Top/Flop stammen

DeletedUser73926

Guest
Allereerst is het een wanprestatie 1e klas van ons account. Toen ik gistermiddag van het account afging was alles nog onder controle. Helaas toen ik vanmorgen logde was het al te laat en had helaas niemand van het account gelogt. Maar wat ben ik blij dat het met AoD gedaan is. Want ik heb nog nooit met een zo'n ontiegelijk sneue stam gestreden als Dejavu. Wel respect voor Gerben van Savethewhale die zijn excuses betuigt voor het recruiten van Snailtrail na het tonen van een dertigtal screens die tegen hem spreken.

Blij dat je in ieder geval over je eigen account eerlijk bent.

Hoezo is dejavu sneu? haha jullie stam is inmiddels 5 leden ofzo armer doordat ze weg gespeeld zijn
 

DeletedUser73926

Guest
Wel tijd om te rekruten maar geen tijd om stabs op te lossen. Lekker Yvo, beschaming van een leider.

Ik vraag me nog steeds af waar dit over gaat en net of ze ingame acties op AF MOETEN verantwoorden. Misschien moeten jullie eerst eens met een minder hatelijke bril naar ons kijken. Alles wat wij posten komt alleen maar weerwoord op.

En fralo is natuurlijk onze mb stam, wist ik nog niet maar bedankt voor die info
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik vraag me nog steeds af waar dit over gaat en net of ze ingame acties op AF MOETEN verantwoorden. Misschien moeten jullie eerst eens met een minder hatelijke bril naar ons kijken. Alles wat wij posten komt alleen maar weerwoord op.

En fralo is natuurlijk onze mb stam, wist ik nog niet maar bedankt voor die info

Ze hebben zelf gezegd dat er een post komt met uitleg vanuit hun kant. Dus ja, dan moeten ze zich verantwoorden.
 
Reactiescore
3.457
Ik vraag me nog steeds af waar dit over gaat en net of ze ingame acties op AF MOETEN verantwoorden. Misschien moeten jullie eerst eens met een minder hatelijke bril naar ons kijken. Alles wat wij posten komt alleen maar weerwoord op.

En fralo is natuurlijk onze mb stam, wist ik nog niet maar bedankt voor die info
Misschien je eigen stamgenoot eens onder de loep nemen die de hele wereld al loopt te janken als iemand iets verkeerds doet in zijn ogen,nu wordt hij zelf beticht van vies laag spel en hij zwijgt.
Het feit dat een leiding er dik een week over doet om te reageren moet al genoeg zeggen,waar wachten jullie op trouwens?
Zo ingewikkeld lag het verhaal niet screens zijn al aangeleverd?
 

DeletedUser69389

Guest
Blij dat je in ieder geval over je eigen account eerlijk bent.

Hoezo is dejavu sneu? haha jullie stam is inmiddels 5 leden ofzo armer doordat ze weg gespeeld zijn
Dat jullie gebruik maken van talloze mb'tjes en slaven. Ook blijkbaar het gedogen van oneervol spel en goedkeuren ervan. Getuige de situatie Runner 5 en het recruiten van het account Snailtrail.
 

DeletedUser73926

Guest
Ze hebben zelf gezegd dat er een post komt met uitleg vanuit hun kant. Dus ja, dan moeten ze zich verantwoorden.
Zal ze eens vragen om hier op in te gaan dan :) Maar ik ben het er niet mee eens dat je verplicht binnen zoveel tijd je moet verantwoorden.

Dat jullie gebruik maken van talloze mb'tjes en slaven. Ook blijkbaar het gedogen van oneervol spel en goedkeuren ervan. Getuige de situatie Runner 5 en het recruiten van het account Snailtrail.
Account ligt voor ons prima en hij deed solli bij ons, hoezo zouden we hem niet aan nemen als zijn ligging goed is en niemand in de weg ligt met groei?
Hebben hier een week over lopen discussiëren en horen nu pas dat hij jullie schijnbaar zou helpen met een massa ofzo? is niet onze fout lijkt mij.

talloze mb's? vroeger had iedereen mb;s opeens is dit een dingetje dat je geen mb's meer mag hebben ofzo? whaha
Heb zelf geen enkele mb nog op je in gezet, dus snap niet waarom je daar over aan het huilen bent....

en het is wel heel makkelijk roepen als je aan de verliezende hand bent stab of vuil spel te roepen.
 

