Waarom vogels in een volière horen en niet achter een typemachine.

DeletedUser58227

Guest
Ik trek het niet hier vanavond nog serieus op te reageren.
Zal kijken of ik later nog motivatie op kan brengen te reageren op deze onkul, wat een lachertje ben jij zeg.
"Kan het me even niet herinneren" en andere shit opmerkingen en dan maar zeggen dat er geen bewijs is. Ga fietsen haha
 
Reactiescore
3.457
Plaats je screens dan,frist zijn geheugen vast snel van op:p
 
Reactiescore
1.278
Ik trek het niet hier vanavond nog serieus op te reageren.
Zal kijken of ik later nog motivatie op kan brengen te reageren op deze onkul, wat een lachertje ben jij zeg.
"Kan het me even niet herinneren" en andere shit opmerkingen en dan maar zeggen dat er geen bewijs is. Ga fietsen haha

Ach jo hou zulke posts dan ook voor je, ga er serieus op in met een inhoudelijke post in plaats van dit niet geargumenteerde gebazel. Wel mooi dat je nu exact hetzelfde doet als hetgeen van wat je GK verwijt. Je verlaagd je niveau wel verschrikkelijk makkelijk valt zo te zien, vast en zeker gaan er geen aanpassingsproblemen optreden bij het toetreden van je ex-vijandstam.
 

DeletedUser73358

Guest
Ik trek het niet hier vanavond nog serieus op te reageren.
Zal kijken of ik later nog motivatie op kan brengen te reageren op deze onkul, wat een lachertje ben jij zeg.
"Kan het me even niet herinneren" en andere shit opmerkingen en dan maar zeggen dat er geen bewijs is. Ga fietsen haha

Sorry maar ik blijf altijd vrij netjes, dat ik het niet eens ben met je argumentatie kun je niet handelen want zoals ik aangaf puntje bij paaltje is er helemaal niets ontkracht en enkel een hele emmer met modder.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser58227

Guest
Ach jo hou zulke posts dan ook voor je, ga er serieus op in met een inhoudelijke post in plaats van dit niet geargumenteerde gebazel. Wel mooi dat je nu exact hetzelfde doet als hetgeen van wat je GK verwijt. Je verlaagd je niveau wel verschrikkelijk makkelijk valt zo te zien, vast en zeker gaan er geen aanpassingsproblemen optreden bij het toetreden van je ex-vijandstam.

Tot dusver ben ik de enige die hier met inhoudelijke posts en bewijsmateriaal is gekomen. Dat heb ik van jullie anders nog niet gezien.
Bewijsmateriaal wat ik eerder heb getoond wordt simpelweg genegeerd of afgedaan als "kan ik me even niet herinneren". Totaal andere situatie en ga niet constant bezig blijven bewijsmateriaal aan te leveren en me in te spannen een fatsoenlijk iets te posten als een fatsoenlijke reactie van jullie ook nog altijd uitblijft.
Van jou heb ik zelfs nog geen eens een reactie mogen ontvangen, dus jij bent wel de laatste die me aan mag spreken op dat feit.

Sorry maar ik blijf altijd vrij netjes, dat ik het niet eens ben met je argumentatie kun je niet handelen want zoals ik aangaf puntje bij paaltje is er helemaal niets ontkracht en enkel een hele emmer met modder.

Ik heb wel degelijk een hele hoop zaken opgehelderd en ontkracht. Dat jij daar niet inhoudelijk op ingaat en het simpelweg afdoet met "ik kan het me niet herinneren" betekent niet dat ik niets heb ontkracht Twan. Zo gemakkelijk gaat dat niet.
Ik heb jullie ongelijk en hypocrisie meermaals aangetoond, als jij van mening bent dat niet klopt mag jij dat ook aantonen. Tot dat jij niet aantoont ik fout zit - wat je niet gaat kunnen doen - zit je dus wel degelijk fout.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.278
Tot dusver ben ik de enige die hier met inhoudelijke posts en bewijsmateriaal is gekomen. Dat heb ik van jullie anders nog niet gezien.
Bewijsmateriaal wat ik eerder heb getoond wordt simpelweg genegeerd of afgedaan als "kan ik me even niet herinneren". Totaal andere situatie en ga niet constant bezig blijven bewijsmateriaal aan te leveren en me in te spannen een fatsoenlijk iets te posten als een fatsoenlijke reactie van jullie ook nog altijd uitblijft.
Van jou heb ik zelfs nog geen eens een reactie mogen ontvangen, dus jij bent wel de laatste die me aan mag spreken op dat feit.

