De Zomeroorlog!

DeletedUser79332

Guest
Het zal wel eerst off en deff slopen zijn bij elkaar. Misschien een update m.b.t. oda en odd van de BLOEDHETEzomeroorlog.
 
Reactiescore
142
De Avatar is verschenen en heeft tijdelijk vrede gemaakt :p
 

DeletedUser70435

Guest
Ik zit in Amerika dus ik hou me rustig. Mooie tijd om terug op te bouwen terwijl Wouter m'n account in de gaten houdt :p
 
Reactiescore
30
Tja het blijft een casual.. nogal beperkt.

Toch zijn er een aantal spelers die het behoorlijk serieus nemen. Spelers die hun profiel zo aanpassen dat wanneer je hen aanvalt dreigementen komen die ze niet waar kunnen maken. Kan hier altijd zo om lachen. Stoken en uitdagen is de reden waarom ik dit spel speel. Ook op het forum hoor:p
 

DeletedUser79332

Guest
Toch zijn er een aantal spelers die het behoorlijk serieus nemen. Spelers die hun profiel zo aanpassen dat wanneer je hen aanvalt dreigementen komen die ze niet waar kunnen maken. Kan hier altijd zo om lachen. Stoken en uitdagen is de reden waarom ik dit spel speel. Ook op het forum hoor:p

Whut:eek::eek:
 

DeletedUser79541

Guest
Toch zijn er een aantal spelers die het behoorlijk serieus nemen. Spelers die hun profiel zo aanpassen dat wanneer je hen aanvalt dreigementen komen die ze niet waar kunnen maken. Kan hier altijd zo om lachen. Stoken en uitdagen is de reden waarom ik dit spel speel. Ook op het forum hoor:p
Klopt, ik ken er wel een paar ook onder de 'grotere' spelers :p
 
Reactiescore
142
"Wie een dorp voor mijn neus wegclaimt, waar ik mee bezig ben, moet OPLETTEN. Loontje komt ALTIJD om zijn Boontje"
zie profiel van: Zijne Majesteit

Niet origineel, te veel komma's :D
 

DeletedUser79332

Guest
Rofl.

En volgens mij is het precies andersom. Boontje komt om zijn loontje.
 
Reactiescore
142
Nu je het zegt :rolleyes:
 
Reactiescore
30
Rofl.

En volgens mij is het precies andersom. Boontje komt om zijn loontje.

Ja precies:p Had hem een keer een pm gestuurd dat het andersom was. Kreeg een boos bericht terug + een blokkade om hem terug te berichten. Zeer jammer.


Dit zijn wel spelers onder het kaliber expert. kun je beter voor oppassen.. je zou je dorpjes maar kwijt willen ^^

Haha dit zijn juist spelen waarmee je kan ouwehoeren. Kan je helemaal gek maken waardoor je 100% winkans hebt XD
 
Reactiescore
142
@Early , hoe komt het dat je stamloos bent?
 
Reactiescore
723
Rofl.

En volgens mij is het precies andersom. Boontje komt om zijn loontje.

Nee hoor,
Ik weet niet meer hoe ik de discussie had, maar iedereen ouder dan 60+ zegt loontje komt om zijn boontje.
Dit echter omdat je niet met bonen je loon kunt verkrijgen (tenzij je boer bent)
Velen zijn dit omgekeerd beginnen zeggen en daardoor is Boontje komt om zijn loontje ontstaan.
Wat ik ook nog toevoeg is dat bonen een typisch streekproduct waren. Je moet wel eerst gewerkt hebben en loon ontvangen vooraleer je de bonen kon kopen.

Natuurlijk eten we tegenwoordig veel meer gevarieerd. Oa. eten uit Brazilië, China noem maar op. Dankzij de technologische ontwikkelingen van vandaag. ;)
 
Reactiescore
723
Maar even over de "zomeroorlog". Ik zie nog niet echt een stijgende lijn in dorpsovernames. Wanneer kunnen we deze verwachten? Of lukt het niet alleen met jullie stam?

Dit is een casual wereld e ;). Aanvallen lopen soms dagen omdat er in de buurt niemand anders in range ligt. Edels daarentegen lopen nog langer. Het is dus niet makkelijk om dorpen te veroveren ;)

Het is dus wachten tot spelers barbaar worden en de cluster uitgebreid kunnen worden vooraleer men echte oorlog krijgt.

Casual 5 komt stilaan / is in die fase
 
Bovenaan