Praathoek

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser79644

Guest
Vetus heeft net zoveel schuld in dat moddergooien tussen jullie als jij. Ik ken jullie beiden niet maar zie dit gedoe nu al weken over en weer gaan. Ben benieuwd wie z'n gelijk zal krijgen zodra jullie tegenover elkaar staan ingame, dat is uiteindelijk de plek waar het er om gaat. Het AF is inderdaad allang in verval, net als TW zelf.

Dat zal hij zijn, hij is de enige van ons die deze wereld serieus neemt. Voor mij is het gewoon tijdverdrijf. Ben serieus begonnen maar zag eigenlijk snel al dat ik veel te oud (of gierig?) ben geworden voor TW anno 2018. Heb echt geen IRL geld over aan zo'n dom spelletje en als je zo denkt heb je geen schijn van kans in een oorlog. Bij hem zijn al z'n troepen gekocht, de mijne zijn 100% legit, dus dan weet je al gelijk wie er in het voordeel is :p. Eens hij me verslagen heeft, en dat is een kwestie van tijd, zal hij hier wel gelijk aan het roepen zijn "told ya!" maar weet dan ook maar hoeveel (of weinig in dit geval) zo een overwinning waard is. Vinage (die nu 'HeB' heten) is waar de meeste échte pro's van W63 zitten, buiten die rang 1 dan. Heb van enkele bronnen vernomen dat HeB en Aux momenteel een NAP/BG (ben niet 100% zeker welke het is) hebben, eens dat afgelopen is, zijn zij (Aux) een vogel voor de kat en dan zal ik hier staan om terug te roepen "told ya!".

De wereld is zoooo saai, maar voor degene die toch geïnteresseerd zijn naar hoe hij zal aflopen, dat was het zo een beetje in a nutshell voor de komende maand of 6.
 

DeletedUser70476

Guest
Dat is nu eenmaal het niveau van dit spelletje geworden door de jaren heen. Breng een Pay 2 Win aspect naar je spel en kijk wat voor soort volk dat erop afkomt. Ik ben nog van de oude garde en wou gewoon nog eens een wereldje meepikken voor ik definitief stopte op dit spelletje, had ik beter niet gedaan. Los van het feit dat je nu echt gewoon je rangs koopt, zit het hier vol kleuters en manchildren die allemaal denken dat ze dé beste speler zijn. Ze zeggen altijd "het verstand komt met de jaren" maar voor sommigen duurt het precies toch een eeuwigheid :rolleyes:. De reden dat ik dan over zijn ouders begon is omdat ik maar even wou aantonen dat het toch van ergens moet komen, een opvoeding maakt voor 99% iemand zoals hij of zij is, dus wou het probleem even bij de bron aanpakken.

Nee maar serieus, akkoord dat ik misschien wel iets té persoonlijk ging. Maar aangezien ik toch bestempeld word als 'kinderachtig' heb ik daar een goede verklaring voor, namelijk: hij begon! ;)

Wat heeft die nou te maken met ons gespreksonderwerp? Dus omdat het spel is verandert op een manier die jou niet aanstaat zou dat jou een reden geven om je zo te gedragen ofwat?
 

DeletedUser79644

Guest
Wat heeft die nou te maken met ons gespreksonderwerp? Dus omdat het spel is verandert op een manier die jou niet aanstaat zou dat jou een reden geven om je zo te gedragen ofwat?

Zou helpen mocht jij geen duidelijk voorkeur hebben voor een bepaalde groep mensen hier op het W63 forum, of ben je gewoon selectief blind?
Dat heb ik gedaan hoor, heb mijn account geregistreerd op 19 juli om hier wat fijne P&P te voeren over W63, maar daar is tot op de dag van vandaag niets van te merken. Dan kwamen die shitposters en trollen van W61, ik hapte toe net zoals de mensjes van Aux nog altijd doen na anderhalve maand en dacht doen van fuck it, let's have some fun. Als het er écht op aankomt dan kan ik héél serieus zijn, maar tot nu toe heb ik dat nog niet hoeven doen op het AF. Steek de schuld maar wéér op mij, ben dat nu toch al gewoon :D. Nee maar even serieus, misschien moeten jullie het probleem even bij de bron aanpakken ipv jullie massaal te richten op één persoon (ik). Als ik vandaag beslis om te stoppen met reageren op het AF dan blijft dezelfde shit gewoon doorgaan hoor. Ben hier de enige actieve speler van Onix dus dan zullen ze geen boeiende verhaaltjes (*kuch* leugens *kuch) meer vertellen over mijn stam maar zoeken ze wel andere slachtoffers. Dat is volgens mij ook waarom het AF compleet dood is, altijd maar die witch-hunts, begint wat tegen te steken jongens. Of zoals mijn goede vriend BDW zou zeggen:

 

DeletedUser79644

Guest
En welke bepaalde groep is dat dan als ik vragen mag?

