Belgische Bieren en FarmAlarm

Reactiescore
7.918
Het is leuk om te zien dat je je eigen woorden probeert te verdraaien om je hieruit te lullen. Iets wat totaal onnodig is. Jij gaf zelf aan als je de noodzaak en de plicht niet ziet om te reageren, reageer dan niet. Dat is precies wat er gebeurde en voor een objectieve poster zou daar de situatie eindigen en de nieuwe situatie zich voordoen. Het is duidelijk dat je makkelijk gebruik probeert te maken van je zogenaamde ''objectiviteit'' om je eigen mening door te drukken. Iemand post iets over situatie B wat niets met situatie A te maken heeft en toch vond jij het nuttig om een korte liner over situatie A te posten. Als je daadwerkelijk objectief was had je beter niets gepost of gewoonweg inhoudelijk gereageerd op situatie B.

Nou ga je vast het actie reactie argument gebruiken want he dat is ook weer makkelijk schieten maar ook jij weet dat dat balletje hier niet op gaat. De situatie met FarmAlarm had niks te maken met strijd uit de weg gaan en ANTI TW te voeren, wat hier dus gebeurd en waar Emile een nette post over maakt.

Nogmaals als je niet objectief gaat posten of inhoudelijk dan post je beter niets.

Is je nieuwe tactiek nu 'hoe groter ik de tekst maak misschien reageert hij dan niet meer?' Waar zou ik mij überhaupt uit moeten lullen? Ik ben al blij dat je nu eens ruggengraat toont door een discussie aan te gaan. Beter als die slappe hap die je eerst liet zien. Ik vond het inderdaad noodzakelijk om met mijn oneliner wat koeien uit de sloot te halen, en raad eens? Ik ga het nog veel vaker doen, mooi de community herinneren omtrent het vieze spel van 1150. Ten slotte gaat je 'post dan niet' tactiek hier niet werken.

Ik vind de reactie compleet onlogisch eigenlijk. Zou jou eerste reactie zijn 500 bbs edelen ? Ik dacht het niet. Om ons onder de 20% te houden daar zou ik nog enigzins in kunne komen maar om puur strijd te ontgaan vind ik het geen logische reactie. Je zou veel meer kunnen zeggen voor een intern tot je erbij neervalt strategie aangezien bbs ongeveer 1,5 week duren om uit te bouwen. Je edelt dus een BB waar je 0 gs inkomsten van krijgt tot over anderhalve week op een dure edel wereld.. tegen een betere en kwantitatieve grotere tegenstander.. Elke fatsoenlijke tacticus ziet in dat dat geen slimme tactiek is.

En dan heb je global knowledge en die noemt het een logische zet.


Nee, mijn eerste reactie zou dat niet zijn. Echter als je alle stabs in de voorgaande classics + deze op gaat tellen, wat zou mij het (facts) dan nog interesseren wat de vijand (1150) van mij vind? Denk je nou werkelijk dat hun wakker gaan liggen van het getier op het AF? Dat de actie die ze nu uitvoeren wellicht niet slim is, dat is een ander verhaal.

de NAP wou hanteren

Ja we hebben gezien hoe geweldig hij dat kan.
 
Reactiescore
86
Dat die spelers geen front hebben is jullie probleem, beers had eerst ook geen fromt, hebben we gewoon plek voor gezocht, het is je eigen fout als je dat niet doet
"Plek gezocht" Picture interned bedoel je. En vgm edelt Beers daar ook bbs nu? MAG DAT WEL HUH?? Zal er vlug eens een post over maken ze
 
Reactiescore
1.089
Een objectieve poster is objectief over beide situaties. Je kan van situatie A wat zeggen, wat Steven hier terecht doet. Maar om dat dan mee te nemen naar situatie B is natuurlijk absoluut niet objectief meer. Dat is het tegenovergestelde van objectief zijn :).

Ik bedoelde dat ik me aansloot wat betreft dat barbaren gedoe en de mentaliteit eromheen en ervoor.

Wat dat objectieve betreft tja. Het is een constatering dat er met het FA gedoe en die 2 recruits er weinig andere AF'ers waren behalve jij.
Steven merkt terecht op als zoiets dan jullie stam benadeeld er dan wel opeens mensen zijn die een weerwoord hebben.

Verder vind ik het wel logisch (niet netjes) hoor dat ze voor barbaren kiezen verplaats internen.
Internen is in veel gevallen een slechtere keuze dan bbs, vooral als je dus op domimatie wint.
 

