[Speeltopic] WvW 293: Till death takes you away

DeletedUser4045

Guest
Duo 01: Hopeful & Cryptic

Allereerst de bijdragen van Cryptic (daar zijn we namelijk lekker gauw door heen). Ik heb overigens alle berichten zonder enige waarde (zoals een bevestiging van het koppel) niet geciteerd.


Ben nu pas terug thuis.


Ik ga mijn BM op Castiel zetten en even alles teruglezen.


Vitabis


Ik zie het niet echt, aangezien ik snel snel heb bijgelezen, maar ik denk dat Castiel op dit moment geen goede lynch zou zijn.


Ben weer thuis en aan PC. Sorry, de timing van het potje was niet helemaal optimaal voor mij, achteraf gezien. Morgen kan ik wel veel actiever zijn.

Ik ga weer even bij lezen.


Inactief, geen tijd weinig tijd etc. Tot op dit moment geen enkele inbreng. Tot het moment dat er out of the blue samen met koppelpartner Hopeful de aanval wordt geopend op westkip.

Dus, omdat jij dat dom vind, is het dus maar geen reden en hoef je dus zelf geen reden te geven?


Ik heb bij gelezen, vind nog wel bepaalde dingen vreemd, dus ben nog eens aan het teruglezen maar probeer ondertussen nu ook mee te posten.

Ik vind niet dat er echt mensen zijn die er serieus uitspringen, alleen een paar die ik anders vind spelen dan normaal en wat ik wel vreemd vind.

Hierbij denk ik aan bijvoorbeeld Fam. Vind dat ze anders reageert dan dat ik haar tot nu toe heb zien reageren steeds.


-> Jij geeft geen reden

-> Jij gaat niet in op mij

-> Jij bent veranderd, ja, maar je doet nu nog steeds anders dan toen


Het enige waardoor ik twijfel is omdat je steeds dezelfde uitleg geeft van: "Ik weet het allemaal niet", "Ik ben nog steeds niet goed in het spelletje".


Westkip


denk dat dit koppeltje ons iets gaat zeggen.


Ik wou eigenlijk op jou stemmen, maar aangezien jullie koppeltje zijn maakt het niet zoveel uit. Ik had gehoopt op een iets betere uitleg voor ik ging stemmen.


Vanwaar eigenlijk deze enorme aanval op westkip en fam? Het is op dat vlak bijzonder dat de aanval op hen zo enorm wordt geopend en zo volhoudend hierin. Prima dat onder leiding van Hopeful wordt geprobeerd om spelers uit de tent te lokken. Maar jullie lijken overtuigd. Ik heb hierover nagedacht en ik zie maar twee redenen: 1. BM-stem – op het moment dat de BM westkip blijft bij de laatste 4 koppels dan wordt de waarde van een BM steeds belangrijker. 2. Het andere duo wat onder aanval lag was Capri & Mike. Capri stond op het moment dat de aanval wordt geopend bovenaan met meeste stemming. Out of the blue wordt de aanval geopend op Westkip en Fam.

Gaan jullie deze stemmen nog uitleggen?




Ik ben er, rustagh.


Je vraagt hier uitleg om de stemmen op Westkip, terwijl je zelf met je koppelpartner daar persoonlijk voor verantwoordelijk bent. Waarom doe je dat? Mijn reden staat in het topic en dat is letterlijk ook het enige dat ik bijgelezen had. Vluchtig onderbouwt om toch een stem uit te brengen. Ik zeg niet dat dat nou zo’n meesterzet is, maar waarom spreek je anderen aan op een foute lynch en steek je geen hand in eigen boezem?


Jij zegt helemaal niks buiten "weer bijna deadline gemist".

Loze verdachtmaking
 

DeletedUser74597

Guest
aangezien batchie rare verdenkingen heeft en niet begreep dat ik een wolvenval probeerde te zetten ...denk ik niet dat hij zo slimme wolf is .. dan blijft er niet veel meer over dan tigor ...ik had gister t idee eigenlijk al bij jou
 

DeletedUser4045

Guest
Nu Hopeful

Ik twijfel enorm, als ik eerlijk ben.


Kan geen touw vastknopen aan zowel Vitabis als Castiel, maar vind ons koekje wel vreemder spelen.


Vitabis

Stem op vitabis want je weet het niet..


Castiel


Je laatste post forceert te hard


EDIT: Even leesbaar gemaakt, had haast.