De groep die minstens evenveel 'schuld' treft als mij maar jij voor een of andere reden besluit gerust te laten zodat je volledig kan focussen op mij :confused2:. Het enige neutrale wat jij zei recentelijk zei was dit:
Real life bedreiging op het AF, man man man snappen jullie zelf niet hoe triest je dan bent?

En dat was voor mij dan een duidelijke steek naar Vetus, ook een beetje naar mij toe of course, maar hij is tot nu de enige die echt iemand bedreigd heeft op het W63 forum. En toch besluit je om de rollen om te draaien en je dan volledig te richten naar mij? Vergeet niet dat je met 2 moet zijn om ruzie te hebben, het is niet dat ik hier tegen mezelf aan het roepen ben hé, als je toch de moraalridder wil uithangen, gedraag je dan écht neutraal. Ik vraag mij eigenlijk wel af of jij überhaupt op W63 speelt, of hou je gewoon zielsveel van drama dat je hier zo actief bent?
 

DeletedUser70476

Guest
De groep die minstens evenveel 'schuld' treft als mij maar jij voor een of andere reden besluit gerust te laten zodat je volledig kan focussen op mij :confused2:. Het enige neutrale wat jij zei recentelijk zei was dit:


En dat was voor mij dan een duidelijke steek naar Vetus, ook een beetje naar mij toe of course, maar hij is tot nu de enige die echt iemand bedreigd heeft op het W63 forum. En toch besluit je om de rollen om te draaien en je dan volledig te richten naar mij? Vergeet niet dat je met 2 moet zijn om ruzie te hebben, het is niet dat ik hier tegen mezelf aan het roepen ben hé, als je toch de moraalridder wil uithangen, gedraag je dan écht neutraal. Ik vraag mij eigenlijk wel af of jij überhaupt op W63 speelt, of hou je gewoon zielsveel van drama dat je hier zo actief bent?

Boh, het zit je echt dwars dat iemand je aanspreekt op je gedrag op het Af volgens mij want dit is zo onnodig de slachtofferrol spelen...

Ik reageer op jouw(jullie) discussie met vetus, jij reageert daarop en op die reactie volgt, vrij logisch, ook weer een reactie van mij. Ik draai geen rollen om, ik richt me niet op jou om je af te zeiken of iets anders negatiefs. Ik reageer gewoon op iets dat mij en ook wel wat anderen op dit forum stoort. Vetus heeft ook nog niet gereageert dus kan me daar moeilijk tot richten:rolleyes:. Ik gedraag me dus, naar mijn weten, ook vrij neutraal aangezien.

En ja ik speel w63 en nee ik hou niet van drama ;)
 

DeletedUser79644

Guest
Boh, het zit je echt dwars dat iemand je aanspreekt op je gedrag op het Af volgens mij want dit is zo onnodig de slachtofferrol spelen...

Ik reageer op jouw(jullie) discussie met vetus, jij reageert daarop en op die reactie volgt, vrij logisch, ook weer een reactie van mij. Ik draai geen rollen om, ik richt me niet op jou om je af te zeiken of iets anders negatiefs. Ik reageer gewoon op iets dat mij en ook wel wat anderen op dit forum stoort. Vetus heeft ook nog niet gereageert dus kan me daar moeilijk tot richten:rolleyes:. Ik gedraag me dus, naar mijn weten, ook vrij neutraal aangezien.

En ja ik speel w63 en nee ik hou niet van drama ;)

Nee hoor, stoort me helemaal niet. Er mag zeker commentaar zijn op mijn gedrag, geen enkel probleem mee. We zullen eens kijken hoe je reageert als Vetus antwoord, ALS hij nog antwoord, that is ;). Je hebt mij nu al de volle laag gegeven, ik verwacht nu net hetzelfde bij hem, dan neem ik mijn woorden terug.
 

DeletedUser70476

Guest
Nee hoor, stoort me helemaal niet. Er mag zeker commentaar zijn op mijn gedrag, geen enkel probleem mee. We zullen eens kijken hoe je reageert als Vetus antwoord, ALS hij nog antwoord, that is ;). Je hebt mij nu al de volle laag gegeven, ik verwacht nu net hetzelfde bij hem, dan neem ik mijn woorden terug.

