De Zomeroorlog!

Reactiescore
142
Okey ;)
 
Reactiescore
142
Hymne keldert.....:oops:
 
Reactiescore
73
Waarom zou dat niet mogelijk zijn?

Normaal gezien stuur je een solli naar een van de leiders of recruiters, daarna bespreken ze het en na een 3 a 4 dagen komt er een uitnodiging.

En Mike, ik bedoel in de vorm van dat jij je eerst gaat aanmelden, niet dat ze je uitnodigen:p
 

DeletedUser78605

Guest
Naar mijn mening onzin dat dat normaal gezien is. Dan is het nog de vraag wie komt naar wie, je hebt geen idee hoe een gesprek is ontstaan. 3 a 4 dagen? voor een stam van 2 leden en slechts 2 bespelers die ook nog super actief zijn. Dit alles kan zijn gedaan op 30 min als iedereen tegelijk online was.
 
Reactiescore
73
Naar mijn mening onzin dat dat normaal gezien is. Dan is het nog de vraag wie komt naar wie, je hebt geen idee hoe een gesprek is ontstaan. 3 a 4 dagen? voor een stam van 2 leden en slechts 2 bespelers die ook nog super actief zijn. Dit alles kan zijn gedaan op 30 min als iedereen tegelijk online was.

Tja kan ook langer duren he. Het is vakantie en dan heeft niemand zin om op tw te komen, tenzij je helemaal niks te doen hebt:p
 
Reactiescore
73
En toch ben jij ondanks de vakantie aanwezig op het forum, beetje tegenstrijdig.

Ik zeg in mijn vorige post toch ook:"tenzij je niks te doen hebt" enja toevallig heb ik ook niks te doen en is dat dus toch niet tegenstrijdig?

Lezen blijft moeilijk:confused:
 

DeletedUser76198

Guest
Ik zeg in mijn vorige post toch ook:"tenzij je niks te doen hebt" enja toevallig heb ik ook niks te doen en is dat dus toch niet tegenstrijdig?

Lezen blijft moeilijk:confused:

Voor mensen van nederlandse afkomst is lezen niet heel moeilijk. Sorry dat ik aanneem dat mensen betere dingen te doen hebben :D

Ik had persoonlijk niet verwacht dat jij veel tw speelde na het hoge niveau van C3 te zien. Of stop je nu pas veel tijd in tw?
 
Reactiescore
73
Voor mensen van nederlandse afkomst is lezen niet heel moeilijk. Sorry dat ik aanneem dat mensen betere dingen te doen hebben :D

Ik had persoonlijk niet verwacht dat jij veel tw speelde na het hoge niveau van C3 te zien. Of stop je nu pas veel tijd in tw?
Och, veel tijd, voor de een is 1uur veel en voor de ander 10uur.

Hoge niveau, tja cas3 vond ik eerlijk gezegd echt niks omdat ik 270 graden front had. Waar moet je dan in godsnaam beginnen te stacken en deffen als de range er niet meer is? Had teveel front :(
 
Bovenaan