Je ziet dat de stemming richting Castiel haalbaar is. Letterlijk op de laatste seconde switch je van Vitabis naar Castiel met deze reden. Waarom?

Volgens mij is Vitabis 6-5 lynch, not sure.

Nietszeggende post. Kan ook gewoon geteld zijn en daarna onwetend spelen.


Even globaal wat dingen aanhalen waar ik meer over wil weten, nu ik er tijd voor heb.




Dat kan iedereen he, want iedereen is koppel?
C:\Users\HaraldPC\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\01\clip_image001.gif


Wat wil je hier nu precies mee zeggen?




En vervolgens post je nog een keer?

Waar was je?




Wat maakt dat je dit denkt?




Vind je de switch van Jessica ook niet bijzonder?

Ze loopt mee met de rest, puur omdat ze denkt dat men op Batchie niet goed zit, maar heeft er geen reden voor.




Ik ben helemaal niet lukraak -- je laatste post voor de deadline schreeuwde voor mij gewoon wolf, vandaar de switch.

Had je die post om 22:01 geplaatst dan leefde je nu nog.


Bovendien is het maanden geleden voor ons alledrie, dus we zijn allemaal roestig.

Cut me some slack
C:\Users\HaraldPC\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\01\clip_image001.gif





Ik ga mijn best doen.


Hier geef je aan dat je switch niet lukraak was, maar de reden die je hierbij geeft is niet erg overtuigend.
We didn’t notice.


Sorry man, ik vond je lastig.


Ik ga nog eens teruglezen, maar twijfels.


How about you?


En je weet het weer niet..


Ik merk ook dat ik het lastig vind om dingen op gang te zetten en discussies te starten. Een foute lynch kan het einde betekenen van de ronde en dat wil ik wel voorkomen.


Hoe denken jullie dat het zit met het levensdrankje?


1) Er is geen LH

2) De LH is inactief

3) De persoon die het drankje had is inactief

4) Het drankje zit bij een wolf


Ik zelf denk aan optie 2 of 3, en eerder 2.



Je vindt mij wolf omdat ik zeg dat er een GS koppel kan zijn? Heb die instellingen niet heel grondig doorgenomen, dus was niet op de hoogte van de dingen die capri aanhaalde. Ik wilde simpelweg alle mogelijke opties noemen die ik kon bedenken.



Bovendien, verwarring? Niemand is er verward door geraakt?
C:\Users\HaraldPC\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\01\clip_image001.gif







Is normaal ook zo, alleen is dit mn eerste keer spelen in lange tijd en weinig om mee te werken, dus vind ik het moeilijk om op gang te komen. Ik ga zo even ervoor zitten en wat analyseren.


Nee, de manier van spelen is niet heel erg veranderd. Meeloopstemmen zijn nog steeds meeloopstemmen as we know them.


Ben het hier helemaal mee eens ja, wat ik ookal aangaf. Welke van de twee het is zou ik niet weten. Daar ga ik eens over nadenken.


Je doet hier een aantal pogingen, maar je maakt geen duidelijke theorieën. Zo ken ik je totaal niet. In het verleden analyseerde je als goedje elke post, maar hier blijft het continu vaag. Waarom zien we je niet met goede theorieën komen tot nu?


Ik moet zeggen dat ik na gister en vandaag vooral twijfels heb gekregen aan Westkip.

Hij lijkt vrij actief omdat hij, vooral gister, veel aan het posten is geweest.

Ik denk dat hij de meeste posts heeft van iedereen, of in ieder geval een van de meeste.

Maar, als je die posts dan eens bekijkt, dan gaat het heel veel over het aangespoorde stemmen en wat opmerkingen, maar je ziet bijna nergens dat hij actief aan het zoeken is, wat me toch wel verbaast van hem.


Hetzelfde vind ik van Tigor; ik vind haar niet overkomen als het goedje dat ze normaalgesproken is.


Edit: Hetzelfde kun je zeggen over Batchieboy -- heeft vrij veel gepost over Pieter (vitabis), maar je ziet hem verder niet echt zoeken.


Hoe denken anderen hierover?


Tot slot moeten we rekening houden met inactievelingen die dood (kunnen) vallen, zoals Miketijger en eventueel Cryptic (weet niet hoe streng time is).

Mocht iemand hun skype hebben -> Maak ze even wakker! Zou zonde zijn als er nog een speciaaltje doodgaat.


