Top/Flop Spelers

DeletedUser71723

Guest
Vrij simpel eigenlijk. De eerste kerk kost 160 hout, 200 leem en 50 ijzer, neemt enkel 5 boerderijplekken in en is binnen een kwartier opgebouwd. Kortom, het kost je geen dropveter. Het is efficiënt om zo gauw mogelijk je eerste kerk af te breken en niet opnieuw te bouwen, zo kun je altijd zeer snel anticiperen op situaties in het spel. Denk aan het moment dat een kerk het bezwijkt door kata's van je tegenstander. Je wil je troepen zo gauw mogelijk weer gelovig laten vechten en dan is het prachtig als daar voor bijna niks, binnen korte tijd, een mooi kerkje staat.

Thanks ;) Heb nog geen ervaring met een kerk/uitkijk wereld, maar kan je in de lategame als meeste dorpen van een speler zijn uitgebouwd aan de punten van de dorpen niet zien welke een uitkijk toren of kerk heeft?
 

DeletedUser79332

Guest
Thanks ;) Heb nog geen ervaring met een kerk/uitkijk wereld, maar kan je in de lategame als meeste dorpen van een speler zijn uitgebouwd aan de punten van de dorpen niet zien welke een uitkijk toren of kerk heeft?

Niet als je alle dorpen hetzelfde puntenaantal geeft ;)
 

DeletedUser79332

Guest
Normaal:
Alles uitbouwen behalve HQ20, MP20 en SP3.

Kerk Lvl 1/1e kerk:

HQ22, WP11, MP20, SP07.

Kerk lvl 2:
HQ22, WP08, MP21, SP06.

Kerk lvl 3:
HQ22, WP08, MP21, SP05

Uitkijktoren lvl 20:
HQ20, kazerne 22, stal 10, WP03, MP20, SP05.

Zo heb je elk dorp 10k punten. Dat gebruik ik op cas6.
 

DeletedUser71723

Guest
Normaal:
Alles uitbouwen behalve HQ20, MP20 en SP3.

Kerk Lvl 1/1e kerk:

HQ22, WP11, MP20, SP07.

Kerk lvl 2:
HQ22, WP08, MP21, SP06.

Kerk lvl 3:
HQ22, WP08, MP21, SP05

Uitkijktoren lvl 20:
HQ20, kazerne 22, stal 10, WP03, MP20, SP05.

Zo heb je elk dorp 10k punten. Dat gebruik ik op cas6.

Pff kruipt dan wel veel boerderijplaats in onnodige gebouwenlevels toch?
Bedankt voor de uitleg ;)
 

DeletedUser78298

Guest
YouKnowMyName. en .Da Vinci grootste flop spelers die ik ooit ben tegengekomen die in de top 10 zitten...

Vraag me af of ze ooit top 100 zouden raken zonder PP, echt genant.
 

DeletedUser79218

Guest
YouKnowMyName. en .Da Vinci grootste flop spelers die ik ooit ben tegengekomen die in de top 10 zitten...

Vraag me af of ze ooit top 100 zouden raken zonder PP, echt genant.

Angry bird?:mad::mad::mad:
 

DeletedUser71723

Guest
YouKnowMyName. en .Da Vinci grootste flop spelers die ik ooit ben tegengekomen die in de top 10 zitten...

Vraag me af of ze ooit top 100 zouden raken zonder PP, echt genant.

Wat zijn de redenen waarom je dit zegt?
 

DeletedUser78298

Guest
Als je als #7 en #9 van de wereld samen zo veel moeite moet doen om een dorp van net 3k punten te edelen dat tussen jullie ligt en het dan nog niet lukt zou ik toch een ander spel kiezen om je tijd aan te besteden.
mvg

https://imgur.com/a/D0iP2ap
 

DeletedUser78298

Guest
Hun aanval kon op zo veel manieren succesvol zijn met hun aantal troepen en korte looptijd.

De looptijden voor OS te sturen van onze stam zijn een stuk langer dan de tijden die hun edels er over doen om tot het dorp te raken.
Zeker een feit dat ze het onderschat hebben en vandaar dat ik ze flop spelers noem.

mvg
 
Reactiescore
99
maar @warlop vanwaar dat je dit pas vandaag zegt dan want volgens mij waren de die rapporten van gisteren? ik denk dat je een beetje bang begint te worden;)

Martijn | Son of Thor
 

DeletedUser75778

Guest
maar @warlop vanwaar dat je dit pas vandaag zegt dan want volgens mij waren de die rapporten van gisteren? ik denk dat je een beetje bang begint te worden;)

Martijn | Son of Thor
Apart conclusie. Als je niet direct na een voorval het AF opstormt, begin je bang te worden? Met wat hij nu laat zien, heeft men meer reden om te vinden dat jullie bang mogen worden. Jeetje, wat een heerlijke verliezen :biggrin:
 

DeletedUser78298

Guest
Is het nu ook de taak van moraalbrekers om zich niet enkel belachelijk te maken in het spel zelf maar ook op het algemeen forum?

mvg
 
Reactiescore
99
Apart conclusie. Als je niet direct na een voorval het AF opstormt, begin je bang te worden? Met wat hij nu laat zien, heeft men meer reden om te vinden dat jullie bang mogen worden. Jeetje, wat een heerlijke verliezen :biggrin:

Ik wil er niet mee zeggen dat je bang wordt als je niet meteen naar het AF gaat. Het was meer van dat hij er vandaag over begint. het was ook een beetje cynische opmerking van mij.

Verder vind ik ook dat ze het goed hebben aangepakt. De OS was gewoon op de goede tijd op de goede plek.

Is het nu ook de taak van moraalbrekers om zich niet enkel belachelijk te maken in het spel zelf maar ook op het algemeen forum?

mvg

Ik zal nog wel is zien wie zich belachelijk gaat maken

Martijn | Son of Thor
 

DeletedUser79218

Guest
maar @warlop vanwaar dat je dit pas vandaag zegt dan want volgens mij waren de die rapporten van gisteren? ik denk dat je een beetje bang begint te worden;)

Martijn | Son of Thor

Sorry hoor maar beetje ridicule opmerking dit.
Denk eerder dat die aanvallers bang worden dat ze weer edelmannen moeten kopen.....
 
Reactiescore
99
iedereen zo zijn mening

Martijn | Son of Thor
 
Bovenaan