Waarom vogels in een volière horen en niet achter een typemachine.

Reactiescore
3.452
Ja beter dan geen overleg met een co-speler zoals Cube geprobeerd heeft,
Weet je wel hoe belachelijk je overkomt?
Je spant inactieve speler/vriendje kanarie voor het karretje (ineens is het ww gewijzigd ) en je beweert keihard dat dat beter is dan geen overleg?
Haha deze man verdient een sticker!
 

DeletedUser73358

Guest
Weet je wel hoe belachelijk je overkomt?
Je spant inactieve speler/vriendje kanarie voor het karretje (ineens is het ww gewijzigd ) en je beweert keihard dat dat beter is dan geen overleg?
Haha deze man verdient een sticker!

Ik kan mij niet herinneren dat het wachtwoord veranderd was, dit staat ook nergens. Jonas/Lukas en Jeroen hadden ten alle tijden 100% zelfbeschikking gehad, totdat Jeroen het wachtwoord zelf veranderd had als ik het goed heb (n.a.v.) de e-mail wijziging.

Wat is er trouwens niet duidelijk Jeroen en ook Lukass geven in die discussie aan dat ze geen interesse meer hebben en dat het account onbemand is en al op delete stond.

Vrij zinloos, Jeroen noemt het niet runnen gezien Nida op dat moment geen incs kreeg.
 
Reactiescore
3.452
DDED7465-EC9B-4C42-98F7-9B943A5B6D2F.jpeg
Ik kan mij niet herinneren dat het wachtwoord veranderd was, dit staat ook nergens.
Nee sure daar ging deze discussie ook helemaal niet om ofzo he?
Ga je dat ook zeggen als je per ongeluk iemand kataat : katanap? Ik kan mij dat niet herinneren sorry..

Maar oké jij suggereert dus dat het ww nooit is gewijzigd buiten Jeroen om?
Even voor de duidelijkheid Twan mocht je dat niet weten of weer toevallig vergeten zijn, wanneer e-mail wordt gewijzigd,is het ww ook gewijzigd.
 

DeletedUser73358

Guest
Bekijk bijlage 13605

Maar oké jij suggereert dus dat het ww nooit is gewijzigd buiten Jeroen om?
Even voor de duidelijkheid Twan mocht je dat niet weten of weer toevallig vergeten zijn, wanneer e-mail wordt gewijzigd,is het ww ook gewijzigd.

Ja dat suggereer ik, althans met mijn beperkte informatie. Ikzelf was niet intensief betrokken bij dit alles, dus ik kan het regelmatig (deels) fout hebben.

Heb nog nooit een e-mail hoeven te veranderen, maar het staat er ook niet bij. Je hoeft enkel het huidig wachtwoord te weten.

4edfaa8278.png


Daarom ook dat ik deze grondslag nooit heel serieus genomen heb omdat TW voldoende vangnetten heeft om dit op te lossen. Zoals Anton in een begin-post gezegd had, heeft het account ondanks ons overleg met een co-speler ervan ten alle tijden 100% zelfbeschikking gehad tot op het moment dat Jeroen zelf de situatie veranderde.

Ook een relevant feitje die andere argumentaties versterkt:
Deze logs zijn van 29 september, toen het account net van delete afgehaald was. Er was toen door niemand nog sprake van enig overleg met MP. of met een team hierop te zetten etc.

Gezien jullie ons een aanzienlijk aantal dingen verwijten, veel daarvan slaat ook op potentële rekruits van MP. vind ik het wel belangrijk om dat te benadrukken gezien dit allemaal in zo'n kort bestek plaats vond en we er op het AF aanzienlijk lang over gedebatteerd hebben.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser58227

Guest
Sorry maar het account was sinds die ochtend leiding:
https://pastebin.com/MC38sLq0

Oke, leuk. Je punt is? Je plaatst nu twee keer op rij een opmerking alsof je iets van mij ontkracht, maar wat je zegt slaat helemaal niet terug op het geen ik zei.
Overigens is het opnieuw irrelevant of Jason wel of geen leiding zou zijn in deze.
Sterker nog, mocht je andermans wachtwoord / e-mail wijzigen wat absoluut not done is. Dan is het alleszins meer voor de handliggend je eigen stamleiding dat doet dan een vijand. Dus, je punt is Twan?
Wil hier overigens niet suggereren Jason van plan was Nidavellir afhandig te maken van de eigenlijke spelers, zeker niet.