Je claimt koppel zo te zien?


Voor Westkip zie Cryptic.


Hm nee, maar als niemand begint komen we nergens.


Loze opmerking


Vandaar dat ik vragen stel.


Idem




Kun je ook specifieke dingen aanhalen waarom je dit denkt?



Jij weet blijkbaar meer dan de rest, leg eens uit.

Hoe kun je zó zeker zijn?



Want?

Heb je ook redenen?


Hij is op dit moment niet heel actief wolven aan het zoeken.



Nee, ik wilde weten of we een of twee mensen zouden verliezen.


Op Westkip na weer enkel alleen maar loze vragen. Al deze opmerkingen maken je wel actief, maar ze dragen niets bij aan het geheel. Wat hebben deze vragen nu daadwerkelijk opgeleverd. Of wat heeft het geheel nu echt veranderd.



Fam en Westkip koppel dus, tenzij fam Muizenval is en Westkip gezien heeft, maar dan hebben we twee muizenvallen, weet niet hoe logisch dat is?


Hiervoor ben je te ervaren dan dit werkelijk te suggereren. In een koppelronde met 16 spelers twee zienende rollen voor de goedjes. -.-


Geef dan eens redenen ipv lukraak dingen roepen.


Zoals hierboven aangegeven roep jij ook lukraak.


Niet minder aanvallend, maar meer dat je posts heel veel over hetzelfde gaan en je niet echt actief zoekt.


Hm, wil je het voordeel van de twijfel geven, alleen fam speelt zo anders dan normaal dat het kut is. Echter kan dat ook omdat ze jou als partner heeft.


Op laatste moment twijfel hebben waarbij je koppel partner vol doorramt. Dat vind ik echt indekken en behoorlijk wolfs.


Koppelclaim rondje?



Cryptic is geen wolfje lol



Beide vulling..




Heerlijk schot Kip, sorry


Waarom ineens toch de sorry? Ook voor jou geldt: jullie zijn de aanstichters geweest.


Ik had dezelfde gedachtes, dus koppel claimen lijkt mij ook het best. Het potje gaat vanavond 95% zeker over zijn, tenzij de wolven lunch vergeten in te sturen ofzo.



Trouwens, claimen mag niet, maar is de rol van je partner vertellen claimen?


Opnieuw hopeful, dit is echt zo ontzettend beneden jouw niveau.



Wat ik concludeer:

- Bijdrage en niveau van Hopeful is ver beneden peil wat ik van hem ken.

- Cryptic en Hopeful sturen actief aan op lynch Westkip. Op de dag dat Capri onder vuur ligt.

- Bijdrage Cryptic is er verder niet.


Voor mij zijn jullie een van de kanshebbers.


Gauw naar duo 02 J
 

DeletedUser4045

Guest
Duo 02: Vic & Batchie
Deze ga ik wat korter houden, reden staat zo onderaan.

Vanavond ook al de eerste Lynch. Wordt nog weinig gezegd. Ben dus nog niet in staat om een goede Lynch theorie te verkondigen.

Twee keer dat je de nadruk op de heksen legt. Je wilt te veel overkomen als goedje.

Probeer te kijken wat opvalt. Zoveel wordt er niet gezegd.

Vanaf moment 01 actief aan het jagen op wolven. Ik ken hem niet en weet niet hoeveel ervaring hij heeft. Komt op mij over als een onervaren speler die in enthousiasme soms dingen wat onhandig verwoord.

Woeps, vergeten te stemmen door de voetbal. Ik wacht het wel ff af, want ik ben de draad nogal kwijt.

Dus dan maar massaal op vitabiskoeken

Ik denk inderdaad ook dat de LH 'gewoon' inactief is. Ik verwacht in ieder geval wel dat hij er gewoon in zit. Iedereen (toch?) die er gisteren was, was het erover eens dat het drankje gebruikt moest worden. Normaal gesproken zou dan de levensheks het er ook mee eens geweest moeten zijn, en had hij ingezet moeten zijn. Is niet gebeurd, dus grote kans dat de levensheks inactief is. Het lijkt me ook zeer onwaarschijnlijk dat de heks het drankje aan een inactieveling heeft gegeven namelijk.

Ik heb het gevoel dat Hopeful normaal meer op de voorgrond speelt. Kan er alleen weinig mee, aangezien iedereen stil is en ik een tijd eruit ben geweest.

