Top/Flop Spelers

DeletedUser73642

Guest
Dus als je een MB bent, maak je jezelf belachelijk?

@.game ik heb nog wel een clear hoor :p. Als ik mezelf toch belachelijk maak laat meer weten als je je trein weer gekocht hebt ^^

Wauw, Ik heb vaak MB's gehad, vind echt niet dat ze zichzelf belachelijk maken, als grotere speler heb je er aardig wat aan, en iedereen speelt op zijn eigen manier :)

Laat ze maar kletsen :D
 

DeletedUser73642

Guest
Die DU's zijn pas dom...

Vind ik ook een vage, maar ook die mensen spelen hoe ze willen he, sommige vinden het leuk te bouwen en dan dorpen af te staan, zou me daar ook niet in kunnen vinden maar goed :p Ieder z'n ding
 

DeletedUser76269

Guest
De enige reden dat ik me kan voorstellen dat je DU zou zijn is als je pas net begint en wilt ervaring op doen, je eigen tactiek kan maken in de opbouw van dorpen, te zien hoe je de volgende wereld een snelle en goede start kan maken.

Verder zou ik ook niet wetem waarom je DU zou worden :p. MB kan je tenminste zorgeloos lekker aanvallen ^^
 

DeletedUser78400

Guest
Hun aanval kon op zo veel manieren succesvol zijn met hun aantal troepen en korte looptijd.

De looptijden voor OS te sturen van onze stam zijn een stuk langer dan de tijden die hun edels er over doen om tot het dorp te raken.
Zeker een feit dat ze het onderschat hebben en vandaar dat ik ze flop spelers noem.

mvg

Klopt had veel netter gekund maar wie start er nou met minimaal 3/4e van een stam met een def dorp? Dan speel je toch niet voor een goede start maar ben je gewoon een stil zittende schildpad.

Groetjes
 

DeletedUser76269

Guest
Klopt had veel netter gekund maar wie start er nou met minimaal 3/4e van een stam met een def dorp? Dan speel je toch niet voor een goede start maar ben je gewoon een stil zittende schildpad.

Groetjes

Niet mee eens. Veel spelers (misschien minder ervare) spelen als off speler in de start met 300/500 speer en zwaard. 15x 300 is al 4500 speer en zwaard en een 9k pop. Daarmee kan je aardig wat tegen houden. Als je dan ook nog deff spelers hebt stijgt het ook nog is.

Vind het overigens niet vreemd om te starten met een basis deff als je off gaat spelen.
 

DeletedUser73642

Guest
Vind het overigens niet vreemd om te starten met een basis deff als je off gaat spelen.

En zeker niet op 63 met dat farm limiet, snap die logica helemaal niet gewoon, dat is gewoon altijd slecht maakt niet uit op welke wereld, ga ook nooit meer op een farm limiet wereld spelen

En zo zijn er veel meer die zo denken, want de populatie op 63 is 75% pp farmer en een laag aantal spelers
 

DeletedUser78773

Guest
En zeker niet op 63 met dat farm limiet, snap die logica helemaal niet gewoon, dat is gewoon altijd slecht maakt niet uit op welke wereld, ga ook nooit meer op een farm limiet wereld spelen

En zo zijn er veel meer die zo denken, want de populatie op 63 is 75% pp farmer en een laag aantal spelers


Gelijk heb je tot dat de echte spelers weer meedoen in de rim :cool:
 
Reactiescore
1.454
Als je als #7 en #9 van de wereld samen zo veel moeite moet doen om een dorp van net 3k punten te edelen dat tussen jullie ligt en het dan nog niet lukt zou ik toch een ander spel kiezen om je tijd aan te besteden.
mvg

https://imgur.com/a/D0iP2ap

Wel een beetje zielig dat je de dorpen van de YouKnowMyName en vrienden niet verbergt imo... Maar ach, niet iedereen heeft een hoge standaard blijkbaar. Anyway, je conclusie dat hij noob is omdat hij zijn clear doodloopt op een stack is toch wel een beetje matig beargumenteerd ;)
 

DeletedUser71723

Guest
Wel een beetje zielig dat je de dorpen van de YouKnowMyName en vrienden niet verbergt imo... Maar ach, niet iedereen heeft een hoge standaard blijkbaar. Anyway, je conclusie dat hij noob is omdat hij zijn clear doodloopt op een stack is toch wel een beetje matig beargumenteerd ;)

Inderdaad, en jeej nog een bekend gezicht uit w34 :D
 
Bovenaan