Top/Flop spelers.

DeletedUser74552

Guest
@Ignotus De manier waarop je om gaat met de ''aanvallen'' over je gedrag 4 jaar geleden stoort mij enorm. Dat straalt nou niet bepaald een professionele houding uit. Ik hoop dat de mensen die nu of later met jou en je account in een stam terecht komen, door die houding heen kunnen prikken anders wordt het een eenzame classic. Mijn persoonlijke mening is dat iedereen een nieuwe kans en start verdiend, echter jouw reacties brengen mij aan het twijfelen. Verder geef je aan dat je een student bent of in ieder geval was, uit jou reacties is ook dat niet echt te blijken. Dingen als ''xs, xD. LMAO, ROFL'' versterken je posts nou niet bepaald. Iets om over na te denken.
 

DeletedUser76106

Guest
Sinds wanneer moet je een professionele houding uitstralen op een forum van een game?! En ik ben nog steeds student, master economics in London als je daarop verder wilt boren :s Ik ga bijna mijn IG profielplaatje hier moeten posten voor je :s
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.303
Mike, is that you?
 

DeletedUser74552

Guest
Sinds wanneer moet je een professionele houding uitstralen op een forum van een game?! En ik ben nog steeds student, master economics in London als je daarop verder wilt boren :s Ik ga bijna mijn IG profielplaatje hier moeten posten voor je :s
Je moet niks, laten we dat voorop stellen. Echter is een normale houding wel iets wat ik waardeer aan mijn stamgenoten of toekomstige stamgenoten. Nou kan het zijn dat er sommige mensen zijn die daar doorheen prikken. Ik ben er daar niet een van. Als jij je niet fatsoenlijk kunt gedragen op het Algemene Forum dan associeer ik me liever ook niet met je In Game. Iets wat eigenlijk best rijk is afkomend van mij aangezien ik echt niet met de meest geliefde personen samen heb gespeeld. Feit blijft dat die wel een zin aan elkaar konden knopen zonder '':sssssssssssssss'' aan het einde te moeten zetten.

Verder wil ik nog zeggen dat ik erg blij voor je ben dat je een Master Economics in London doet, je denkt duidelijk dat dat een of andere sociale status met zich mee brengt op dit forum maar dat is niet zo. Er zijn mensen op dit forum die 8 hotels runnen en alsnog uitgespuugd worden door 75% van de community. Iets wat doodnormaal is als je een waardeloze houding hebt en totaal geen moeite steekt in je posts. Mijn persoonlijk mening is dat ik die uitspraken dan ook gelijk in twijfel trek. Een ''succesvol'' persoon, gedraagt zich normaal in elk aspect van zijn leven ongeveer hetzelfde. Ik kan me niet voorstellen dat zo een persoon zich ineens als een 12 jarig jongetje gaat gedragen zodra die inlogt op het AF van TW. Als laatste wil ik je meegeven dat hetgeen waar veel mensen waarde aan hechten gewoon normaal posten is, proberen inhoudelijk te posten en natuurlijk een mooi staaltje P&P te voeren.
 

DeletedUser76106

Guest
Je moet niks, laten we dat voorop stellen. Echter is een normale houding wel iets wat ik waardeer aan mijn stamgenoten of toekomstige stamgenoten. Nou kan het zijn dat er sommige mensen zijn die daar doorheen prikken. Ik ben er daar niet een van. Als jij je niet fatsoenlijk kunt gedragen op het Algemene Forum dan associeer ik me liever ook niet met je In Game. Iets wat eigenlijk best rijk is afkomend van mij aangezien ik echt niet met de meest geliefde personen samen heb gespeeld. Feit blijft dat die wel een zin aan elkaar konden knopen zonder '':sssssssssssssss'' aan het einde te moeten zetten.

Verder wil ik nog zeggen dat ik erg blij voor je ben dat je een Master Economics in London doet, je denkt duidelijk dat dat een of andere sociale status met zich mee brengt op dit forum maar dat is niet zo. Er zijn mensen op dit forum die 8 hotels runnen en alsnog uitgespuugd worden door 75% van de community. Iets wat doodnormaal is als je een waardeloze houding hebt en totaal geen moeite steekt in je posts. Mijn persoonlijk mening is dat ik die uitspraken dan ook gelijk in twijfel trek. Een ''succesvol'' persoon, gedraagt zich normaal in elk aspect van zijn leven ongeveer hetzelfde. Ik kan me niet voorstellen dat zo een persoon zich ineens als een 12 jarig jongetje gaat gedragen zodra die inlogt op het AF van TW. Als laatste wil ik je meegeven dat hetgeen waar veel mensen waarde aan hechten gewoon normaal posten is, proberen inhoudelijk te posten en natuurlijk een mooi staaltje P&P te voeren.

