[Speeltopic] WvW #292

DeletedUser78825

Guest
Jahaa..

Moet zeggen dat het goede punten zijn die je aanhaalt cryptic. Wat ik ook zeer opvallend vind is dat jo han nu hij openlijk verdacht wordt opeens actiever is aan het reageren. Kan het misschien zo zijn dat de medewolfjes van jo han hem een berichtje hebben gestuurd dat hij moet gaan posten?

Is een mogelijkheid.

En op deze post Cryptic, ik snap niet precies hoe je al mijn posts interpreteerd maar probeer mensen te prikkelen zich te verspreken of na te gaan denken over wie slechtjes zouden kunnen zijn :p

Die hele stem op batchie was puur om reactie uit te lokken die ik helaas niet kreeg

Ik interpreteer zoals je ze zegt. Je gaat niet zeggen dat je vanaf bij je zwakke BM stem bezig bent met een uitgebreid stappenplan om mensen fouten te laten maken want dan speel je het uitermate zwak.
 
Reactiescore
1.468
Is een mogelijkheid.
Arggh, oogkleppen op?
Nog maar 2x eerder gezegd dat ik vandaag de hele dag op werk was en gisteren door onverwachte omstandigheden de DL miste?
Dat laatste heb ik vanochtend al gepost dus dat eventuele mede-slechtjes mij vanavond hebben geïnstrueerd is echt onzin.
 
Reactiescore
2.196
Oke, poging tot wat mij opgevallen is vandaag

Fam: Volgt blind 'ervaren' spelers als Castiel en PlanB op Tigor, in de laatste minuut. Dit terwijl niet eens bekend is of ook maar 1 van die 2 een goedje is (ik had het vorig potje iig niet door dat ze beide slechtjes waren). Tevens had ze dag 1 als 1 van de 2 een stem op Batchie, wisselde ze pas in de laatste minuut van Batchie naar Tigor en zit ze tot nu toe als enige op Arrighi. Ze doet niet echt mee aan de lynch-stemming heb ik het idee, door eerst te 'tunnelen' op Batchie en vervolgens maar meedoen om minder op te vallen (zo komt het op mij over in elk geval). Dit geeft mij een verdachte indruk. Ze heeft echter wel haar levensdrankje ingezegd, voor zover ze zegt. Echter weet ik ook dondersgoed dat dit een tactiek kan zijn van de wolven om haar als goedje over te laten komen. Ze staat bij mij dan ook zeker op mijn verdachte lijst. MAAR... Zoals ik in mijn vorige opmerkingen post had gegeven, Fam is Fam en haar schat ik heel moeilijk in. Voor degenen die mijn vorige post willen teruglezen: pagina 11

Castiel: Ik eh, denk dat ik zijn rol ondertussen door heb, dus hem verdenk ik ook niet. Wil niet alles zeggen, dat weet ik ook dondersgoed, maar dit is op het moment mijn gedachte over hem

PlanB: Ik heb werkelijk geen idee. Hij speelt heel agressief, maar dit doet hij wel vaker helaas, zowel met een goedjesrol als met een slechtjesrol. Lijkt ook niet echt meer zin te hebben in het potje en is het potje meer aan het bederven dan Castiel deed met zijn, vind ik, op het eerste gezicht onduidelijke claim. Hij staat wel op mijn verdachtenlijstje met dit gedrag.

Arrighi: Op basis van PlanB die zei dat Arrighi wolf is, denk ik in elk geval NIET dat Arrighi en PlanB BEIDE wolf zijn. Zeker aangezien Arrighi niet zo inactief is als de wolf die PlanB vorig potje ging beulen (ben heel even vergeten wie het was, excuses). Verder zat Arrighi wel echt tegen Cryptic te zeggen dat hij/zij nog niet echt Cryptic had zien proberen mensen te overtuigen over hoe een wolf te vangen, maar ik heb Arrighi dit zelf ook nog nauwelijks zien inbrengen. Enkel een beetje op Cryptic, maar hij/zij is dan ook wel heel erg op Cryptic aan het gaan momenteel. Hij is niet de enige die nog niet echt inbreng heeft gehad over HOE we wolven gaan vangen.

Cryptic: Al wat genoemd in het stukje bij Arrighi, heeft nog niet echt inbreng gehad over HOE we wolven gaan vangen. Of op zijn minst, niet mensen proberen te overtuigen. Echter niet de enige voor wie dit het geval is, maar in mijn ogen wel de actiefste persoon voor wie dit het geval is. Maar hij is nu wel meer dan de afgelopen dagen aan het meezoeken naar wolven, denk ik.

Batchie: Geen idee om eerlijk te zijn. Als hij een slechtje blijkt te zijn (waar ik eigenlijk niks voor heb gezien wat mij daarvan overtuigt, zie ik daarna Fam wel als goedje. Fam zat aan het begin (naja, tot vandaag) zo op Batchie te gaan dat ze niet beide slechtje kunnen zijn... Maar ik heb werkelijkwaar geen idee bij hem...