Je hebt toch net een reactie ontvangen, daarvoor heb ik ook al gereageerd. Dat ik op zo'n lange post niet direct reageer en niet direct ga typen als iemand een post van mij wil betekent niet dat deze post niet gaat komen. Dus reageer maar niet zo overdreven Stan.

Zeker jij bent de enige die met inhoudelijke posts en bewijsmateriaal is gekomen, daarnaast ben jij ook de enige die hier gepost hebt sta je rang 1 op TW ben je een makkelijk persoon en ga je morgen MP joinen. Ah wacht sorry :s, was mezelf even kwijt en heb de fantasieflow doorgezet.
 

DeletedUser73358

Guest
Ik kan vrij moeilijk bewijs leveren van zaken zoals die leidingschat, ik ben echt geen persoon met fotografisch geheugen. Ik kan me enkel heugen dat ik vanaf het begin vrij duidelijk geweest ben dat ik never en te nimmer meer in een leidingspositie wou zitten gezien mijn verleden. (Wat ik precies gezegd heb een aantal weken geleden, werkelijk geen idee meer)

Edit 1
Schijnbaar kan ik toch nog die chatgeschiedenis zien:
29 september (3:22 PM) direct na het bericht dat Cactus op delete stond en voor de gesprekken met MP.
Lijkt mij goed om een daadkrachtige leiding te hebben
En verder hoef ik er ook niet bij betrokken te zijn
Soms is het beter een slechte keuze zonder drama en gezeik te volgen
Dan een goede call, waar je weken mee bezig bent etc
Dus buiten normale invloed (vanuit het normale skype/forum in-game) hoef ik er niet bij betrokken te worden
Ik verwacht dat de keuzes/opties goed doordacht zijn en van kant slaan
Zelfs al zijn ze dit niet, indien nodig zullen wij met liefde onze clears/fakes en def etc sturen

Buiten die chat was m'n laatste activiteit in die chat op 25 september, ver voor de val van Cactus en gesprekken met MP.

Dit was de manier hoe ik in die chat kwam (op 19 september):
ed6c6886e3.png

6780f8f247.png

Jij maakt verwijten richting ons en MP. Veel hiervan is op niets anders dan aannames gebaseerd. Kortom, wat verwacht je dat ik hier chats van die gesprekken ga delen, want dat zal ik persoonlijk niet doen. De stamleiding van MP zou dat moeten doen mochten ze dat uberhaupt willen en m.b.t. Nida ben ik ook persoonlijk al uitgepraat.

Jullie/jij beweren dat wij Jonas hebben overgehaald en wij beweren dat we er enkel mee hebben overlegd. Dit is niet onze fout zelfs en ik kan me eerlijk gezegd vrij weinig aantrekken van wat Jeroen nou werkelijk wel of niet wou, die heeft het account toch op delete gezet en was inactief. Dus ik vind het geen schande dat overgebleven co-spelers eigenhandig acties verrichten op zulke accounts, die hebben het account ook van delete af gehaald en Lukas heeft zelfs voor het account proberen te spreken terwijl hij er geen toegang meer tot had.

Jullie/jij beweren dat wij niet in overleg met Nida/Ice/Kurt die gesprekken zijn aangegaan, wij beweren dat er altijd een speler, doorgaans de hoofdspeler hebben aangesproken. Dit zijn altijd optionele opties geweest, nooit hebben wij dit geforceerd. Kwam volledig van onze goodwill af, want nogmaals als het aan MP. gelegen had was het enkel GK. Tot slot waren al deze gesprekken in de begins-fase en spijtig nog niet ver gevorderd toen alles lekte.

