Belgische Bieren en FarmAlarm

Reactiescore
1.168
maxresdefault.jpg
 

DeletedUser74552

Guest
Toch voel je de noodzaak je constant te moeten verdedigen jegens mijn posten. Als je die plicht niet voelt dan zou je maar beter kunnen ophouden met posten,

Toen de Stab op Farmalarm plaatsvond waren jullie niet op het forum te vinden. Nu facts lekker bbtjes aan het edelen is zie je half 1150 hier. Zeer opmerkelijk.
Bovenstaande quote is de reden waarom ik gestopt ben met posten. Ik voel zowel de noodzaak als de plicht niet. Verder was er vrij weinig te zeggen over deze classic. Pas nu dat het bbs edelen de spuigaten uit loopt komen er posts als deze. Een terechte post als je het mij vraagt. Je lijkt Underground Tacticz wel met deze posts. Het zou je sieren als je je zou gedragen naar die objectieve forumganger die je 5 pagina's terug nog probeerde te zijn. Of vind jij 500 bbs edelen wel normaal op een Classic ?
 

Deleted User - 487776907

Guest
Zo. Ik kom ook even een easy wereldwinst op mijn buik schrijven. Hoi! Iets gemist hier?
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.415
nee niks gebeurd deze hele classic nog
 

DeletedUser69389

Guest
Bovenstaande quote is de reden waarom ik gestopt ben met posten. Ik voel zowel de noodzaak als de plicht niet. Verder was er vrij weinig te zeggen over deze classic. Pas nu dat het bbs edelen de spuigaten uit loopt komen er posts als deze. Een terechte post als je het mij vraagt. Je lijkt Underground Tacticz wel met deze posts. Het zou je sieren als je je zou gedragen naar die objectieve forumganger die je 5 pagina's terug nog probeerde te zijn. Of vind jij 500 bbs edelen wel normaal op een Classic ?
Dat Facts bb's edelt is niet perse normaal, maar het praat niet goed wat er reeds al eerder is gebeurd op deze classic en waar niet meer op werd/wordt gereageerd en/of excuses voor werd aangeboden. Hypocriet gezwets dus over classic spelen en ethisch spelen.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.415
of je gaat er weer 2 weken vandoor ;)
 

Deleted User - 487776907

Guest
Ik ben expert in werelden winnen door barbs te edelen (w43 en w59). Let me do my shit.
 
Reactiescore
461
Even voor de duidelijkheid, dat er zoveels bbs blijven geëdeld worden ben ik ook helemaal geen voorstander van, de eerste bb's waren wel gewoon een logsche actie om de classic wat te rekken omdat Facts en 1150 nog geen deftig front hadden. Sinds kort heeft iedereen dus een lekker front en is er langs beide stammen nog niet echt progressie geweest in het edelen van vijandige dorpen. 20bucks heeft eergisteren dan wel 13 dorpen verloren maar time had ook een enkele keer 10 dorpen verloren. Jullie roepen wel dat het een saaie classic is maar dit geld dan ook voor 1150 die ook nog niet veel hebben laten zien. De enige acc's die gevallen zijn, zijn accounts van onze BG stammen die inderdaad geinternt worden omdat ze zelf niet actief genoeg zijn om een front te hebben en omdat er een spelerstekort is in Facts. Maar zelfs die accounts van de BG's (BIA) worden ook geinternt door bormsie of de spelers hebben het gewoon opgegeven zodat bormsie ze zonder moeite kon opedelen. No blame naar jullie toe, gewoon even een opheldering over de situatie en de vele commentaren naar Facs, dus bij dat onderwerp staan we equal vind ik.
Over jungle storm, daar hebben we letterlijk pm's van dat hij zegt dat wij hem mogen internen via vv, echter waren wij niet op de hoogte dat kameel al dreigend om die vv vroeg. Die pm's hebben wij pas later bekeken toen er beschuldigingen naar ons kwamen over een stab.
Van die intern en boost oda wat er met chaos is gebeurt wist het merendeel van Facts niets van af en ben hier dan ook totaal niet akkoord mee. Echter willen we niet de afgelopen classics herhalen met een massa delete uit te voeren, en zullen wij de strijd voeren waar jullie om gevraagd hebben.
 
Reactiescore
7.944
Bovenstaande quote is de reden waarom ik gestopt ben met posten. Ik voel zowel de noodzaak als de plicht niet. Verder was er vrij weinig te zeggen over deze classic. Pas nu dat het bbs edelen de spuigaten uit loopt komen er posts als deze. Een terechte post als je het mij vraagt. Je lijkt Underground Tacticz wel met deze posts. Het zou je sieren als je je zou gedragen naar die objectieve forumganger die je 5 pagina's terug nog probeerde te zijn. Of vind jij 500 bbs edelen wel normaal op een Classic ?