DeletedUser74552

Guest
Beter als die slappe hap die je eerst liet zien. Ik vond het inderdaad noodzakelijk om met mijn oneliner wat koeien uit de sloot te halen, en raad eens? Ik ga het nog veel vaker doen, mooi de community herinneren omtrent het vieze spel van 1150.
Erg objectief stukje vooral het laatste klinkt echt alsof je een un-biased persoon bent die aan de zijlijn staat deze classic. Met heel dit stuk gooi je gelijk je eigen glazen in, je bent helemaal niet objectief je wilt gewoon ff lekker kunnen schreeuwen hoe oneerlijk het allemaal wel niet is en hoe vies 1150 wel niet speelt. Zeg dat dan gewoon. Ik kan je wel wat van die ruggengraat lenen die ik schijnbaar nu pas toon, je kan het hard gebruiken.

Nee, mijn eerste reactie zou dat niet zijn. Echter als je alle stabs in de voorgaande classics + deze op gaat tellen, wat zou mij het (facts) dan nog interesseren wat de vijand (1150) van mij vind? Denk je nou werkelijk dat hun wakker gaan liggen van het getier op het AF? Dat de actie die ze nu uitvoeren wellicht niet slim is, dat is een ander verhaal.
Dat denk ik niet nee maar dat is dan ook waar het AF voor is. Het is een forum om zaken aan het licht te brengen en een stukje propaganda te voeren. Het ging erom dat jij vond dat het een logische zet was om BBs te edelen. Een wat ik je aantoon niet zo is als je de instellingen van de classic had bekeken en je je had verdiept in de situatie van Facts. Een domme en oppervlakkig constatering.

Ik bedoelde dat ik me aansloot wat betreft dat barbaren gedoe en de mentaliteit eromheen en ervoor.

Wat dat objectieve betreft tja. Het is een constatering dat er met het FA gedoe en die 2 recruits er weinig andere AF'ers waren behalve jij.
Steven merkt terecht op als zoiets dan jullie stam benadeeld er dan wel opeens mensen zijn die een weerwoord hebben.
Dat denk ik niet, als je zijn volgende post ook leest, die van 23:22 lees je alles behalve objectiviteit. Het was voor hem gewoon een middel om een dode discussie nog een na trap te kunnen geven. Verder ga ik niet in op dat stukje over FarmAlarm. Iedereen die deze classic speelt weet hoe de vork in de steel zit en de mensen die mij al langer kennen dan vandaag weten ook dat ik nooit iemand zo random zou stabben. Je kan veel zeggen over dat ik losjes ben in recruitment maar tot op heden heb ik nog niemand gestabt, hoe hard Martijn(ug) en Steven ook roepen vieze stabber.

Verder vind ik het wel logisch (niet netjes) hoor dat ze voor barbaren kiezen verplaats internen.
Internen is in veel gevallen een slechtere keuze dan bbs, vooral als je dus op domimatie wint.
Misschien in veel gevallen maar niet op deze classic. Ik denk dat dit de langzaamste classic is die er tot op heden is geweest. Een bb kost je anderhalve week als niet langer om uit te bouwen. Dat is een dorpje zonder GS inkomsten, eer dat je daar weer edels uit produceert zit je halverwege de dominantie periode. Ja het betekend dat de rang 1 stam achteruit gaat in dominantie maar de voorsprong is te groot om dat wezenlijk genoeg te maken en ons weer terug onder de 20% te krijgen. Het allerbelangrijkste is dan om bij te trekken qua punten zodat je in ieder geval dezelfde hoeveelheid edels voor je stam kan produceren.
 

