Waarom vogels in een volière horen en niet achter een typemachine.

DeletedUser58227

Guest
Waarom vogels in een volière horen en niet achter een typemachine.

@kingsdorp (Anton) @Judaism (Twan) @slizz (Daan)

Deze post zal volledig om jullie drie kanariepietjes draaien. De afgelopen dagen heb ik aangekeken hoe jullie (Gele Kanarie) je opstellen en het publiek proberen te bespelen. Er zijn verschillende kritische vragen gesteld, waarmee jullie de kans is gegeven een eerlijk verhaal te doen nadat jullie het Ingame verpest hebben. De kans om het op het AF beter aan te pakken is keer op keer door jullie vergooid.

Onderstaand zal duidelijk worden dat jullie spelers Ingame als zowel op het AF proberen te bespelen met leugens, en zal blijken jullie ongelooflijk onbetrouwbare spelers zijn. Wat dat betreft is jullie nieuwe stamkeuze "Manipulate" erg toepasselijk.
Af en toe kan het misschien wat lastig te volgen zijn. Ik heb geprobeerd er na 150+ posts nog een zo duidelijk mogelijk, 'samenhangend' verhaal van te maken, maar met het gegeven het verhaal van Gele Kanarie elke pagina veranderd is het erg lastig te volgen af en toe.

Ik heb er bewust voor gekozen geen screens te gebruiken, maar heb daarentegen wel een paar extra AF citaten ter onderbouwing gebruikt die in combinatie met eerdere posts al voldoende zouden moeten zijn. Ik heb hiervoor gekozen omdat ik persoonlijk een hekel heb aan het openbaar maken van (privé) screens en ik weet dit ook voor Gele Kanarie zo geldt. Sommige stukjes ben ik dan ook minder tot niet op in gegaan, vergeef het me aub. Dit wil niet zeggen dat onderstaande beweringen niet kloppen. Sterker nog, elke bewering ik in deze post heb gemaakt kan worden bevestigd (met screens). Opnieuw lukraak dingen gaan ontkennen is vooraf dus al zinloos. In dat geval zal ik met een opvolgende post komen waarin wel skypelogs ed worden bijgevoegd.

Waar gaan we beginnen? Want er is ongelooflijk veel om over te praten met/over jullie.
Waar het in ieder geval al de hele tijd om gaat is het feit jullie hebben gekozen Cube. te verlaten, en vooral de manier waarop dit is gegaan. Sterker nog, ik denk dat het ondertussen meer over jullie hypocrisie gaat dan hetgeen er daadwerkelijk is gebeurd.

Dat Cube i.v.m. de ligging (front Cactus/Gods), de activiteit en het ontbreken van een daadkrachtige leiding altijd in een groot nadeel geweest is gewoon een feit. Zoals Dirk aangeeft verliep het intern niet altijd even lekker. Op een gegeven moment ga je dan toch naar alternatieven kijken en gelukkig was er een hele goede optie voor ons en een aantal leden van Cube, namelijk een leuke 2-strijd. Waar niet 1 kant enorm benadeeld wordt, zoals bijvoorbeeld een BG tussen MP en Cube tegen Gods.

Voor ons persoonlijk heeft die op dit moment onze voorkeur, deels egocentrisch maar zeker niet volledig want anders was de kans vrij groot dat Cube onder de druk van MP en Gods vrij vlot weggespeeld zou worden, voornamelijk in het voordeel van Gods. Als Cactus niet direct op delete ging, dan hadden we de situatie nog een lange tijd aan kunnen kijken en had alles geleidelijk kunnen lopen. Nu kwam het spijtig heel erg snel naar voren en kwam alles vanuit derden naar voren, volledig te begrijpen dat een aantal niet betrokken spelers binnen Cube dit verkeerd hebben opgevat. Hopelijk komen er dus nog mogelijkheden voor deze spelers, zodat ze kunnen participeren in de twee-strijd met of tegen ons

Oke, Gele Kanarie was aan het kijken voor alternatieven wat ergens begrijpelijk is gezien de omstandigheden Cube. in verkeerde. Deze eerste verklaring lijkt op het eerste gezicht nog best leuk en aardig, maar later deze post zal blijken dat deze quote van begin tot eind ongelooflijk hypocriet is.

Gele Kanarie is een account dat betrokken was bij de stamleiding van Cube. en dus van alles van dichtbij volgde en op de hoogte was. Gele Kanarie was geen officieel stamleider, maar was aanwezig bij de leidingsgesprekken en heeft er zelf voor gekozen hier geen afstand van te doen ook niet ten tijde zij met Mp. in gesprek waren Cube. dood te recruiteren. Dit is al het eerste puntje ik over struikel. Belangrijke informatie over accounts/plannen in Cube. kon door Gele Kanarie tot zich worden genomen en gebruikt worden in de besprekingen met Mp. om een plan op te stellen hoe Cube. het best dood gerecruit kon worden door Mp.

Gele Kanarie had het plan om met Kurt Unchained, Icescreambe, Nidavellir, A Paroxysm of Guilt en Gele Kanarie zelf naar Mp. te vertrekken. Desbetreffende accounts bleken achteraf helemaal niet op de hoogte te zijn dat ze mee werden genomen in plannen om naar Mp. te nemen. Wat Mp. en Gele Kanarie precies in gedachte hadden om dit uiteindelijk in de praktijk te brengen is mij dan ook onduidelijk. Zo dadelijk wordt duidelijk hoe ze deze plannen met accounts als Nidavellir alsnog de strot door proberen te duwen terwijl eigen spelers luid en duidelijk aangeven niets met dit idee te maken te willen hebben.

Er wordt bovenstaand aangegeven een groot deel van de Cube. spelers nog potentie heeft op deze wereld na jullie actie. Later deze post blijkt dat opeens maar 2 van de 8 spelers te zijn. Waaronder één van de twee accounts jullie zelf zijn. Over egocentrisch gesproken, behoorlijk.