DeletedUser61134

Guest
Zal ze eens vragen om hier op in te gaan dan :) Maar ik ben het er niet mee eens dat je verplicht binnen zoveel tijd je moet verantwoorden.


Account ligt voor ons prima en hij deed solli bij ons, hoezo zouden we hem niet aan nemen als zijn ligging goed is en niemand in de weg ligt met groei?
Hebben hier een week over lopen discussiëren en horen nu pas dat hij jullie schijnbaar zou helpen met een massa ofzo? is niet onze fout lijkt mij.

talloze mb's? vroeger had iedereen mb;s opeens is dit een dingetje dat je geen mb's meer mag hebben ofzo? whaha
Heb zelf geen enkele mb nog op je in gezet, dus snap niet waarom je daar over aan het huilen bent....

en het is wel heel makkelijk roepen als je aan de verliezende hand bent stab of vuil spel te roepen.

vroeger duurde een wereld dan ook 8-9 jaar.
Daarna 3-5 jaar.

W62 is over 15 dagen wel aardig bepaald op huidig tempo ( 3 maand dus)
Gods en aanhang is 4x zo klein als Dejavu en aanhang.
 

DeletedUser69389

Guest
Zal ze eens vragen om hier op in te gaan dan :) Maar ik ben het er niet mee eens dat je verplicht binnen zoveel tijd je moet verantwoorden.


Account ligt voor ons prima en hij deed solli bij ons, hoezo zouden we hem niet aan nemen als zijn ligging goed is en niemand in de weg ligt met groei?
Hebben hier een week over lopen discussiëren en horen nu pas dat hij jullie schijnbaar zou helpen met een massa ofzo? is niet onze fout lijkt mij.

talloze mb's? vroeger had iedereen mb;s opeens is dit een dingetje dat je geen mb's meer mag hebben ofzo? whaha
Heb zelf geen enkele mb nog op je in gezet, dus snap niet waarom je daar over aan het huilen bent....

en het is wel heel makkelijk roepen als je aan de verliezende hand bent stab of vuil spel te roepen.
Er ligt een verschil tussen een mb hebben en talloze mb's hebben. Ikzelf ben uberhaupt nooit een voorstander geweest van mb's daar niet van. Nja dan heeft Snail je verkeerd geinformeerd. Gerben heeft 30 tal screens ontvangen. Ik geef Bas de kans om te praten en anders doen wij het wel.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Ik vraag me nog steeds af waar dit over gaat en net of ze ingame acties op AF MOETEN verantwoorden. Misschien moeten jullie eerst eens met een minder hatelijke bril naar ons kijken. Alles wat wij posten komt alleen maar weerwoord op.

En fralo is natuurlijk onze mb stam, wist ik nog niet maar bedankt voor die info

Volgens mij is kritiek leveren prima toegestaan. :)
 
Reactiescore
1.367
Zouden gods en cube binnenkort samen werking aangaan tegen dejavu?
 

DeletedUser74825

Guest
haha jullie stam is inmiddels 5 leden ofzo armer doordat ze weg gespeeld zijn

Tuurlijk worden we weggespeeld, we kijken telkens weer aan op een absolute overmacht. Het puntenverschil tussen de onderlinge stammen is al zo groot en dan heb je nog eens alle moraalbrekers. Moraalbrekerstammen/defstammen die alles in totaal bijna even groot zijn als Dante.

Door deze overmacht worden we gedwongen om meer defence te maken om elkaar te kunnen helpen bij massaanvallen (cacturne). Door deze extra defence is onze offensieve slaagkracht zwaar aangetast. Nu tegen deze overmacht van punten kunnen jullie makkelijk spelers ondersteunen. Als dat nog niet genoeg is, komt er def van andere "verborgen" def stammen, allienties met spelers etc.. Hierdoor verliezen we als maar meer groei. Waardoor de overmacht groter en groter wordt dus meer defence nodig. Het is een beetje een viceuze cirkel.