Nee ik weet niet waar we over moeten doorpraten, maar ik zie constant nieuwe verwijten/verhalen en argumentatie waar het merendeel echt gewoon complete onzin van is, of niet eens ons probleem is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69389

Guest
Ach jo hou zulke posts dan ook voor je, ga er serieus op in met een inhoudelijke post in plaats van dit niet geargumenteerde gebazel. Wel mooi dat je nu exact hetzelfde doet als hetgeen van wat je GK verwijt. Je verlaagd je niveau wel verschrikkelijk makkelijk valt zo te zien, vast en zeker gaan er geen aanpassingsproblemen optreden bij het toetreden van je ex-vijandstam.
Waar zie je geen argumenten? Je spreekt jezelf wel weer vaak tegen. Een tip: Het lijkt mij voor vliegende kanaries niet slim om oogkleppen op te hebben. Krijg je zoveel kans om tegen een muur aan te vliegen. Iets wat bij jullie momenteel vaak voorkomt. Dus doe die oogkleppen maar gewoon af.
 

DeletedUser69389

Guest
Ik kan vrij moeilijk bewijs leveren van zaken zoals die leidingschat, ik ben echt geen persoon met fotografisch geheugen. Ik kan me enkel heugen dat ik vanaf het begin vrij duidelijk geweest ben dat ik never en te nimmer meer in een leidingspositie wou zitten gezien mijn verleden. (Wat ik precies gezegd heb een aantal weken geleden, werkelijk geen idee meer)

Edit 1
Schijnbaar kan ik toch nog die chatgeschiedenis zien:
29 september (3:22 PM) direct na het bericht dat Cactus op delete stond en voor de gesprekken met MP.


Buiten die chat was m'n laatste activiteit in die chat op 25 september, ver voor de val van Cactus en gesprekken met MP.

Dit was de manier hoe ik in die chat kwam (op 19 september):
ed6c6886e3.png

6780f8f247.png

Jij maakt verwijten richting ons en MP. Veel hiervan is op niets anders dan aannames gebaseerd. Kortom, wat verwacht je dat ik hier chats van die gesprekken ga delen, want dat zal ik persoonlijk niet doen. De stamleiding van MP zou dat moeten doen mochten ze dat uberhaupt willen en m.b.t. Nida ben ik ook persoonlijk al uitgepraat.

Jullie/jij beweren dat wij Jonas hebben overgehaald en wij beweren dat we er enkel mee hebben overlegd. Dit is niet onze fout zelfs en ik kan me eerlijk gezegd vrij weinig aantrekken van wat Jeroen nou werkelijk wel of niet wou, die heeft het account toch op delete gezet en was inactief. Dus ik vind het geen schande dat overgebleven co-spelers eigenhandig acties verrichten op zulke accounts, die hebben het account ook van delete af gehaald en Lukas heeft zelfs voor het account proberen te spreken terwijl hij er geen toegang meer tot had.

Jullie/jij beweren dat wij niet in overleg met Nida/Ice/Kurt die gesprekken zijn aangegaan, wij beweren dat er altijd een speler, doorgaans de hoofdspeler hebben aangesproken. Dit zijn altijd optionele opties geweest, nooit hebben wij dit geforceerd. Kwam volledig van onze goodwill af, want nogmaals als het aan MP. gelegen had was het enkel GK. Tot slot waren al deze gesprekken in de begins-fase en spijtig nog niet ver gevorderd toen alles lekte.

Nee ik weet niet waar we over moeten doorpraten, maar ik zie constant nieuwe verwijten/verhalen en argumentatie waar het merendeel echt gewoon complete onzin van is, of niet eens ons probleem is.
Veel onzin weer die al eerder is ontkracht. Bijvoorbeeld over de vermeende inactiviteit van de eigenaar van Nida. Heeft in het andere topic al betoogt dat dat niet klopt. Dus hou die gele kanarie sprookjes maar in jullie MP foliere, want die "pogingen" tot "P&P van jullie is zo doorzichtig als wat.
 

DeletedUser73358

Guest
Veel onzin weer die al eerder is ontkracht. Bijvoorbeeld over de vermeende inactiviteit van de eigenaar van Nida. Heeft in het andere topic al betoogt dat dat niet klopt. Dus hou die gele kanarie sprookjes maar in jullie MP foliere, want die "pogingen" tot "P&P van jullie is zo doorzichtig als wat.
Wat klopt er dan niet aan, dat Jeroen eens (op een onspecifieke tijd) iets in de Cube-chat zei?

Nogmaals Nida was al lang inactief en stond op delete, ver voordat deze drama uberhaupt speelde. Wat is er dus precies ontkracht, dat account was behoorlijk inactief. PM's werden dagenlang niet gelezen en een reactie van de spelers bleef uit.

