P. & W-Pack vs SHIP & Zero-B

DeletedUser65921

Guest
Lezen jullie even de kop van dit topic?
Zo gaat het nooit meer lukken.
De teloorgang van een stam cq wereld. :(

Is het echt zo erg gesteld met mijn mooie creatie dat ze gaan stabben en botten? Want dan hoop ik dat ze het niet lukt.
Of ben ik niet genoeg mee?
 
Reactiescore
2.193
Och ik post zoals jullie ongeveer 3 weken posten.

- De vuile stab van The Incredible Tiger. op Metosim en dan neemt Randy hem op in de stam wie accepteert deze vuile stab dan inderdaad jou stammetje.
- De vuile stab op Ultimate Angel ik moest spreken met de vijand destijds (Style!) en ik deed niet mee met de massa. Wij hadden nog steeds die regel kon toen alleen Theonl2 aanvallen en daar had ik een maand totale looptijd(heen en terug) voor nodig. Wie accepteerden dat nou simpel jou stammetje. Nergens meer defensief omdat alles destijds bij Ezelinnetje stond. Ik wacht trouwens nog steeds op de bewijzen die mij beloofd zijn:D
Ga nu niet als moraalridder uithangen dat Tom weer eens een tikkeltje erger. was. Ik heb je even 2 voorbeelden gegeven dat P. niets onder doet dan wat Tom en Jorrit hebben gedaan. Ik denk dat we er dan lang niet zijn misschien de wat oudere leden kunnen mij vast verder helpen. Hier is heel snel acceptatie door leden van beide stammen, dus nee niet alleen in Ship.

Je past precies bij Ship? Gebruik je dit altijd als je niets anders te verzinnen hebt? Ik speel niet in Ship ik zou er gaan spelen, maar daar zijn genoeg redenen voor dat IK daar niet meer ga spelen. Ik zou nooit weer aan een Casual beginnen na de stab op Ultimate Angel. Ik ben toen enkel overgehaald door Peter die mij nog eens gevraagd heeft om daar te spelen heb toen ingestemd, maar met al deze gebeurtenissen heb ik er geen trek in. In ieder geval een nachter minder voor Ship.
Ik heb Tom zijn acties verdedigt? Ik zet niks op het algemeen forum, ik neem altijd standaard popcorn en bier mee als ik het Algemeen Forum bekijk. Heb ik eens wat te lachen en geniet ik van de oh zo grote onzin die jullie verkopen.

Graag mij niet associëren met Randy, dank.

Dus als co aanbieden bij vijand om bans te veroorzaken is minder erg dan iemand om bullshit redenen kicken. Je hebt ze niet allemaal op een rijtje. Ik heb trouwens nooit gezegd dat P nooit gestabt heeft maar dit is een heel ander niveau en als je dat niet ziet dan is dat lachwekkend. Btw meat en randy zijn beide gevlucht dus heeft niet echt iets te maken met dit. Vooral omdat Jorrit en Tom niet eens speelde toen deze stabs gemaakt werden.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
179
Maar even in algemeen. Kan heel dat stabgedrag eens afgelopen zijn, ban hier ban daar..

Laten we dit afspreken:
Geen bullshit meer met fake accounts, bots heel die bullshit, zo kan de winnaar tenminste nog eer eruit halen.

Ik ben het helemaal met je eens Kenneth.
Dit hele gedoe heeft nu al een dikke 3 maanden geduurd en dat is in mijn ogen al veel te lang. Ik heb hier niks over toe te voegen enkel wil ik nadrukkelijk vragen dat iedereen weer eens NORMAAL moet spelen.
 
Reactiescore
60
Is het echt zo erg gesteld met mijn mooie creatie dat ze gaan stabben en botten? Want dan hoop ik dat ze het niet lukt.
Of ben ik niet genoeg mee?
Ik praat je prive wel even bij...

Maar onder de 1 miljard krijgen wordt wel een lastig verhaal idd, tgaat in ieder geval veel langer duren als de afgelopen 2 keer :p.
 

DeletedUser63643

Guest
Is het echt zo erg gesteld met mijn mooie creatie dat ze gaan stabben en botten? Want dan hoop ik dat ze het niet lukt.
Of ben ik niet genoeg mee?

Het is veel erger dan je bedenken kan.
Het lijkt wel alsof het deksel van de pot van pandora af is. En iedereen met een beetje kennis van de griekse mythologie weet hoe dat afgelopen is.
 
Reactiescore
142
En wij maar barbjes edelen..... Wanneer gaat de rest van Ship op BB?
 

DeletedUser79767

Guest
Hoop van niet, als dat gebeurd eindigt deze wereld toch in een anti climax
 
Reactiescore
2.193
Tijd om het topic om te dopen in "wanneer zit SHIP onder de 500 mil"

Zijde 1:
Stammen: P., Plague, W-pack
Zijde 2:
Stammen: Zero-B, SHIP

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 3,313
Kant 2: 1,819
Verschil: 1,494

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,046
Kant 2: 214
Verschil: 832

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 31,806,859
Kant 2: 17,642,292
Verschil: 14,164,567

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 9,850,813
Kant 2: 2,046,763
Verschil: 7,804,050

chart
 

DeletedUser28445

Guest
Gaat hard nu ja. Hoop dat er nog wel wat tegenstand gaat komen anders vrees ik het ergste.
 

DeletedUser

Guest
Jullie hebben gewoon geluk dat er geen enkele pro meer speelt binnen Ship.
 

DeletedUser28445

Guest
Jullie hebben gewoon geluk dat er geen enkele pro meer speelt binnen Ship.

Wellicht geldt dat voor sommigen spelers die nu winst boeken, dat het moeilijker had kunnen zijn. Alleen Kenneth, Delfine en ik gaan wel heel rap met veel activiteit. Denk niet dat veel spelers ons zouden stoppen, ongeacht de situatie, daar in dat stukje van het noorden. Durf ik hardop te zeggen. Dus wel gewoon complimenten voor m'n #Dreamteam.
 
Bovenaan