Je andere twee posts zijn wel lache :tongue: het begint wel erg doorzichtig te worden ondertussen Twan.
Als je zelf al aangeeft in dit topic meermaals foutieve uitspraken te doen, wat kom je hier dan überhaupt betogen? Je komt hier dus zonder de feiten te kennen betogen het oké is als andermans accounts afpakt, gewaagde zet.

Ook een relevant feitje die andere argumentaties versterkt:
Deze logs zijn van 29 september, toen het account net van delete afgehaald was. Er was toen door niemand nog sprake van enig overleg met MP. of met een team hierop te zetten etc.

Gezien jullie ons een aanzienlijk aantal dingen verwijten, veel daarvan slaat ook op potentële rekruits van MP. vind ik het wel belangrijk om dat te benadrukken.

Gezien het 30 september uitlekte dat Gele Kanarie aan het samenheulen was met Mp. hebben jullie dat hele plan dus in één nacht doorgenomen?
Overigens, als je de 29e pas zou zijn gestart met de gesprekken met Mp., en je diezelfde avond Jeroen en Lukas nog hebt zien praten. Waarom dan toch niet even horen wat zij van jullie plannen denken?
 

DeletedUser73358

Guest
Oke, leuk. Je punt is? Je plaatst nu twee keer op rij een opmerking alsof je iets van mij ontkracht, maar wat je zegt slaat helemaal niet terug op het geen ik zei.
Overigens is het opnieuw irrelevant of Jason wel of geen leiding zou zijn in deze.
Sterker nog, mocht je andermans wachtwoord / e-mail wijzigen wat absoluut not done is. Dan is het alleszins meer voor de handliggend je eigen stamleiding dat doet dan een vijand. Dus, je punt is Twan?
Wil hier overigens niet suggereren Jason van plan was Nidavellir afhandig te maken van de eigenlijke spelers, zeker niet.

Je andere twee posts zijn wel lache :tongue: het begint wel erg doorzichtig te worden ondertussen Twan.
Als je zelf al aangeeft in dit topic meermaals foutieve uitspraken te doen, wat kom je hier dan überhaupt betogen? Je komt hier dus zonder de feiten te kennen betogen het oké is als andermans accounts afpakt, gewaagde zet.

Er is geen account ''afgepakt'', Jeroen was er tijdig bij en onze rol hierin is vooralsnog onduidelijk. Nee het wijzigen van e-mails en zelfs wachtwoorden keur ik natuurlijk niet goed, waar beweer ik dat. Maar ik zie ook nergens onze rol hierin vermeld.

Geen idee wie het wachtwoord gewijzigd heeft, maar het kan prima iemand anders geweest zijn.Ik bedoel Lukas is op op heterdaad betrapt om GK aan een NAP te binden voor 4 weken, terwijl hij niet meer toegang tot dat account had. Weet ik veel wie het e-mail veranderd heeft, valt niet te bewijzen en er zijn dus meerdere kanten geweest met verschillende belangen, hoezo zouden wij dit gedaan hebben.

Ja Martijn zou zeggen: TWAAAAN DE MASTER HACKER NATUURLIJK MET Z'N STABS VAN 3 JAAR GELEDEN, maar ik heb in ieder geval geen e-mail veranderd, dit heb ik je direct verteld toen je mij kwam uitschelden toen je erachter kwam dat we in overleg met een co-speler waren om er een aanvullend team op wouden zetten met een duidelijk toekomstperspectief.

Natuurlijk is het relevant dat Cube, inclusief de leiding dus bezig was om een nieuw team op Nida te zetten zonder overleg met het team zelf, laat staan Jeroen.

Dit exacte verwijt loop je meermaals richting ons te maken, dus hoezo is dit oppeens niet meer relevant als spelers van Cube zich hier schuldig aan maken?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.452
Ik had inderdaad contact met iemand van LDE, dit was iemand die interesse had om op nida te komen spelen... Doordat nida al zo lang stilstond(inactief) had hij aangeboden op nida wat dorpen te gaan edelen, daar had hij namelijk tijd voor. Dit heb ik via een co geregeld van nida en zo is die VV daar terecht gekomen, al werd hij al helaas verbroken voordat deze speler wat kon edelen.

Denk dat onze poging om er een nieuw team op te zetten dus vrij logisch was en een kans om het account een toekomst te geven, nu gaat een top account verloren zonder doel of reden.

Er is geen account ''afgepakt'' en onze rol hierin is vooralsnog onduidelijk

Lijkt mij geheel duidelijk wat jullie rol hierin was.
 

