Top/Flop stammen

Reactiescore
1.278
Reageer maar op de inhoudelijk posts.

Zal zo inhoudelijk op je post reageren maak je niet druk.
Al kom jij zetten met posts als "Of jullie kunnen gewoon zoveel onzin zwetsen dat het niet meer bij te houden is welke claims je nu wel of niet hebt gemaakt. Dat vergeten is namelijk ook menselijk."

Kan je ook soortgelijke posts terug verwachten. Al wil je echt een inhoudelijke discussie voeren kan je zulke posts toch beter achterwege laten.

Ja ik had ook wel zin in een front met 4 leden van Cube, helaas koos jij ervoor die stam te verneuken. Jammeerrr.

Wat een slap excuus zeg. Mocht jij en ALW tegen cube gestreden hebben zouden jullie qua kwantiteit, op het moment dat jullie richting een front zouden gaan met MP, al een enorme voorsprong hebben tegen Ice en gele kanarie. Het is tekenend voor Gods dat zelfs dit blijkbaar niet voldoende is en met deze actie de dominantie in het zuiden nog sterker richting Gods getrokken wordt. Dus ja ALW en jij gaat in deze voor de makkelijke weg, zeer teleurstellend. Zeker voor een account als ABOR die zichzelf als een groots account probeert te presenteren.
 

DeletedUser73358

Guest
@Judaism Wie loopt er nou uit z'n nek te lullen dan, jij of Anton? Anton zegt dat er nooit een gesprek over een GAP is geweest, en jij zegt dat deze al bijna rond was voordat Cactus op delete ging.
We waren aanvallen aan het plannen, geen GAP. My bad, het was dus geen officiele samenwerking.
 

DeletedUser73358

Guest
Geen officiele samenwerking dus en er was geen blik op lange termijn. Verder veranderd het niet heel veel aan het argument dat MP. tot zover nog niet echt een directe vijand was.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Zal zo inhoudelijk op je post reageren maak je niet druk.
Al kom jij zetten met posts als "Of jullie kunnen gewoon zoveel onzin zwetsen dat het niet meer bij te houden is welke claims je nu wel of niet hebt gemaakt. Dat vergeten is namelijk ook menselijk."

Kan je ook soortgelijke posts terug verwachten. Al wil je echt een inhoudelijke discussie voeren kan je zulke posts toch beter achterwege laten.



Wat een slap excuus zeg. Mocht jij en ALW tegen cube gestreden hebben zouden jullie qua kwantiteit, op het moment dat jullie richting een front zouden gaan met MP, al een enorme voorsprong hebben tegen Ice en gele kanarie. Het is tekenend voor Gods dat zelfs dit blijkbaar niet voldoende is en met deze actie de dominantie in het zuiden nog sterker richting Gods getrokken wordt. Dus ja ALW en jij gaat in deze voor de makkelijke weg, zeer teleurstellend. Zeker voor een account als ABOR die zichzelf als een groots account probeert te presenteren.

Surprise surprise, mijn post zonder inhoud was een reactie op wederom een post zonder inhoud van jou na het negeren van mijn post die wel inhoud bevat. Natuurlijk zullen wij iets van een kwantitatieve voorsprong hebben, dat hebben we namelijk tegen iedereen omdat ABOR gewoon het beste account was in de start. Ik was overigens ook niet voor het voeren van gesprekken met Cube, die omdat dit niet in de ABOR filosofie valt. Maar hé, 4 van de 5 spelers die op ABOR speelde zijn gestopt dus daar ga ik niet moeilijk voor doen. Zoals je kan zien heeft ABOR een andere naam, dit omdat er een ander team op zit en we graag geen banden willen leggen tussen de oude, en de nieuwe filosofie op ABOR en nu Beil. ABOR probeerde zich overigens niet groot te presenteren, dat waren we gewoon.
 

DeletedUser73358

Guest
ABOR probeerde zich overigens niet groot te presenteren, dat waren we gewoon.

Welke significante spelers heeft ABOR dan weggespeeld?

Tot dusdanig behalve een PP abuse start en vervolgens een hyperactief team heeft het nog niets mogen laten zien en met een blik op de toekomst zullen uitdagende prestaties ook nog wel uitblijven want je rekruteert je front er gewoon bij.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Welke significante spelers heeft ABOR dan weggespeeld?

Tot dusdanig behalve een PP abuse start en vervolgens een hyperactief team heeft het nog niets mogen laten zien.

Wederom, doe alsjeblieft wat onderzoek voor dat je inhoudelijk gaat reageren want ik word hier wel moe van. Is niet dat dit de eerste wereld is die ABOR speelde in samenstelling van dat team. Daarnaast heeft ABOR simpel weg heel ZO gedomineerd deze wereld, met savior verreweg de beste farm stats gehaald, verreweg het meeste activiteit geleverd, verreweg de beste groei gehad. Sorry maar dat wij geen top teams hebben wij gespeeld betekent niet dat het een beter account was dan alle andere deze wereld, die ook niets hebben weg gespeeld. Daarnaast kut farmde, kut groeide etc.