Ik kan momenteel van niemand echt een goed beeld schetsen tbh. Er gebeurt te weinig. Zou me ook niet verbazen als de wolven zich heel stil houden dit potje.

Ik ben vandaag idd niet aanwezig geweest. Vandaar op de achtergrond. Maar er is verder ook niet veel waar je een theorie over kan maken.

Westkip

Weer die deadline bijna gemist nondeju.

Mijn conclusie tot nu toe:
- Bijdrage victorious tot vandaag minimaal, maar wel het idee dat hij vandaag actief en met de juiste beredenering aan het jagen is.
- Bijdrage van Batchie voor mij onhandig, maar niet wolfs.

Het zou mij verbazen als dit wolven zijn. Dan hebben ze enorm goed gespeeld (behoudens dat het 2 dagen echt wisselend in activiteit was).

Voor zover ik weet hebben Batchie en ik nooit eerder geclaimd:p

Ik weet mijn eigen koppel en andere 2 waren bekend ;). Dan blijven twee spelers over.
 

DeletedUser76681

Guest
aangezien batchie rare verdenkingen heeft en niet begreep dat ik een wolvenval probeerde te zetten ...denk ik niet dat hij zo slimme wolf is .. dan blijft er niet veel meer over dan tigor ...ik had gister t idee eigenlijk al bij jou

dus een soort ienemienemutte.
Wel leuk om me daarop te verdedigen.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Opnieuw hopeful, dit is echt zo ontzettend beneden jouw niveau.

Heel simpel: er is niks om mee te werken. Forceren ben ik niet heel goed in. Gister was ik wel degene die het gesprek op gang bracht met wat pogingen hier en daar.

Van de koppels die er over zijn, is iedereen vrij inactief geweest. Bijna niemand heeft actief gezocht of speelt heel overduidelijk goed of slecht. Er was op dag 1 een vrij duidelijke hint naar mijn rol die je op andere dagen niet zag, maar als ik meer zeg val ik dood vanwege hinten.
 

DeletedUser4045

Guest
Duo 03: Jessica en vitabis
Helaas onvoldoende tijd om alles door te spitten, maar ik heb een duidelijke vraag waar ik een antwoord op wil vandaar dat ik die nu nog ga stellen.

ik hoop dat er geen 2 koppels wolf zijn ...als het tegenzit dan zijn lynch en lunch 4 per dl mogelijk dood ..dus spel zal in dat geval maar 2 dagen duren ;( ,dat koppel claimen lig eraan wat je zeg ...ik kan gewoon roepen dat ik koppel ben (maar zeggen met wie is idd niet slim )tot daar geef ik je 100 % gelijk in ;)

Snelle conclusie van je? Voorinfo?

Batchieboy maakt zich te verdacht door van de hak op de tak te springen zonder deftige argumenten.

PS: ik zit hier een uurtje vroeger (Lissabon) dus ik denk dat ik de lynch enzo ga vergeten doordat mijn klok anders staat, maar ik doe mijn best. :p

Springt snel op een redelijk nieuwe speler. Hoe lang speel jij al mee? Want dit is natuurlijk een makkelijk lynchtarget op dag 1 voor de wolven.

Mwa ik weet het niet echt goed, misschien kan hij dat net als argument gebruiken om zich te 'bewijzen' als 'niet'wolf' zijnde ;)

21h probeer ik eraan te denken, kans dat ik dan aan het eten ben is meer dan groot :eek:

Mwa 'slecht gevoel', waardoor dan? En die counterstem kan ik toch ten zeerste begrijpen hoor ;)

morgen ben ik meer online ... belooft

Verder weinig inhoudelijke bijdrage.

Weet je, LETTERLIJK DIT. Whahahah geen wonder dat ik anders speel? Ik zit mobiel in een overvol restaurant in Lissabon (rofl)

Succes aan de slechtjes, verdienen het meer dan deze waardeloze goedjes.

Een simpele rage van een wolf op het laatste moment voor zijn dood?

Ik heb vandaag 2 maal alle berichten doorgelezen , helaas is het bijna onmogelijk om evt wolfs personen te vinden (ik zie t al helemaal niet )... Mike nog niets van gehoord geloof ik ,dus die is al geheel niet te peilen welk team hij past....

