Top & Flop stammen

Reactiescore
1.075
feitje blijft dat je je leugens probeert te verbergen met praatjes , aangezien je "nog nooit wat gehoord hebt over een voorstel om wuttie te edelen" :D
 

DeletedUser77704

Guest
feitje blijft dat je je leugens probeert te verbergen met praatjes , aangezien je "nog nooit wat gehoord hebt over een voorstel om wuttie te edelen" :D

Misschien eens leren lezen?

Je zegt onderstaande:

"Mwha ik denk dat Qua deze massa als gewonnen mag aanzien, anders zou Fix niet aan spelers als Abuser die helemaal niet met fix heeft, aanbieden om het gehele acc wuttie te internen en fix te joinen ."

Ik reageer hierop waar dit ooit beweerd is, in de dingen die jullie tonen als bewijs is dit nergens gezegd.
 
Reactiescore
1.075
Misschien eens leren lezen?

Je zegt onderstaande:

"Mwha ik denk dat Qua deze massa als gewonnen mag aanzien, anders zou Fix niet aan spelers als Abuser die helemaal niet met fix heeft, aanbieden om het gehele acc wuttie te internen en fix te joinen ."

Ik reageer hierop waar dit ooit beweerd is, in de dingen die jullie tonen als bewijs is dit nergens gezegd.

je wilt wuttie laten vervangen, zn gehele acc is front, gaan de belletjes rinkelen? je wilt ze elders zien, als speler of als jump idk, maar gaan de belletjes rinkelen? je probeert je onder dingen uit te lullen waar je je niet onderuit kan lullen.
 

DeletedUser77704

Guest
je wilt wuttie laten vervangen, zn gehele acc is front, gaan de belletjes rinkelen? je wilt ze elders zien, als speler of als jump idk, maar gaan de belletjes rinkelen? je probeert je onder dingen uit te lullen waar je je niet onderuit kan lullen.

Over onderuit lullen gesproken xD

Misschien eens lezen wat er echt staat en niet wat je denkt dat er staat. Zeker als je hele gesprek zou hebben zou je wat meer weten. Dit is enkel aandachttrekkerij van zieligste soort omdat je enkel zaken uit verband ruk zonder enige context. Zielig hoor dat je geen normale P&P kan voeren binnen de regels ;)
 
Reactiescore
1.075
Over onderuit lullen gesproken xD

Misschien eens lezen wat er echt staat en niet wat je denkt dat er staat. Zeker als je hele gesprek zou hebben zou je wat meer weten. Dit is enkel aandachttrekkerij van zieligste soort omdat je enkel zaken uit verband ruk zonder enige context. Zielig hoor

Er staat duidelijk dat abuser wuttie mag internen, dat wuttie elders moet, en dat je abuser wilt recruiten, idk waar ik me onderuit moet lullen :p
 

DeletedUser77704

Guest
Er staat duidelijk dat abuser wuttie mag internen, dat wuttie elders moet, en dat je abuser wilt recruiten, idk waar ik me onderuit moet lullen :p

Jij zegt dat hij heel wuttie zou morgen internen wat nergens in je "bewijs" word gezegd. Oftewel je klets uit je nek.
 
Reactiescore
1.075
dit word beetje sad justin..
 
Reactiescore
1.075
Van jouw ja xD Je beweert iets wat nergens zo gezegd is, zonder context wat later nog word toegevoegd. Dus wie is er sad....


ik zie echt niet wat hier niet aan te begrijpen is :p

b29b585d08c39e1ca184cdc577c1e6a4.png
 
Reactiescore
389
Man man man er is in de laatste 5 pagina's 1 echt goeie post geweest over stammen die top of flop zijn, daar heb ik ook op gereageerd, maar verder zijn er gwn 100 posts met politiek gezever.
Wat boeit het nou toch alsjeblieft allemaal. Heb het is over echte acties en niet over dingen die gezegd zijn. Dat is echt zo zinloos, net of je de ander z'n standpunt. Kg gaat veranderen
 
Reactiescore
180
Jammer dan Wuttie het opgeeft na 1 massa van onze kant. Hij zal zijn redenen er wel voor hebben denk..

Maar wel jammer dat hij dan spelers als abuser dan wilt rekruteren door zichzelf te laten internen door hem.. Persoonlijk zie ik dat als een daad van wanhoop. We zien ook al dat zijn MB dorpen van hem internt.

Sorry wuttie, maar ik had wel beter verwacht van je eigenlijk.
 

DeletedUser79988

Guest
Sinds wanneer zijn jullie met 4 leden :rolleyes:

Stomme fout, al nagekeken stond verkeerd ingesteld standaard kan gebeuren.
Is zijn nieuwe dorpje helaas weer paar punten minder :(

Ik ben hier even nieuwsgierig. Ik zal hier even heel objectief zijn gezien ik volledig los sta van deze situatie. Je zegt hier dat dit verkeerd ingesteld stond, Fix zegt (correct me if i'm wrong) tegen kata gebruik te zijn. Maar in welke situatie is het hoofdgebouw wel gebruikt als kata target? Lijkt me niet dat dit de eerste keer was hij een clear stuurde right?
 

DeletedUser77704

Guest
Jammer dan Wuttie het opgeeft na 1 massa van onze kant. Hij zal zijn redenen er wel voor hebben denk..

Maar wel jammer dat hij dan spelers als abuser dan wilt rekruteren door zichzelf te laten internen door hem.. Persoonlijk zie ik dat als een daad van wanhoop. We zien ook al dat zijn MB dorpen van hem internt.

Sorry wuttie, maar ik had wel beter verwacht van je eigenlijk.

Wuttie was voor massa al in problemen door RL. Ik deed VV toen dit gevraagd werd aan abuser ;) Dus had keuze nieuw team er op of abuser erbij die stuk van zijn front kon overnemen met andere speler in stam. Fix heeft account goed draaiend gehouden al die tijd op tijden dat de bespelers van wuttie niet konden door RL situatie.
 
Bovenaan