[Speeltopic] WvW 293: Till death takes you away

DeletedUser70435

Guest
Jij zegt helemaal niks buiten "weer bijna deadline gemist".
Ach gelukkig is 1 zinnetje zo'n goede onderbouwing??
We zetten allebei een meeloopstem om de deadline te halen. Wat is precies je probleem dan bij mijn stem?
 

DeletedUser20001

Guest
Victorieus is sowieso goed.

Ik wil nog steeds weten wie die levensdrank van de dwaze levensheks heeft ingezet.

Priester meld je eens. Gooi je water over vitabis of Jessica svp.
 

DeletedUser70435

Guest
Ik ga ook voor Vitabiskoeken. De hieronder geciteerde posts geven me hier de doorslag in. Erg raar aan het spelen, heeft het alleen maar over een voordeel voor de wolven terwijl hier helemaal geen sprake van is. Wolven weten altijd al wie goedje zijn, aangezien de wolven elkaar kennen en dus weten wie er slecht zijn en wie niet. Het is dus echt de grootste onzin dat het in het voordeel van de wolven zou zijn om bekend te maken wie het drankje gebruikt heeft. Dit heeft, zoals Batchieboy al aanhaalde, juist voordeel voor de goedjes zodat zij weten welk koppel bewezen goed is. Voor de wolven is iedereen die geen wolf is sowieso al bewezen goed, en dus heeft het bekend maken hiervan geen 'voordeel' voor de wolven.
Hij probeert duidelijk ervoor te zorgen dat het niet bekend wordt, zodat we geen bewezen goedjes-koppel hebben en er dus een kans blijft dat we dit koppel eruit stemmen.

Dit is echt pur sang een wolvenpost: als degene bekend maakt dat hij het levensdrankje heeft ingezet, weet iedereen dat dat koppel 100% goedje is. Dan weten de wolven dat ze dat koppel moeten lunchen want het is 100% zeker dat dat een goedjeskoppel is. ;)

Das toch niet zo moeilijk he, wolfje van me. ;)

Ik maak jou niet verdacht, ik zeg gewoon dat jouw assumptie compleet verkeerd is. ;)

Jouw hele idee van bekend maken wie het levensdrankje had, speelt enkel en alleen in het voordeel van de wolven.

Als we een tekeningetje moeten maken voor jou wie de goedjes allemaal zijn, weten de wolven dat ook he? :D
 

DeletedUser74597

Guest
geloof me ...ik hoopte eigenlijl dat bathie zou zeggen dat hij de lunch gestfopt had dan wist ik nl zeker dat hij wolf was en daar mijn bewijs ...maar t drankje mag zoiezo over jullie of mij gegooit worden dan zal er in elk geval meer richting komen
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik heb geen drankje gehad en Cryptic ook niet, mits hij dat verborgen houdt, maar dat lijkt me raar. Ik ben geen levensheks dus de kans dat Patrick een drankje heeft gehad lijkt me miniem.

Pieter/Jess zal het ook niet zijn, kijkend naar hun reacties.

@batchieboy ik neem aan dat jij hem niet hebt gehad adhv het feit dat jij het balletje opgooide.

@Victorious. , @Tigor , @Lytho — wie had het?

Of iemand die dood ging gister, dat kan ook.

Ik maak jou niet verdacht, ik zeg gewoon dat jouw assumptie compleet verkeerd is. ;)

Jouw hele idee van bekend maken wie het levensdrankje had, speelt enkel en alleen in het voordeel van de wolven.

Pieter dit is echt heel dom.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Trouwens, claimen mag niet, maar is de rol van je partner vertellen claimen?
 

DeletedUser76681

Guest
Hee sorryy jongens ben er net.

Drukke dag gehad werken inpakken bbq baby...

Ga even bijlezeb
 

DeletedUser74597

Guest
als je me laatste 2 berichten gelezen had weet ik wel wie de dlh is ... maar hoopte dat een andere zou claimen .
 
Reactiescore
376
Ik heb geen drankje gehad en Cryptic ook niet, mits hij dat verborgen houdt, maar dat lijkt me raar. Ik ben geen levensheks dus de kans dat Patrick een drankje heeft gehad lijkt me miniem.

Pieter/Jess zal het ook niet zijn, kijkend naar hun reacties.

@batchieboy ik neem aan dat jij hem niet hebt gehad adhv het feit dat jij het balletje opgooide.

@Victorious. , @Tigor , @Lytho — wie had het?

Of iemand die dood ging gister, dat kan ook.



Pieter dit is echt heel dom.
Ik besef het nu ook :$

Tigor
 

DeletedUser4045

Guest
Ik heb geen drankje gehad en Cryptic ook niet, mits hij dat verborgen houdt, maar dat lijkt me raar. Ik ben geen levensheks dus de kans dat Patrick een drankje heeft gehad lijkt me miniem.

Pieter/Jess zal het ook niet zijn, kijkend naar hun reacties.

@batchieboy ik neem aan dat jij hem niet hebt gehad adhv het feit dat jij het balletje opgooide.

@Victorious. , @Tigor , @Lytho — wie had het?

Of iemand die dood ging gister, dat kan ook.



Pieter dit is echt heel dom.

Hi guys,

Ik ben terug en klaar om het komende uur gas te geven. Elk koppel ga ik zo even analyseren en kan ik daar mijn stem op baseren.

Ik heb overigens geen drankje gehad en voor zover bij mij bekend Tigor ook niet.
 

DeletedUser74597

Guest
zat gister te twijfelen over victorius,tigor en lytho.....ik ga met meeste overtuiging ook op tigor ...
 
Bovenaan