Wat zien jullie evt al wel , misschien kan ik ermee over nadenken en discuseren .. vandaag lijkt t me namelijk wel belangrijk een betere gooi te doen ipv zomaar iemand .

Even melden dat ik vanavond 90% zeker de DL mis :oops:

Daarbij kan ik dit potje moeilijk een beeld vormen :confused:

En ineens geen idee meer.

geloof me ...ik hoopte eigenlijl dat bathie zou zeggen dat hij de lunch gestfopt had dan wist ik nl zeker dat hij wolf was en daar mijn bewijs ...maar t drankje mag zoiezo over jullie of mij gegooit worden dan zal er in elk geval meer richting komen

Op dit bericht van Jessica blijf ik hangen.. Want daarin snap ik iets totaal niet. Jessica was dag 01 aanwezig en semi-actief. Vitabis was erg actief. Zij claimen nu levensheks (ik zal even weglaten wat ik van deze semi-claim vind.. -.-). Maar IEDEREEN was unaniem in het topic dat dag 1 het drankje ingezet moest worden. Dat kan vitabis niet gemist hebben. Hij weet de rol van zijn koppelpartner dus kan haar ook nog aansporen. Toch wordt het drankje niet ingezet? Als je een goedje bent en je weet dat je mogelijk dood dreigt te gaan door lynch heeft het nog minder zin om hem vast te houden. Waarom wordt er toch voor gekozen om het drankje niet in te zetten als jullie het wel hebben. Dit rijmt voor mij niet.

Daarbij opgeteld dat er nog een ketterse wolf in kan zitten waardoor zo'n kreet over een priestersdrankje helemaal niets zegt.

Dus ik verwacht nog een antwoord komende tien minuten Jessica.
 

DeletedUser4045

Guest
Heel simpel: er is niks om mee te werken. Forceren ben ik niet heel goed in. Gister was ik wel degene die het gesprek op gang bracht met wat pogingen hier en daar.

Van de koppels die er over zijn, is iedereen vrij inactief geweest. Bijna niemand heeft actief gezocht of speelt heel overduidelijk goed of slecht. Er was op dag 1 een vrij duidelijke hint naar mijn rol die je op andere dagen niet zag, maar als ik meer zeg val ik dood vanwege hinten.

Maar vanwaar dan alle rare berichten over rollen en dat soort zaken. Daarvan heb je toch te veel ervaring om dit soort dingen te zeggen?
 

DeletedUser4045

Guest
Nog vijf minuten de tijd en ik wil graag een antwoord Jessica en vitabis!
 

DeletedUser4045

Guest
Helaas geen antwoord meer gekregen op mijn vragen hierboven.

De lynch gaat wat mij betreft tussen duo hopeful en duo vitabis.
Ik ben niet overtuigd, maar met de opmerking van Hopeful net (ik heb de hint gevonden denk ik) is dat voor mij enige weerlegging (geen volledige) en hebben vitabis en jessica niets weerlegt.

Dus: Vitabis
 
Reactiescore
559
sukkels :rolleyes:

gefeliciteerd wolven dik verdiend als de goedjes zo stom spelen :p

thnxx time voor het potje
was jammer genoeg wat kort voor ons :( :p
 

Deleted User - 2075062

Guest
Jezus ik had dag 1 21:30 al het eerste wolvenkoppel eruit ... En met de muizenval was het 2e een kwestie van tijd + dat Lytho ook toen al door de mand viel doordat hij gezegd had dat hij me wel zou helpen maar zich vervolgens afzijdig hield.

Dat NIEMAND daar verder op in gegaan is is echt een wonder :p Dat zou immers alleen een wolfje doen, zoiets zeggen en er vervolgens niet naar handelen en zo totaal niet deelnemen in een lynchstemming.

Ik hoop dat iedereen nu weer geleerd heeft dat mij doden dag 1 echt absurd is. Het bleek daarnaast ook nog is de doodsteek voor de goedjes hoewel Westkip uiteindelijk toch nog goed schoot en de goedjes een uitweg bood.

Al met al zeker een leuk koppelpotje maar hoop dat de activiteit wat omhoog gaat mensen! Zou leuk zijn!

Lytho, Capri, Westkip. Blijf er aub weer een tijdje bij, zou ik echt super tof vinden.

@laila het was ons niet gegund, echt bizar. Maar zou graag in een herhaling opnieuw je koppel zijn want vond het toch erg leuk alsnog ;)
 
Bovenaan