Kunnen de Goden de Manipulatie overkomen?

Reactiescore
2.064
Ik kreeg een beetje een stond erbij en keek ernaar gevoel (omdat hij high is).

Denk niet dat jullie het veel beter deden, toen get high jullie aanviel! Het is alleen dat jullie nu met ze 3e aanvallen:rolleyes2: Als er met ze 3e op beil werd geblitzed, zou het zelfde gebeurd zijn wss...
 
Reactiescore
3.457
Misschien is overigens blitzen een betere benaming voor het 'random aanvallen zonder plan'.
Wellicht lees je het weer over het hoofd maar wij wilde de aandacht afleiden( hebben van GH tig clears gehad vandaag) om een blitz van zijn kant te voorkomen of op ze minst te verstoren.
Dus een blitz was het zeker niet,ff koekeloeren of we weer net zoveel troepen konden killen als de dag ervoor meer.
Denk dat wij meer incs op de teller hadden dan GH btw
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
853
Denk niet dat jullie het veel beter deden, toen get high jullie aanviel! Het is alleen dat jullie nu met ze 3e aanvallen:rolleyes2: Als er met ze 3e op beil werd geblitzed, zou het zelfde gebeurd zijn wss...
Ik heb nergens beweerd dat Beil actief was, jullie blijven volhouden dat GH actief is/was. Verschil is dan ook dat wij niets deden aangezien er simpelweg niemand online was.
 

DeletedUser79328

Guest
Tuurlijk zijn er door zowel mij als mn teamgenoten fouten gemaakt bij de aanvallen, maar om te zeggen dat er bijzonder weinig gegooid is, vind ik overdreven. Vandaag stond de teller qua edels rond de 50, wat met de ochtend erbij, tussen de 60 en 70 komt. Dit is al een dag of 3 aan de gang, wat zon 200 edels totaal is. Dat is geen mega aantal, maar om te zeggen dat t niets is, vind ik wat overdreven.
 
Reactiescore
967
Er zijn net als gister random aanvallen gegooid.
Aangezien wij vandaag van Get High incommings kregen uit zijn safe,zijn we wat begonnen met klieren om de aandacht van Savior te krijgen, zonder dat er ook maar 1 plan was.
Gister zijn er random edels gegooid met clears die clears werden nauwelijks gedodged waardoor er heel veel troepen kapot zijn gegaan.
Vandaag maar weer wat gegooid,bijzonder slecht gegooid ook.
Dodge fouten,hele slechte aanval van ons en het resultaat is bijzonder te noemen.
Tuurlijk heeft GH een bijzonder moeilijk cluster( waar jullie zelf voor gekozen hebben schijnbaar) maar door teveel nalatigheid aan de kant van GH vele dorpen verloren.

Defineer 'random edels gooien'. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je die edels ongetimed op het dak van GH gepleurd hebt en daarmee dorpen hebt binnengeharkt. Dat valt in mijn ogen als random te omschrijven. Daarnaast als je met 3 enorme spelers(tel apog niet eens mee nu) je edels 'random' gooit, kom je gok ik al snel op een 200+ aantal. Wat toch wel een pittig potje deffwerk opleverd, om nog maar niet te spreken over de slagkracht die achter dergelijke accounts zit en het cluster waarmee GH zich dient te verdedigen.
 

DeletedUser47575

Guest
Ik ben ook vooral benieuwd waar de dorpen verloren worden. Als het in die gekke bult is, dan snap ik dat het deffen lastig is. A Lone Wolf is trouwens wel in alle stilte aan het opstaan. Keurige derde plek ondertussen.
 

DeletedUser69389

Guest
Defineer 'random edels gooien'. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je die edels ongetimed op het dak van GH gepleurd hebt en daarmee dorpen hebt binnengeharkt. Dat valt in mijn ogen als random te omschrijven. Daarnaast als je met 3 enorme spelers(tel apog niet eens mee nu) je edels 'random' gooit, kom je gok ik al snel op een 200+ aantal. Wat toch wel een pittig potje deffwerk opleverd, om nog maar niet te spreken over de slagkracht die achter dergelijke accounts zit en het cluster waarmee GH zich dient te verdedigen.
Dat cluster wordt de hele tijd als excuus gebruikt, maar wie heeft dat cluster zo gemaakt? Dat is ook team GH en dan dien je de verantwoordelijkheid daarvoor te dragen. Kun je dat niet dan dien je aanpassingen daaraan te doen, maar niet smoesjes te bedenken.
 
Reactiescore
3.457
In mijn ogen is een massa een gecoördineerde aanval van verschillende spelers.

Defineer 'random edels gooien'. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je die edels ongetimed op het dak van GH gepleurd hebt en daarmee dorpen hebt binnengeharkt.
Om maar met je eigen woorden deze vraag te beantwoorden,de aanvallen op GH waren NIET gecoördineerd en besproken met de andere accounts wie waar en hoe laat etc
We hebben letterlijk clears en edels gedropt.

@Peter Pannekoek ,wij gooien pas sinds gister edels?:p
Dus om het nu een driedaagse edelspam te noemen is een tikkeltje overdreven.
 
