Top/Flop spelers.

DeletedUser74552

Guest
@Ignotus De manier waarop je om gaat met de ''aanvallen'' over je gedrag 4 jaar geleden stoort mij enorm. Dat straalt nou niet bepaald een professionele houding uit. Ik hoop dat de mensen die nu of later met jou en je account in een stam terecht komen, door die houding heen kunnen prikken anders wordt het een eenzame classic. Mijn persoonlijke mening is dat iedereen een nieuwe kans en start verdiend, echter jouw reacties brengen mij aan het twijfelen. Verder geef je aan dat je een student bent of in ieder geval was, uit jou reacties is ook dat niet echt te blijken. Dingen als ''xs, xD. LMAO, ROFL'' versterken je posts nou niet bepaald. Iets om over na te denken.
 

DeletedUser76106

Guest
Sinds wanneer moet je een professionele houding uitstralen op een forum van een game?! En ik ben nog steeds student, master economics in London als je daarop verder wilt boren :s Ik ga bijna mijn IG profielplaatje hier moeten posten voor je :s
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.303
Mike, is that you?
 

DeletedUser74552

Guest
Sinds wanneer moet je een professionele houding uitstralen op een forum van een game?! En ik ben nog steeds student, master economics in London als je daarop verder wilt boren :s Ik ga bijna mijn IG profielplaatje hier moeten posten voor je :s
Je moet niks, laten we dat voorop stellen. Echter is een normale houding wel iets wat ik waardeer aan mijn stamgenoten of toekomstige stamgenoten. Nou kan het zijn dat er sommige mensen zijn die daar doorheen prikken. Ik ben er daar niet een van. Als jij je niet fatsoenlijk kunt gedragen op het Algemene Forum dan associeer ik me liever ook niet met je In Game. Iets wat eigenlijk best rijk is afkomend van mij aangezien ik echt niet met de meest geliefde personen samen heb gespeeld. Feit blijft dat die wel een zin aan elkaar konden knopen zonder '':sssssssssssssss'' aan het einde te moeten zetten.