Een serieus groot onderwerp zoals dit was in het verleden tweemaal al in onze handen gevallen omdat we dagenlang op reacties zaten te wachten gaf Jeroen ons hier regelmatig het iniatief om daarover te beslissen:

Maar daar had ik toch al ja op gezegd hierboven? Dat je daar dingen mee moogt regelen. Geen probleem voor mij :p

b8ab10938a.png


Voor de hele mogelijke overstap naar MP. is Jeroen inderdaad niet benaderd door ons, maar daarvoor toen stond het account ook nog niet op delete en zelfs toen kregen we dus al de bevoegdheid om in een aantal relevante samenwerkingen/overeenkomsten voor dat account aan te gaan.

Dit alles zegt gewoon dat wij een zeer goed beeld van het account en de activiteit hadden en wisten dat dit aangepakt moest worden. (ook de reden dat we er dus een kennis op hadden kunnen zetten in overleg met Jeroen)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
735
Ach jo hou zulke posts dan ook voor je, ga er serieus op in met een inhoudelijke post in plaats van dit niet geargumenteerde gebazel. Wel mooi dat je nu exact hetzelfde doet als hetgeen van wat je GK verwijt. Je verlaagd je niveau wel verschrikkelijk makkelijk valt zo te zien, vast en zeker gaan er geen aanpassingsproblemen optreden bij het toetreden van je ex-vijandstam.

Och wat simpel.. Jij verlaagd je dus exact tot hetzelfde met deze opmerking makker :)
 

DeletedUser69389

Guest
Wat klopt er dan niet aan, dat Jeroen eens (op een onspecifieke tijd) iets in de Cube-chat zei?

Nogmaals Nida was al lang inactief en stond op delete, ver voordat deze drama uberhaupt speelde. Wat is er dus precies ontkracht, dat account was behoorlijk inactief. PM's werden dagenlang niet gelezen en een reactie van de spelers bleef uit.

Een serieus groot onderwerp zoals dit was in het verleden tweemaal al in onze handen gevallen omdat we dagenlang op reacties zaten te wachten gaf Jeroen ons hier regelmatig het iniatief om daarover te beslissen:



b8ab10938a.png


Voor de hele mogelijke overstap naar MP. is Jeroen inderdaad niet benaderd door ons, maar nogmaals toen stond het account ook nog niet op delete en zelfs toen kregen we dus al de bevoegdheid om in een aantal relevante samenwerkingen/overeenkomsten voor dat account aan te gaan.

Dit alles zegt gewoon dat wij een zeer goed beeld van het account en de activiteit hadden en wisten dat dit aangepakt moest worden. (ook de reden dat we er dus een kennis op hadden kunnen zetten in overleg met Jeroen)

Weer een flinke pot bullshit. Ik citeer daarom zijn eigen antwoord.


Twan je schrijft hier zo veel nonsens om de reputatie van GK toch maar rooskleuring te houden dat je nu zelfs met leugens afkomt om mij zwart te maken ten voordele van GK... Vandaar heb ik besloten om hier toch maar eenmalig even te reageren.

Het is een feit dat er geprobeerd is om het email adres op Nidavellir te veranderen om zo het account te kapen voor eigen doeleinden. Ter info: ik was nog maar een dag of twee/drie inactief toen deze actie al plaatsvond.

Ik kan niet zwart op wit bewijzen wie het gedaan heeft maar al het indirect bewijs op basis van de reacties die ik gehad heb, wijst er wel op dat GK erachter zat. Dit door een co van Nida te laten loggen die er in feite al mee gestopt was (Jonas). Deze co is een vriend van een van de spelers op GK en was ook even op Nida gekomen op vraag van GK, dus je hoeft geen berg aan bewijs te hebben om door te hebben wiens zet dit was...