Wat betreft het Nidavellir verhaal is er een hoop onduidelijkheid binnen Gele Kanarie heb ik de indruk. Zijn jullie hier nu wel bij betrokken, of toch niet? Niemand op Gele Kanarie lijkt hier een duidelijk antwoord op te kunnen geven. Ik wel gelukkig.

Uit "respect" naar Nidavellir wilde Gele Kanarie dat account heel graag meenemen naar nieuw Mp. Niet met het toenmalige team, maar ze wilden er een geheel nieuw team plaatsen. Nidavellir was een vrij inactief account dat zelfs al eens op delete had gestaan. De enige spelers die af en toe nog logden waren Jeroen (hoofdspeler) en Lukas, Gele Kanarie was ook hiervan op de hoogte. Gezien Gele Kanarie hele plannen aan het opzetten was met Mp. zonder de desbetreffende spelers hierover in te lichten, leek het voor Gele Kanarie enorm tegen te vallen dat praktisch geen enkele speler heil zag hierin toen dit per ongeluk bekend werd binnen Cube.
Gele Kanarie kon echter niet leven met de keus van Nidavellir ze liever in Cube. bleven dan in Mp. en liet het daar dan ook niet bij. Waarschijnlijk omdat hun front in dat geval gevaarlijk groot zou worden.

Via een co die al weken lang niet meer logde is door Gele Kanarie getracht het account te bemachtigen. Er is door Gele Kanarie een nieuw team opgezet, waarna het e-mail en wachtwoord zijn veranderd zonder overleg met de hoofdspeler van Nidavellir.
Tot op de dag van vandaag is mijn vraag onbeantwoord waar Gele Kanarie meent het recht vandaan te halen zich te moeien in andermans accounts, laat staan accounts van de vijand sinds ze hadden besloten over te stappen naar Mp.

Tot dusver lijkt het er op dat ze menen wanneer een stam niet top loopt - nadat ze het nota bene zelf een extra harde trap die richting uit hebben gegeven - het gerechtvaardigd is accounts van spelers af te pakken.
Judaism: "Of Nida nou betrokken zou worden bij MP. of voortzetting bij Cube zou weinig uitmaken. Als Cube inderdaad een solide stam was en alles vlekkeloos, geen accounts op del/runners/vv/def-aanvragen/participatie bij massa's etc dan zou ik er in kunnen komen maar dan waren wij (en Ice) die stam ook nooit geleaved."

Als het volgens Gele Kanarie allemaal weinig uitmaakt of Nidavellir in Mp. of Cube. zou zitten vraag ik me overigens af waarom er zo veel moeite wordt gedaan dit account mee naar Mp. te krijgen.
Achja, waarschijnlijk hebben ze zelf ook geen klaar antwoord op de vraag waarom ze zich moeien in andermans accounts en zijn ze doorgeslagen in hun fanatisme deze wereld naar hun hand te zetten.
Kingsdorp: "Ik ben verantwoordelijk voor mijn eigen account, niet interne conflicten van buuraccounts."

Er is door Gele Kanarie meerdere keren geprobeerd te ontkennen zij achter het Nidavellir verhaal zitten. Helaas door interne onduidelijkheden hoe ze dit verhaal naar buiten moeten brengen, bevestigingen en screens van het wijzigen van e-mail adres en door wie dit is gebeurd heb ik kunnen concluderen Gele Kanarie hier wel degelijk wel achter zit.

Jonas, een oud co speler van Nidavellir is een goede maat van Gele Kanarie. Jonas is tevens op verzoek van Gele Kanarie toendertijd op Nidavellir komen te spelen. Anton heeft Jonas om het wachtwoord gevraagd zodat er nieuwe spelers op gezet konden worden en Nidavellir alsnog volgens de plannen mee naar Mp. zou kunnen gaan.

In eerste instantie wordt door Gele Kanarie ontkent zij iets te maken hebben met de nieuwe speler op Nidavellir.
Hier onder een citaat waarin Gele Kanarie zelf het tegendeel bevestigd.
Slizz: "De communicatie was stroef, waardoor wij ons als buuraccount geneigd voelde om te helpen in de vorm van het aanbieden van een co."

Sterker nog, er wordt zelfs erkent ze willens en wetens een speler op Nidavellir wilden zetten om het mee te kunnen nemen naar Mp.
Kingsdorp: "Beide hadden een andere visie en wij liepen rond met een plan om een team op Nida te zetten en hem richting MP mee te nemen"

Hier opvolgend werd meermaals ontkent dat de speler Jonas er iets mee te maken zou hebben. Indirect een ontkenning Gele Kanarie iets te maken had met de situatie omtrent Nidavellir, gezien Jonas de enige speler was die hun toegang zou kunnen geven. Jeroen en Lukas waren namelijk fel tegen Gele Kanarie. Opnieuw is het een onsamenhangend verhaal als maar wat.

Kingsdorp: "Ben ik er toch wel zeker van dat Jonas met dit alles niks van doen heeft."
Slizz: "voordat ik het wist liepen er al gesprekken met co-spelers van Nida(Jonas)."
Kingsdorp: "Dit heb ik via een co geregeld van nida"
Judaism: "het is niet ons probleem als een co-speler dat doet"

Gelukkig heeft de hoofdspeler Jeroen er een stokje voor kunnen steken dat zijn account afgepakt zou worden. Hij was er tijdig bij om het e-mail adres terug te veranderen en de onbekende nieuwe spelers van het account te knikkeren. Binnen enkele minuten hierna is Anton nog bij Jonas en Jonas weer bij Jeroen verhaal komen halen waarom het wachtwoord precies terug veranderd zou zijn. Hierna zijn ze er gelukkig niet meer in geslaagd het account opnieuw van Jeroen afhandig te maken.
Spijtig genoeg heeft Jeroen er vervolgens voor gekozen/moeten kiezen om Nidavellir op delete te zetten om te voorkomen er nog meer misbruik van zijn account gebruikt zou worden. Zelf had hij niet meer de energie om na al dit gezeik nog moeite in Nidavellir te stoppen, volkomen begrijpelijk ook.
Dit alles zou uit "respect" naar Nidavellir toe gebeurd zijn.
 

