Golden Awards

DeletedUser79481

Guest

3 WH 1.123.958 15 74.931 176 6.386

Is niks en wordt niks. Meest in de core liggende stam en de stam wordt gedragen door bewezen deffnoobs en runners als Le Roy, Kurtroos, Timpievdb en Heer Orcfighter. Het is niet de vraag of, maar eerder wanneer deze stam ten onder zal gaan.
Bedoel je met "wordt gedragen" het equivalent van het engelse "to get carried"? Want dan ben je een paar namen vergeten (Zoals SeibaRaion, Vibezor en Kurt Unchained :D)
Is een "runner" een vluchteling? Want geen van deze spelers heeft uberhaubt nog om ondersteuning gevraagd, en zijn zeer behulpzaam geweest binnen de stam. :D
En je stelt een vraag, "wanneer ten onder gaan". Wil je daar ook een gokje op wagen? Ben benieuwd ;)

Oh en verder mooi lijstje, leuk om te lezen, dikke plus! :D
 
Reactiescore
3.457
Mooi lijstje Martijn :)
Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positieve manier?
Timo van Act of Divinity en Inge van Savior of the North, omdat ze het keer op keer weten te flikken om met hun eigen account te winnen en een palmares met hun accounts op te bouwen die ongeevenaard zijn.

Zonder mijn vaste team is Savior niks :p
Fabian en Daniël maken al jaren deel uit van Savior en zou niet weten wat ik zonder hun moet doen<3
 

DeletedUser67275

Guest
Mooi lijstje Martijn! Hopelijk wordt je trending en volgen er eens een keer meer zinnige on-topic posts. Bedankt voor de lieve shout-outs ook. :oops:
 

DeletedUser69389

Guest
Bedoel je met "wordt gedragen" het equivalent van het engelse "to get carried"? Want dan ben je een paar namen vergeten (Zoals SeibaRaion, Vibezor en Kurt Unchained :D)
Is een "runner" een vluchteling? Want geen van deze spelers heeft uberhaubt nog om ondersteuning gevraagd, en zijn zeer behulpzaam geweest binnen de stam. :D
En je stelt een vraag, "wanneer ten onder gaan". Wil je daar ook een gokje op wagen? Ben benieuwd ;)

Oh en verder mooi lijstje, leuk om te lezen, dikke plus! :D
Nja Heer Orcfighter heb ik zelf mee mogen op fronten op classic 11. Ik heb zelden zo'n beperkte speler in skills meegemaakt als toen. Barbarendorpen geven nog meer verzet. Dat bedoel ik met runner.. Weg van incs.

Mooi lijstje Martijn :)

Zonder mijn vaste team is Savior niks :p
Fabian en Daniël maken al jaren deel uit van Savior en zou niet weten wat ik zonder hun moet doen<3
Zeker met je eens. Op een 49 en 56 hebben ze bijv. ook een gigantisch aandeel gehad. Maar ik bedoelde alleen jou ook omwille van 42.
 

DeletedUser79481

Guest
Nja Heer Orcfighter heb ik zelf mee mogen op fronten op classic 11. Ik heb zelden zo'n beperkte speler in skills meegemaakt als toen. Barbarendorpen geven nog meer verzet. Dat bedoel ik met runner.. Weg van incs.

Ohh, op die fiets.
Ja tijd zal het leren I guess, maar als ik merk dat mijn stamgenoten zonder tegenstand dorpen verliezen, dan kunnen ze zeker rekenen op een hele vlotte intern.
Bartz vocht tenminste nog terug (best netjes ook, gezien zijn omstandigheden met z'n werk enzo, echt dikke respect), maar die was ook in een dag weg.
 

Deleted User - 697374

Guest
Martijn ben wel benieuwd waarom zou je niet graag met mijn account pielemuis of the north in de stam willen zitten. Zo ver ik weet hebben wij nooit een echte botsing gehad ben beetje verbaasd.:oops:
 

DeletedUser78975

Guest
Martijn, ken de feiten voordat je iets opschrijft. Een lijst wordt uiteraard naar smaak ingevuld maar jij kiest ervoor om dat met argumenten aan te vullen. Zorg er dan op zijn minst voor dat die argumenten geen leugens zijn en benoem geen zaken die jou per definitie een huichelaar maken. In enkele rubrieken staan staalharde leugens. In z'n algemeenheid verder een prima lijstje.
Ik zal later deze dag of anders morgen inhoudelijk reageren.

Btw, waarom gebruik je in het begin van jouw lijst (vaak) GIF's (als ik me niet vergis ook nog eens precies dezelfde GIF's die je op W59 hebt gebruikt. Is overigens geen aanval maar een oprechte vraag uit interesse :p)
 

DeletedUser72576

Guest
Ohh, op die fiets.
Ja tijd zal het leren I guess, maar als ik merk dat mijn stamgenoten zonder tegenstand dorpen verliezen, dan kunnen ze zeker rekenen op een hele vlotte intern.
Bartz vocht tenminste nog terug (best netjes ook, gezien zijn omstandigheden met z'n werk enzo, echt dikke respect), maar die was ook in een dag weg.

