Top/Flop spelers

DeletedUser75339

Guest
Intern ior aftrek en dan ook nog dorp verliezen aan toxical error.
Wat gebeurt daar allemaal :eek:
 

DeletedUser75339

Guest
Pielemuis nu ook al opgegeven ?
Had hen met de pp-loze start en early farmstats wel hoog staan , maar blijkbaar enkel early goed zoals ze nu weggespeeld worden.
 
Reactiescore
735
Nah is duidelijk een kwestie van overmacht, beetje kort door de bocht weer je conclusies Nyade, maar he, dat zijn we van je gewend :)
 

DeletedUser75339

Guest
Nah is duidelijk een kwestie van overmacht, beetje kort door de bocht weer je conclusies Nyade, maar he, dat zijn we van je gewend :)

Er liggen met cacturn en kakeshi toch nog genoeg stamgenoten in de buurt ?
Duidelijk overmacht lijkt me juist kort door de bocht. Ja dejavu heeft meer dorpen in die omgeving, maar het is niet dat de verhoudingen zo scheef zijn.

Ik las trouwens zojuist ergens dat savior de vv had van pielemuis en daar helemaal niks op deed zou iemand van pielemuis dat kunnen bevestigen/ontkrachten ?
 
Reactiescore
735
Er liggen met cacturn en kakeshi toch nog genoeg stamgenoten in de buurt ?
Duidelijk overmacht lijkt me juist kort door de bocht. Ja dejavu heeft meer dorpen in die omgeving, maar het is niet dat de verhoudingen zo scheef zijn.

Ik las trouwens zojuist ergens dat savior de vv had van pielemuis en daar helemaal niks op deed zou iemand van pielemuis dat kunnen bevestigen/ontkrachten ?
Hahahaha wat kan jij toch uit je nek lullen :') Mocht iemand dat daadwerkelijk de wereld in geholpen hebben, het enige dat kon gebeuren was 1 dodge en das gedaan, verder kwam er niets, maar bedankt voor je meedenken Hans!
 

DeletedUser77710

Guest
Pielemuis nu ook al opgegeven ?
Had hen met de pp-loze start en early farmstats wel hoog staan , maar blijkbaar enkel early goed zoals ze nu weggespeeld worden.

Er liggen met cacturn en kakeshi toch nog genoeg stamgenoten in de buurt ?
Duidelijk overmacht lijkt me juist kort door de bocht. Ja dejavu heeft meer dorpen in die omgeving, maar het is niet dat de verhoudingen zo scheef zijn.

Ik las trouwens zojuist ergens dat savior de vv had van pielemuis en daar helemaal niks op deed zou iemand van pielemuis dat kunnen bevestigen/ontkrachten ?

Opgegeven is niet het juiste woord. Ik speel al weken zo goed als solo op het account, 1 co aka pj heeft me nog wat geholpen maar een dag voor de massa moest hij op reis gaan. Dit had hij overigens al eerder gemeld dus ik blame hel niet.

Hoofdspeler is op vakantie en andere co's laten niet heel veel van hun weten.

We kregen de massa en ik had express heel de nacht bijna opgebleven. Massa was perfect gegaan. In totaal 2k speer ofzo verloren en 2k bijl +1k lc. En dat ten opzichte van 4-5 treintjes...

Ik had gevraagd aan savior of the north of ze mn vv konden doen na 10h, omdat ik moest gaan werken. Zij hebben deze vv perfect afgehandeld.

Vervolgens verbreekt een inactieve co de vv en 'defft', alle clears kwijt, alle deff kwijt, niets gedodged...

Ik had ng hoop, omdat we nog 1 full clear hadden en 7 edels konden maken... Dus backdraftmogelijkheden, snipemogelijkheden, etc. Waren er nog.

Dan verstuurt hij s' avonds de vernoemde clear aankomend in NB. Natuurlijk blocken ze die. Dit was de druppel.

Savior heeft dus niets misgedaan en diegene die dit wel beweerdt mag mij altijd contacteren via skype.

En pielemuis heeft denk ik meer gepresteerd dan de meeste spelers in de top 50.

Vanaf het begin krijgen wij al een massa die we mooi hebben afgeblocked. De weken daarna kregen we zo goed als elke week wel incs. Een account die rang 100+ stond en OD rang 4/5 (?) Met 21 verslagen edels...
 

DeletedUser78702

Guest
Nah is duidelijk een kwestie van overmacht, beetje kort door de bocht weer je conclusies Nyade, maar he, dat zijn we van je gewend :)

Naja overmacht lijkt me veel gezegd. Wij kregen week daarvoor massa van 4-5 spelers, rustig afgehandeld. Toen kwam AF strijder Lucas al roepen dat we duur defften en blabla.
Nu gooien wij 'massa' (als je dit al zo kan noemen), want wij zijn enige account dat clears/edels stuurden. Slash stuurde 1 losse trein en 2 fake edels, that's it.
Met al dat geroep hier over dat wij duur en slecht zouden deffen, breekt Piel na ocharme 1 wave. De wanhopige pm's naar de geburen om deff te schooien nog achterwegen gelaten.

Als jullie 1,5 vs 1 overmacht willen noemen, hoe moeten wij die 5 vs 1 dan noemen?

Nils
 
Reactiescore
735
Rustaagh Nils, calm your titties, ik ben geen pielemuis en wat links en rechts er van vinden boeit me eigenlijk geen hol. De situatie was redelijk uitzichtloos in mijn ogen, dat ze vervolgens snel gevallen zijn zal best, maar het was redelijk een kwestie van tijd geweest is mijn mening.
 

DeletedUser78702

Guest
Ik ben de rust zelve. Wou gewoon ff Lucas op zen plaats zetten, kan er moeilijk mee om als mensen hier op 't AF hoog van de toren komen blazen om paar dagen daarna zelf zwaar op hun bek te gaan :)

Nils
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik las trouwens zojuist ergens dat savior de vv had van pielemuis en daar helemaal niks op deed zou iemand van pielemuis dat kunnen bevestigen/ontkrachten ?

Ik zie dat je er niet heel veel op vooruit bent gegaan in elf werelden — wie heeft dit dan beweerd?
 
Reactiescore
3.586
@sir thrones

Jammer voor je en je account, kan altijd gebeuren natuurlijk zulke situaties. Ik kan wel nog meegeven dat waardeloze co's beter geen gelegenheid krijgen te kunnen loggen :p

Toch goed gespeeld zou ik zeggen.


Ik zie dat je er niet heel veel op vooruit bent gegaan in elf werelden — wie heeft dit dan beweerd?

Ja zijn stap van w51 naar w62 is dezelfde gebleven. Zijn stap van w42 naar w51 ook :eek:
 

Deleted User - 487871837

Guest
@sir thrones

Jammer voor je en je account, kan altijd gebeuren natuurlijk zulke situaties. Ik kan wel nog meegeven dat waardeloze co's beter geen gelegenheid krijgen te kunnen loggen :p

Toch goed gespeeld zou ik zeggen.




Ja zijn stap van w51 naar w62 is dezelfde gebleven. Zijn stap van w42 naar w51 ook :eek:

Wanneer gaan we de opslagplaatsen van z’n bbs kata’en :engel:
 

Deleted User - 487871837

Guest
Dat werd gedaan op 51 toch? Niet door ons voor zover ik weet, maar dat stokje kunnen we overnemen :eek:
 
Bovenaan