DeletedUser74552

Guest
Het ding is wel dat iedereen in 1150 front heeft met een speler van Facts, maar niet iedereen in Facts front heeft met 1150, wat het ook heel lastig maakt voor die accounts om verre edels te beginnen gooien, en dat ook maar beperkt dan omdat er een limiet is. Zoals je ziet worden dan ook de meeste bbs genobeld door little en blue, spelers die geen front hebben met 1150. De rest van die 500 bbs heeft dan verder ook niets met Facts te maken aangezien die ook voor het meeste worden overgenomen door de spelers in BIA waar wij naar mijn weten geen invloed op hebben. Wat eig ook gewoon nutteloos is voor ons aangezien de 20% toch al bereikt is en wij atm boven jullie staan in dominatie.
Ik zal hier ook maar even op reageren dan ondanks wat je zegt echt te dom voor woorden is.
0a90c18ce85869588eab38829ceae553.png
Ja zeker van de 500 bbs zijn echt niet de meeste in Facts ge-edelt hoor, dat waren er maar 471. Je speelt een classic met een stamlimiet van 5 man. Dat is zo weinig dat je eigenlijk wilt dat elk lid van die 5 front heeft omdat je anders een of meer spelers krijgt met een immens front. (Zie gelukzaligen en later op de classic ook heres nog.) Wat jullie hebben gedaan met al die BGs is jezelf volledig vastgelegd en geen ruimte gecreëerd voor de spelers in je stam. Een BG hebben op deze wereld is vrijwel nutteloos want ze kunnen je niet stacken en dat is toch wel het meest handige altijd aangezien daar het minste coördinatie vermogen in gaat zitten. Het enige wat ze kunnen doen op zo een kleine wereld is je groei beperken en off gooien. Als je van te voren weet dat het moeilijk gaat zijn om door de vijand heen te gaan dan heb je niks aan die Off. (zie situatie Time) en dan zit je eigenlijk ingeboxed. Daar komt nog eens bij dat de BGs die je hebt genomen niet super actief zijn en eigenlijk nu puntje bij paaltje komt meer problemen met zich mee brengen dan voordelen. ''Maar Andries, Little L en Blue Eyes zijn gewoon niet geschikt voor het front.'' Okee fair enough dan heb je nog steeds meer aan ze als ze dorpen edelen waar je iets mee kan of in ieder geval def in kan produceren om je front 8 linies te stacken, iets wat je niet doet door BBs te edelen.

Om dan als laatste nog te reageren op dat je zegt dat je op dit moment boven ons staat in dominantie. Dat klopt maar onze situatie is compleet anders dan jullie situatie, in tegenstelling tot jullie hebben wij targets genoeg om te edelen buiten BBs om. Sterker nog er zou een heel sterk argument zijn voor ons om gewoon BBs te gaan edelen. Wij hebben de punten en de kwantiteit niet meer nodig, als wij nu allemaal massaal bbs en rim zouden gaan edelen dan zouden jullie binnen de kortste keren onder de 20% zitten en wij op 30% +. Dat is ook zo flawed aan jullie strategie. Die gaat er helemaal vanuit dat wij dat nooit zouden doen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.303
Niet te cocky worden, je blijft een noob andries.
Het is dat de classics niet meer geregeerd worden door de classic groep of door een toenmalige vijand van niveau, anders had je nog steeds 0 wereldwinsten op je naam.
 

DeletedUser74552

Guest
Niet te cocky worden, je blijft een noob andries.
Het is dat de classics niet meer geregeerd worden door de classic groep of door een toenmalige vijand van niveau, anders had je nog steeds 0 wereldwinsten op je naam.
Ik bedoelde het niet arrogant maar als een feit. Als wij BBs gaan edelen dan word dat heel moeilijk voor facts om en tegen 2Mio aan kwantiteit te edelen en dan nog eens tegen een dalend dominantie percentage. Ik ben me zeer goed bewust van het niveau verschil van jaren terug naar het nu. Het was bij mijn eerste fatsoenlijke wereld (wereld 50) al dalende.
 

DeletedUser69389

Guest
Erg objectief stukje vooral het laatste klinkt echt alsof je een un-biased persoon bent die aan de zijlijn staat deze classic. Met heel dit stuk gooi je gelijk je eigen glazen in, je bent helemaal niet objectief je wilt gewoon ff lekker kunnen schreeuwen hoe oneerlijk het allemaal wel niet is en hoe vies 1150 wel niet speelt. Zeg dat dan gewoon. Ik kan je wel wat van die ruggengraat lenen die ik schijnbaar nu pas toon, je kan het hard gebruiken.


Dat denk ik niet nee maar dat is dan ook waar het AF voor is. Het is een forum om zaken aan het licht te brengen en een stukje propaganda te voeren. Het ging erom dat jij vond dat het een logische zet was om BBs te edelen. Een wat ik je aantoon niet zo is als je de instellingen van de classic had bekeken en je je had verdiept in de situatie van Facts. Een domme en oppervlakkig constatering.


Dat denk ik niet, als je zijn volgende post ook leest, die van 23:22 lees je alles behalve objectiviteit. Het was voor hem gewoon een middel om een dode discussie nog een na trap te kunnen geven. Verder ga ik niet in op dat stukje over FarmAlarm. Iedereen die deze classic speelt weet hoe de vork in de steel zit en de mensen die mij al langer kennen dan vandaag weten ook dat ik nooit iemand zo random zou stabben. Je kan veel zeggen over dat ik losjes ben in recruitment maar tot op heden heb ik nog niemand gestabt, hoe hard Martijn(ug) en Steven ook roepen vieze stabber.


