Top of Flop stammen

DeletedUser73681

Guest
Bewijs van wat? dat hij geedeld werd terwijl hij nog in de stam zat. Ja
 
Reactiescore
431
Speel jij binnen trains:O Maar dat het niet wordt toegestaan, betekent niet dat het niet laag spel? of zie ik dat verkeerd?

Als je weet hoe vies Trains wordt gestabt door Losing (en ook intern behandeld is door deze persoon) denk ik niet dat je spreken kan van vies spel.

Bewijs van wat? dat hij geedeld werd terwijl hij nog in de stam zat. Ja

In een gesprek met een trains lid heeft die aangeven dat die stoppen ging en zijn dorpen zou afgeven aan Losing. 2 dorpen zijn ook gepakt door ThaTimoo (Die weer geinternd wordt door Losing, die doet de hele dag niks anders). De rest hebben wij mooi voor zn neus weggepikt.

Ik heb geen screens van die berichten. Kan er wel achteraan gaan, maar dan krijg ik een mod in m'n nek vanwege de GDPR jankpolicy.
 

DeletedUser73681

Guest
Als je weet hoe vies Trains wordt gestabt door Losing (en ook intern behandeld is door deze persoon) denk ik niet dat je spreken kan van vies spel.



In een gesprek met een trains lid heeft die aangeven dat die stoppen ging en zijn dorpen zou afgeven aan Losing. 2 dorpen zijn ook gepakt door ThaTimoo (Die weer geinternd wordt door Losing, die doet de hele dag niks anders). De rest hebben wij mooi voor zn neus weggepikt.

Ik heb geen screens van die berichten. Kan er wel achteraan gaan, maar dan krijg ik een mod in m'n nek vanwege de GDPR jankpolicy.

Je hebt dorpen afgenomen van een speler die op dat moment in je stam zat. Stab dus. Wilde hij dit? Nee. Dus stab
 
Reactiescore
431
Wat is hier niet waar aan?
https://gyazo.com/40aea183cc4e4073579410e2e72c08a3

Je kan geen os sturen buiten de stam, dus je edelt zonder toestemming een stamgenoot. Weer een stab geval binnen Trains. Keurig

Weer een stab geval? Welke hebben we allemaal nog meer dan?

Die screenshot is overbodig, dat er aanvallen geweest zijn lijkt me duidelijk.

Als je als lid van een stam aangeeft dat je alle dorpen gaat afgeven aan de aartsvijand van de stam dan ben je stabber, niks anders. Als je dan ook nog zo dom ben om dit openbaar te staan verkondigen, dan krijg je dit.

'Je kan geen os sturen buiten de stam'

Er waren al 3 dagen voorbijgegaan voordat Farm and snipe dit geintje aan de stam wilde flikken, hij had dus allang netjes de stam kunnen leaven en nog een NAP mee kunnen krijgen. (Wat nog normaal is binnen Trains, zelfs Losing kreeg nog een NAP van 48 uur mee nadat hij een dag had lopen stoken en overal alle grenzen heen ging.) Maar nee, meneer bleef gezellig in de stam zitten. Wel handig, heb je gelijk alle interne info ;)

Iedereen die zijn dorpen afstaat aan een vijand van de stam is een pure stabber. Opruimen die handel.
 

DeletedUser73681

Guest
Bewijs van het feit dat een speler uit trains zijn dorpen gratis aan de vijand geeft... Niet van dat iemand van trains iemand anders van trains aanvalt.

Dat heb ik niet, dat is aan Trains zelf om te bewijzen.

Deze speler heeft zelf deze beslissing gemaakt (zijn dorpen afgeven) Dat is zijn recht te doen toch? met dorpen die hij zelf heeft verkregen. Als je het daar niet mee eens bent prima, kick je hem en geef je hem een NAP mee. Niet zo maar edelen
 
Reactiescore
431
Dat heb ik niet, dat is aan Trains zelf om te bewijzen.

Deze speler heeft zelf deze beslissing gemaakt (zijn dorpen afgeven) Dat is zijn recht te doen toch? met dorpen die hij zelf heeft verkregen. Als je het daar niet mee eens bent prima, kick je hem en geef je hem een NAP mee. Niet zo maar edelen

Reageer eens op mijn post dan knul.
 

DeletedUser73681

Guest
Weer een stab geval? Welke hebben we allemaal nog meer dan?

Die screenshot is overbodig, dat er aanvallen geweest zijn lijkt me duidelijk.

Niet overbodig, toont aan dat jullie een stamgenoot edelen zonder toestemming

Als je als lid van een stam aangeeft dat je alle dorpen gaat afgeven aan de aartsvijand van de stam dan ben je stabber, niks anders. Als je dan ook nog zo dom ben om dit openbaar te staan verkondigen, dan krijg je dit.

Stabber? Nee, hij geeft aan zijn dorpen af te geven aan speler waar hij schijnbaar meer vertrouwen in heeft. Betekent niet dat je hem even sneaky kan gaan edelen

'Je kan geen os sturen buiten de stam'

Er waren al 3 dagen voorbijgegaan voordat Farm and snipe dit geintje aan de stam wilde flikken, hij had dus allang netjes de stam kunnen leaven en nog een NAP mee kunnen krijgen. (Wat nog normaal is binnen Trains, zelfs Losing kreeg nog een NAP van 48 uur mee nadat hij een dag had lopen stoken en overal alle grenzen heen ging.) Maar nee, meneer bleef gezellig in de stam zitten. Wel handig, heb je gelijk alle interne info ;)

Iedereen die zijn dorpen afstaat aan een vijand van de stam is een pure stabber. Opruimen die handel.

Met die info is niks gedaan, dat is 1. (Kan dit niet bewijzen, dus hoop dat mijn woord genoeg is) Jullie hadden hem ook een NAP kunnen geven ? Ipv edelen ?
 
Reactiescore
431
Jezus, ik heb echt nog nooit iemand gezien die zo slecht in politiek en propaganda is.

Iemand die z'n stam verraad door samen te werken met de vijand krijgt edels op z'n nek.

Punt.

Einde verhaal.
 
Reactiescore
1.478
Dat heb ik niet, dat is aan Trains zelf om te bewijzen.

Deze speler heeft zelf deze beslissing gemaakt (zijn dorpen afgeven) Dat is zijn recht te doen toch? met dorpen die hij zelf heeft verkregen. Als je het daar niet mee eens bent prima, kick je hem en geef je hem een NAP mee. Niet zo maar edelen
Als ik ooit met jou in een stam zit zal ik ook al is mijn dorpen aan de ander geven.
 

DeletedUser73681

Guest
Is allemaal makkelijk praten mannen. Tuurlijk zit hij fout door zijn dorpen aan de aartsvijand te geven maar in mijn ogen betekent dit zeker niet dat je hem gelijk mag gaan edelen terwijl hij nog in je stam zit. Je noemt dit internen maar hier ben ik het niet mee eens. Ik zou zeggen, stab beide kanten op.

Hier hoef je het niet mee eens te zijn, dat vraag ik ook niet. Ik vroeg in 1e instantie alleen om het verhaal he. Dat duurde gewoon erg lang:S
 
Reactiescore
767
wrm is losing een stabber als iemand anders besluit zijn dorpen aftestaan aan hem? vind dat beetje het kromme van het verhaal
 
Bovenaan