Wat echter erger was dan deze zet is dat ze (zowel GK als leiding Mp.) er blijkbaar ook in geslaagd waren om de mensen in Cube te doen geloven dat ik zelf met Nida naar Mp. wilde overstappen achter de rug van iedereen. Vervolgens werd ik als stabber bestempeld toen het hele verhaal uitkwam, ook door mijn eigen ‘co-spelers’. Ook Rens was hier vol overtuigd van mijn schuld aangezien hij hierdoor onterecht in zijn Golden Awards lijstje aanhaalde dat hij Nida de eerstkomende werelden niet meer hoefde te zien. Gelukkig vergde het niet al te veel uitleg om toch een aantal mensen met gezond verstand ervan te overtuigen dat ik niets met Mp. te maken had en dat er duidelijk meer achter zat.. Het was voornamelijk door al deze onterechte beschuldigingen aan mijn adres dat ik besloten heb om het account definitief op delete te zetten. Ik was en ben namelijk van mening dat iemand die zulk een verdorven acties uitvoert om toch maar kost wat kost het account mee te hebben het totaal niet verdient om het account nog aan hun kant te hebben op welke manier dan ook. Mijn enige spijt hierbij is dat ik zelf zodanig teleurgesteld was door al dit onterecht negativisme aan mijn adres dat de resterende Cube spelers nu ook Nida kwijt zijn..

Om het verhaal af te sluiten: ik hoorde hoe graag GK (en Mp. ook blijkbaar) Nida in de stam wilden hebben en dat vooral GK het enorm jammer zou vinden als het account verloren zou gaan. Meer dan dat hoefde ik niet te horen om de delete knop in te drukken. Ik hoop dat GK nu dolblij is met de bb’s en rustig kan mediteren over hun mislukte kaping terwijl ze deze aan het overnemen zijn...



Neen maar er waren op Nida geen andere bespelers meer en ik was ook geen maanden gestopt, slechts een paar dagen alvorens het account op grijs ging. Ik heb in principe solo gespeeld op Nidavellir van de eerste tot de laatste dag. Tenzij je van mening bent dat een paar dagen aan losse acties van anderen, en enkel als het hun uitkwam, voldoende is om te kunnen spreken over ‘team Nida’... Het feit dat het account geworden is wat het was alvorens het op delete ging is voor 99% aan mij te danken, wat mij meer recht geeft dan eender wie ook op deze wereld om het account op delete te zetten...



Wel ik ben dus niet 'zo'n eigenaar' als je mijn reactie hierboven leest...



Wel Twan, er was geen team om van het account te schoppen. Tenzij je het over je kapingsteam hebt?



Al die inactieve co-spelers waren gestopt man. Je hebt het hier over Jonas, die geen zin had om nog verder te doen aangezien hij zich door jullie gedwongen voelde om in de eerste plaats te beginnen op deze wereld. Hij wilde zelf nooit echt op W62 spelen en deed het enkel omdat jullie het vroegen...



Geen idee wie jij bent. Maar als je mijn reactie hierboven even leest omtrent dat ik zowat alles solo deed gedurende heel de looptijd van het account vermoed ik dat ik een pak meer heb gedaan voor Cube dan de gemiddelde speler in Cube aangezien de meesten wel andere actieve spelers hadden om hen te helpen op het account...



Dank je voor het enige compliment van jou hier, dankzij mijn solo acties werd het inderdaad een top account.

Mvg,

Jeroen
 

DeletedUser58227

Guest
Wat klopt er dan niet aan, dat Jeroen eens (op een onspecifieke tijd) iets in de Cube-chat zei?

Nogmaals Nida was al lang inactief en stond op delete, ver voordat deze drama uberhaupt speelde. Wat is er dus precies ontkracht, dat account was behoorlijk inactief. PM's werden dagenlang niet gelezen en een reactie van de spelers bleef uit.

Hier nogmaals de screen, dan zonder de namen maar met datum. Blijkbaar is het zo wel toegestaan volgens het tw team. De dag voordat bekend werd je met Mp. samenheulde heeft Jeroen nog enkele berichten in de stamchat gestuurd die jij ook gezien hebt.
2643qsm.png


Overigens geeft Jonas zelf aan al weken lang niet gelogd te hebben op Nidavellir en daar ook geen interesse in te hebben. Even later in het gesprek beweerd Jonas dat Lukas het wachtwoord veranderd zou hebben, wat een compleet achterlijke en sneue beschuldiging is.
Wijst er opnieuw op jullie Jonas hiervoor hebben ingezet omdat dit een maat van jullie is en Jeroen en Lukas, de twee spelers die nog wel logden zich niet konden vinden in jullie ideeën.
f0rdcn.png


Voor de hele mogelijke overstap naar MP. is Jeroen inderdaad niet benaderd door ons, maar daarvoor toen stond het account ook nog niet op delete en zelfs toen kregen we dus al de bevoegdheid om in een aantal relevante samenwerkingen/overeenkomsten voor dat account aan te gaan.

