[Speeltopic] WvW 293: Till death takes you away

Deleted User - 2075062

Guest
Is dit een counter? :O

De kans is groter dat een levensdrankje verloren gaat dan een lunch die verloren gaat trouwens. Lunch zal vrij random zijn aangezien sportief lunchen in een koppelronde niet echt mogelijk is.

Dus moet er een levensdrankje ingezet worden VANDAAG ... Zo winnen we een extra dag.

@Westkip stating the obvious, I know. Betekent niet dat het opeens niet meer waar is.
 
Reactiescore
1.468
Dus moet er een levensdrankje ingezet worden VANDAAG ... Zo winnen we een extra dag.

@Westkip stating the obvious, I know. Betekent niet dat het opeens niet meer waar is.
Ik snap niet waarom er vandaag een levensdrankje moet worden ingezet? Kans dat degene met het levensdrankje er vandaag uitvliegt is ongeveer 1 op 5. dat risico durf ik wel te nemen.
Dan kan die morgen worden ingezet waarbij de kans een stuk groter is dat je een dag wint toch?
 

DeletedUser76681

Guest
Lytho

Heeft altijdgoede theorien en aangezien time niet mee doet en castiel vorige x mijn dtem heft gekregen

Ik ga zo nog bijlezen maar eerst een baby pap geven
 

Deleted User - 2075062

Guest
Precies hierom. Je wilt te veel overkomen als goedje. Die verloren lunch neem je dan maar op de koop toe zodat je kan zeggen dat jij de lunch hebt tegen gehouden.

Daarom Castiel.

Hahaha wauw ... Dit meen je niet :p
 
Reactiescore
559
Ik snap niet waarom er vandaag een levensdrankje moet worden ingezet? Kans dat degene met het levensdrankje er vandaag uitvliegt is ongeveer 1 op 5. dat risico durf ik wel te nemen.
Dan kan die morgen worden ingezet waarbij de kans een stuk groter is dat je een dag wint toch?
als tie er vandaag uitvliegt heb je er sws niks meer aan.
dus waarom dat risico nemen?
 

Deleted User - 2075062

Guest
Ik snap niet waarom er vandaag een levensdrankje moet worden ingezet? Kans dat degene met het levensdrankje er vandaag uitvliegt is ongeveer 1 op 5. dat risico durf ik wel te nemen.
Dan kan die morgen worden ingezet waarbij de kans een stuk groter is dat je een dag wint toch?

Hoezo in godsnaam? Je wint toch gewoon een dag als je het levensdrankje vandaag inzet en je verkleind de kansen dat degene die hem inzet eruit vliegt? Als je wacht tot morgen vergroot je de kans alleen maar dat de wolven degene die hem inzet lunchen omdat het speelveld verkleind is.

Ik snap niet helemaal waar je het over hebt Jo Han ...
 
Reactiescore
1.468
als tie er vandaag uitvliegt heb je er sws niks meer aan.
dus waarom dat risico nemen?
Risicoafweging.
De kans op succes is morgen aanzienlijk groter en de kans dat degene met het levensdrankje er uit gaat is heel klein.
Eigenlijk kan het levensdrankje er alleen uit vliegen via de lunch wanneer het 1 minuut voor de DL word weggegeven.
 
Reactiescore
976
Dus moet er een levensdrankje ingezet worden VANDAAG ... Zo winnen we een extra dag.

@Westkip stating the obvious, I know. Betekent niet dat het opeens niet meer waar is.

Zoals ik zei, het zeggen ok, maar het ook zo snel als verdedigingsargument gebruiken is al iets anders.
Ik snap niet waarom er vandaag een levensdrankje moet worden ingezet? Kans dat degene met het levensdrankje er vandaag uitvliegt is ongeveer 1 op 5. dat risico durf ik wel te nemen.
Dan kan die morgen worden ingezet waarbij de kans een stuk groter is dat je een dag wint toch?