Daarbij komt dat een speler als een Finesthour het lef heeft om een dorp te noemen '"006 Maut 100% Deff noob". Deze speler Maut ligt met zijn 150k ptn tegen Savethewhale aan 600k ptn + Mb stam whale 241k ptn.

Wij staan al sinds de vorming van Dejavu voor een onmogelijk opdracht...
 

DeletedUser23778

Guest
Als buitenstaander kan ik de snailtrail recruit wel begrijpen. Zoals eerder aangehaald een gunstige ligging en kennelijk zelf gesolliciteerd.

Ik vraag mij echter wel af wat er nu met de resterende grote accounts in het westen zal gebeuren. Nog één erbij zou voor mij persoonlijk een van de pijnlijkste R2W overwinningen zijn in tijden. Dit gezien de dorpenwinst van welgeteld 1 dorp op Cacturne die #1 ODD staat en de halve Stab (heb vernomen dat bewust OS is teruggestuurd) van Act of Divinity.
 

DeletedUser23778

Guest
Leuk feitje in aanvulling op Sokaa is trouwens dat de def/mb (laten we zeggen, support) stam van een speler als Abuser groter is dan hij zelf. Bij Whale en Unique is de omvang relatief weliswaar kleiner maar in absolute getallen vergelijkbare met Dante.

En dan nóg een actie als bij AoD (aanvallen in nachtbonus waarin tevens alle OS terug is gestuurd) nodig hebben om te breken.

Ik vind de prestatie van Dante eigenlijk veel knapper.
 

DeletedUser73926

Guest
Tuurlijk worden we weggespeeld, we kijken telkens weer aan op een absolute overmacht. Het puntenverschil tussen de onderlinge stammen is al zo groot en dan heb je nog eens alle moraalbrekers. Moraalbrekerstammen/defstammen die alles in totaal bijna even groot zijn als Dante.

Door deze overmacht worden we gedwongen om meer defence te maken om elkaar te kunnen helpen bij massaanvallen (cacturne). Door deze extra defence is onze offensieve slaagkracht zwaar aangetast. Nu tegen deze overmacht van punten kunnen jullie makkelijk spelers ondersteunen. Als dat nog niet genoeg is, komt er def van andere "verborgen" def stammen, allienties met spelers etc.. Hierdoor verliezen we als maar meer groei. Waardoor de overmacht groter en groter wordt dus meer defence nodig. Het is een beetje een viceuze cirkel.

Daarbij komt dat een speler als een Finesthour het lef heeft om een dorp te noemen '"006 Maut 100% Deff noob". Deze speler Maut ligt met zijn 150k ptn tegen Savethewhale aan 600k ptn + Mb stam whale 241k ptn.

Wij staan al sinds de vorming van Dejavu voor een onmogelijk opdracht...

Ben ik het niet mee eens, jullie hadden een samenwerking met TAX, FIX en NP. Ja hoe langer je wacht hoe groter wij worden gelukkig^^
 

DeletedUser74825

Guest
Ben ik het niet mee eens, jullie hadden een samenwerking met TAX, FIX en NP. Ja hoe langer je wacht hoe groter wij worden gelukkig^^

Wij hadden een samenwerking met TAX en NP dat klopt volledig. Enkele weken geleden hebben wij 1 massa samen uitgevoerd. De kwaliteit van uitvoering bij TAX en NP lag zeer laag alsook het niveau van samenwerken. Accounts die daar na 1 tegenaanval volledig gaan runnen waren. Sorry maar deze vergelijking kan je echt niet maken. Zelfs in die tijd hadden we kwantitatief veel minder punten.

Fix samenwerking staat er nog geen week en is puur omdat we niet rond komen met onze eigen defence.

Deze vergelijking kan je echt niet maken.
 
Bovenaan