief zijn voor "de fatsoenlijke morele spelers"?

Als laatste kom je met een logje waarin er een speler zegt: "geen idee, beslissing van de stam om hem te internen"?
Als dat het enige bewijs is dat je aan gaat voeren, kan je het beter thuis laten de volgende keer..
Als de dader het toegeeft hoef je niet veel te bewijzen he :p
 
Reactiescore
420
Ik snap best dat jullie hem kicken omdat hij nutteloos is voor de stam. Het is niet netjes om eerst aan te geven dat je serieus gaat spelen en dan toch stiekem voor PP spaart. En dat hij nergens op reageert is ook niet slim want dan wordt de leiding achterdochtig. Maar het minste dat je kunt doen is hem de kans geven om een nieuwe stam te zoeken aangezien je hier enkel van stamgenoten ondersteuning kunt krijgen. Een NAP van 3 dagen was in dit geval netjes geweest.
 
Reactiescore
766
Als de dader het toegeeft hoef je niet veel te bewijzen he :p
Dan ga ik het toch maar proberen te weerleggen door middel van bewijsjes :p
2a4fdfb71cef3c81f256ee6303b6811f.png
4791f243c0017bfe0c71b4536886e0f9.png
Dit stukje snap ik dus niet helemaal, als ik het verkeerd heb hoor ik dat ook graag..
 

Deleted User - 487694086

Guest
Dan ga ik het toch maar proberen te weerleggen door middel van bewijsjes :p
2a4fdfb71cef3c81f256ee6303b6811f.png
4791f243c0017bfe0c71b4536886e0f9.png
Dit stukje snap ik dus niet helemaal, als ik het verkeerd heb hoor ik dat ook graag..
Hij is dan blijkbaar geedeld terwijl die in de stam zat?
 
Reactiescore
766
Weinig vraagteken? of ruimte voor suggestie? haal het logje er nog maar even bij
*Mag niet gedeeld worden*op 24.11. om 15:49 uur
beslissing van de stam om hem te internen aangezien hij voor pp speelde. sorry man
xxx op 24.11. om 15:47 uur
Wat is er met winter gebeurt?
Hij is dan blijkbaar geedeld terwijl die in de stam zat?

Midden in de NB, verhaaltje hiero klopt dus van geen kant. Hoe het hier overkomt is dat hij gekickt wordt en boem een trein op zn dorp krijgt. 20uur later na het verliezen van het dorp wordt hij gekickt? Krijgt er een odd van 3000 bij, vind het maar een vaag verhaal..
 

DeletedUser73681

Guest
xxx 24.11. om 15:52 uur
Geloof ik ook wel, maar extreem laag spel van je leiding
Getuigen 24.11. om 15:51 uur
ik heb geen leidingpositie ofzo ik ben maar een normaal lid. mijn focus ligt op w64. anders zou ik hier al heel wat sterker staan haha
xxxx24.11. om 15:51 uur
Backstabben dus? Jammer.
Getuigen 24.11. om 15:51 uur
stam heeft hem gekickt. ik moest hem edelen
 
Reactiescore
766
xxx 24.11. om 15:52 uur
Geloof ik ook wel, maar extreem laag spel van je leiding
Getuigen 24.11. om 15:51 uur
ik heb geen leidingpositie ofzo ik ben maar een normaal lid. mijn focus ligt op w64. anders zou ik hier al heel wat sterker staan haha
xxxx24.11. om 15:51 uur
Backstabben dus? Jammer.
Getuigen 24.11. om 15:51 uur
stam heeft hem gekickt. ik moest hem edelen
Maar hij was gekickt na het edelen, midden in de NB?
 

DeletedUser73681

Guest
ik zou hem als ik zo'n laag persoon was ook lekker in de NB edelen ja zij weten vast zijn uren

Daarbij vraag ik me af wat jouw motief is op dit moment? ben jij lid van TMI?
 

DeletedUser79458

Guest
Maakt toch alleen maar erger als je als stam iemand internt zonder zijn toestemming?
 
Reactiescore
766
ik zou hem als ik zo'n laag persoon was ook lekker in de NB edelen ja zij weten vast zijn uren

Daarbij vraag ik me af wat jouw motief is op dit moment? ben jij lid van TMI?

Ik ben geen lid van tmi, heb er ook weinig affectie mee..

Vind het gewoon geen stab en een beetje onzin, dus ga graag in discussie.
 

DeletedUser73681

Guest
Ik ben geen lid van tmi, heb er ook weinig affectie mee..

Vind het gewoon geen stab en een beetje onzin, dus ga graag in discussie.

Oke naja je hebt je recht op je eigen mening natuurlijk. Ik vindt alleen dat je er naast zit haha
 
Reactiescore
766
Reactiescore
1.476
Het is duidelijk een stab, maar een pp-farmer moet andere kant ook niet teveel zeuren imo.
 
Bovenaan