Dit alles zegt gewoon dat wij een zeer goed beeld van het account en de activiteit hadden en wisten dat dit aangepakt moest worden. (ook de reden dat we er dus een kennis op hadden kunnen zetten in overleg met Jeroen)

Dus Jeroen is toch niet benaderd over wat jullie met Nidavellir van plan zijn? Lol, oke fijn dat dit eindelijk toegegeven wordt in ieder geval. Nu nog de volgende stap dat wordt toegegeven dit een ontzettende grote en smerige fout was.

Wie quote je daar overigens? Want is geen quote uit dit topic, noch van mij, noch van Nidavellir/Jeroen, noch van een relevant iets volgens mij.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73358

Guest
Zou je specifiek kunnen aangeven wat er niet klopt dan, het is nogal een lange post en ik heb geen idee waar je precies op doelt.
 

DeletedUser73358

Guest
Hier nogmaals de screen, dan zonder de namen maar met datum.
Dus Jeroen is toch niet benaderd over wat jullie met Nidavellir van plan zijn? Lol, oke fijn dat dit eindelijk toegegeven wordt in ieder geval. Nu nog de volgende stap dat wordt toegegeven dit een ontzettende grote en smerige fout was.

Oke je deelt wel heel erg selectief berichten, toevallig ging die discussie in the stamchat over het feit dat Nida op delete stond en dat iedereen pleitte was.

Lukass gaf hier letterlijk aan niet meer te spelen (trouwens een regel boven hetgeen dat jij zojuist poste):
ce44f6d553.png


Dus het feit dat Lukass niet meer actief was, of geen intentie had is hiermee dus ook duidelijk.

Dit is wat Jeroen zei toen hij zich probeerde te verantwoorden dat hij het account op delete gezet had:

d49c37c4ba.png


4d5e8a7af7.png

Dit is trouwens hoe Cube het account probeerde te kapen zonder overeenstemming van Jeroen en wisten niet eens welke spelers er speelden:

0b5d5d5fc5.png

Kortom het verwijt dat jij nu richting ons maakt (zonder overleg een team op Nida te zetten) probeert Cube hier precies, zonder overleg met een co-speler, laat staan met Jeroen, het verschil is dat wij dit dus in overleg met een co-speler gedaan hebben en jullie niet eens :rolleyes:

Jij haalt er logs bij, deze zijn niet echt in je voordeel ondanks dat je extreem selectief berichten deelt hier.

Dus de reactie van Jeroen in de Cube chat was n.a.v. de rage binnen Cube toen ze erachter kwamen dat het account op delete stond. Jeroen boeide dit schijnbaar niet echt en reageerde absoluut niet op de poging van Cube om er een nieuw team op te zetten, wat er minuten voor besproken was.

Nee nogmaals, het account zoals de logs bevestigen was inactief en stond op delete, was snel tijdelijk even van delete afgehaald en vervolgens weer op delete gezet. Behalve een korte rage en reactie op de verwijten binnen Cube op Jeroen is er niets gebeurd, sterker nog hij geeft daar letterlijk aan dat het account onbemand is.

Dus waar komt jou reactie Stan, dat het een hele grote fout was om een nieuw team op Nida proberen te regelen zonder overeenstemming van Jeroen (de hoofdeigenaar), of uberhaupt een co-speler van dat account.

Hoop dat ik met de logs de situatie volledig afgerond heb, de gehele logs zijn beschikbaar op deze link en ik ben er klaar mee:

https://pastebin.com/FeHwgTXk
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser58227

Guest
Klinkt opnieuw leuk ja, maar het is weer een vertekend beeld. Ga ik later ook wel weer op terugkomen...
Gaat in ieder geval om het feit jullie zonder overleg met Nidavellir/Jeroen probeerden het account van hem af te pakken door het wachtwoord en e-mail te veranderen zodat het account mee kon naar Mp. Zo iets was Cube. nooit van plan en dat weet je zelf ook donders goed.

Overigens heb ik nergens gezegd Lukas actief was op Nidavellir. Heb gezegd Jeroen en hij als enige nog wel eens logde en zelfs nog vv hebben gedraaid, waar Jonas dus al weken niet meer logde. Tussen niet actief zijn en helemaal afwezig van het account zijn zit nog een aanzienlijk verschil.
 