Noem me een account die tijdens de tijd dat het ABOR team speelde, beter was. Cacturne? Oke die accepteer ik, verder?
 
Reactiescore
735
Er is überhaupt nog geen degelijk team weggespeeld door een ander account deze wereld, we zijn dus allemaal naabs en hebben nog niks bewezen, zijn we daar ook over uit! :D
 

DeletedUser78491

Guest
Wederom, doe alsjeblieft wat onderzoek voor dat je inhoudelijk gaat reageren want ik word hier wel moe van. Is niet dat dit de eerste wereld is die ABOR speelde in samenstelling van dat team. Daarnaast heeft ABOR simpel weg heel ZO gedomineerd deze wereld, met savior verreweg de beste farm stats gehaald, verreweg het meeste activiteit geleverd, verreweg de beste groei gehad. Sorry maar dat wij geen top teams hebben wij gespeeld betekent niet dat het een beter account was dan alle andere deze wereld, die ook niets hebben weg gespeeld. Daarnaast kut farmde, kut groeide etc.

Noem me een account die tijdens de tijd dat het ABOR team speelde, beter was. Cacturne? Oke die accepteer ik, verder?

Ik speel niet op de wereld, maar zou je niet kunnen zeggen dat ABOR helemaal niet zo'n goed allround team is om mee te spelen? Ze stoppen al snel op de wereld en er moet dan vervanging gezocht worden. Ik ontken niet dat wat ik gehoord heb over ABOR best goed is, maar een echt goed team waar je als stam op kan bouwen blijft doorgaan tot het einde toch?
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Behalve als je niet speelt om een wereld te winnen maar om gewoon iedereen kapot te maken zolang je zin hebt. :)
 

DeletedUser73358

Guest
Sorry maar dat wij geen top teams hebben wij gespeeld betekent niet dat het een beter account was dan alle andere deze wereld, die ook niets hebben weg gespeeld. Daarnaast kut farmde, kut groeide etc.

Ik ontken nergens dat ABOR een goed team heeft. De 1e echte weerstand voor ABOR was Cube. Een deel hiervan is inderdaad omdat met de start, de farm en het team jullie een snowball effect creëerden.

Maar Cube hebben jullie ook maandenlang genegeerd in de vorm van NAP's etc, was ook volkomen onnodig en ALW in het zuiden hadden jullie al gerekruteerd. Nu komt er eindelijk een groot block van weerstand en wordt het nogmaals uitgesteld en veranderd.

Geen flauw idee wat er op andere werelden is gepresenteerd van ABOR. Tot dusdanig heeft het grote weerstand ontweken en doet dit nu dus nogmaals. Ja ondanks dus een enorme voorstand te hebben en dagelijks serieus goed te farmen. Had zo'n account allang door Cube heen kunnen beuken i.p.v. het nu dus op te lossen in de vorm van rekruuts/samenwerkingen.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Toen het orginiele team op ABOR speelde hebben wij geen enkele nap of samenwerking gehad. Wederom ben je niet op de hoogte van de feiten, frustrerend. We praten overigens over team ABOR, niet team Beil.
 
Reactiescore
1.962
Ik ontken nergens dat ABOR een goed team heeft. De 1e echte weerstand voor ABOR was Cube. Een deel hiervan is inderdaad omdat met de start, de farm en het team jullie een snowball effect creëerden.

Maar Cube hebben jullie ook maandenlang genegeerd in de vorm van NAP's etc, was ook volkomen onnodig en ALW in het zuiden hadden jullie al gerekruteerd. Nu komt er eindelijk een groot block van weerstand en wordt het nogmaals uitgesteld en veranderd.

Geen flauw idee wat er op andere werelden is gepresenteerd van ABOR. Tot dusdanig heeft het grote weerstand ontweken en doet dit nu dus nogmaals. Ja ondanks dus een enorme voorstand te hebben en dagelijks serieus goed te farmen. Had zo'n account allang door Cube heen kunnen beuken i.p.v. het nu dus op te lossen in de vorm van rekruuts/samenwerkingen.

Maandenlange NAP's met Cube? Wat een bullshit. Er is enkel 1 week een NAP geweest met Zlatan nadat we besloten hadden om samen een clusterfuckende speler weg te spelen en de dorpen te verdelen. (Neytiri)
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Maandenlange NAP's met Cube? Wat een bullshit. Er is enkel 1 week een NAP geweest met Zlatan nadat we besloten hadden om samen een clusterfuckende speler weg te spelen en de dorpen te verdelen. (Neytiri)

Op dit moment speelde niemand van team ABOR, overigens.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.417
Reactiescore
331
Ik zie verdachte interns dus dat dat niet gaat gebeuren ben ik benieuwd na, ik zie een naderende samensmelting van Oud cube en Gods. Dat zou dan zeker weten tot dusver de lafste stamactie van deze wereld zijn. Maar ik kan het fout hebben uiteraard, alleen omdat er net niet op in werd gegaan groeien mijn vermoedens.