Misschien in veel gevallen maar niet op deze classic. Ik denk dat dit de langzaamste classic is die er tot op heden is geweest. Een bb kost je anderhalve week als niet langer om uit te bouwen. Dat is een dorpje zonder GS inkomsten, eer dat je daar weer edels uit produceert zit je halverwege de dominantie periode. Ja het betekend dat de rang 1 stam achteruit gaat in dominantie maar de voorsprong is te groot om dat wezenlijk genoeg te maken en ons weer terug onder de 20% te krijgen. Het allerbelangrijkste is dan om bij te trekken qua punten zodat je in ieder geval dezelfde hoeveelheid edels voor je stam kan produceren.

Weer een heel wollig verhaal om je onschuld aan te tonen, maar je hebt wel degelijk gestabt. De nap tussen de eerder genoemde accounts en Farmalarm zou gestopt worden indien hij minimaal één van de drie genoemde accounts zou aanvallen. Dat is niet gebeurd en toch werd de nap opgeheven. Dat is simpelweg verbreken van de afspraken zonder legitieme reden, is stab.
 

DeletedUser74552

Guest
Weer een heel wollig verhaal om je onschuld aan te tonen, maar je hebt wel degelijk gestabt. De nap tussen de eerder genoemde accounts en Farmalarm zou gestopt worden indien hij minimaal één van de drie genoemde accounts zou aanvallen. Dat is niet gebeurd en toch werd de nap opgeheven. Dat is simpelweg verbreken van de afspraken zonder legitieme reden, is stab.
Hee Martijn, we hebben het over objectiviteit en BBs edelen en niet over het FarmAlarm verhaal. Ik denk dat iedereen op dit forum nou wel klaar is met jou gehuil. Schrijf nog een gedicht, zing nog een liedje en houd je dan alsjeblieft weer stil. :D
 

DeletedUser69389

Guest
Hee Martijn, we hebben het over objectiviteit en BBs edelen en niet over het FarmAlarm verhaal. Ik denk dat iedereen op dit forum nou wel klaar is met jou gehuil. Schrijf nog een gedicht, zing nog een liedje en houd je dan alsjeblieft weer stil. :D
Zegt dan weer genoeg over jouw stijl van discussiëren dat je het onderwerp zo probeert te ontwijken, want A) Global Knowledge had het erover en B) jij zegt daarover in een van je laatste posts:

Verder ga ik niet in op dat stukje over FarmAlarm. Iedereen die deze classic speelt weet hoe de vork in de steel zit en de mensen die mij al langer kennen dan vandaag weten ook dat ik nooit iemand zo random zou stabben. Je kan veel zeggen over dat ik losjes ben in recruitment maar tot op heden heb ik nog niemand gestabt, hoe hard Martijn(ug) en Steven ook roepen vieze stabber.
Je zegt dat je nooit random zou stabben. Om even later te verklaren dat je tot op heden nog niemand hebt gestabt terwijl de feiten anders zijn.

Ik haal even weer een screen boven tafel:

e5fabacd772bcd59678735b54425331a.png
895278da9c0827bfaef2640197cabc8c.png
2471ce3235ec5d25bf068abacf50dbc0.png



Dan je verklaring over het stopzetten van de nap en de aanvallen.

2427bbe2c9b850580e4a85133af539af.png



Leuke poging om de publieke opinie te bespelen en hen te laten geloven dat je de heilige maagd Maria bent, maar je hebt simpelweg gewoon gestabt. Zolang je daar niet eerlijk voor zult uitkomen zal ik, en met mij velen, dit voor je voeten blijven gooien om je hypocriete stijl van spelen bekend te laten blijven.
 

DeletedUser74552

Guest
Zegt dan weer genoeg over jouw stijl van discussiëren dat je het onderwerp zo probeert te ontwijken, want A) Global Knowledge had het erover en B) jij zegt daarover in een van je laatste posts:


Je zegt dat je nooit random zou stabben. Om even later te verklaren dat je tot op heden nog niemand hebt gestabt terwijl de feiten anders zijn.

Ik haal even weer een screen boven tafel:

e5fabacd772bcd59678735b54425331a.png
895278da9c0827bfaef2640197cabc8c.png
2471ce3235ec5d25bf068abacf50dbc0.png



Dan je verklaring over het stopzetten van de nap en de aanvallen.