DeletedUser58227

Guest
Een overstap van jullie richting Gods zou inderdaad wel overstappen naar de vijand zijn, omdat je dan naar een stam gaat waar je al eerder een stamlid aan bent verloren. In een strijd die vol aan de gang is....
ik zie een naderende samensmelting van Oud cube en Gods. Dat zou dan zeker weten tot dusver de lafste stamactie van deze wereld zijn. Maar ik kan het fout hebben uiteraard

Dat kun je inderdaad fout hebben, maar laten we er even vanuit gaan je een juiste aanname doet. Richting wie zou dat precies de lafste stamactie van de wereld zijn? Als ik je goed begrijp, doel je hier op de accounts Zlatan, Chuchu, Morgan & Apog. Laten we eens gaan kijken welke Cube leden nog over zijn die wij iets zijn verschuldigd.
Icescreambe en Gele Kanarie hebben ervoor gekozen naar de vijand (Mp.) over te stappen, dus die vallen per direct al af.
Kurt Unchained & Nidavellir zijn de twee accounts die overblijven waar wij als "oud Cube" netjes mee om zouden moeten gaan. Laten die twee accounts nou net op barbaar zijn gegaan wegens deze hele rot situatie.
Morgan kun je ook nog eens van de lijst schrappen gezien dat account spelerloos is.
Zlatan, Chuchu & Apog houden we dan dus over.
Volgens jou zouden we dus met de meest vieze stamactie van de wereld alleen onszelf hebben. Lijkt me onze eigen keus als we ons eigen vies willen behandelen :') Rare bewering wel.

Post van Judaism waar indirect wordt bevestigd een overstap naar Gods logisch zou zijn. Sterker nog, waarin indirect wordt gezegd te hopen wij naar Gods opstappen.
"Vandaar dat ik ook werkelijk hoop dat alle spelers binnen huidig Cube toch nog kunnen participeren in een leuke eindstrijd."

Zoals al eerder gezegd, als wij er ten tijde dat Cube nog draaide er voor hadden gekozen naar Gods te gaan waren wij inderdaad naar de vijand overgestapt en was dat een smerige actie geweest. Maar dat is helemaal niet het geval, noch het plan geweest. Laat nu net het toeval zijn dat jullie juist naar de vijand zijn overgestapt en deze smerige actie dus door jullie is uitgevoerd.

Het was binnen de stam duidelijk dat we met een GAP op Cactus bezig waren, die bijna van de grond was voordat Cactus op delete stond. Nogmaals, MP. was noch vijand of vriendelijk.
Er is geen GAP geweest dus weet allemaal maar niet ongerust. Ook geen andere vorm van officiële samenwerking zelfs, ik durf zelfs te zeggen dat er niet over een GAP gesproken is.

Gewaagd dat je dat durf te zeggen Anton. Gezien je medespeler Twan er meerdere keren op heeft aangespoord vormen van samenwerking met Mp. op te zetten, waaronder ook een GAP. In sommige gevallen was ik het daar overigens ook mee eens en ben ik er zelf ook mee bezig geweest, daar gaat het mij niet om. Dit toont echter opnieuw aan je keer op keer lukraak maar lukraak wat roept. En ja, een GAP is er uiteindelijk wel degelijk geweest en ik weet zeker dat jullie hier ook van op de hoogte waren.

MP. heeft bewust ''slechts'' 2 accounts gerekruteerd

Haha, wat zeg je? Bewust 2 accounts gerekruteerd? Nee, niets bewust 2 accounts gerekruteerd, "helaas maar" 2 accounts gerekruteerd. Naast Gele Kanarie en Icescreambe was je sowieso bezig plannen te maken Kurt Unchained, Nidavellir, A Paroxysm of Guilt en ik twijfel maar volgens mij zelfs Zlatan mee te nemen naar Mp. Dat was het uiteindelijke doel ervan. Dat er uiteindelijk 2 spelers naar Mp. zijn gegaan is geen bewuste keuze geweest. Laten we het maar zo noemen dat het ontbrak aan overtuiging om met jullie mee naar Mp. te gaan...

Post van Slizz waarin jullie dit (deels) zelf bevestigen:
"We probeerden inderdaad de spelers waar we laatste weken/maanden mee gestreden hebben en een band mee hebben opgebouwd, de keuze te geven om zich bij ons te voegen. Als ze dit niet zagen zitten, wat ons ook geheel logisch leek, hadden we dit ook gerespecteerd."

Post van Judaism waarin dit voor een deel wordt bevestigd:
"Voor meerdere accounts zoals Kurt zijn er naar alternatieven gekeken, is dit niet eerlijk?"

Wij zijn niet een vijandige stam gejoind, dat jullie MP na onze join als vijandig gaan bestempelen is echt een zaak die bij jullie zelf ligt. Wij hebben niet voor niks een NAP aangeboden van aanzienlijke tijd die een optie met verlening bevatte.
Toch is het zo dat wanneer twee stammen nog geen aanvallen tussen elkaar hebben lopen diplomatie in de vorm van een NAP niet uit te sluiten is. Een denkbaar situatie had bijvoorbeeld(!) geweest dat Gods seiba en doske had opgenomen in de stam. Op zo'n kwantitatief voordeel van gods had gereageerd kunnen worden dmv een tijdelijke nap om de kansen recht te trekken. Dit is gespeculeer, maar dat is het driestrijd gebazel ook. Cube en MP lagen nog niet tegen elkaar en dan zijn er nog veel scenario's mogelijk. Dat de meerderheid van de wereld graag een driestrijd ziet betekent natuurlijk niet dat een gebalanceerde driestrijd mogelijk gaat zijn. Ook wel gezegd het is te voorbarig om stammen als vijand te beschouwen voordat er aanvallen tussen beide lopen.