Goede uitvlucht weeral. De reden dat je niet reageerde is omdat er verder geen uitvlucht was en iedereen zag dat je fout zit/zat. Ik ben inderdaad nog een objectieve poster, toentertijd was namelijk jij de enige van 1150 die op die kwestie inging, nu het om de BB's gaat zitten er veel meer 1150 leden op het forum. Een vrij objectieve observatie als je het mij vraagt.

Om op je vraag in te gaan of ik het normaal vind. Nee. Echter als je het verleden van de classic en van die daarvoor in acht neemt is de reactie van hun ook vrij logisch. Daarnaast is de mentaliteit in dit spel al dermate veranderd dat dit ook niet als verassing komt. Ben ik het er dus mee eens? nee niet echt, komt het als verassing? nee ook niet.
 

DeletedUser76106

Guest
Omdat het enkel beers aanging...? Ik vind een verassing altijd leuk
 
Reactiescore
1.094
Goede uitvlucht weeral. De reden dat je niet reageerde is omdat er verder geen uitvlucht was en iedereen zag dat je fout zit/zat. Ik ben inderdaad nog een objectieve poster, toentertijd was namelijk jij de enige van 1150 die op die kwestie inging, nu het om de BB's gaat zitten er veel meer 1150 leden op het forum. Een vrij objectieve observatie als je het mij vraagt.

Om op je vraag in te gaan of ik het normaal vind. Nee. Echter als je het verleden van de classic en van die daarvoor in acht neemt is de reactie van hun ook vrij logisch. Daarnaast is de mentaliteit in dit spel al dermate veranderd dat dit ook niet als verassing komt. Ben ik het er dus mee eens? nee niet echt, komt het als verassing? nee ook niet.

Ik zou dit zelf niet beter kunnen zeggen, en ik sluit me als 'objectieve poster' ook hierbij aan.

Ik zou in een normale situatie fel hebben gereageerd hierop omdat het anti-tw is, maar men is erg afgegeleden van fatsoenlijk niveau em het vasthouden aan normen. Tja dan kijk ik er ook niet meer vanop
 
Laatst bewerkt:

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.415
Goede uitvlucht weeral. De reden dat je niet reageerde is omdat er verder geen uitvlucht was en iedereen zag dat je fout zit/zat. Ik ben inderdaad nog een objectieve poster, toentertijd was namelijk jij de enige van 1150 die op die kwestie inging, nu het om de BB's gaat zitten er veel meer 1150 leden op het forum. Een vrij objectieve observatie als je het mij vraagt.

Om op je vraag in te gaan of ik het normaal vind. Nee. Echter als je het verleden van de classic en van die daarvoor in acht neemt is de reactie van hun ook vrij logisch. Daarnaast is de mentaliteit in dit spel al dermate veranderd dat dit ook niet als verassing komt. Ben ik het er dus mee eens? nee niet echt, komt het als verassing? nee ook niet.

Reden dat ik en flex ons afzijdig hielden is omdat wij minder direct erbij betrokken waren, vanuit ons account is er zelfs geen aanval naar FA gegaan. Verder was het andries die de eind beslissing nam, en zoals hij zelf aangaf is het ook zijn stam, dus hebben we hem ook het woord laten doen hierover, in plaats van hem de woorden in de mond te leggen door zelf te gaan reageren. Andries heeft zijn punt duidelijk gemaakt, gezegd dat het inderdaad allemaal netter kon maar dat hij er nog steeds achter staat, meer kan je niet verwachten over die discussie nu. En het is daadwerkelijk de oorlogsverklaring geweest, daarvoor was het juist andries die weigerde toe te geven en de NAP wou hanteren, terwijl er geroepen werd of er een mogelijkheid was om er vanaf te komen.

daarbij zitten er nu wat meer actieve AF'ers in 1150 dan op dat moment toen dat speelde, ook een reden waarom je nu meer mensen ziet van 1150.
 