2427bbe2c9b850580e4a85133af539af.png



Leuke poging om de publieke opinie te bespelen en hen te laten geloven dat je de heilige maagd Maria bent, maar je hebt simpelweg gewoon gestabt. Zolang je daar niet eerlijk voor zult uitkomen zal ik, en met mij velen, dit voor je voeten blijven gooien om je hypocriete stijl van spelen bekend te laten blijven.
Ah je bent gepikeerd, ik snap het Martijn. Ik had het liedje en het gedicht ook beter niet mogen vernoemen, logisch dat je je daar nog voor schaamt. Je kan leuk alles wat er in de eerste post stond nogmaals posten maar die fase zijn we al voorbij en voegt ook niets nieuws meer toe. Ik ga ook de discussie niet nogmaals aan en ik ga ook geen skype logjes plaatsen dus als je mijn reactie wilt lezen kan je een paar pagina's terug gaan. Zoals ik eerder al zei, ik houd liever iedereen in zijn waarde en jij en Steven mogen roepen wat je wilt. Als je niet gaat discussiëren over Emile's post of de huidige stand van zaken is dit weer mijn laatste post over dit onderwerp.
 

DeletedUser69389

Guest
Ah je bent gepikeerd, ik snap het Martijn. Ik had het liedje en het gedicht ook beter niet mogen vernoemen, logisch dat je je daar nog voor schaamt. Je kan leuk alles wat er in de eerste post stond nogmaals posten maar die fase zijn we al voorbij en voegt ook niets nieuws meer toe. Ik ga ook de discussie niet nogmaals aan en ik ga ook geen skype logjes plaatsen dus als je mijn reactie wilt lezen kan je een paar pagina's terug gaan. Zoals ik eerder al zei, ik houd liever iedereen in zijn waarde en jij en Steven mogen roepen wat je wilt. Als je niet gaat discussiëren over Emile's post of de huidige stand van zaken is dit weer mijn laatste post over dit onderwerp.
Ze edelen veel bb dorpen ja. Normaal is het niet nee, maar het is wel een manier zoals je kunt spelen. Net zoals dat jij op een voorgaande wereld telkens van BG naar vijand naar nap naar vijand switchte met je stam. Is ook niet geheel wenselijk, maar dat deed je ook.

Barbarendorpen edelen is een manier. Of het een slimme manier is kun je je afvragen. Het is een manier om te winnen. Het Inter van Mourinho en Sneijder won de Champions League ook niet op een manier die mijn voorkeur geniet en genoot, maar het werkte wel. Dat zou voor het edelen van de barbaren ook op kunnen gaan.

De mentaliteit van de classicspelers is van een slechter niveau dan van een classic 5 a 10 terug. Maar deels heb je daar ook zelf een aandeel in met je eigen classic spel wat niet bepaald te definiëren valt als hoe de standaard ooit was op de classic. Het handelen van Facts valt mooi in een rijtje met een stam als IB, Goud of je eigen stam op classic 15.
 
Reactiescore
7.918
Erg objectief stukje vooral het laatste klinkt echt alsof je een un-biased persoon bent die aan de zijlijn staat deze classic. Met heel dit stuk gooi je gelijk je eigen glazen in, je bent helemaal niet objectief je wilt gewoon ff lekker kunnen schreeuwen hoe oneerlijk het allemaal wel niet is en hoe vies 1150 wel niet speelt. Zeg dat dan gewoon. Ik kan je wel wat van die ruggengraat lenen die ik schijnbaar nu pas toon, je kan het hard gebruiken.

Als er feiten herhaald gaan worden door eenzelfde persoon betekend dat niet gelijk dat het gegeven woord niet meer objectief is. Dus nee, nergens gooi ik mijn eigen glazen in. Je hebt er gewoon een hekel aan dat je ingame tactiek hier backfired en tracht door middel van dit soort posten enige druk uit te voeren om het te laten stoppen. Daarnaast schreeuw ik niet, er is door middel van jou eigen geschreven teksten aangetoond hoe jij dit spel speelt. Daarvoor hoef ik weinig moeite te doen. Wat ik echter wel ga doen is het onder de community brengen. Lekkere laatste zin ook weer, kun je niks beters verzinnen?