Dit slaat op het feit Mp. zogenaamd geen vijand van overgebleven Cube zou worden.
Allereerst, als dat een denkbare situatie is waarom kies je er dan voor Cube te leaven? Blijkbaar was dit ook een gepaste oplossing, een tijdelijke NAP. Buiten dat je zogenaamde denkbare situatie totaal onrealistisch is en het me niets zou verbazen als Seiba en Doske nog banden met Mp. hebben ook. Stel je hier ook nog eens dat we als 3 mans stam door zouden moeten gaan. Als er met 3 man zo ontzettend veel scenario's zijn zoals jij stelt, dan nogmaals de vraag waarom je in hemelsnaam ervoor kiest op zo een manier Cube te leaven en de hele stam in jullie misère mee te trekken?
Buiten dat is het natuurlijk belachelijk om te denken dat Cube en Mp. een Nap of welke vorm van samenwerking met elkaar dan ook aan zouden gaan nadat ze onze eigen stam dood recruiteren. Ik dacht dat je tijd van de sprookjes van Grimm al gepasseerd was, niet dus.

In de tussentijd hebben we gezien dat er een e-mail is veranderd en dat het account ten onrechte vertegenwoordigd is geprobeerd te worden. Nee dat zijn zeker geen leuke acties, waar niemand ook achter staat.
Zijn we het daar tenminste over eens. Maar nu blijkt jullie hier achter zitten, waarom doe je het dan toch?

Jullie willen naam maken op deze wereld, maar eigelijk zijn jullie een samenvoegsel van allemaal oud wereldwinnaars die er alles aan doen om een leuke eindstrijd te krijgen waarbij alle factoren in jullie voordeel zijn. Je zou namelijk maar een uitdaging moeten aangaan waarbij je wereldwinst bij in gevaar komt hé.

Huh, leavden jullie juist niet vanwege het feit jullie Cube geen kans meer gaven om de wereld te winnen?
Er zijn verschillende manieren om de factoren op wereldwinst in je voordeel te winnen. Jullie kozen er bijvoorbeeld voor je bij de vijand aan te sluiten en accounts af te pakken. Er zijn tal van mogelijkheden om voordelen te winnen, ik weet dat de overgrote meerderheid in ieder geval niet de voorkeur geeft aan jullie manier van spelen. Daarnaast heb je ook nog de actie-reactie theorie.
Logisch ook dat je een voordeel probeert te ontwikkelen. Het zou pas bizar zijn als je je zelf in een nadelige positie probeert te werken. Het gaat vooral om het feit hoe je dit voordeel ontwikkelt/probeert te ontwikkelen.
Je staat simpelweg niet in de positie anderen te verwijten ze middelen inzetten om de wereld iets meer in hun voordeel/minder in hun nadeel te krijgen na jullie belachelijke acties.

Post van Judaism waarin jullie jezelf wederom tegenspreken.
"Ik heb het volste vertrouwen dat de situatie relatief gebalanceerd blijft met blijvende opties voor Gods in de vorm van BG's en potentiële recruits. Tjah het is aan Gods om daar iets mee te doen en zo niet, dan zal op papier de situatie nadeliger worden"


Daarom zou het ook zomaar kunnen dat niet alles even netjes gegaan is, maar gezien ik niet altijd van alles op de hoogte was is mij dat onduidelijk. Begrijp me niet verkeerd, ik steun mijn co's in deze beslissing, maar had het zelf niet of anders aangepakt. Dat mijn mening dus verschilt van dat van hen zijn ze ook bewust van.


Nee zeker niet alles is even netjes gegaan, maar wat zeg je hier in hemelsnaam? Je geeft zelf aan het niet netjes is gegaan, je geeft aan je mening van je co's verschilt. Maar je had het wel exact het zelfde als zij aangepakt. Probeer je je hier distantiëren van al het gebeuren of probeer je de actie juist te ondersteunen? Het is mij onduidelijk, het lijkt er echter op er een eerste twijfel aanwezig is of jullie aanpak wel de juiste aanpak was. Laten we dat als positief opvatten en hopelijk kunnen we daar op voortborduren dan.

Ik sta persoonlijk meer dan ooit achter onze beslissing, het zorgt voor een interessante 2-strijd en gaf een groot deel van Cube-spelers toch nog potentië i.p.v. een hele moeizaame/oneerlijke strijd tegen Gods en uiteindelijk MP

Zoals we in eerdere quotes al konden zien is dit wederom een hypocriete opmerking. Als we jullie stellingen zouden volgen zou er namelijk enkel potentie zijn voor Gele Kanarie & Icescreambe.
Voor de andere leden zou er geen plaats zijn in Mp., en Gods joinen is volgens jullie een doodzonde voor zowel de Cube. leden als de Gods leden. Zoals eerder geconcludeerd zijn Mp. en Gods de enige opties om nog potentie te hebben iets te maken van deze wereld.

Gegarandeerd gaan jullie nu afkomen dat we ook in Cube. hadden kunnen blijven en iets in de vorm van een BG of NAP hadden kunnen regelen. Ook dit is eerder al besproken en onderuit gehaald.
Mp. is geen optie tot samenwerking, opnieuw zou alleen Gods overblijven. Daarnaast is het volstrekt idioot te zeggen er binnen Cube. nog opties zijn wanneer jullie zelf Cube leaven omdat er geen opties meer zouden zijn binnen de stam naar eigen zeggen.
Als er nu weer een nieuwe wending aan het verhaal gegeven gaat worden en jullie zogenaamd denken er wel nog opties zijn binnen Cube. maakt dat jullie actie des te sneuer. Waarom dan Cube. leaven?

