Golden Awards

DeletedUser79415

Guest
Kenneth heeft een behoorlijke klap te verwerken gekregen prive,iets wat ik niemand gun! Dat jij dan nog zo schandelijk durft te praten vind ik gewoon heel erg laag,geen respect van mij krijg jij.

Bij deze wist ik niks van de privé omstandigheden van kenneth, ik hou mij niet bezig met ander mans privé levens behalve die van mijn medespelers op DBA. Dus als kenneth daarom minder is gaan spelen aangezien er iets is gebeurd in privé dan neem ik mijn woorden over kenneth keihard terug.

Gr J
 
Reactiescore
3.457
Bij deze wist ik niks van de privé omstandigheden van kenneth, ik hou mij niet bezig met ander mans privé levens behalve die van mijn medespelers op DBA. Dus als kenneth daarom minder is gaan spelen aangezien er iets is gebeurd in privé dan neem ik mijn woorden over kenneth keihard terug.

Gr J
Zo betrokken was je dus bij de stam,maar niet heus. jezelf dan nog als beste stamspeler nomineren wat een grap.
 

DeletedUser79415

Guest
Zo betrokken was je dus bij de stam,maar niet heus. jezelf dan nog als beste stamspeler nomineren wat een grap.

Ik hoef niet in een Skype groep dat alleen maar spamt en wanneer wereld minder gunstig gaat Skype groep zelfs dood valt iedereen die kon spammen was net zo hard gaan runnen, anyway waar ben jij op w60?

Ik durf je gewoon te zeggen dat wij als DBA ons best hebben gedaan voor adios elke dag, ook een speler van DBA heeft het ff zwaar gehad met motivatie maar is er nog altijd. Wij gaan door en door , daar is het verschil en dat kenneth dan iets in prove heeft meegemaakt wat ernstig is dat vind ik zeker spijtig en betreur ik voor hem. Maar waar ga je nou heen over waar was jij en hoe betrokken ik was? Nou sorry hoor maar waar ben jij en hoe betrokken ben jij behalve op af. Nog wat, misschien beter lezen want zeg niet beste stam speler ik haal nog eens duidelijk aan GOEIE stam speler zeker niet beste. ;) :p
 
Reactiescore
3.457
Ik hoef niet in een Skype groep dat alleen maar spamt en wanneer wereld minder gunstig gaat Skype groep zelfs dood valt iedereen die kon spammen was net zo hard gaan runnen, anyway waar ben jij op w60?

Ik durf je gewoon te zeggen dat wij als DBA ons best hebben gedaan voor adios elke dag, ook een speler van DBA heeft het ff zwaar gehad met motivatie maar is er nog altijd. Wij gaan door en door , daar is het verschil en dat kenneth dan iets in prove heeft meegemaakt wat ernstig is dat vind ik zeker spijtig en betreur ik voor hem. Maar waar ga je nou heen over waar was jij en hoe betrokken ik was? Nou sorry hoor maar waar ben jij en hoe betrokken ben jij behalve op af. Nog wat, misschien beter lezen want zeg niet beste stam speler ik haal nog eens duidelijk aan GOEIE stam speler zeker niet beste. ;) :p
Ga je terugkoppelen? Beetje op je ego getrapt vriend?

In de tijd dat ik speelde hoorde ik je nooit en zag je ook weinig tot niets doen,dat je nu met zo'n hilarisch lijstje komt vind ik echt zwaar over de top.

ps,je kan ook rechtstreeks een invite vragen aan red hoor?
 

DeletedUser79415

Guest
Ga je terugkoppelen? Beetje op je ego getrapt vriend?

In de tijd dat ik speelde hoorde ik je nooit en zag je ook weinig tot niets doen,dat je nu met zo'n hilarisch lijstje komt vind ik echt zwaar over de top.

ps,je kan ook rechtstreeks een invite vragen aan red hoor?

Als jij mij nooit zag of hoorde vraag ik mij af waar jij was want ik ben main en speel dus van begin, medespelers zijn later gekomen aangezien ik het druk had en andere uren kon spelen dan Sherwin werd Sherwin praat paal ik kreeg gewoon netjes alles terug gekoppeld en hoefde niet in een spam Skype. Maar indd het kan zo zijn dat ik soms wat heb gemist maar zeker niet meer dan dat jij hebt gedaan.

Voel mij niet op mijn ego getrapt hoor, we hebben toch gewoon een normale conversatie/ discussie ?!

Waar basseer jij op dat wij naar red zullen gaan als we solo zijn met onze mbs, wij zien wel wat de wereld ons brengt wie weet bashen blue en red ons wel weg.. shall see.
 