Zekerheidje dat er vandaag niemand gelunched wordt, er blijven vandaag dan zeker twee goedjes leven die anders bij het niet inzetten van het levensdrankje zouden doodgaan. Rekening houdend met de hoge sterfkans los van de lunch (dodende speciaaltjes en lynch) zou het dom zijn om dat drankje vandaag niet in te zetten.
 

DeletedUser78825

Guest
Ben nu pas terug thuis.

Ik ga mijn BM op Castiel zetten en even alles teruglezen.
 
Reactiescore
976
Risicoafweging.
De kans op succes is morgen aanzienlijk groter en de kans dat degene met het levensdrankje er uit gaat is heel klein.
Eigenlijk kan het levensdrankje er alleen uit vliegen via de lunch wanneer het 1 minuut voor de DL word weggegeven.

Als ik mij niet vergis geldt het levensdrankje voor iedereen die lunch is. Het houdt dus gewoon de algemene lunch tegen. Je moet niet een specifieke speler aanwijzen waarvan jij denkt dat hij lunch zal zijn. Misschien dacht jij dat dit wel diende te gebeuren?

Kans op slagen is 100%.
 
Reactiescore
1.468
Als ik mij niet vergis geldt het levensdrankje voor iedereen die lunch is. Het houdt dus gewoon de algemene lunch tegen. Je moet niet een specifieke speler aanwijzen waarvan jij denkt dat hij lunch zal zijn. Misschien dacht jij dat dit wel diende te gebeuren?

Kans op slagen is 100%.

Geldt in het algemeen!!!!
Dan heb ik niets gezegd :oops:
 

Deleted User - 2075062

Guest
Dan heb ik niets gezegd :oops:

Well, het is duidelijk dan nu.

Levensdrankje gebruiken dag 1 is gewoon het best. En daar blijf ik bij.

Daarnaast gaat alleen degene die het drankje inzet dood als hij specifiek gelunchd wordt. Het is dus beter het zo snel mogelijk te doen zodat de kans dat de wolven goed gokken zo klein mogelijk is.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Drankje kan trouwens het beste uitgewisseld worden met koppelpartner. Dan weet je zeker dat je het niet per ongeluk aan een slechtje geeft.

Ja dat leek me zeer obvious dus dacht dat ga ik er niet bij vertellen :p
 

DeletedUser4045

Guest
Well, het is duidelijk dan nu.

Levensdrankje gebruiken dag 1 is gewoon het best. En daar blijf ik bij.

Daarnaast gaat alleen degene die het drankje inzet dood als hij specifiek gelunchd wordt. Het is dus beter het zo snel mogelijk te doen zodat de kans dat de wolven goed gokken zo klein mogelijk is.

In dit soort specifieke rondes is het inzetten van het levensdrankje vandaag wel de beste optie ja.

Nog wel te hopen dat alle spelers nog een bijdrage gaan leveren komend uur. Het zou zuur zijn als speciaaltjes niet meer online komen en daardoor hun kracht niet inzetten.
Wat ik mijzelf afvraag: in het verleden was het op dag 1 altijd een grote spam. Nu zitten we op vier pagina's waarvan vier spelers 80% vullen. Is dat een nieuwe standaard? Zijn er veel spelers inactief?
 
Reactiescore
559
In dit soort specifieke rondes is het inzetten van het levensdrankje vandaag wel de beste optie ja.

Nog wel te hopen dat alle spelers nog een bijdrage gaan leveren komend uur. Het zou zuur zijn als speciaaltjes niet meer online komen en daardoor hun kracht niet inzetten.
Wat ik mijzelf afvraag: in het verleden was het op dag 1 altijd een grote spam. Nu zitten we op vier pagina's waarvan vier spelers 80% vullen. Is dat een nieuwe standaard? Zijn er veel spelers inactief?

een deel heeft idd nog niet gereageerd.

en de spam is idd een stuk lager, beter toch?
geen zin om dag 1 al 15 pagina's door te lezen :p
 
Bovenaan