DeletedUser73358

Guest
Als je iets afpakt, dan heb je het niet meer Inge. Een poging tot, met alle vang-netten van TW is wel iets anders. Het is uiteindelijk toch niet gelukt en zoals aangegeven is het wachtwoord nooit veranderd geweest. Alle spelers op dat account hebben ten alle tijden kunnen inloggen iirc en het e-mail is daadwerkelijk toch nooit op een andere e-mail gezet geweest (TW vang-net)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.452
Dus als je iets terugpakt is het nooit afgepakt beweer jij?
 
Reactiescore
967
Ontzettend lange post, kostte me flink wat moeite om erdoor te komen maar heb ondertussen wel kunnen lachen gelukkig. Je haalt dingen aan die al ontkracht waren. Ook beweer je voor al je beschuldigen het aan te kunnen tonen met bewijsmateriaal waarvan wij beiden weten dat het bij voorbaat al niet waar is(de ''kaap'' van Nida bijv).

Ik zal niet overal op ingaan, vooral omdat het al is beantwoord ondertussen of ik dit overlaat aan Anton die morgen een post gaat schrijven. Ook kan het zijn, gezien de discussie nu 3 pagina's lang is, dat ik op enkele dingen vergeet te reageren dus hou daar alvast rekening mee:engel:


Spijtig genoeg heeft Jeroen er vervolgens voor gekozen/moeten kiezen om Nidavellir op delete te zetten om te voorkomen er nog meer misbruik van zijn account gebruikt zou worden. Zelf had hij niet meer de energie om na al dit gezeik nog moeite in Nidavellir te stoppen, volkomen begrijpelijk ook.
Dit alles zou uit "respect" naar Nidavellir toe gebeurd zijn.

Zag van Twan ergens voorbijkomen dat Jonas vanaf mijn kamp kwam, niet geheel waar want Anton had hier contact mee.
Geloof dat Twan reeds al redelijk diep in is gegaan op dit onderwerp maar wat wel belangrijk is om te vermelden is dat Jeroen inderdaad al neigde het account op delete te zetten voordat dit gehele gebeuren van start ging. Dus het feit dat je het op delete gaan van Nidavellir volledig op ons af wilt schuiven, klopt dus niet helemaal.
Ook ik zie de relevantie niet helemaal om ons als smerige spelers te bestempelen omdat we hetzelfde proberen als jullie; een account met veel potentie opnieuw bemannen met een team. De manier waarop dit gebeurd is laat ik even in het midden, gezien ik al eerder aangegeven heb hier niet veel vanaf te weten en hier niet in op te willen gaan.

Nee zeker niet alles is even netjes gegaan, maar wat zeg je hier in hemelsnaam? Je geeft zelf aan het niet netjes is gegaan, je geeft aan je mening van je co's verschilt. Maar je had het wel exact het zelfde als zij aangepakt. Probeer je je hier distantiëren van al het gebeuren of probeer je de actie juist te ondersteunen? Het is mij onduidelijk, het lijkt er echter op er een eerste twijfel aanwezig is of jullie aanpak wel de juiste aanpak was. Laten we dat als positief opvatten en hopelijk kunnen we daar op voortborduren dan.

Ik raad je aan om mijn reactie nogmaals te lezen alvorens je domme vragen gaat stellen. Krijg bijna de invloed dat je emotionele kant het hef in handen neemt terwijl je typt door zulke impulsieve reacties. Ik ga namelijk niet happen op iets waar ik zeg niet op in te willen gaan omdat ik qua standpunt en mening niet overeenkom met mijn co's omdat dit niet schappelijk is voor ons account.

Sowieso nadat bleek je uit Cube. (bijna) niemand mee zou krijgen met je plan is het onzin Mp. nog maar maximaal 2 spelers zou aannemen. Het is meermaals bevestigd het plan was Nidavellir mee te nemen naar Mp., ook nadat de rest van Cube. had besloten niets meer met jullie te maken te willen hebben.
Overigens staat er in onderstaande screen ook weer een leugen. Je geeft aan dat alle accounts in west afwisten van jullie plan naar Mp. te gaan. Dat bleek ook helemaal niet zo te zijn.

