P. & W-Pack vs SHIP & Zero-B

DeletedUser

Guest
Tuurlijk niet Kennth, er waren wel degelijk mensen die het voor o.a. jou en Nik opnamen. Alleen had Tom dusdanig veel voor Ship betekend dat hij teveel crediet had. En buiten dat de waarheid nu boven ligt snap ik dat veel mensen hem toen niks kwalijk namen. Want hij heeft 100% een punt. Alle stabs op deze wereld komen van de kant van P. , ik heb Ship nog nooit iemand zien stabben tot het moment Tom. Dus kwa spel verdient P. het allang niet meer.

En even iets terzijde, wat ook erg opvallend is is dat toen Zero/Ship die munthalvering aanvroeg er geen reactie kwam en het nu zonder poll of iets dergelijks is doorgevoerd. Lijkt me niet echt een eerlijk handelen van de mods... Dit slaat nergens op en is natuurlijk in geen enkel opzicht te verklaren
Daantje je moet die moderators van tegenwoordig niet serieus nemen.
Maar inderdaad wel heel VREEMD dat Tom het 29 mei al aanvroeg en na dikke 2,5 maand die munthalvering.
 
Reactiescore
2.193
Tuurlijk niet Kennth, er waren wel degelijk mensen die het voor o.a. jou en Nik opnamen. Alleen had Tom dusdanig veel voor Ship betekend dat hij teveel crediet had. En buiten dat de waarheid nu boven ligt snap ik dat veel mensen hem toen niks kwalijk namen. Want hij heeft 100% een punt. Alle stabs op deze wereld komen van de kant van P. , ik heb Ship nog nooit iemand zien stabben tot het moment Tom. Dus kwa spel verdient P. het allang niet meer.

En even iets terzijde, wat ook erg opvallend is is dat toen Zero/Ship die munthalvering aanvroeg er geen reactie kwam en het nu zonder poll of iets dergelijks is doorgevoerd. Lijkt me niet echt een eerlijk handelen van de mods... Dit slaat nergens op en is natuurlijk in geen enkel opzicht te verklaren

Buiten Karl en jij steunde niemand ons, zelfs toen Tom die post maakte boeide het niemand.
 

DeletedUser28445

Guest
Tuurlijk niet Kennth, er waren wel degelijk mensen die het voor o.a. jou en Nik opnamen. Alleen had Tom dusdanig veel voor Ship betekend dat hij teveel crediet had. En buiten dat de waarheid nu boven ligt snap ik dat veel mensen hem toen niks kwalijk namen. Want hij heeft 100% een punt. Alle stabs op deze wereld komen van de kant van P. , ik heb Ship nog nooit iemand zien stabben tot het moment Tom. Dus kwa spel verdient P. het allang niet meer.

En even iets terzijde, wat ook erg opvallend is is dat toen Zero/Ship die munthalvering aanvroeg er geen reactie kwam en het nu zonder poll of iets dergelijks is doorgevoerd. Lijkt me niet echt een eerlijk handelen van de mods... Dit slaat nergens op en is natuurlijk in geen enkel opzicht te verklaren

Dus dan keur je het zelf goed dat Ship dan maar hetzelfde gaat doen? Veel leden van Ship waren Tom gewoon aan het supporten. Ook de mensen die zelf niet gestabt/gebot hadden. Dus tuurlijk komt het voor ons over dat de hele stam Ship het maar heeft goedgekeurd. Peter (UA op AF) heeft als eerste pas wat durven te zeggen gisteren over deze actie van alle mensen die nog in Ship zijn gebleven. Dus dat zegt meer over Ship dan over P. Dat er zelfs mensen waren die maar niet wilde toegeven, zelfs niet na het botten. Dan weet je dat het einde van Ship allang nabij is. Maar please prove me otherwise.
 

DeletedUser78236

Guest
Ik praat tot het moment dat, snap dat lezen moeilijk is.

Verder leg ik alleen uit waarom ik snap dat mensen niet gelijk met de vinger naar Tom zouden gaan wijzen zonder concrete bewijzen. En nu is de wereld toch al verrot dus wat maakt het nog uit of hij nu nog zijn bekentenis doet?
 

DeletedUser71298

Guest
Willem en bossbassie komen sws nog, die volgen karl wel. de laatste is nog een gokje, maar kunnen er ook maar een enkele zijn :p
Zover ik weet horen die heren al even niet meer bij Ship aangezien ze jou acties niet goedkeuren.
André is idd gejoined en hij heeft ook moeten lullen als brugman voor ik überhaupt in gesprek ging met hem.
Jullie beweringen dat hij een spion zou zijn geweest voor P vallen dus al in het water.
. Want hij heeft 100% een punt. Alle stabs op deze wereld komen van de kant van P. , ik heb Ship nog nooit iemand zien stabben tot het moment Tom. Dus kwa spel verdient P. het allang niet meer.
Zo te merken heb jij nog steeds geen flauw idee wat je stamgenoten uitvreten en volg je blindelings wat je voorgekauwd wordt.
Ga ik verder geen woorden aan vuil maken.

En even iets terzijde, wat ook erg opvallend is is dat toen Zero/Ship die munthalvering aanvroeg er geen reactie kwam en het nu zonder poll of iets dergelijks is doorgevoerd. Lijkt me niet echt een eerlijk handelen van de mods... Dit slaat nergens op en is natuurlijk in geen enkel opzicht te verklaren
Zijn post is de reden dat deze nu is doorgevoerd?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78236

Guest
2,5 maand later ja ;)
Nu de situatie precies tegenovergesteld is
 

DeletedUser78236

Guest
Hmm Coma die traag is met zaken op orde stellen, waarom is dit nog verrassend voor je?

Ja dat verrast me niet, wat me wel verrast is dat dit op basis van een AF post is gedaan zonder ook maar enige informatie in de wereld zelf op te halen. Op deze poll hadden ook mensen van andere werelden kunnen stemmen dus een totaal niet relevant resultaat voor hoe het in de wereld er zelf voor staat. En zelfs al zou het iedereen van casual zijn is 32/100+ spelers niet echt genoeg om 100% doorslaggevend te zijn. Zeker gezien de meerderheid van casual het algemeen forum niet eens gebruikt ;) Gewoon een beslissing die nergens op is gebaseerd. Maar dat mag tegenwoordig gewoon allemaal....
 

DeletedUser71298

Guest
Ja dat verrast me niet, wat me wel verrast is dat dit op basis van een AF post is gedaan zonder ook maar enige informatie in de wereld zelf op te halen. Op deze poll hadden ook mensen van andere werelden kunnen stemmen dus een totaal niet relevant resultaat voor hoe het in de wereld er zelf voor staat. En zelfs al zou het iedereen van casual zijn is 32/100+ spelers niet echt genoeg om 100% doorslaggevend te zijn. Zeker gezien de meerderheid van casual het algemeen forum niet eens gebruikt ;) Gewoon een beslissing die nergens op is gebaseerd. Maar dat mag tegenwoordig gewoon allemaal....
Dat ben ik 100% met je eens.
De meeste casual spelers wisten niet eens dat die poll stond dus dat er überhaupt 32 stemmen zijn geweest vind ik al apart.
Was beter geweest als er een ingame-poll was zoals we vroeger hadden met de range verhoging.
Aan de andere kant werd het wel hoog tijd dat er een halvering kwam.
Casual 1 loopt namelijk wel zwaar achter qua halveringen
 
Bovenaan