Dat denk ik niet nee maar dat is dan ook waar het AF voor is. Het is een forum om zaken aan het licht te brengen en een stukje propaganda te voeren. Het ging erom dat jij vond dat het een logische zet was om BBs te edelen. Een wat ik je aantoon niet zo is als je de instellingen van de classic had bekeken en je je had verdiept in de situatie van Facts. Een domme en oppervlakkig constatering.

Ja een erg domme constatering van mij. Facts kwam met het edelen van Barbarendorpen boven jullie dominantiepercentage uit. En raad eens? Laat dat nou net een overwinningsvoorwaarde zijn. Wat een domme constatering van mij en wat een hele domme zet van Facts weeral, het lijkt net alsof ze willen winnen. Bah.

Dat denk ik niet, als je zijn volgende post ook leest, die van 23:22 lees je alles behalve objectiviteit. Het was voor hem gewoon een middel om een dode discussie nog een na trap te kunnen geven. Verder ga ik niet in op dat stukje over FarmAlarm. Iedereen die deze classic speelt weet hoe de vork in de steel zit en de mensen die mij al langer kennen dan vandaag weten ook dat ik nooit iemand zo random zou stabben. Je kan veel zeggen over dat ik losjes ben in recruitment maar tot op heden heb ik nog niemand gestabt, hoe hard Martijn(ug) en Steven ook roepen vieze stabber.

Klopt, veel mensen vinden je nu een stabnoob. Zelfs je eigen stamgenoten, hoe lachwekkend is dat wel niet hahaha
 
Reactiescore
461
Ik zal hier ook maar even op reageren dan ondanks wat je zegt echt te dom voor woorden is.
0a90c18ce85869588eab38829ceae553.png
Ja zeker van de 500 bbs zijn echt niet de meeste in Facts ge-edelt hoor, dat waren er maar 471. Je speelt een classic met een stamlimiet van 5 man. Dat is zo weinig dat je eigenlijk wilt dat elk lid van die 5 front heeft omdat je anders een of meer spelers krijgt met een immens front. (Zie gelukzaligen en later op de classic ook heres nog.) Wat jullie hebben gedaan met al die BGs is jezelf volledig vastgelegd en geen ruimte gecreëerd voor de spelers in je stam. Een BG hebben op deze wereld is vrijwel nutteloos want ze kunnen je niet stacken en dat is toch wel het meest handige altijd aangezien daar het minste coördinatie vermogen in gaat zitten. Het enige wat ze kunnen doen op zo een kleine wereld is je groei beperken en off gooien. Als je van te voren weet dat het moeilijk gaat zijn om door de vijand heen te gaan dan heb je niks aan die Off. (zie situatie Time) en dan zit je eigenlijk ingeboxed. Daar komt nog eens bij dat de BGs die je hebt genomen niet super actief zijn en eigenlijk nu puntje bij paaltje komt meer problemen met zich mee brengen dan voordelen. ''Maar Andries, Little L en Blue Eyes zijn gewoon niet geschikt voor het front.'' Okee fair enough dan heb je nog steeds meer aan ze als ze dorpen edelen waar je iets mee kan of in ieder geval def in kan produceren om je front 8 linies te stacken, iets wat je niet doet door BBs te edelen.

Om dan als laatste nog te reageren op dat je zegt dat je op dit moment boven ons staat in dominantie. Dat klopt maar onze situatie is compleet anders dan jullie situatie, in tegenstelling tot jullie hebben wij targets genoeg om te edelen buiten BBs om. Sterker nog er zou een heel sterk argument zijn voor ons om gewoon BBs te gaan edelen. Wij hebben de punten en de kwantiteit niet meer nodig, als wij nu allemaal massaal bbs en rim zouden gaan edelen dan zouden jullie binnen de kortste keren onder de 20% zitten en wij op 30% +. Dat is ook zo flawed aan jullie strategie. Die gaat er helemaal vanuit dat wij dat nooit zouden doen.
Dat is idd logisch, maar zoals je als antwoord al verwacht zijn ze idd niet geschikt voor een front, dat zijn accounts met spelers die amper loggen en die de laatste weken zelfs meestal onder vv staan. Geen 24/7 bezette accounts geef je ook gewoonweg geen front op een classic. Als je aan het front moet vechten samen met je buurman die onder vv staat krijg je veel te veel problemen ivm die vv regel. Ik snap alleen niet dat je hier zoveel commentaar op hebt aangezien je dus zeker bewust bent van onze situatie, en je zelf hebt gevraagd om eens een classic al strijdend te winnen en niet omdat de vijand op del gaat. Dit anders aanpakken om deze classic te blijven verder spelen had helaas niet gekund. Die BG's leken ons in het begin dan ook de beste keuze omdat we simpelweg meer van hun verwacht hadden, tevergeefs.
 