Dat is helemaal geen onzin. De intentie vanuit Mp. is altijd 2 accounts geweest. Dat Nidavellir ook ter sprake kwam, klopt. Maar gezien beide dit account en icescreambe. niet de nodige activiteit hadden voor zo'n intens front was het altijd de intentie om een team over te plaatsen op het andere account. En hier dan eventueel nog wat extra spelers erbij opzetten. Dat het dan theoretisch niet bij 2 accounts is gebleven, geef ik je gelijk in. Dat alle west-accounts op de hoogte waren van de plannen is zeker wel waar. Dat alles escaleerde voordat er daadwerkelijk iets concreets uit was gekomen, vooral door impulsieve acties van Kurt, maakt het in dat opzicht niet minder waar.

Sterker nog, elke bewering ik in deze post heb gemaakt kan worden bevestigd (met screens).

Je blijft beweren dat wij Apog ook hebben geprobeerd mee te slingeren naar Mp. enkel is hier helemaal niets van waar. Geen idee hoe je hier ook bij komt overigens. Misschien is dit iets wat je stiekem toch wel graag gezien had of verzin je dit vanwege haat jegens ons, maar wees reëel. Je zegt zelf overigens ook nog dat je nooit gecontacteerd bent voor eventuele plannen omtrent Mp. Dus hoe kunnen we dan in godsnaam wel geprobeerd te regelen hebben Apog mee te nemen? Ik hoop in jouw geval dat je dit onderwerp laat vallen omdat je inziet dat je fout zit, maar mocht je anders beweren, had ik graag de screens daarvan gezien, gezien je jezelf daar zo mooi mee loopt te verkopen.

Tevens zag ik ergens voorbij komen dat wij nergens spijt van hebben(heb het helaas even niet kunnen quoten). Ook dit is niet waar. Er is wel degelijk sympathie getoond voor de achtergelaten accounts die zich lullig voelde. Ook hier zijn enkele voorbeelden van te quoten of noemen als je dat wilt.

Tot slot ik wil even mededelen dat ik me enorm erger aan het feit dat je de mening van ex-cube/huidige cube spelers probeert samen te spannen en te doen alsof iedereen deze mening deelt. Met name met uitspraken als ''niemand wilt nog iets met jullie te maken hebben''. Het klopt gewoon simpelweg niet, zoals Twan ook al aanhaalde waren er wel zeker spelers die onze keuze konden inzien als strategisch of slim. Zo kan ik nog enkele voorbeelden noemen die dergelijke uitspraken ontkrachten.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
3.452
het e-mail is daadwerkelijk toch nooit op een andere e-mail gezet geweest (TW vang-net)[/QUOTE]
Zoals je kan lezen is het e-mail adres wel degelijk veranderd,eigenaar krijgt melding van Tw dat e-mail adres is gewijzigd met daarbij een link om het terug te draaien.
Dus het is wel degelijk veranderd Twan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73358

Guest
Zoals je kan lezen is het e-mail adres wel degelijk veranderd,eigenaar krijgt melding van Tw dat e-mail adres is gewijzigd met daarbij een link om het terug te draaien.
Dus het is wel degelijk veranderd Twan.

Het eerste email krijgt dan ook een mailtje, binnen 2 weken kan kan het dan nog ongedaan worden via dit emailadres.

De definitie van ongedaan trouwens: ''1) Niet verricht 2) Onverricht 3) Zonder schuld ''
  • De eigenaar van het e-mailadres kan altijd het wachtwoord ophalen via e-mail en op het account spelen. Ook indien:
  • Jij als co al jaren alleen op het account speelt.
  • Het account op een vriend zijn e-mailadres geregistreerd is.
  • Het wachtwoord verloren is voor iedereen op het account.
  • Er een hacker actief is op het account.
Maar nogmaals, er is absoluut geen enkel bewijs en zoals ik reeds aangaf was het een interne strijd met verschillende belangen en meerdere co-spelers/kanten. Gelieve niet nog meer ongegronde verwijten/beschuldigingen maken Inge.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.452
Het lijkt wel of je heel hard bezig bent om deze daad te rechtvaardigen?
Misschien even googelen op ongedaan maken ipv ongedaan dringt het misschien beter tot je door.

Een account willen toe-eigenen buiten de toestemming van de eigenaar om is allesbehalve goed te praten!
Heel leuk dat je steeds probeert om het naar je eigen hand te zetten Twan maar alles wijst op een hele laffe manier om een account afhandig te maken.

- account stond op del, geen 1 van de co’s logde nog
-ineens wordt e-mail gewijzigd, volgens Anton wordt vv gedropt bij Lde en wordt er een team gezocht/gevonden
- buuraccounts krijgen Pm met de vraag om een fusie met Nida
- account Nida wordt meegenomen in de onderhandelingen met Mp
-eigenaar draait de e-mail change terug en zet account op delete.

