Top/Flop Spelers

Reactiescore
3.540
Is W63 een beetje een leuke wereld?

Weinig kwaliteit te vinden, limited haul dus pp abusers overheersen de top. Zelf prima wereldje pp kunnen farmen, misschien nog rimmen ofzo maar deze wereld is zo mini dat dat er eigenlijk ook niet echt in zit
 
Reactiescore
420
Mijn tijd van actief TW spelen ligt al een hele tijd achter me. Maar mijn kalme periode komt er weer aan en dan heb ik altijd zin om te spelen maar op een laag pitje + heb nog een berg PP :)
 
Reactiescore
420
Vind de instellingen op zich wel leuk. Zeker die extra GS productie per uur is fijn. Met snelheid 1 heb je een rustig wereldje wel :)
 

DeletedUser4771

Guest
Toch heeft t wel iets. Lekker relax solo spelen omdat farmen toch niet hoeft. Natuurlijk in de verste niet te vergelijken met een normale wereld zonder deze gare regels.

Mooi vind ik dan wel weer dat je een buurman hebt die pp abused en hij een trein stuurt met een gat van 3 seconde. Snipen en backtimen met nog een plaspauze tussendoor. Jammer dat tw uit de begin dagen niet meer bestaat. Had als innogames zijnde allang 30 barb dorpen toegevoegd per speler. Heb je tenminste een wat grotere wereld gehad.
 
Reactiescore
420
Toch heeft t wel iets. Lekker relax solo spelen omdat farmen toch niet hoeft. Natuurlijk in de verste niet te vergelijken met een normale wereld zonder deze gare regels.

Mooi vind ik dan wel weer dat je een buurman hebt die pp abused en hij een trein stuurt met een gat van 3 seconde. Snipen en backtimen met nog een plaspauze tussendoor. Jammer dat tw uit de begin dagen niet meer bestaat. Had als innogames zijnde allang 30 barb dorpen toegevoegd per speler. Heb je tenminste een wat grotere wereld gehad.

Ja dat is inderdaad leuk. Daarom overweeg ik weer om te beginnen.

Heb jij trouwens W41 gespeeld?
 
Bovenaan