DeletedUser79415

Guest
Het mooiste is nog toen ik dat andere lijstje maakte meende ik het en nu weer, meningen kunnen veranderen in de loop der tijden. Nogmaals dat van kenneth neem ik dan terug ivm privé dat mij ontgaan was. Hoop dat het je goed doet zo actief te zijn op AF en niet op 60 :)
 
Reactiescore
3.457
Het mooiste is nog toen ik dat andere lijstje maakte meende ik het en nu weer, meningen kunnen veranderen in de loop der tijden. Nogmaals dat van kenneth neem ik dan terug ivm privé dat mij ontgaan was. Hoop dat het je goed doet zo actief te zijn op AF en niet op 60 :)
ja doet mijn zeer goed,helemaal als ik een hypocriet de grond in kan boren.
 

DeletedUser79415

Guest
ja doet mijn zeer goed,helemaal als ik een hypocriet de grond in kan boren.

Kom maar op, leg eens uit wat er zo hypocriet is ?

Dat ik rbc als beste zag toen destijds en nu totaal niet meer aangezien iedereen weg is ?

Of dat ik met niemand van rbc wil spelen behalve jer die het in mijn ogen gewoon super heeft gedaan?

Of dat ik kenneth slechte leider noem omdat ik persoonlijk vind dat een leiding er altijd moet zijn en daar waarneer hij het meeste nodig is verdwijnt ? (Boven dien was ik PERSOONLIJK niet altijd even fan van de aanpakkingen van hem)

meest overschat noem vind je erg omdat ? Het is toch zo iedereen zag rbc als gevaar maar uiteindelijk viel dit best mee, er is super vv gedraaid en goed spel laten zien maar ze konden het niet volhouden puur door te kort aan mankracht dus is het overschat, Al helemaal als het 10 spelers HAD.

Dus wie is nou op zijn teentjes getrapt? Ik kan ook zeggen dat DBA niet de beste zijn en dat wij nog genoeg kunnen leren en wij waarschijnlijk niks gaan bereiken deze wereld maar we spelen wel gewoon en hebben altijd ons best gedaan, nooit zomaar dat ik zou loggen en het acc opeens al op del staat of dat iemand zonder goed argumenteren er vandoor gaat, privé zaken zijn altijd belangrijker maar met 10 man 1 account en dan moet jeremy het redden vind ik vreemd vandaar jeremy dikke duim en rest rbc nope vandaar hoef ik er niet mee te spelen. Kan toch is enkel een mening.
 
Reactiescore
3.457
Jeremy
Inge
Lieselot
Kenneth
Dennis
Thomas
Femke
Danny
Sven
Pieter
Christian
Bram
Gianni

En zelfs dan mis ik nog 1 dacht ik.....

Waarom wilde je de namen ?
Dat zijn namen van spelers die over de gehele wereld hebben gespeeld,paar namen die ook niet klopppen. laatste twee en tevens Jeremy logde die terwijl het gehele team actief was?Nee,dat ik speelde waren er maar 2 actief.

Waarom ik dat wilde weten dat het bs is dat 10 man ineens niet meer actief was. 9ps staan ook een paar namen bij die vezonnen zijn,had je moeten weten als je zo'n goede stamgenoot was :p)Dus puur overdrijven om je punt kracht bij te zetten.
 

DeletedUser79415

Guest
Dat zijn namen van spelers die over de gehele wereld hebben gespeeld,paar namen die ook niet klopppen. laatste twee en tevens Jeremy logde die terwijl het gehele team actief was?Nee,dat ik speelde waren er maar 2 actief.

Waarom ik dat wilde weten dat het bs is dat 10 man ineens niet meer actief was. 9ps staan ook een paar namen bij die vezonnen zijn,had je moeten weten als je zo'n goede stamgenoot was :p)Dus puur overdrijven om je punt kracht bij te zetten.

Heb nog ff na vraag gedaan en wat ik zeg klopt gewoon, enkel is pieter geen pieter maar pieter-jan dus je hebt deels gelijk, sorry hoor :(

En wat je zegt klopt maar wat ik zeg ook. Er hebben meer dan 10 mensen gespeeld op rbc en op beste punt van t account speelde zeker 5 mensen op t account (actief).

Ps Kenneth vind ik dus geen runner na aanhoren van privé verhaal (mijn fout)! Ik haat helemaal niet op rbc maar je laat het nu wel zo overkomen omdat ik de feiten wel goed moet brengen anders blijf je discussiëren..

Nogmaals ik vond rbc een top account, enkel nu niet meer .. ff reminder voor de lezers.
 