Mensen die te inactief zijn om een indruk van te krijgen:
Jo Han, Self-Made, Laila


Dus de mensen die ik in elk geval op mijn verdachtenlijstje heb staan:
Fam
Arrighi
PlanB


Ik heb dan ook besloten om toch mijn stem te zetten op PlanB, ik denk dat dat de grootste kanshebber is van mijn lijstje om wolf te zijn

Lol ik kan niet samen met arghi wolf zijn maar beide op verdachte lijstje. Ook als je lijstje leest heb je bij andere meer verdenkingen hebt, je geen argumenten geeft en zelfs een waardeloos lijstje hebt.

Ook grappig trouwens dat je me helemaal niet aangevallen hebt en nu ik niet zoveel zin meer heb durf je te stemmen.

Bye wolfje dragon

Ja ik weet een counter, maar dat lijstje is gewoon verdacht
 

DeletedUser78825

Guest
Arggh, oogkleppen op?
Nog maar 2x eerder gezegd dat ik vandaag de hele dag op werk was en gisteren door onverwachte omstandigheden de DL miste?
Dat laatste heb ik vanochtend al gepost dus dat eventuele mede-slechtjes mij vanavond hebben geïnstrueerd is echt onzin.

Ach, onze oogkleppen zullen elkaar zeker opheffen?
Ik zeg niet dat de kans groot is dat het zo is, maar het is wel een mogelijkheid dat je bent wakker geschud MAAR het moet niet exclusief wakker geschud zijn.
Het kan ook inclusief zijn met het nu wel actief kunnen zijn.
 
Reactiescore
93
Lol ik kan niet samen met arghi wolf zijn maar beide op verdachte lijstje. Ook als je lijstje leest heb je bij andere meer verdenkingen hebt, je geen argumenten geeft en zelfs een waardeloos lijstje hebt.

Ook grappig trouwens dat je me helemaal niet aangevallen hebt en nu ik niet zoveel zin meer heb durf je te stemmen.

Bye wolfje dragon

Ja ik weet een counter, maar dat lijstje is gewoon verdacht
Dat jullie beide verdachten zijn hoeft niet te betekenen dat jullie beide wolf ZIJN. Als jij mij daarom verdenkt, moet je maar zelf weten. En ik vind inderdaad dat je je verdachter bent gaan gedragen sinds je geen zin meer hebt.

Verder kan ik me niet echt verdedigen op dit soort punten. Je doet maar wat je wilt. Mijn stem blijft iig nog op jou staan tenzij ik nog iets anders zie wat ik verdachter vind.
 

DeletedUser17472

Guest
Time
Dragon

Iene miene mutten.... ik weet het gewoon niet. Castiel in ieder geval niet. Maar er moet een ervaren speler in het wolventeam zitten. Time is niet altijd geneigd sportief te stemmen, doen vrouwen eerder. Kom ik toch op Dragon uit.
 
Reactiescore
2.196
Dat jullie beide verdachten zijn hoeft niet te betekenen dat jullie beide wolf ZIJN. Als jij mij daarom verdenkt, moet je maar zelf weten. En ik vind inderdaad dat je je verdachter bent gaan gedragen sinds je geen zin meer hebt.

Verder kan ik me niet echt verdedigen op dit soort punten. Je doet maar wat je wilt. Mijn stem blijft iig nog op jou staan tenzij ik nog iets anders zie wat ik verdachter vind.

En wat is verdacht, idd dat vergeet je te melden. En waarop kan je je niet verdedigen? Dat je lijstje halve bak is?
 
Reactiescore
559
Tigor ging die eerste dag opeens heel apart stemmen waarna Time op haar ging. Ik heb me daar te veel laten leiden door de gebeurtenis van die dag en ben daardoor op Tigor uit gekomen. Ik zeg nergens dat het een goede zet of keuze was.

Ik heb nooit beweerd dat ik een sterk potje speel. Maar ga niet de handdoek in de ring gooien omdat het kut gaat.

doe ik ook niet :)

waar ik wel benieuwd naar ben is waarom jij zo heb zitten hinten naar je rol , terwijl er een mogelijkheid is dat er een welp in zit?

waarom dat risico nemen?
tenzij je al wist dat je geen risico liep
 
Reactiescore
93
Time
Dragon

Iene miene mutten.... ik weet het gewoon niet. Castiel in ieder geval niet. Maar er moet een ervaren speler in het wolventeam zitten. Time is niet altijd geneigd sportief te stemmen, doen vrouwen eerder. Kom ik toch op Dragon uit.
Ik waardeer het iig dat je me ervaren noemt. Ik voel me niet zo, maar toch waardeer ik het.

Verder, in de potjes waar ik tot nu toe slechtje ben geweest, heb ik nog NOOIT de lunch bepaald :p Dat deden altijd de andere wolf/wolven. Dus ik weet serieus nog niet hoe ik het zou doen :O
 
Reactiescore
559
Ik waardeer het iig dat je me ervaren noemt. Ik voel me niet zo, maar toch waardeer ik het.

Verder, in de potjes waar ik tot nu toe slechtje ben geweest, heb ik nog NOOIT de lunch bepaald :p Dat deden altijd de andere wolf/wolven. Dus ik weet serieus nog niet hoe ik het zou doen :O

nah ik denk dat je dat dondersgoed weet :p
 

DeletedUser78825

Guest
Op basis van mijn posts gecombineerd met de inbreng van Castiel, ga ik voor Jo Han.
 
Bovenaan