Tgoh laat mij toch even uitwijzen: 'u vraagt, wij draaien' jij stelt mijn student zijn te vraag, ik geef antwoord. En ik ben er vrij zeker van dat ik je al een PM gestuurd heb ingame :s Ik verwacht ook geen respect te krijgen van jullie als je soms ziet welke manieren hier aan de revue passeren, vind het gewoon hilarisch hier tijd tot tijd te passeren voor de angry 40+ met TW als prioriteit of de jonge gasten zonder of met 8 hotels, of helemaal niets die hun tijd passeren op TW en het gevoel hebben hier heer en meester te zijn. maar ly eh
 

DeletedUser74552

Guest
Tgoh laat mij toch even uitwijzen: 'u vraagt, wij draaien' jij stelt mijn student zijn te vraag, ik geef antwoord.
Prima, een simpel antwoord als ''ja'' dat ben ik nog had volstaan. Aangezien jij gelijk aan kwam met ik studeer Master Economics in London, iets wat niet voor iedereen is weg gelegd nam ik aan dat jij daar een of andere sociale status aan hing.

En ik ben er vrij zeker van dat ik je al een PM gestuurd heb ingame :s Ik verwacht ook geen respect te krijgen van jullie als je soms ziet welke manieren hier aan de revue passeren, vind het gewoon hilarisch hier tijd tot tijd te passeren voor de angry 40+ met TW als prioriteit of de jonge gasten zonder of met 8 hotels, of helemaal niets die hun tijd passeren op TW en het gevoel hebben hier heer en meester te zijn. maar ly eh
Ik heb het gevoel dat je je aangevallen voelt als persoon, iets wat natuurlijk niet nodig is. Ik geef je aan dat ik me irriteer aan je post stijl. Het komt kinderachtig en erg onzeker over. Het kan makkelijk dat je me al gePM'ed hebt ja, ik zie niet in hoe dat relevant is. Wat bedoel je met ''welke manieren hier aan de revue passeren'' ? De rest van je alinea vind ik moeilijk te ontcijferen. De afsluiting met ''ly eh'' is ook weer zo kinderachtig en achterhaald. Ik heb @thelightfighter volwassener zien posten en die is nog geen 15 volgens mij.
 

DeletedUser76106

Guest
ik? ik neem hier niets of niemand serieus, vind het zoals ik al zei hilarisch. Jong op elke leeftijd, fun 24/7! Met die manieren die hier aan de revue passeren, kleine verwijzing naar bijvoorbeeld ma boyzz: sseg of dutchgangster. Maar daar comment je niet op...? Laatste alinea lijkt me vrij duidelijk, mss voel jij je sociale status aangevallen? :s
Maar idd, totaal irrelevant hier
 

DeletedUser76106

Guest
Let the Forumwars begin of zullen we beginnen comments geven over IG?
 

DeletedUser74552

Guest
ik? ik neem hier niets of niemand serieus, vind het zoals ik al zei hilarisch.
Dat je het hilarisch vind, is niet echt uit je post te halen. Je post eerder gefrustreerd en vanuit de verdediging.

Jong op elke leeftijd, fun 24/7! Met die manieren die hier aan de revue passeren, kleine verwijzing naar bijvoorbeeld ma boyzz: sseg of dutchgangster. Maar daar comment je niet op...?
Ik ben het vaak eens met Sseg maar soms ook oneens. Ik snap niet wat je hier bedoeld. Nogmaals welke manieren passeren hier de revue ? Het enige wat ze hebben gedaan is opgemerkt hoe je nog steeds hetzelfde post als 4 jaar terug en oude koeien uit de sloot gehaald. In plaats van dat je aanhaalt dat dat topic inmiddels 4 jaar geleden is en je ten goede bent veranderd, laat je het tegenovergestelde zien.

Laatste alinea lijkt me vrij duidelijk, mss voel jij je sociale status aangevallen? :s
Maar idd, totaal irrelevant hier

Let the Forumwars begin of zullen we beginnen comments geven over IG?
Doe vooral wat je hart je ingeeft.
 

DeletedUser76106

Guest
Dat je het hilarisch vind, is niet echt uit je post te halen. Je post eerder gefrustreerd en vanuit de verdediging.


Ik ben het vaak eens met Sseg maar soms ook oneens. Ik snap niet wat je hier bedoeld. Nogmaals welke manieren passeren hier de revue ? Het enige wat ze hebben gedaan is opgemerkt hoe je nog steeds hetzelfde post als 4 jaar terug en oude koeien uit de sloot gehaald. In plaats van dat je aanhaalt dat dat topic inmiddels 4 jaar geleden is en je ten goede bent veranderd, laat je het tegenovergestelde zien.




Doe vooral wat je hart je ingeeft.


Ik zou toch nog eens goed herlezen, want ik haal hier geen enkele koe uit de sloot...:eek: ten goede veranderd? Ik ben nu wel eens héél benieuwd waarom mensen zich zo voelen op het AF achter hun pc schermpje? Je probeert heel de tijd kleine details uit te lichten en daarop in te spelen, zijt gerust i'm having loads of fun :ssss
 
Bovenaan