*kuch* Nidavellir kapen *kuch*

MP. heeft bewust ''slechts'' 2 accounts gerekruteerd, om de wereld relatief eerlijk te behouden. Hier hebben jullie aanzienlijk veel ophef over gemaakt, dus de huidige voortgang zegt vee veel over jullie en blijft hypocriet.

1) Tiens, vergeet je toch even de intentie om het acc Nidavellir in te lijven...
2) Stel je wel heeeel simpel voor. Je hebt die 2 accounts, dan nog CACTUS en een deel van Kurt. CACTUS is natuurlijk de minst obviouste, maar tel die er toch maar bij.

Edit. Zelfs over dat minder begaafd begin ik te twijfelen. :D

Bij jou twijfelt niemand er meer over.
 
Reactiescore
735
*kuch* Nidavellir kapen *kuch*



1) Tiens, vergeet je toch even de intentie om het acc Nidavellir in te lijven...
2) Stel je wel heeeel simpel voor. Je hebt die 2 accounts, dan nog CACTUS en een deel van Kurt. CACTUS is natuurlijk de minst obviouste, maar tel die er toch maar bij.



Bij jou twijfelt niemand er meer over.

GK heeft Apog ook proberen in te lijven, maar he, slechts 2 accounts, wat een gelul in je eigen straatje, jullie wouden alles gewoon mee hebben wat je mee kon krijgen, dan wel als acc, dan wel als intern.

Momenteel is Gods de enigste stam met een overmacht van 3m+. Er zijn nog helemaal geen spelers MP gejoined, dus het is voorbarig om er voortijdig uitspraken over te doen. Ik heb het volste vertrouwen dat de situatie relatief gebalanceerd blijft met blijvende opties voor Gods in de vorm van BG's en potentiële recruits. Tjah het is aan Gods om daar iets mee te doen en zo niet, dan zal op papier de situatie nadeliger worden.

Dat Cube i.v.m. de ligging (front Cactus/Gods), de activiteit en het ontbreken van een daadkrachtige leiding altijd in een groot nadeel geweest is gewoon een feit. Zoals Dirk aangeeft verliep het intern niet altijd even lekker. Op een gegeven moment ga je dan toch naar alternatieven kijken en gelukkig was er een hele goede optie voor ons en een aantal leden van Cube, namelijk een leuke 2-strijd. Waar niet 1 kant enorm benadeeld wordt, zoals bijvoorbeeld een BG tussen MP en Cube tegen Gods.

Voor ons persoonlijk heeft die op dit moment onze voorkeur, deels egocentrisch maar zeker niet volledig want anders was de kans vrij groot dat Cube onder de druk van MP en Gods vrij vlot weggespeeld zou worden, voornamelijk in het voordeel van Gods. Als Cactus niet direct op delete ging, dan hadden we de situatie nog een lange tijd aan kunnen kijken en had alles geleidelijk kunnen lopen. Nu kwam het spijtig heel erg snel naar voren en kwam alles vanuit derden naar voren, volledig te begrijpen dat een aantal niet betrokken spelers binnen Cube dit verkeerd hebben opgevat. Hopelijk komen er dus nog mogelijkheden voor deze spelers, zodat ze kunnen participeren in de twee-strijd met of tegen ons

Zoals Anton aangeeft is voor ons Gods altijd de favoriet geweest en die heeft al een kleine overmacht en zodoende komt er hopelijk nog een spannende eindstrijd waar alle kanten zich nog kunnen bewijzen en waar nog voldoende geanticipeerd kan worden.

Er zijn nog mogelijkheden voor Gods, (spelers die jullie ook getracht hebben mee te nemen naar Mp, Maargoed), het is aan Gods om daar wat mee te gaan doen en je hoopt zelfs dat de overgebleven spelers nog een plekje in de 2 strijd gaan krijgen.
Máár nu een paar dagen later komt het team GK niet meer zo goed uit om zich enigszins sympathiek op te stellen (zodat de spelers die ze genaaid hebben niet nog meer wrok zouden koesteren). Dus gaan we smijten met lafste actie ooit en hypocrisie. Echt dat jullie je zelf nog serieus nemen.

Jullie zijn in geen enkele positie om ook maar iets te zeggen over eventuele recruits. Onze pogingen de wereld spannend te houden en stammen klein te houden zijn meermaals door jullie weggewuifd als Mp/oud Cube, had toen ruggengraat getoond, nu ben je veeeeeeel te laat.
 
Bovenaan