Maar dat zal wel niet. Want wat dit verhaal vooral sneu maakt is dat jullie nog geen greintje spijt hebben van jullie acties. Meerdere keren is door jullie uitgesproken blij te zijn met jullie beslissing en het een volgende keer net zo aan te pakken. Vraag me af, als je zoveel onrust creëert, spelers voorliegt en bedriegt, er spelers door jullie op delete gaan, en er zelfs e-mails veranderd moeten worden waar je nog een voldaan gevoel vandaan kunt halen. Wat een gestoorde mentaliteit heb je dan, bah.

Ben dan ook benieuwd wat voor reactie/verklaring deze keer zal komen. Jullie verhaal lekt tot dusver aan alle mogelijke kanten. Met het lezen van jullie posts viel me ook op dat er ongelooflijk vaak simpele uitvluchten worden gezocht om de kern van de discussie te ontlopen. Vond het zo grappig worden dat ik er snel een aantal heb geselecteerd voor de liefhebber om mee af te sluiten :tongue:

Ik denk dat ik een aardig duidelijk en eerlijk beeld geschetst heb van Gele Kanarie en de hele situatie daaromheen.
Hopelijk zien we dit keer een wat meer begripvolle reactie tegemoet. Een reactie waaruit blijkt jullie je realiseren wat er met jullie acties teweeg is gebracht en waarin spijt wordt betuigt. Het zou jullie in ieder geval sieren en het zou minstens op zijn plaats staan.

- "Dat ik niet dieper in ga op sommige zaken heeft ermee te maken dat dit interne informatie is binnen het team nida"
- "ga ik deze verzinsels en haat simpelweg negeren."
- "dat ik niet dieper op deze modder in ga."
- "waar moet ik dan dieper op in gaan als je stellig wat beweerd wat niet klopt?"
- "Voor de rest is de post flauwekul,"
- "Van mijn part is dit verhaal dan ook met deze post gedaan."
- "waar jij op doelt is gewoon onzin"
- "beschuldigingen aanzetten die echt nergens op slaan"
- "kom hier niet met flauwekul aanzetten"
- "jij zit hier met modder te gooien wat gewoon niet waar is"
- "ik heb enkel aangegeven niet meer inhoudelijk hierop te reageren"
- "Dit vind ik echt de grootste onzin"
- "Dat je aangeeft dat je meer deed dan een gemiddeld Cube-lid negeer ik even"
- "Ik heb nergens gezegd dat het zeer nadelig zou zijn, ik zij ''nadelig'"
 
Reactiescore
1.278
Een topic ter ere van ons, dan moeten we wel erg belangrijk zijn. Zal zo even lezen en reageren.
 

DeletedUser69389

Guest
Iets teveel slijm in die snorharen van de burgemeester.

Onntopic: Goede en mooie post Stan.
 

DeletedUser73358

Guest
Een verschrikkelijk lange post, maar om alvast snel even op wat puntjes in te gaan:

Gele Kanarie is een account dat betrokken was bij de stamleiding van Cube. en dus van alles van dichtbij volgde en op de hoogte was. Gele Kanarie was geen officieel stamleider, maar was aanwezig bij de leidingsgesprekken en heeft er zelf voor gekozen hier geen afstand van te doen ook niet ten tijde zij met Mp. in gesprek waren Cube. dood te recruiteren. Dit is al het eerste puntje ik over struikel. Belangrijke informatie over accounts/plannen in Cube. kon door Gele Kanarie tot zich worden genomen en gebruikt worden in de besprekingen met Mp. om een plan op te stellen hoe Cube. het best dood gerecruit kon worden door Mp.

Ik werd in de leidings-chat gegooid, gaf direct aan dat ik geen onderdeel van de leiding wou zijn. Dit had verder trouwens ook niet heel veel te maken met het account GK, Anton en Daan wisten niet eens dat ik in die chat zat en ik oogte het vrij onrelevant gezien er toch niets gebeurde. Welke belangrijke beslissingen zijn daar dan gemaakt, geen eentje.

Vervolgens kwamen ze met een adviserende rol, waar ik enkel punten naar voren gehaald heb, (merendeel waar vervolgens niets mee gedaan werd). Die chat was aanzienlijk dood (super inactieve leiding) en van mogelijke gesprekken met andere stammen was ik geen onderdeel. Ik vind het dan ook heel laag dat je dit uberhaupt al dus aanhaalt, gezien ik alle leidingsfuncties en taken volledig genegeerd heb en geen intentie heb laten zien om dit te doen. Ik heb het meermaals geweigerd en dat jullie mij in die chat gooien en vervolgens niet kicken en om advies vragen ligt niet aan mij.

Gele Kanarie had het plan om met Kurt Unchained, Icescreambe, Nidavellir, A Paroxysm of Guilt en Gele Kanarie zelf naar Mp. te vertrekken. Desbetreffende accounts bleken achteraf helemaal niet op de hoogte te zijn dat ze mee werden genomen in plannen om naar Mp. te nemen. Wat Mp. en Gele Kanarie precies in gedachte hadden om dit uiteindelijk in de praktijk te brengen is mij dan ook onduidelijk. Zo dadelijk wordt duidelijk hoe ze deze plannen met accounts als Nidavellir alsnog de strot door proberen te duwen terwijl eigen spelers luid en duidelijk aangeven niets met dit idee te maken te willen hebben.

Waar baseer je dit op, nogmaals hebben we helemaal geen contact met APOG gehad of dit benoemd. Kurt Unchained heeft duidelijk aangegevn dat er geen ruimte voor dat account was en ze niet op een ander account verder wouden en het is niet gelogen dat MP. slechts ruimte voor 2 spelers wou maken binnen de stam althans.