Reactiescore
3.457
het verschil is dat wij dit dus in overleg met een co-speler gedaan hebben en jullie niet eens :rolleyes:
Een co speler die inactief was en een goede vriend van 1 van de kanaries ja.
 

DeletedUser73358

Guest
Een co speler die inactief was en een goede vriend van 1 van de kanaries ja.
Ja beter dan geen overleg met een co-speler zoals Cube geprobeerd heeft, nogmaals bekijk de logs van de Cube-chat:
(Dominic... is Jeroen trouwens)

Daarin zie je ook duidelijk dat het team volledig inactief was en Jeroen/Lukass geen intentie hadden om te spelen, top ik was volledig vergeten om logs naar voren te halen maar als ze je case bevestigen zijn ze verdomd handig.

Zullen we dit topic de grond in trappen, of gaat Stan nu de acties van Cube goed proberen te praten of de achterbakse actie van Lukas te verdedigen omtrent het bewust onjuist representeren van een account zonder toegang?

Overigens was Chuchu op dat moment leiding van Cube, dus het was niet een random chat, maar het kwam dus vanuit de ''nieuwe'' leiding.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser58227

Guest
Succes met dit topic de grond in trappen, ik nodig je uit dat te proberen want dat heb je tot op heden zeker niet gedaan.
Je actie om iemand zijn account af te pakken door het wachtwoord en e-mail adres te wijzigen om het zo mee te kunnen nemen naar de vijand is er echt niet minder vies op geworden.
De logs die in je link staan bewijzen overigens ook niets nieuws.
Was al de hele tijd bekend Jeroen en Lukas niet actief waren, maar Jonas was gewoon helemaal uit beeld. Geen idee wat je constant ermee probeert te bewijzen dat Jeroen en Lukas geen top actieve spelers waren. Blijven in herhaling vallen en is vrij irrelevant gebleken ondertussen.

Jason heeft nooit in de/een chat met "leiders" gezeten. Je logs komen ook niet uit een leiderschat, maar uit de stamchat. Is ook irrelevant trouwens, raar dat je telkens irrelevante quotes en 'argumenten' aan blijft halen.
 

DeletedUser73358

Guest
Klinkt opnieuw leuk ja, maar het is weer een vertekend beeld. Ga ik later ook wel weer op terugkomen...
Gaat in ieder geval om het feit jullie zonder overleg met Nidavellir/Jeroen probeerden het account van hem af te pakken door het wachtwoord en e-mail te veranderen zodat het account mee kon naar Mp. Zo iets was Cube. nooit van plan en dat weet je zelf ook donders goed.

Dit argument heb ik direct met jou gevoerd en heb ik elders ook al aangehaald. Cube was een hele chaotische stam en een deel van de spelers waarmee Nida reeds heeft samengewerkt zouden de stam verlaten. Wij hebben in overleg met een co-speler dus gekeken naar opties buiten Cube.

Ik snap dat je dit weegt, maar in werkelijkheid gaat dit argument niet echt op. Het maakt niet uit voor welke doeleinde het account gebruikt wordt zonder toestemming van co-spelers of de eigenaar. Dit argument zou enkel zwaar wegen als Cube een stabiele stam was, zonder runners, een actieve leiding en als men reageerde op VV en def-aanvragen/massa's etc.

Onze samenwerking met Nida kwam vanuit Fralo al en we hebben voor het account zoals ik in de vorige reacties duidelijk gemaakt ook deels mogen beslissen voor dat account in vrij relevant zaken omdat reactie doorgaans even uitbleef en ik gok/hoop dat Jeroen wel zou inzien dat wij het beste voor het account voor zouden hebben.

Overigens heb ik nergens gezegd Lukas actief was op Nidavellir. Heb gezegd Jeroen en hij als enige nog wel eens logde en zelfs nog vv hebben gedraaid, waar Jonas dus al weken niet meer logde. Tussen niet actief zijn en helemaal afwezig van het account zijn zit nog een aanzienlijk verschil.

de twee spelers die nog wel logden zich niet konden vinden in jullie ideeën.

Dit zei Jeroen letterlijk op dat moment:

Ja alleen. Jij en Jonas deden toch niets meer. En niks solo, acc is gewoon onbemand atm.
 
Bovenaan