De Zomeroorlog!

DeletedUser79332

Guest
Niet echt de eigenschappen van een oorlog.

Nee we moeten altijd vies spelen....

Zou niet weten waarom je niet met respect kan omgaan met je vijand. Ik zou niet weten waarom hij niet strijdvol en eervol kan zijn.
En Dit is een spelletje. Dus leuk moet het zijn om je spelplezier te behouden.

In mijn beleving kunnen dit dus zeker wel eigenschappen zijn van een oorlog. Zeker in een spelletje als dit.
Maar ik haal hier in ieder geval uit hoe jij kan gaan spelen in een oorlog....
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
142
Ik zeg niet dat ik zo speel, maar trek die quote alleen in twijfel ...
 
Reactiescore
142
Iedereen heeft altijd een mening. Dit is een vast gegeven.
Ik zeg ook niet dat ik het ga doen. Ik geef alleen die schijn misschien.
En als ik het op deze wereld doe zal ik ook zo eerlijk zijn om dat te vermelden. Want, zoals al eerder gezegd, Iedereen kan zich verbeteren en dan mag dit ook zeker benoemd worden!
 

DeletedUser79332

Guest
Dus omdat sommige individuen anders zijn, kunnen dit geen eigenschappen van een oorlog zijn?

Ik denk dat je altijd individuen hebt die het anders doen. Echter zal het merendeel in mijn beleving altijd een leuke, strijdvolle, eervolle oorlog met wederzijds respect (willen) voeren.

(mocht je hem anders bedoeld hebben hoor ik het graag. Ik interpreteer hem zo)
 
Reactiescore
142
Iedereen heeft altijd een mening. Dit is een vast gegeven.
Ik zeg ook niet dat hij het gaat doen. Ik zeg alleen dat hij de schijn tegen heeft.
En als hij het deze wereld niet doet zal ik ook zo eerlijk zijn om dat te vermelden. Want, zoals al eerder gezegd, Iedereen kan zich verbeteren en dan mag dit ook zeker benoemd worden!

Had je tekstje gebruikt in de andere topic hier :rolleyes:

En doe met de interpretatie wat je wilt, ik speel met respect. Tot mijn tegenstander die weggooit.
 

DeletedUser70435

Guest
ZW1eqlU.png


Stats na de eerste 24 uur.
 
Reactiescore
42
ZW1eqlU.png


Stats na de eerste 24 uur.
Niet verrassend. De stam die de oorlog verklaart is daar nu eenmaal beter op voorbereid dan de stam die de oorlog verklaard wordt. In dat licht bezien is de de marge maar heel bescheiden te noemen.
Probleem blijft de beperking van de aanvalsgrenzen, waardoor buren elkaar vaak niet kunnen aanvallen. Het resultaat is een paar vreemde fronten, die niet bepaald worden door strategische overwegingen maar omdat daar toevallig spelers in elkaars aanvalsrange liggen.
 
Reactiescore
1.468
Niet verrassend. De stam die de oorlog verklaart is daar nu eenmaal beter op voorbereid dan de stam die de oorlog verklaard wordt. In dat licht bezien is de de marge maar heel bescheiden te noemen.
Probleem blijft de beperking van de aanvalsgrenzen, waardoor buren elkaar vaak niet kunnen aanvallen. Het resultaat is een paar vreemde fronten, die niet bepaald worden door strategische overwegingen maar omdat daar toevallig spelers in elkaars aanvalsrange liggen.
Klopt. Zonder range hadden we ook niet zomaar de oorlog verklaart denk ik. Zou het een heel stuk moeilijker hebben gemaakt iig.
Volgens mij zijn deze stats vooral van een paar blitzacties, deze acties waren niet heel uitgebreid voorbereid. Het echte vuurwerk is volgens mij nog niet begonnen.
 
Reactiescore
142
Niet verrassend. De stam die de oorlog verklaart is daar nu eenmaal beter op voorbereid dan de stam die de oorlog verklaard wordt. In dat licht bezien is de de marge maar heel bescheiden te noemen.
Probleem blijft de beperking van de aanvalsgrenzen, waardoor buren elkaar vaak niet kunnen aanvallen. Het resultaat is een paar vreemde fronten, die niet bepaald worden door strategische overwegingen maar omdat daar toevallig spelers in elkaars aanvalsrange liggen.

Om even op jou range argument in te gaan, je weet dat spelers in je range liggen, of easy kunnen komen. Dan zorg je toch dat zoiets gestackt staat? Hoeft geen probleem te zijn naar mijn mening.
 
Bovenaan