Er wordt bovenstaand aangegeven een groot deel van de Cube. spelers nog potentie heeft op deze wereld na jullie actie. Later deze post blijkt dat opeens maar 2 van de 8 spelers te zijn. Waaronder één van de twee accounts jullie zelf zijn. Over egocentrisch gesproken, behoorlijk.

Ja onze intentie was om niet inidividueel de overstap te maken, zoals MP. het liefst wou. Maar hierin op een manier te vinden zodat spelers/teams zoals Ice/Kurt en Nida te betrokken konden worden. Wat jij en veel anderen niet begrijpen is dat een optie een optie blijft, wij hebben tijd en moeite in deze onderhandelingen gestopt om deze opties te creëren. Het was een feit dat wij Cube zouden verlaten en dat het schip er vervolgens nog slechter voor stond was op dat punt al een feit. Nida was inactief, Ice was niet voldoende bemand en we zagen een leuke combinatie in dit alles.

Als het volgens Gele Kanarie allemaal weinig uitmaakt of Nidavellir in Mp. of Cube. zou zitten vraag ik me overigens af waarom er zo veel moeite wordt gedaan dit account mee naar Mp. te krijgen.

Zoals reeds aangegeven zou er een mooie combinatie mogelijk kunnen zijn die een groot deel van de spelers waar wij prettig mee samengewerkt hadden onder een sterk en goed account te zetten.

Jonas, een oud co speler van Nidavellir is een goede maat van Gele Kanarie. Jonas is tevens op verzoek van Gele Kanarie toendertijd op Nidavellir komen te spelen. Anton heeft Jonas om het wachtwoord gevraagd zodat er nieuwe spelers op gezet konden worden en Nidavellir alsnog volgens de plannen mee naar Mp. zou kunnen gaan.

Klopt inderdaad, hij was een vriend van Daan iirc. Heeft enorm veel geholpen met de massa tegen SnailTrail. Jeroen was destijds nergens te bekennen en Lukas was er toen nog niet eens iirc.

Gelukkig heeft de hoofdspeler Jeroen er een stokje voor kunnen steken dat zijn account afgepakt zou worden. Hij was er tijdig bij om het e-mail adres terug te veranderen en de onbekende nieuwe spelers van het account te knikkeren. Binnen enkele minuten hierna is Anton nog bij Jonas en Jonas weer bij Jeroen verhaal komen halen waarom het wachtwoord precies terug veranderd zou zijn. Hierna zijn ze er gelukkig niet meer in geslaagd het account opnieuw van Jeroen afhandig te maken.
Spijtig genoeg heeft Jeroen er vervolgens voor gekozen/moeten kiezen om Nidavellir op delete te zetten om te voorkomen er nog meer misbruik van zijn account gebruikt zou worden. Zelf had hij niet meer de energie om na al dit gezeik nog moeite in Nidavellir te stoppen, volkomen begrijpelijk ook.
Dit alles zou uit "respect" naar Nidavellir toe gebeurd zijn.

Wat is het verwijt, we hebben contact met een co-speler gehad. Jeroen zelf was nergens te bekennen op dat moment. Je weegt het schijnbaar niet zo zwaar dat Nida voor dit verhaal al op delete stond. Lukas heeft volgens Jeroen zelf ook geen klap gedaan, was een een hele nieuwe co-speler iirc. Jonas heeft nog input op het account gehad met de massa op bijvoorbeeld SnailTrail, dit kan je niet van Lukas zeggen.

TW heeft uitvoerige notificatie en regels omtrent account eigendom, je kunt niet zomaar een account ongezien van iemand kapen. Daarnaast sta ik vooralsnog volledig achter de gesprekken met een co-speler van Nida om de mogelijke optie te bespreken, zoals je aangeeft waren wij op goede voet met deze speler. Toekomst in Cube was er niet meer, met of zonder ons en het account Nida was al weken/maanden lang inactief en stond zelfs dus al op delete. Zelf vind ik het vrij logisch, er was niets met Jeroen te bespreken, als die uberhaupt zou reageren.

Het is niet echt ons probleem als een co-speler van Nida op een moment dat een account zoals Nida al reeds lang inactief is en op delete staat zaken in eigen hand gaat nemen. Het blijft intern een probleem en als ik het allemaal goed herinnerd heb is het wachtwoord door niemand behalve Jeroen veranderd. Kortom, iedereen had vooralsnog toegang tot het account, dit betrof Jeroen, Jonas en Lukas.

Wij probeerden inderdaad een leuke optie te creëren en dit ging zonder overleg met Jeroen, maar nogmaals deze speler was zelf helemaal niet actief meer en had het account al op delete gezet.
Als wij jou weten te overtuigen Stan in een leuke toekomst voor APOG en Jannes is het daar niet mee eens, dan hadden wij schijnbaar de gesprekken met Jannes moeten voeren, ondanks dat hij niet meer logt/inactief is, of doorgaans dagen lang niet reageert.

Het alternatief was dus: Nida nogmaals op delete (zoals nu gebeurd is), of Cube zet er een nieuw team op (ook zonder overleg met Jeroen). Je beweert dat Jeroen liever in Cube gebleven was, maar die hebben we hierin helemaal niet gesproken want die specifieke speler had zonder notificatie naar z'n stam of team het account op delete gezet.

Dat hij nu achteraf dit zegt is mooi makkelijk omdat we hem flink in een shit-show hebben gesleept, maar nogmaals jullie waren met exact hetzelfde bezig, namelijk een nieuw team op Nida zetten zonder overleg met Jeroen. Als Jeroen dit echt gewild had, dan had hij het account wel aan Cube gegeven, maar dat heeft hij ook niet gedaan. Het account ging regelrecht weer op delete, nog ver voordat ook maar iets duidelijk was.