Reactiescore
3.457
Heb nog ff na vraag gedaan en wat ik zeg klopt gewoon, enkel is pieter geen pieter maar pieter-jan dus je hebt deels gelijk, sorry hoor :(

En wat je zegt klopt maar wat ik zeg ook. Er hebben meer dan 10 mensen gespeeld op rbc en op beste punt van t account speelde zeker 5 mensen op t account (actief).

Ps ik haat helemaal niet op rbc maar je laat het nu wel zo overkomen omdat ik de feiten wel goed moet brengen anders blijf je discussiëren..

Nogmaals ik vond rbc een top account, enkel nu niet meer .. ff reminder voor de lezers.
Nee je zit helemaal fout,jij suggereert dat een team van 10 man ineens inactief was dat het slecht ging met Adios,en dat is zeker niet waar. (zegt je co ook nu tegen mij op skype btw)
 

DeletedUser79415

Guest
Nee je zit helemaal fout,jij suggereert dat een team van 10 man ineens inactief was dat het slecht ging met Adios,en dat is zeker niet waar. (zegt je co ook nu tegen mij op skype btw)

Omg moet ik nou heletijd een discussie opnieuw starten?

Ik zeg dat rbc 10 spelers had en dat ze allemaal zijn gaan rennen, na het horen van kenneth en privé neem ik de woorden over kenneth terug ik zei dat jer een topper is en ik daar graag nog eens mee zou willen spelen. Ik heb nooit gezegd rbc is op moment van vallen 10 spelers direct allemaal niet meer gaan loggen, ik heb wel gezegd dat het account op top punt van activiteit 5 man had.. beetje klaar met hoe je discuseert, argumenteert en leest....

Edit: als je met Sherwin op Skype praat over dat het niet goed ging op w60 kan je beter direct stoppen want ook Sherwin had er toen ff de pest in maar ook dat heb ik eerder benoemd, dus ontkennen over dat dat niet zo was dat was wel zo w60 en adios is een tijd heel slecht gegaan ....
 
Reactiescore
3.457
Jij weet precies wat mijn punt is,zet dingen neer die kloppen en overdrijf niet. Niet over jezelf en zeker niet over RBC.
 

DeletedUser76269

Guest
Jij weet precies wat mijn punt is,zet dingen neer die kloppen en overdrijf niet. Niet over jezelf en zeker niet over RBC.

De manier hoe jij een "discussie" aangaat of voert is echt zwaar irritant om te lezen (zelfs als buitenstaander).

Je beweert wel dat hij niet op de hoogte was en dat hij dingen verzint, maar waar is jou bewijs dan? Of moet iedereen altijd bewijs leveren maar bij jou moeten we je geloven op het woord?

Ik vind overigens terecht dat hij RBC als smeest overschatte speler benoemt. Dat betekend niet meteen dat iedereen die daar ooit gespeeld heeft slecht is.

Btw DBA thanks voor me nominatie ^^. Contact me maar dan gaan we het regelen ;).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Ik vind het ongelovelijk dat een account RBC hier zo neergezet wordt,ik heb een tijdje mee mogen draaien op dit account en had binnen 1 dag al door dat dit het drijvende kracht was van Adios. talloze vv's werden er aangenomen,niemand die ook maar zelf initiatief nam om een aanval in te zetten altijd bij RBC aankloppen. Ik snap werkelijk niet dat jij ze zo uitkotst nu.
Als er om vv werd gevraagd werd het meteen stil in de chat en was het RBC die weer aannam.

Ik vind het typerend dat jullie account ineens zo agressief reageerd op het account RBC.
Van mij krijgen ze alle respect,in het bijzonder kenneth die talloze nachten heeft opgegeven voor het draaien van de vv.s.

https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/golden-awards.200160/page-26#post-6256138

Waarschijnlijk omdat er vanaf toen er tegenslagen kwamen RBC gelijk weg was en niet meer die stamdrager was die het voorheen was toen Adios nog wel goed draaide. In mijn ogen heeft RBC zeker meest overschatte speler dubbel en dwars verdient nadat bijna het hele team is weggerend en eerst onder vele waaronder ook mezelf als beste speler benoemd werd. Als je het dan niet waarmaakt ben je gewoon super overschat en benoem je ook nog in het speciaal iemand die de grootste stab van heel W60 heeft gepleegd, bah bah. Zeer spijtig om te horen dat hij lastige prive situatie heeft maar om hem speciaal te benoemen na die actie vind ik wel beetje frappant.
 
Reactiescore
3.457
Grootste stab? Een support ingediend ? Ga toch heen man !
Dus je vind je eigen stamgenoot ook een stabber?
Duidelijk dat jij nog geen grote stab heb meegemaakt ,Check forum w43 dat zijn pas grote stabs.
 
Bovenaan