DeletedUser74552

Guest
Als er feiten herhaald gaan worden door eenzelfde persoon betekend dat niet gelijk dat het gegeven woord niet meer objectief is. Dus nee, nergens gooi ik mijn eigen glazen in. Je hebt er gewoon een hekel aan dat je ingame tactiek hier backfired en tracht door middel van dit soort posten enige druk uit te voeren om het te laten stoppen. Daarnaast schreeuw ik niet, er is door middel van jou eigen geschreven teksten aangetoond hoe jij dit spel speelt. Daarvoor hoef ik weinig moeite te doen. Wat ik echter wel ga doen is het onder de community brengen. Lekkere laatste zin ook weer, kun je niks beters verzinnen?
Je laat je daadwerkelijke kleur zien in je posts. Niks wat ik hieruit haal klinkt nog als objectief en dat is was het hele punt dat ik aanhaalde. Je gooit dus effectief zeer zeker je eigen ramen in. Dat je het onder de community gaat brengen is gewoonweg lachwekkend, ga je er ook over vloggen of laat je het bij wat agressief geschreven posts ? :D

Ja een erg domme constatering van mij. Facts kwam met het edelen van Barbarendorpen boven jullie dominantiepercentage uit. En raad eens? Laat dat nou net een overwinningsvoorwaarde zijn. Wat een domme constatering van mij en wat een hele domme zet van Facts weeral, het lijkt net alsof ze willen winnen. Bah.
In eerste instantie dacht ik dat je nog je best deed maar het is me nu wel duidelijk dat je het bij wat oppervlakkig posten laat. Dat ze er bovenuit kwamen heeft niets te maken met of ze uiteindelijk zouden winnen. Dat is de valse verleiding van het korte termijn denken. De bouwsnelheid is ontzettend laag op deze classic waardoor bbs uitbouwen erg lang duurt. Zoals ik aan Martijn (sseg) ook al aangaf betekend dat dus veel edels verspillen voor gs inkomsten die je pas over anderhalve week gaat generen. Waar de tegenstand nog genoeg uitgebouwde dorpjes te edelen heeft, al een kwantitatieve voorsprong heeft EN het aftellen al begonnen is. Het enige wat wij dus hoeven doen is de uitgebouwde dorpjes door edelen, onze kwantitatieve voorsprong uitbouwen en uiteindelijk evenveel BBs edelen en we bouwen in korte termijn een immens grote voorsprong uit. Puur omdat wij gewoonweg meer resources ter beschikking hebben om edels te maken en te edelen. Ik kan nog begrijpen als je had gezegd dat het de onervarenheid was maar je lijkt te denken dat Facts hier de juiste beslissing maakt. Zeker een hele domme constatering vanuit jouw kant dus.


Klopt, veel mensen vinden je nu een stabnoob. Zelfs je eigen stamgenoten, hoe lachwekkend is dat wel niet hahaha
De laatste keer dat ik keek speelde ik nog met een gemotiveerde groep mensen. Niemand is gequit, sterker nog er zijn alleen maar spelers bij gekomen om de bezetting te vullen. Wat jij zegt wat ze van me vinden doet me echt vrij weinig. Het komt vaak genoeg voor dat mensen het niet met mij of mijn beslissingen eens zijn daarom zijn het ook mijn beslissingen. Als je denkt me te kunnen vangen met zulke onderhandse ad hominems ga je van een koude kermis thuiskomen. Je post afsluiten met ''hahaha'' maakt het er ook allemaal niet beter op.
 