Bartz vocht helemaal niet terug... die speler zelf was direct gevlogen toen ie incs zag ;) (Hij moest ook werken, maar weet niet tot in welke mate dat een excuus is)
 

DeletedUser69389

Guest
Dat is een heel uitgebreid lijstje, leest ook nog eens lekker weg. :D Hoelang ben je hier mee bezig geweest?
11 uur begonnen. Deel was ik kwijt, omdat mijn browser vastliep. Maar ik heb ook nog een beetje in chats lopen spammen en deffen op 60. Laten we het houden op anderhalf uur a 2.

Martijn, ken de feiten voordat je iets opschrijft. Een lijst wordt uiteraard naar smaak ingevuld maar jij kiest ervoor om dat met argumenten aan te vullen. Zorg er dan op zijn minst voor dat die argumenten geen leugens zijn en benoem geen zaken die jou per definitie een huichelaar maken. In enkele rubrieken staan staalharde leugens. In z'n algemeenheid verder een prima lijstje.
Ik zal later deze dag of anders morgen inhoudelijk reageren.

Btw, waarom gebruik je in het begin van jouw lijst (vaak) GIF's (als ik me niet vergis ook nog eens precies dezelfde GIF's die je op W59 hebt gebruikt. Is overigens geen aanval maar een oprechte vraag uit interesse :p)

Grote mond voor een blaaskaak. Ik hoop dat je niet met zulke cirkelredenaties komt die inhoudelijk nergens op slaan zoals je wel in dat andere topic doet.
 

DeletedUser78975

Guest
11 uur begonnen. Deel was ik kwijt, omdat mijn browser vastliep. Maar ik heb ook nog een beetje in chats lopen spammen en deffen op 60. Laten we het houden op anderhalf uur a 2.



Grote mond voor een blaaskaak. Ik hoop dat je niet met zulke cirkelredenaties komt die inhoudelijk nergens op slaan zoals je wel in dat andere topic doet.
Zo... last van het lange-tenen-syndroom?
Cirkelrenedaties? Ik reageer inhoudelijk op berichten. Het is vrijdag, geniet van je weekend. ;)
 

DeletedUser79481

Guest
Bartz vocht helemaal niet terug... die speler zelf was direct gevlogen toen ie incs zag ;) (Hij moest ook werken, maar weet niet tot in welke mate dat een excuus is)
hij heeft iig 3 dorpjes van de eerste golf van edels kunnen redden, dat is niet niets doen
en klopt, hij mocht op zijn werk geen telefoon gebruiken, dus hij kon niet defenden
 

DeletedUser78021

Guest
Meest overschatte speler:
*Get high*
Niet bepaald onder de indruk van de prestaties. In het verleden ook een grote bek en hier ook. Maar ze blonken in het verleden vooral uit, althans sommigen, van oneervol spel en weinig prestaties. Misschien verrassen ze mij, maar ook in combinatie met de huidige ligging verwacht ik er weinig van.

Lekker Martijn. Mooie ongegronde uitspraak weer. Als er iemand is die iemand anders juist niet van oneervol spel mag betichten ben jij het wel. Mensen onterecht aan de schandpaal willen nagelen, mensen bans aannaaien omdat je bang bent dat je op je bek gaat. De corespelers van *Get High* zul je niet van iets smerigs of oneervols kunnen betrappen. Doe dus voortaan betere research voordat je weer onzin gaat poepen.

- Yvo
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser72576

Guest
hij heeft iig 3 dorpjes van de eerste golf van edels kunnen redden, dat is niet niets doen
en klopt, hij mocht op zijn werk geen telefoon gebruiken, dus hij kon niet defenden
Maar... waarom denk je dat het de speler van bartz was die die dorpjes redde?
 

DeletedUser69389

Guest
Meest overschatte speler:
*Get high*
Niet bepaald onder de indruk van de prestaties. In het verleden ook een grote bek en hier ook. Maar ze blonken in het verleden vooral uit, althans sommigen, van oneervol spel en weinig prestaties. Misschien verrassen ze mij, maar ook in combinatie met de huidige ligging verwacht ik er weinig van.

Lekker Martijn. Mooie ongegronde uitspraak weer. Als er iemand is die iemand anders juist niet van oneervol spel mag betichten ben jij het wel. Mensen onterecht aan de schandpaal willen nagelen, mensen bans aannaaien omdat je bang bent dat je op je bek gaat. De corespelers van *Get High* zul je niet van iets smerigs of oneervols kunnen betrappen. Doe dus voortaan betere research voordat je weer onzin gaat poepen. Je kunt je beter storten op je zangcarrière, valt nog het nodige aan bij te spijkeren.