Maar ik heb je toch helemaal niet de volle laag gegeven??? En als vetus op mijn reactie ingaat zal ik daar zeker op reageren, speciaal voor jou ;)
 

DeletedUser79644

Guest
Maar ik heb je toch helemaal niet de volle laag gegeven??? En als vetus op mijn reactie ingaat zal ik daar zeker op reageren, speciaal voor jou ;)

Hangt er vanaf wat jouw definitie van de volle laag is, je richt je nu al enkele comments op mij specifiek dus voor mij is dat de volle laag ;).
 

DeletedUser70476

Guest
Hangt er vanaf wat jouw definitie van de volle laag is, je richt je nu al enkele comments op mij specifiek dus voor mij is dat de volle laag ;).

Ik richt mijn comments op jou omdat jij de enige bent die ook op mij reageerde. Is totaal niet persoonlijk bedoelt.;)
 

DeletedUser79644

Guest
Lol René krijgt 1x het AF niet mee en is meteen op zijn teentjes getrapt :p

Het AF bestaat uit meer dan Made By God alleen hoor :D. En hij heeft een eigen mening, is alleen maar een positief iets. Liever mensen die hun eigen mening hebben dan een meelopertje zoals jij ;).
 
Reactiescore
489
Het AF bestaat uit meer dan Made By God alleen hoor :D. En hij heeft een eigen mening, is alleen maar een positief iets. Liever mensen die hun eigen mening hebben dan een meelopertje zoals jij ;).

Hoezo meeloper? Ik heb al eerder kritiek geuit op jouw AF gedrag. Iemand die continue onzin uitkraamt (zoals de bg tussen HeB en Aux, jouw bronnen zijn echt 0,0 waard dan) en telkens het excuus gebruikt dat hij niet kan winnen omdat heel de wereld pp abused en je dan toch geen kans hebt, meer komt er bij jou niet uit. Kritiek wordt weggelachen maar een inhoudelijke post? Hoho, nee wij verliezen dorpen omdat shit happens en omdat iedereen PP abused.

Ik ben heus geen meeloper, ik geef mijn eigen mening op jouw kinderachtig AF gedrag, meer niet ;)
 

DeletedUser79251

Guest
Thanks for proving my point ;). Mij alweer belachelijk proberen maken... Ik sta momenteel 64e zonder 1 premium puntje in dit spelletje te steken, jij 24e en god knows hoeveel PP heb jij wel al niet verloren aan deze belachelijke wereld die trouwens niemand serieus neemt, buiten jij en enkele andere die op 1, misschien 2, handen te tellen zijn. Blijf jezelf maar wijsmaken dat je pro bent, aan je manier van spelen en handelen met situaties zoals deze, weet ik al méér dan genoeg. Die accountjes in je handtekening zijn gewoon accounts waar jij op geleeched hebt in het verleden, zeg nu niet dat het niet zo is want dat account op W2 dateert van 2006 (eerste overname), toen was je ocharme 8 jaartjes oud. Account op W34 juist hetzelfde, toen was je 15... Je denkt van jezelf dat je goed bent maar ga je jezelf nu ook nog wijsmaken dat je als kind ook iedereen al 'ownde'? Snotjong :D. En kan allemaal wel goed zijn dat ik binnenkort van deze wereld ben, maar ik heb hier tenminste iets geleerd, een beetje mensenkennis opgedaan. Wat heb jij van W63 geleerd tot nu toe? Dat je je way naar de frontpage gewoon kan kopen? Dat is al een paar jaar zo dus betwijfel of je dat deze wereld pas geleerd hebt.

Kun jij eens stoppen met bitchen over PP gebruik? Ik word er een beetje moe van, en zal niet de enige zijn. Tegenwoordig ziet ieder spel er zo uit. Op elke online game zit gewoon een P2W functie, FIFA Kun je "betere spelers" kopen, op shooter games kun je "betere wapens" kopen, en op tribalwars Kun je edelmannen kopen, we leven in 2018 niet in 1943. Sommige mensen hebben het thuis wat breder dan jijzelf René, had je maar moeten leren, stond je nu ook top 10. Wat iedereen met zn geld doet moet ie zelf weten, zo vind jij het bijvoorbeeld leuk om op n avondje een sixpack weg te tikken, je sealtje uit te likken en vervolgens naar de hoeren te gaan. Ieder zijn ding.

Waarom blijf je niet lekker Classic spelen, niemand die je hier nodig heeft of dat gejank van je gaat missen.
 
Bovenaan