DeletedUser74552

Guest
Dat is idd logisch, maar zoals je als antwoord al verwacht zijn ze idd niet geschikt voor een front, dat zijn accounts met spelers die amper loggen en die de laatste weken zelfs meestal onder vv staan. Geen 24/7 bezette accounts geef je ook gewoonweg geen front op een classic. Als je aan het front moet vechten samen met je buurman die onder vv staat krijg je veel te veel problemen ivm die vv regel. Ik snap alleen niet dat je hier zoveel commentaar op hebt aangezien je dus zeker bewust bent van onze situatie, en je zelf hebt gevraagd om eens een classic al strijdend te winnen en niet omdat de vijand op del gaat. Dit anders aanpakken om deze classic te blijven verder spelen had helaas niet gekund. Die BG's leken ons in het begin dan ook de beste keuze omdat we simpelweg meer van hun verwacht hadden, tevergeefs.
Wat er op Classic 14 gebeurde was meer strijden dan dit. Zij speelden met 7 man en hebben 2 weken keihard gedeffed tot het uiteindelijk te veel werd en zich gewonnen gaven. BBs edelen is iets waar ik fel tegen ben omdat het direct in gaat tegen alles waar TribalWARS voor staat. Je kan natuurlijk nooit verwachten dat wat jij wilt dat er gebeurd ook daadwerkelijk gebeurd. Ik was in de veronderstelling dat jullie hetzelfde onder strijden verstonden als ik dat deed. Voor jullie of nja degene die de tactiek bepaalde in Facts betekende dat strijden op je eigen manier en dus BBs edelen. Ik kan de grijp naar deze tactiek begrijpen maar ik had hem niet verwacht. Ik had het liefst gezien dat alle accounts zich zo staande hielden als dat 20heres zich nu staande houdt. Petje af daarvoor. Ik zei ook al tegen Lars volgens mij, dat als je toch zelf de touwtjes in handen had genomen(in de vorm van leiderschap) je misschien voor een andere manier was gegaan en het er allemaal anders had uitgezien. Dat is mosterd na de maaltijd natuurlijk. Ik hoop in ieder geval dat je inziet waarom deze tactiek op deze classic niet goed uit de verf komt. Verder moet je er een beetje doorheen prikken. Blijft een P&P forum he :).

Overigens met een stamlimiet van 5 man wil je zo min mogelijk VV draaien. Je had nog beter alle noobs die niet over de 100K kwamen deze wereld op die accounts kunnen zetten zodat ze maar actief waren. Ik overdrijf hier natuurlijk een beetje maar de achterliggende gedachte is een goede. Een beginnende speler is vaak veel gemotiveerder dan een overgehaalde ervaren speler en met de juiste sturing kan elke speler een goede of degelijke TW'er worden in relatief korte tijd. Een van de hoofdspelers op Bormsie is bv mijn DU van Classic 14 die ik ge-edeld heb toen hij minder dan 20K was volgens mij.
 
Reactiescore
1.089
Dat denk ik niet, als je zijn volgende post ook leest, die van 23:22 lees je alles behalve objectiviteit. Het was voor hem gewoon een middel om een dode discussie nog een na trap te kunnen geven. Verder ga ik niet in op dat stukje over FarmAlarm. Iedereen die deze classic speelt weet hoe de vork in de steel zit en de mensen die mij al langer kennen dan vandaag weten ook dat ik nooit iemand zo random zou stabben. Je kan veel zeggen over dat ik losjes ben in recruitment maar tot op heden heb ik nog niemand gestabt, hoe hard Martijn(ug) en Steven ook roepen vieze stabber.

Nou vind ik niet, ik vind dat hij gewoon een punt heeft. Het gedoe rond farmalarm sneeuwt gewoonweg onder in de manier dat jullie stam daar over is ingegaan tov het huidige gedoe rond die barbaren.

En als daar dan commentaar opkomt vanuit de community, en dat zijn 2 mensen die deze wereld niet spelen en een stamgenoot van je, dan komt er vanuit jou een bericht dat het niet objectief is. Dat lijkt me erg de omgekeerde wereld.

Verder hoef ik ook niet over FA verder in te gaan maar er mag wel serieus gekeken worden aan jullie kritiek op de barbs, en daar wordt iets te weinig de hand in eigen boezem gestoken.

Misschien in veel gevallen maar niet op deze classic. Ik denk dat dit de langzaamste classic is die er tot op heden is geweest. Een bb kost je anderhalve week als niet langer om uit te bouwen. Dat is een dorpje zonder GS inkomsten, eer dat je daar weer edels uit produceert zit je halverwege de dominantie periode. Ja het betekend dat de rang 1 stam achteruit gaat in dominantie maar de voorsprong is te groot om dat wezenlijk genoeg te maken en ons weer terug onder de 20% te krijgen. Het allerbelangrijkste is dan om bij te trekken qua punten zodat je in ieder geval dezelfde hoeveelheid edels voor je stam kan produceren.

Zolang het rim dorpen zijn of dorpen waarmee ze veel beter clusteren kan het best nuttig zijn, zeker als het goed gespreid is over de accounts. We zullen denk ik wel zien dan of het ze gaat opbreken of dat het ze sterker maakt in de toekomst, als daar nog genoeg tijd voor is.
 
Bovenaan