Belgische Bieren en FarmAlarm

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
tijd zat, met de aangepaste voorwaardes is de dominantie nog niet behaald dus nog minstens 35 dagen
 
Reactiescore
461
CKtGFO.gif
 
Reactiescore
7.931
Je laat je daadwerkelijke kleur zien in je posts. Niks wat ik hieruit haal klinkt nog als objectief en dat is was het hele punt dat ik aanhaalde. Je gooit dus effectief zeer zeker je eigen ramen in. Dat je het onder de community gaat brengen is gewoonweg lachwekkend, ga je er ook over vloggen of laat je het bij wat agressief geschreven posts ? :D

Ik gooi mijn eigen ruiten in omdat Yowhite het niet objectief vind. Dat is wat je hier zegt, daar heb ik weinig boodschap aan en daarnaast toon je ook niet aan hoe ik dat doe. Wel leuk om te zien dat je posten steeds moeten eindigen met zinnen die het doel hebben om iemand te kakken te zetten, althans dat tracht je om te doen. Staat niet bijzonder professioneel en daardoor prikken mensen er al sneller doorheen.

In eerste instantie dacht ik dat je nog je best deed maar het is me nu wel duidelijk dat je het bij wat oppervlakkig posten laat. Dat ze er bovenuit kwamen heeft niets te maken met of ze uiteindelijk zouden winnen. Dat is de valse verleiding van het korte termijn denken. De bouwsnelheid is ontzettend laag op deze classic waardoor bbs uitbouwen erg lang duurt. Zoals ik aan Martijn (sseg) ook al aangaf betekend dat dus veel edels verspillen voor gs inkomsten die je pas over anderhalve week gaat generen. Waar de tegenstand nog genoeg uitgebouwde dorpjes te edelen heeft, al een kwantitatieve voorsprong heeft EN het aftellen al begonnen is. Het enige wat wij dus hoeven doen is de uitgebouwde dorpjes door edelen, onze kwantitatieve voorsprong uitbouwen en uiteindelijk evenveel BBs edelen en we bouwen in korte termijn een immens grote voorsprong uit. Puur omdat wij gewoonweg meer resources ter beschikking hebben om edels te maken en te edelen. Ik kan nog begrijpen als je had gezegd dat het de onervarenheid was maar je lijkt te denken dat Facts hier de juiste beslissing maakt. Zeker een hele domme constatering vanuit jouw kant dus.

Ah, weeral de eerste zin en laatste met leuke oneliners, het siert je totaal niet, dus ik stel voor dat je dat niet meer doet. Ok, laten we ingaan op je post. Nergens zeg ik dan ook dat ze uiteindelijk zouden winnen. Daarnaast dacht ik dat mijn manier van schrijven wel zou laten doorschemeren dat ik het niet eens ben met de handelsmanier van facts, sterker nog ik heb zelfs in een eerdere post gezegd: 'Nee, mijn eerste reactie zou dat niet zijn.' Nu kun je wel weer je verhaal gaan doen hier, maar ik heb het idee dat wij omtrent dit punt langs elkaar praten. Jij hebt het erover dat de manier van hun niet slim is, ik heb het over de beweegredenen van Facts. Natuurlijk creëren ze op deze manier een achterstand, daar is geen discussie over mogelijk. Dat was alleen niet mijn punt, het gaan mij over het waarom ze het doen. Kortom een loze alinea weeral met onnodige oneliners.

Nogmaals in hoofdlijnen, het verschil in mentaliteit en inderdaad eventueel ervarenheid maakt de huidige gebeurtenissen. Is het slim? Nee.


De laatste keer dat ik keek speelde ik nog met een gemotiveerde groep mensen. Niemand is gequit, sterker nog er zijn alleen maar spelers bij gekomen om de bezetting te vullen. Wat jij zegt wat ze van me vinden doet me echt vrij weinig. Het komt vaak genoeg voor dat mensen het niet met mij of mijn beslissingen eens zijn daarom zijn het ook mijn beslissingen. Als je denkt me te kunnen vangen met zulke onderhandse ad hominems ga je van een koude kermis thuiskomen. Je post afsluiten met ''hahaha'' maakt het er ook allemaal niet beter op.

Het boeit mij ook vrij weinig of het je wel of niet wat doet. Je stamgenoten en anderen zijn al genoeg aan het denken gezet, dat ze nu niet stoppen heeft ook met andere factoren te maken. Ze spelen door vanwege de stamgenoten waar ze het goed mee kunnen vinden, de onderlinge communicatie en de eindstrijd. Wat ze echter wel aan het denken heeft gezet, is de nabije toekomst (volgende classics dus), of ze weer onder jouw leiderschap willen vallen. Mijn doel is dus wel bereikt.
 

DeletedUser69389

Guest
Global knowledge wil er gewoon stiekem bij x
Wat blink je toch weer uit in goed posten. Reageer of inhoudelijk of niet. Want op deze manier wordt de reputatie en naam van 1150 alleen nog maar slechter dan dat die al is door al hetgeen hier al eerder is besproken.
 

DeletedUser76106

Guest
Nog slechter...kek? Facts valt enkel aan met 3 andere stammen anders internen, barb edelen en boosten ze maar door :eek:
 

DeletedUser79687

Guest
Is ook nooit goed he, krijgen het verwijt dat we niet de confrontatie aangaan, vervolgens voer je een klein massje uit. krijg je dit weer.


wees eens duidelijk, massen of barbs edelen!
 

DeletedUser69389

Guest
Is ook nooit goed he, krijgen het verwijt dat we niet de confrontatie aangaan, vervolgens voer je een klein massje uit. krijg je dit weer.


wees eens duidelijk, massen of barbs edelen!
Op delete gaan en de winst daarmee op een presenteerblaadje aanbieden aan ze. Dat willen ze.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Is ook nooit goed he, krijgen het verwijt dat we niet de confrontatie aangaan, vervolgens voer je een klein massje uit. krijg je dit weer.


wees eens duidelijk, massen of barbs edelen!

Beide tegelijk, en dan gecombineerd met martijn zijn optie.
 

DeletedUser76106

Guest
Leer eerst maar eens fatsoenlijk spelen. Zolang mijn 24 uur lopende clears nog edels slopen bij jullie moet je misschien minder op het af zijn en iets meer ingame laten zien.

Hi hi toch genoeg tijd voor rover te halen #priorities, valt er in de rim 0,0 te doen buiten internen en bb’s edelen...?
 
Reactiescore
127
Hi hi toch genoeg tijd voor rover te halen #priorities, valt er in de rim 0,0 te doen buiten internen en bb’s edelen...?

Internen doe ik niet, en ik hoef lekker niet veel te doen op tw bevalt me wel prima. Maar nogmaals ga eens beter spelen want man man man wat staat je account er slecht bij.
 

DeletedUser76106

Guest
Internen doe ik niet, en ik hoef lekker niet veel te doen op tw bevalt me wel prima. Maar nogmaals ga eens beter spelen want man man man wat staat je account er slecht bij.

Heb eens de balls om in de core te starten, spreek dan ;)
 
Bovenaan