Je probeert het af te schetsen alsof Lukas en Jeroen actief waren en Jonas niet, terwijl ze alle drie vrijwel inactief waren.

Ze verloren ruimte in de rim, we hadden rim stammen die al naar ons toe kwamen met opheldering omdat ze Nida niet konden spreken over hun samenwerking. Nee als je zelfs van zulke stammen te horen krijgt dat het bij Nida niet allemaal goed verloopt waar praten we dan nog over. Account was een chaos en voor al een extreem lange periode en het account zou het op dezelfde voet niet volhouden, mocht het niet eens op delete gestaan hebben.

Uiteindelijk denk ik vooralsnog dat je gewoon niet met onze beslissing (waar je niet bij betrokken was) kan omgaan. Maar een specifiek topic gericht op ons is wel leuk, had niet gehoeven hoor maar als jij zodoende je ei kwijt kan :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69389

Guest
giphy.gif


It's Hammer go Hammer
It's a Hammer yo Hammer and the rest go and play


Duidelijk een gevalletje van Hammertime wat eraan zit te komen door Stan a.k.a. @.Sensation . Want wat een onzin verhaal is dit.

120295.jpg


 
Reactiescore
1.278
Ach ja stil is ook maar stil wat drama is nooit verkeerd. Al valt er morgen nog wat te reageren dan zal ik op dit alles nog reageren.
 

DeletedUser58227

Guest
Ik vind het dan ook heel laag dat je dit uberhaupt al dus aanhaalt, gezien ik alle leidingsfuncties en taken volledig genegeerd heb en geen intentie heb laten zien om dit te doen. Ik heb het meermaals geweigerd en dat jullie mij in die chat gooien en vervolgens niet kicken en om advies vragen ligt niet aan mij.

Nee je was geen leiding inderdaad, net zoals ik dat ook niet was. Desalniettemin waren we er beide wel bij betrokken, door zoals je zelf al aangeeft adviezen/voorstellen te doen en probeerde we de leiding aan te sturen bepaalde acties te ondernemen. Een actieve chat was het niet, maar je hebt de week voor bekend werd je met de vijand samen heulde nog verschillende voorstellen gedaan. Sterker nog, jij was de laatste week by far de actiefste in die chat. Door te zeggen je taken volledig genegeerd hebt en ook totaal geen intentie hiervoor hebt laten zien is wederom opnieuw een leugen die de wereld in wordt geslingerd.
Het is ronduit belachelijk om te zeggen het niet aan jou ligt je nog in die chat zit als je duidelijk aangeeft er te willen blijven om advies ed te geven en daar ook actief mee bezig bent. Het is jouw taak om niet samen te heulen met de vijand en als je zo laf bent dit wel te doen om op zijn minst dergelijke chats te leaven. Op wie wil je dit anders afschuiven behalve je zelf?

Waar baseer je dit op, nogmaals hebben we helemaal geen contact met APOG gehad of dit benoemd. Kurt Unchained heeft duidelijk aangegevn dat er geen ruimte voor dat account was en ze niet op een ander account verder wouden en het is niet gelogen dat MP. slechts ruimte voor 2 spelers wou maken binnen de stam althans.

In mijn openingspost al ontkracht, je hebt het zelf in eerdere posts ontkracht en je hebt het op Skype meerdere keren ontkracht wat je hier zegt. Dus ergens spreek je je zelf tegen, alweer.

Sowieso nadat bleek je uit Cube. (bijna) niemand mee zou krijgen met je plan is het onzin Mp. nog maar maximaal 2 spelers zou aannemen. Het is meermaals bevestigd het plan was Nidavellir mee te nemen naar Mp., ook nadat de rest van Cube. had besloten niets meer met jullie te maken te willen hebben.
Overigens staat er in onderstaande screen ook weer een leugen. Je geeft aan dat alle accounts in west afwisten van jullie plan naar Mp. te gaan. Dat bleek ook helemaal niet zo te zijn.


Zoals reeds aangegeven zou er een mooie combinatie mogelijk kunnen zijn die een groot deel van de spelers waar wij prettig mee samengewerkt hadden onder een sterk en goed account te zetten.

Denk dat al gauw duidelijk was niemand in Cube. nog iets met jullie te maken wilde hebben.
Op Jonas na, die al enkel weken niet meer had gelogd en 1 of 2 spelers op Icescreambe die jullie uiteindelijk nog hebben weten te strikken mee te gaan in jullie plan, maar daar ook zeker geen fan van waren. Dus ook dit excuses om je te moeien in Nidavellir kunnen we overboord gooien.

Klopt inderdaad, hij was een vriend van Daan iirc. Heeft enorm veel geholpen met de massa tegen SnailTrail. Jeroen was destijds nergens te bekennen en Lukas was er toen nog niet eens iirc.

Dus Lukas kwam pas nadat Cube. viel? Klinkt logisch, argument kunnen we dus ook overboord gooien. Hij heeft die zelfde week zelfs nog vv gedraaid op accounts in Cube. Jeroen heeft diezelfde week nog gereageerd op Skype waarom hij het account op delete had gezet.
Jeroen is ineens Dominic geworden op Skype, idk waarom. Maar hier bewijs dat hij reageert en dat je het sowieso ook hebt gelezen. Tevens bewijs dat Lukas ook al op Nidavellir zat of totaal nergens te bekennen zou zijn.


Nu ga ik degene zijn die de rest van je post gaat negeren. Overige stuk van je is enkel herhaling en lachwekkend nadat ik de rest heb ontkracht. Irrelevant om nog te gaan behandelen nadat ik bovenstaande al heb ontkracht is daarmee de rest van je post ook ontkracht. Zou daarmee in herhaling gaan vallen, excuseert u mij dat ik er geen aandacht aan ga besteden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.278
Oef dacht dat skype logs verboden waren hier :O
Skype logs boeien me trouwens niet zozeer, maar 1 met Twans foto erbij is wel discutabel maak even onherkenbaar liever.
 