Reactiescore
853
Tuurlijk zijn er door zowel mij als mn teamgenoten fouten gemaakt bij de aanvallen, maar om te zeggen dat er bijzonder weinig gegooid is, vind ik overdreven. Vandaag stond de teller qua edels rond de 50, wat met de ochtend erbij, tussen de 60 en 70 komt. Dit is al een dag of 3 aan de gang, wat zon 200 edels totaal is. Dat is geen mega aantal, maar om te zeggen dat t niets is, vind ik wat overdreven.
200 edels over drie dagen is veel? Jongen toch, wat moet jij een ellende beleven op de dag dat je ze in een uur krijgt i.p.v. 72u.

Ik ben ook vooral benieuwd waar de dorpen verloren worden. Als het in die gekke bult is, dan snap ik dat het deffen lastig is. A Lone Wolf is trouwens wel in alle stilte aan het opstaan. Keurige derde plek ondertussen.
Dit was na dag 1 (maandag)
QNb378B.png


Dag 2 (dinsdag)
JuMg0K3.png
 
Reactiescore
967
Dat cluster wordt de hele tijd als excuus gebruikt, maar wie heeft dat cluster zo gemaakt? Dat is ook team GH en dan dien je de verantwoordelijkheid daarvoor te dragen. Kun je dat niet dan dien je aanpassingen daaraan te doen, maar niet smoesjes te bedenken.

Ik gebruik het ditmaal zeker niet als excuus. Dat GH's cluster kut was, was allang bekend en dat het na het internen van Doske wellicht nog lastiger werd gemaakt, was iedereen zich van bewust. Dat maakt het echter niet minder waar dat wanneer 3 accounts van enorme grootte een front hebben met veel slagkracht het elk account lastig gemaakt kan worden, ongeacht zijn cluster. De slagkracht die een account als Savior kan leveren is niet te vergelijken met bijvoorbeeld een GH die een pietlullig phalanxje heeft. En dan hebben we het enkel over Savior.

Om maar met je eigen woorden deze vraag te beantwoorden,de aanvallen op GH waren NIET gecoördineerd en besproken met de andere accounts wie waar en hoe laat etc
We hebben letterlijk clears en edels gedropt..

Ik blijf erbij dat wanneer je lukraak wat edels gooit met 3 accounts van dergelijke grootte je het de verdediger enorm pittig kunt maken. Vooral als de middelen van een verdediger beperkt zijn t.o.v. de aanvallers. Of dit nou komt door dorpenhoeveelheid, deffverhoudingen of dodgefouten laat ik even in het midden.
 
Reactiescore
3.457
Wat ik persoonlijk een beetje jammer vind is dat het weer gegooid wordt op de grote overmacht.
We hebben letterlijk gereageerd op het slechte Dodge werk van GH gister en als afleiding omdat ook onze teller boven de 1.2k incommings stond.

Kijken we naar de aanval op Repel die Doske, Callis,Whale en Runner uitvoerde ( met veel meer edels) hoe noemen we dat dan?
Dan zijn wij toch ook zo eerlijk om te zeggen dat het een prima aktie was van jullie kant?

Maar wanneer wij een speler aftasten en besluiten om wat edels te droppen is het ineens een verhaal dat zijn verlies te wijten is aan de grote overmacht?
Vind dat eerlijk gezegd een beetje flauw:p
Onze focus lag de afgelopen week totaal niet op GH, Whale en Savior waren elkaar dagelijks aan het aanvallen met edels over en weer.

Als wij nu minimaal 500 clears hadden gedropped met Alw en Beil dan snap ik de uitspraak wel,maar dit was gewoon een gevolg van slecht deff werk.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
735
Van slagkracht van Savior was inderdaad geen sprake, er zijn van onze kant amper clears naar GH gegaan en ik geloof dat zowel beil als alw ook niet erg ruim zaten in volle clears :D
 
Reactiescore
853
Van slagkracht van Savior was inderdaad geen sprake, er zijn van onze kant amper clears naar GH gegaan en ik geloof dat zowel beil als alw ook niet erg ruim zaten in volle clears :D
Op geen enkel moment liepen er meer dan 150 clears vanuit beil
 
Reactiescore
1.075
Defineer 'random edels gooien'. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je die edels ongetimed op het dak van GH gepleurd hebt en daarmee dorpen hebt binnengeharkt. Dat valt in mijn ogen als random te omschrijven. Daarnaast als je met 3 enorme spelers(tel apog niet eens mee nu) je edels 'random' gooit, kom je gok ik al snel op een 200+ aantal. Wat toch wel een pittig potje deffwerk opleverd, om nog maar niet te spreken over de slagkracht die achter dergelijke accounts zit en het cluster waarmee GH zich dient te verdedigen.

Zowat alle edels van beil waren ongetimed..
 

DeletedUser78434

Guest
Tuurlijk zijn er door zowel mij als mn teamgenoten fouten gemaakt bij de aanvallen, maar om te zeggen dat er bijzonder weinig gegooid is, vind ik overdreven. Vandaag stond de teller qua edels rond de 50, wat met de ochtend erbij, tussen de 60 en 70 komt. Dit is al een dag of 3 aan de gang, wat zon 200 edels totaal is. Dat is geen mega aantal, maar om te zeggen dat t niets is, vind ik wat overdreven.

300 in 4 dagen, beat that!
 
Bovenaan