DeletedUser74552

Guest
Goede uitvlucht weeral. De reden dat je niet reageerde is omdat er verder geen uitvlucht was en iedereen zag dat je fout zit/zat. Ik ben inderdaad nog een objectieve poster, toentertijd was namelijk jij de enige van 1150 die op die kwestie inging, nu het om de BB's gaat zitten er veel meer 1150 leden op het forum. Een vrij objectieve observatie als je het mij vraagt.
Het is leuk om te zien dat je je eigen woorden probeert te verdraaien om je hieruit te lullen. Iets wat totaal onnodig is. Jij gaf zelf aan als je de noodzaak en de plicht niet ziet om te reageren, reageer dan niet. Dat is precies wat er gebeurde en voor een objectieve poster zou daar de situatie eindigen en de nieuwe situatie zich voordoen. Het is duidelijk dat je makkelijk gebruik probeert te maken van je zogenaamde ''objectiviteit'' om je eigen mening door te drukken. Iemand post iets over situatie B wat niets met situatie A te maken heeft en toch vond jij het nuttig om een korte liner over situatie A te posten. Als je daadwerkelijk objectief was had je beter niets gepost of gewoonweg inhoudelijk gereageerd op situatie B.

Nou ga je vast het actie reactie argument gebruiken want he dat is ook weer makkelijk schieten maar ook jij weet dat dat balletje hier niet op gaat. De situatie met FarmAlarm had niks te maken met strijd uit de weg gaan en ANTI TW te voeren, wat hier dus gebeurd en waar Emile een nette post over maakt.

Nogmaals als je niet objectief gaat posten of inhoudelijk dan post je beter niets.

Om op je vraag in te gaan of ik het normaal vind. Nee. Echter als je het verleden van de classic en van die daarvoor in acht neemt is de reactie van hun ook vrij logisch. Daarnaast is de mentaliteit in dit spel al dermate veranderd dat dit ook niet als verassing komt. Ben ik het er dus mee eens? nee niet echt, komt het als verassing? nee ook niet.
Ik vind de reactie compleet onlogisch eigenlijk. Zou jou eerste reactie zijn 500 bbs edelen ? Ik dacht het niet. Om ons onder de 20% te houden daar zou ik nog enigzins in kunne komen maar om puur strijd te ontgaan vind ik het geen logische reactie. Je zou veel meer kunnen zeggen voor een intern tot je erbij neervalt strategie aangezien bbs ongeveer 1,5 week duren om uit te bouwen. Je edelt dus een BB waar je 0 gs inkomsten van krijgt tot over anderhalve week op een dure edel wereld.. tegen een betere en kwantitatieve grotere tegenstander.. Elke fatsoenlijke tacticus ziet in dat dat geen slimme tactiek is.

En dan heb je global knowledge en die noemt het een logische zet.
 

DeletedUser74552

Guest
Ik zou dit zelf niet beter kunnen zeggen, en ik sluit me als 'objectieve poster' ook hierbij aan.

Ik zou in een normale situatie fel hebben gereageerd hierop omdat het anti-tw is, maar men is erg afgegeleden van fatsoenlijk niveau em het vasthouden aan normen. Tja dan kijk ik er ook niet meer vanop
Een objectieve poster is objectief over beide situaties. Je kan van situatie A wat zeggen, wat Steven hier terecht doet. Maar om dat dan mee te nemen naar situatie B is natuurlijk absoluut niet objectief meer. Dat is het tegenovergestelde van objectief zijn :).
 
Reactiescore
461
Ik vind de reactie compleet onlogisch eigenlijk. Zou jou eerste reactie zijn 500 bbs edelen ? Ik dacht het niet. Om ons onder de 20% te houden daar zou ik nog enigzins in kunne komen maar om puur strijd te ontgaan vind ik het geen logische reactie. Je zou veel meer kunnen zeggen voor een intern tot je erbij neervalt strategie aangezien bbs ongeveer 1,5 week duren om uit te bouwen. Je edelt dus een BB waar je 0 gs inkomsten van krijgt tot over anderhalve week op een dure edel wereld.. tegen een betere en kwantitatieve grotere tegenstander.. Elke fatsoenlijke tacticus ziet in dat dat geen slimme tactiek is.

En dan heb je global knowledge en die noemt het een logische zet.
Het ding is wel dat iedereen in 1150 front heeft met een speler van Facts, maar niet iedereen in Facts front heeft met 1150, wat het ook heel lastig maakt voor die accounts om verre edels te beginnen gooien, en dat ook maar beperkt dan omdat er een limiet is. Zoals je ziet worden dan ook de meeste bbs genobeld door little en blue, spelers die geen front hebben met 1150. De rest van die 500 bbs heeft dan verder ook niets met Facts te maken aangezien die ook voor het meeste worden overgenomen door de spelers in BIA waar wij naar mijn weten geen invloed op hebben. Wat eig ook gewoon nutteloos is voor ons aangezien de 20% toch al bereikt is en wij atm boven jullie staan in dominatie.
 
Bovenaan