DeletedUser58227

Guest
Ondanks die foto totaal onherkenbaar was, was het niet de bedoeling. Is al aangepast.
Kun je alleen in het andere topic op anderen reageren, of ga je ook nog hier reageren?
 

DeletedUser73358

Guest
Het is ronduit belachelijk om te zeggen het niet aan jou ligt je nog in die chat zit als je duidelijk aangeeft er te willen blijven om advies ed te geven en daar ook actief mee bezig bent. Het is jouw taak om niet samen te heulen met de vijand en als je zo laf bent dit wel te doen om op zijn minst dergelijke chats te leaven. Op wie wil je dit anders afschuiven behalve je zelf?

Dit kan ik mij niet heugen, ik gaf direct aan dat ik niet betrokken wou worden en dat ik advies ook in de vorm vanuit de stam-chat of forum kon doen iirc.
Zit niet meer in die groep, dus alles zal wel niet helemaal accuraat zijn, maar nogmaals ik was naar mijn optiek direct duidelijk wat ik wel/niet wou en zou doen.

Je maakt weer van een mug een olifant want die hele chat was niet echt relevant, er is letterlijk niets besproken wat ook in de normale chat besproken had kunnen worden. Jullie als leiding-zijnde, of Zlatan/Kurt wouden gewoon actieve spelers erin die feedback konden geven.

Nogmaals, jullie weten niet eens sinds wanneer die gesprekken plaats vonden, dit alles was pas relevant na de val van Cactus en toen Jason zich naar voren schoof heb ik ook duidelijk afstand genomen dat ik niet meer bij de leiding betrokken zou willen worden. Precies ongeveer toen de gesprekken met MP. van start gingen.

Sowieso nadat bleek je uit Cube. (bijna) niemand mee zou krijgen met je plan is het onzin Mp. nog maar maximaal 2 spelers zou aannemen. Het is meermaals bevestigd het plan was Nidavellir mee te nemen naar Mp., ook nadat de rest van Cube. had besloten niets meer met jullie te maken te willen hebben.
Overigens staat er in onderstaande screen ook weer een leugen. Je geeft aan dat alle accounts in west afwisten van jullie plan naar Mp. te gaan. Dat bleek ook helemaal niet zo te zijn.

Welk account niet dan, Ice/Nida/Kurt hadden allemaal een hoofd, of co-speler die ervan af wisten. (van Kurt/Ice hadden we akkoord om naar de opties te kijken)
Daarnaast er is niets gelogen aan het feit dat MP. niet open stond tot meer rekruuts, om 2 deden ze al extreem moeilijk en was volledig op aandringen van ons. Nogmaals als het aan ons gelegen had kwamen we met volledig west-cube binnen, maar MP. stond hier niet voor open en account technisch was dit ook niet slim.

Denk dat al gauw duidelijk was niemand in Cube. nog iets met jullie te maken wilde hebben.
Voor wie praat jij dan allemaal, nogmaals Kurt/Ice waren betrokken en een co-speler van Nida. Het feit dat alle gesprekken direct moesten lekken omdat er geen consensus behaald kon worden binnen sommige teams ligt niet zozeer aan ons persoonlijk en dat we hierdoor direct chaos binnen Cube kwam was ook vrij logisch.

Uiteraard vonden de overige stam-leden het niet zo leuk dat er spelers de stam verlieten, no shame maar probeer het niet anders dan de werkelijkheid te scheppen want bijna iedereen kon onze keuze volledig begrijpen. Spelers van Zlatan/Chuchu althans, iedereen behalve APOG in principe. Dus ook hier kan ik de bal terugkaatsen, je beschuldigd ons dat we hier niet voor iedereen praten maar zelf doe je dat volgens mij ook niet, sowieso niet voor de absolute meerderheid.

Volledig begrijpelijk gezien de wijze waarop alles naar buiten kwam, ver voordat alles concreet was. Maar dat heeft zeker wel meegewogen.

Jeroen is ineens Dominic geworden op Skype, idk waarom. Maar hier bewijs dat hij reageert en dat je het sowieso ook hebt gelezen. Tevens bewijs dat Lukas ook al op Nidavellir zat of totaal nergens te bekennen zou zijn.

Geen idee van wanneer dit is, was dit voordat hij het account op delete gezet had of niet.

Irrelevant om nog te gaan behandelen nadat ik bovenstaande al heb ontkracht is daarmee de rest van je post ook ontkracht. Zou daarmee in herhaling gaan vallen, excuseert u mij dat ik er geen aandacht aan ga besteden.

Ja ik weet niet zozeer wat ontkracht is, maar tot op heden zie ik geen bewijs.

Alle verwijten die ik zie zijn ongegrond zoals:
Meer dan 2 leden naar MP.;
Het kapen van Nida;
Bewust binnen een geforceerde innactieve leidingschat blijven;
Niet spreken voor desbetreffende accounts zoals Ice/Kurt en Nida (wat ik nog enigszins zou kunnen begrijpen, maar dus ook gewoon in overleg met een co-speler is verlopen).

Ik zou vast nog wel een aantal verwijten vergeten zijn, maar puntje bij paaltje lopen jullie constant te gissen en denken jullie het wel te weten aan de hand van aannames, die gewoon niet kloppen.

Onze intentie was onnodig en goed bedoeld, maar gezien het feit dat we prettig samengewerkt hebben met accounts zoals Nida/Ice en Kurt voelden we toch een plicht om mogelijke opties te creëren, die volledig optioneel waren en uiteraard ook in ons voordeel dat ontkennen we nergens.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan