P. & W-Pack vs SHIP & Zero-B

DeletedUser76198

Guest
Heb een kleine PM gestuurd naar Oracle, daaruit kunnen we kijken wat er mogelijk is :p
 
Reactiescore
179
Oké laat ik eerst even een statement afgeven over Jorrit:

Jorrit is niet door middel van Ship ingezet binnen P. ik denk dat jullie dit gemakkelijk denken, omdat er teveel is gebeurt de afgelopen tijd. Ten eerste heb ik geen enkele behoefte om ook maar enige informatie te zien van P. Ship heeft eens wat goed te maken en dat zou met deze acties nog niet echt gelukken toch? Hebben jullie concrete bewijzen dat Jorrit echt daadwerkelijk door middel van Ship is P. gezet dan zou ik die graag zien het zij hier of in mijn privéberichten.

Verder richt ik mijn woord even tot aan Jorrit:
Jorrit heb jij soms even geen benul dat je ook moet stoppen? Je verziekt iedereen zijn spel die het ook maar op de nette manier wil spelen. Ik snap dat je als een 16 jarige puber rondloopt en dat je op die leeftijd nog niet nadenkt wat je allemaal doet. Stop eens direct met deze shit je maakt mijn spelplezier er echt niet beter op waarom zou je altijd vuil moeten spelen? Ik vraag je ook vriendelijk om direct hier te stoppen, ook al denk ik dat woorden niet gaan helpen. Speel het spelletje hoe het zou moeten en niet met iedere omweg in P. proberen te gaan om daar maar weer eens te stabben. Als jij nu echt een speler bent dan probeer je ze weg te knallen met clears en edels.


Waarom kan jorrit nog via bacon loggen en een supportje maken dan? Beetje hyporcriet wat je zegt.
Het wachtwoord is niet verandert, omdat hij gewoonlijk op 1 van Jorrit zijn e-mails stond,
 
Reactiescore
60
Klopt, na maanden elk gebouw gesloopt zien worden op zowel mijn account als elke vv die ik deed, had ik zeer zeker geen interesse in kata-afspraken.
Waarom zouden we afspraken maken als wij constant gesloopt worden en jullie deze afspraken alleen willen maken wanneer ship achteruit gaat?
Op die manier kunnen we natuurlijk geen zaken doen, dat snap je zelf denk ik ook wel.
Ondertussen is Roel wel bij me gekomen om opnieuw kata afspraken te maken en wat mij betreft kunnen we daar wel wat in betekenen.
Echter heb ik sterk het gevoel dat deze afspraken niet nageleefd zullen worden vanuit de ship kant maar de tijd zal het aantonen, mochten er daadwerkelijk afspraken komen.

Om even af te sluiten:
We kunnen het niet echt waarderen dat er wederom een Ship speler infiltreert in P om bans te veroorzaken.
Jorrit, leer nou gewoon eens spelen op een normale manier ipv dit zielige gedrag steeds. Wij trappen er niet in en support ook niet.
Kom op Remco, P. was net zo rampzalig in het nakomen van afspraken en netjes spelen als Ship op dit moment. Dus nu niet ineens iedereen over 1 kam scheren want tussen het ship van 2 weken terug en het ship van nu zit nogal een verschil.

Daarbij mag ook wel gezegd worden dat men inderdaad moet stoppen met het proberen te veroorzaken van bans, die ellende hebben we nu wel gehad. En iedere speler die dat doet is geen Ship speler.
 
Reactiescore
2.193
Kom op Remco, P. was net zo rampzalig in het nakomen van afspraken en netjes spelen als Ship op dit moment. Dus nu niet ineens iedereen over 1 kam scheren want tussen het ship van 2 weken terug en het ship van nu zit nogal een verschil.

Daarbij mag ook wel gezegd worden dat men inderdaad moet stoppen met het proberen te veroorzaken van bans, die ellende hebben we nu wel gehad. En iedere speler die dat doet is geen Ship speler.

Snap je nou nog steeds niet dat wat Ship doet/gedaan heeft veel erger is dan wat Randy deed? Jezus fucking christ leer eens je hoofd te gebruiken, vooral omdat jullie non stop voorgelogen worden en jullie blijven maar meespelen. Heel Ship is verrot en als jullie deze houding houden dan zijn jullie geen haar beter als peuter Jorrit en kleuter Tom.

Enige van wie ik geloof dat ie er ook echt tegen is, is Peter. Die geeft ze (wss onbedoeld) teveel vrijheid. Gek dat Ship door t slijk gaat zo..
 
Reactiescore
1.049
Snap je nou nog steeds niet dat wat Ship doet/gedaan heeft veel erger is dan wat Randy deed? Jezus fucking christ leer eens je hoofd te gebruiken, vooral omdat jullie non stop voorgelogen worden en jullie blijven maar meespelen. Heel Ship is verrot en als jullie deze houding houden dan zijn jullie geen haar beter als peuter Jorrit en kleuter Tom.

Enige van wie ik geloof dat ie er ook echt tegen is, is Peter. Die geeft ze (wss onbedoeld) teveel vrijheid. Gek dat Ship door t slijk gaat zo..
Heel SHIP = Jorrit en Tom
''Jezus fucking christ leer eens je hoofd te gebruiken''
 
Reactiescore
2.193
Heel SHIP = Jorrit en Tom
''Jezus fucking christ leer eens je hoofd te gebruiken''

Doe ik heel goed En weet ook wat de reacties waren erop. Maar jij koos er toen ook voor om te stoppen omdat jorrit "stopte". Daarnaast was jij ook die Jelle van toen, dus jij mag voor mij ook in dat rijtje.
 
Reactiescore
1.049
Doe ik heel goed En weet ook wat de reacties waren erop. Maar jij koos er toen ook voor om te stoppen omdat jorrit "stopte". Daarnaast was jij ook die Jelle van toen, dus jij mag voor mij ook in dat rijtje.
Die skype heb ik nooit beheerd, En dat was juist omdat dat hoofdstuk af te sluiten. Mag je van vinden wat je wil
Doet me niks. Ik heb tenminste hart voor SHIP en blijf :)
En ja ik stopte omdat Jorrit stopte, Ik krijg niet te horen hoe/wat hij gaat stabben. Kun je me op aankijken maar hij was enkel mn co
Je kunt me iig geen overlopen naar de vijand beschuldigen of moedwillig accounts naar de tyfus helpen.... Bij jou wel, Dus wie hoort in dat rijtje?
 

DeletedUser76198

Guest
Bla bla bla, ship en P zijn kut stammen. Beetje oud nieuws inmiddels, zullen we ons richten op wat de toekomst te bieden heeft en pas gaan zeuren als we ooit verliezen :)
 
Reactiescore
2.193
Die skype heb ik nooit beheerd, En dat was juist omdat dat hoofdstuk af te sluiten. Mag je van vinden wat je wil
Doet me niks. Ik heb tenminste hart voor SHIP en blijf :)
En ja ik stopte omdat Jorrit stopte, Ik krijg niet te horen hoe/wat hij gaat stabben. Kun je me op aankijken maar hij was enkel mn co
Je kunt me iig geen overlopen naar de vijand beschuldigen of moedwillig accounts naar de tyfus helpen.... Bij jou wel, Dus wie hoort in dat rijtje?

Haha ja want dat was super erg toch terwijl Tom alles mocht. Hypocriet mutch
 
Reactiescore
142
Bla bla bla, ship en P zijn kut stammen. Beetje oud nieuws inmiddels, zullen we ons richten op wat de toekomst te bieden heeft en pas gaan zeuren als we ooit verliezen :)

Haha mooi roel hoe jij al dat moddergooien hier op probeert te krikken, ik waardeer je inzet;) Tom is klaar, Jorrit hoop ik nu ook, dus we kunnen er met de nieuwe kata afspraken die er gaan komen een hele mooie voorzetting van de strijd van maken.
 
Bovenaan