Volgens Twan is het e-mail adres nooit veranderd, is de rol van Gk niet bewezen ( lees quotes in 1 van mijn eerdere Posts)
Waar ga je nu mee komen? Dat sinterklaas bestaat misschien?

Ik zou zeggen ga vooral door ,dat scheelt weer een hoop tijd voor Stan dat hij geen screens hoeft te plaatsen aangezien jij je constant verpraat of tegenspreekt.
Go Twannie!!
 

DeletedUser77629

Guest
En iets wat ik vreemd vind is dat als Cube een team op dat account wil zetten het net zo erg is dat als MP dat zou doen, dit is natuurlijk pure bullshit want nida was een Cube account. En als stam heb je (zover ik weet) verantwoordelijkheid dat je accounts actief zijn. en als een account van Gods weinig activiteit heeft zet MP er toch ook geen team op ofwa?
 
Reactiescore
1.278
Al heeft iemand wat goede posts om op te reageren wil ik dit best doen, maar ga echt niet reageren op drie pagina's aan stukken die al voor de tweede en misschien wel derde keer behandeld worden. Vaak zijn het ook woord tegen woord kwesties, het is niet zo dat als 10 posters JA zeggen het ook ja is. Dat de kant van Gods meer AF posters heft geeft in dit soort zaken dan ook vaak een vertekend beeld omdat logischerwijs deze posters tegen alles zijn waar wij meekomen.
 
Reactiescore
1.278
En iets wat ik vreemd vind is dat als Cube een team op dat account wil zetten het net zo erg is dat als MP dat zou doen, dit is natuurlijk pure bullshit want nida was een Cube account. En als stam heb je (zover ik weet) verantwoordelijkheid dat je accounts actief zijn. en als een account van Gods weinig activiteit heeft zet MP er toch ook geen team op ofwa?

Ik vind dat het bij een account zelf begint, zonder medewerking van de spelers krijg je een account namelijk ook niet actief. Je kan bijvoorbeeld maar met spelers blijven komen, maar als een account ze blijft afwijzen kom je maar nergens. Het is dus in mijn opinie in eerste instantie verantwoordelijkheid van het account, doordat de stam natuurlijk baat heeft bij een actief account zullen ze verhoging van de activiteit op een account natuurlijk proberen te stimuleren.

Het verhaal van jou over Cube en MP heb je overigens volledig gelijk in hoe je het zo zegt, alleen zit het iets anders in elkaar. Er was hier namelijk niet spraken van nieuwe team, maar team versterking. Het oorspronkelijke team eraf gooien is bijvoorbeeld nooit over gesproken, daarom is er ook contact gezocht met de bespelers van nidavellir wat de mogelijkheden waren, het account GK had altijd al zijn contact via jeroen en jonas van nidavellir. Lukass bijvoorbeeld niet bij onze gezamenlijke chat op skype met nidavellir en team GK waarin we afspraken maakten over edellijnen etc. Toen Jeroen wegviel(zette zijn account op delete en dit werd toen door een andere co speler voorkomen), was hierdoor Jonas ook het meest logische aanspreekpunt voor ons. Jonas klonk positief over de overstap waardoor we wat zijn gaan rekenen en beredeneren, mocht een overstap zo ver komen zou een nieuw team bijvoorbeeld nodig zijn en lijn technisch zou het ook mogelijk moeten zijn. Uiteindelijk heb ik ook nog Lukass aangesproken toen door wat ontwikkelingen het overgans process een stuk sneller moest gaan, dat GK over zou gaan was duidelijk de andere account(s) niet. Lukass wilde het blijkbaar niet of was hier in ieder geval onduidelijk over en toen Jeroen nog opdook ging niks door.

Lang antwoord met een hoop irrelevante informatie voor jouw post, maar waar het op neerkomt is dat het dus geen compleet nieuw team was, het oorspronkelijke team bleef erop + toevoeging.

Edit. R.I.P. dubbelpost
 

DeletedUser77629

Guest
Ik vind dat het bij een account zelf begint, zonder medewerking van de spelers krijg je een account namelijk ook niet actief. Je kan bijvoorbeeld maar met spelers blijven komen, maar als een account ze blijft afwijzen kom je maar nergens. Het is dus in mijn opinie in eerste instantie verantwoordelijkheid van het account, doordat de stam natuurlijk baat heeft bij een actief account zullen ze verhoging van de activiteit op een account natuurlijk proberen te stimuleren.

Het verhaal van jou over Cube en MP heb je overigens volledig gelijk in hoe je het zo zegt, alleen zit het iets anders in elkaar. Er was hier namelijk niet spraken van nieuwe team, maar team versterking. Het oorspronkelijke team eraf gooien is bijvoorbeeld nooit over gesproken, daarom is er ook contact gezocht met de bespelers van nidavellir wat de mogelijkheden waren, het account GK had altijd al zijn contact via jeroen en jonas van nidavellir. Lukass bijvoorbeeld niet bij onze gezamenlijke chat op skype met nidavellir en team GK waarin we afspraken maakten over edellijnen etc. Toen Jeroen wegviel(zette zijn account op delete en dit werd toen door een andere co speler voorkomen), was hierdoor Jonas ook het meest logische aanspreekpunt voor ons. Jonas klonk positief over de overstap waardoor we wat zijn gaan rekenen en beredeneren, mocht een overstap zo ver komen zou een nieuw team bijvoorbeeld nodig zijn en lijn technisch zou het ook mogelijk moeten zijn. Uiteindelijk heb ik ook nog Lukass aangesproken toen door wat ontwikkelingen het overgans process een stuk sneller moest gaan, dat GK over zou gaan was duidelijk de andere account(s) niet. Lukass wilde het blijkbaar niet of was hier in ieder geval onduidelijk over en toen Jeroen nog opdook ging niks door.

Lang antwoord met een hoop irrelevante informatie voor jouw post, maar waar het op neerkomt is dat het dus geen compleet nieuw team was, het oorspronkelijke team bleef erop + toevoeging.

Edit. R.I.P. dubbelpost



Team versterking? Omdat Jonas zou blijven spelen? Sorry maar als iemand al een aantal weken niet meer heeft gelogd zie ik dit als gestopt. Nida heeft zelf ook aangegeven in de stamchat dat het account onbemand is (staat al ergens in een screentje hier geloof ik:p) Dus er is wel degelijk sprake van een nieuw team.
 

DeletedUser61134

Guest
Ik vind dat het bij een account zelf begint, zonder medewerking van de spelers krijg je een account namelijk ook niet actief. Je kan bijvoorbeeld maar met spelers blijven komen, maar als een account ze blijft afwijzen kom je maar nergens. Het is dus in mijn opinie in eerste instantie verantwoordelijkheid van het account, doordat de stam natuurlijk baat heeft bij een actief account zullen ze verhoging van de activiteit op een account natuurlijk proberen te stimuleren.

Het verhaal van jou over Cube en MP heb je overigens volledig gelijk in hoe je het zo zegt, alleen zit het iets anders in elkaar. Er was hier namelijk niet spraken van nieuwe team, maar team versterking. Het oorspronkelijke team eraf gooien is bijvoorbeeld nooit over gesproken, daarom is er ook contact gezocht met de bespelers van nidavellir wat de mogelijkheden waren, het account GK had altijd al zijn contact via jeroen en jonas van nidavellir. Lukass bijvoorbeeld niet bij onze gezamenlijke chat op skype met nidavellir en team GK waarin we afspraken maakten over edellijnen etc. Toen Jeroen wegviel(zette zijn account op delete en dit werd toen door een andere co speler voorkomen), was hierdoor Jonas ook het meest logische aanspreekpunt voor ons. Jonas klonk positief over de overstap waardoor we wat zijn gaan rekenen en beredeneren, mocht een overstap zo ver komen zou een nieuw team bijvoorbeeld nodig zijn en lijn technisch zou het ook mogelijk moeten zijn. Uiteindelijk heb ik ook nog Lukass aangesproken toen door wat ontwikkelingen het overgans process een stuk sneller moest gaan, dat GK over zou gaan was duidelijk de andere account(s) niet. Lukass wilde het blijkbaar niet of was hier in ieder geval onduidelijk over en toen Jeroen nog opdook ging niks door.

Lang antwoord met een hoop irrelevante informatie voor jouw post, maar waar het op neerkomt is dat het dus geen compleet nieuw team was, het oorspronkelijke team bleef erop + toevoeging.

Edit. R.I.P. dubbelpost

Als ik die Jeroen was had ik alle clears met katas op jullie gesmeten.
Sterker nog als jullie zoiets bij Saté flikten ging ik W50 herhalen.
 
Bovenaan