- Yvo
Waar naai ik mensen bans aan? Als je naar Das Romische Reich verwijst op 59. Dat was terecht en is terecht. Nazi propaganda en het goedpraten van de daden van het Derde Rijk heb ik niet goed gekeurd, keur ik niet goed en zal ik niet goed gaan keuren. Als men dat gaat verkondigen ingame dan riskeer je een ban en dat heeft niets te maken met mensen bans aannaai, omdat ik bang ben op mijn bek te gaan. Op 60 had ik een directe vijand, ja jouw medespeler, ook kunnen aangeven om iets en wat 100% een aanvalbare ban zou opleveren. Dat hebben wij/ik niet gedaan, omdat we een eerlijke strijd willen/wilden. Zoiets vonden wij niet banwaardig, omdat dat voor ons mieren..... is. Echter had/heeft dat account dermate veel waarschuwingspunten dat het de spreekwoordelijke druppel zou zijn.

Kan ik mensen van jullie acc daar niet op betrappen? Hmm vraag bijvoorbeeld een willekeurige W44 speler naar bepaalde spelers van jullie account.:rolleyes:

Voor de rest. Wil je zeggen dat jullie allemaal tw toppers zijn? Als ik alleen voor jou spreek. Wat heb je nou bijvoorbeeld op 39, 42, 44 en 59 gepresteerd? Allemaal werelden waar ik je ben tegengekomen en niets heb gezien waarvan je nou kunt zeggen. Die Yvo dat is nou echt een goede tw speler. Dat bedoel ik met een grote bek hebben en 0 presteren. Als ik dan naar andere spelers kijk die ik kritische benader. Bijvoorbeeld een @Unique. , dan kan ik over hem ook nog dingen benoemen die wel bewonderenswaardig zijn. Dit in tegenstelling tot bij een jou. Dat je een nobody bent kan ik niets aan doen, maar dan moet je je ook niet als zodanig pretenderen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser61134

Guest
Ohnee iemand geeft zijn eerlijke mening. Meteen bashen want ik ben het er niet mee eens.
Welkom bij TW klas 101

Wie zich aangesproken voelen moeten dat zeker doen ^^
 
Reactiescore
3.457
Meest overschatte speler:
*Get high*
Niet bepaald onder de indruk van de prestaties. In het verleden ook een grote bek en hier ook. Maar ze blonken in het verleden vooral uit, althans sommigen, van oneervol spel en weinig prestaties. Misschien verrassen ze mij, maar ook in combinatie met de huidige ligging verwacht ik er weinig van.

Lekker Martijn. Mooie ongegronde uitspraak weer. Als er iemand is die iemand anders juist niet van oneervol spel mag betichten ben jij het wel. Mensen onterecht aan de schandpaal willen nagelen, mensen bans aannaaien omdat je bang bent dat je op je bek gaat. De corespelers van *Get High* zul je niet van iets smerigs of oneervols kunnen betrappen. Doe dus voortaan betere research voordat je weer onzin gaat poepen.

- Yvo
Ik deel deze keer de mening van Martijn,de aktie van Yorni die naar de vijand wilde overstappen op w51 en tevens info gaf aan de vijand was alles behalve netjes!
Ook de kick van de spelers van Warmachine op w56 was zeer dubieus te noemen .
 

DeletedUser69389

Guest
Ik deel dit keer de mening van Martijn,de aktie van Yorni die naar de vijand wilde overstappen op w51 en tevens info gaf aan de vijand was alles behalve netjes!
Ook de kick van de spelers van Warmachine op w56 was zeer dubieus te noemen .
Yorni had ook een niet al te schone reputatie op 44. Dusja. :oops::p
 

DeletedUser77289

Guest
Behalve onderstaande onderdelen waar ik mijn (onbelangrijke) mening over geef is je lijstje erg mooi opgesteld!

Op deze wereld zijn er nog maar weinig accounts die 'iets' gepresteerd hebben. Dan zou je eigenlijk alleen op een Blaq vooralsnog kunnen komen en mindere mate Unique. Maar of het een prestatie is dat ze We Control The Soundverslaan als die zo slecht defft. Op basis van de waan van de dag dan een nominatie voor Blaq.

Ik ben erg blij met het resultaat dat ik & blaq zijn kunnen bekomen. Over hoe er verdedigd is op zich ga ik niets zeggen behalve dat het erg jammer is van zijn stam hun defence die bij hem stond en compleet weggeveegd werd. Ook de aanvaller van de dag is erg leuk :D Blaq verdient jouw nominatie zeker en vast 100% en het zijn inderdaad erg leuke & capabele spelers.

Unique.
Op 58 vond ik het account enorm overschat en mijn verwachtingen bleken daar uit te komen. Op 60 lag het falen ook vooral alleen maar anderen. Wanneer ga je hier ook weer weg Mathieu?

Wat bleek er dan uit te komen aan je verwachtingen op 58 van het account Unique.? Zo ver ik zie lig ik nog steeds op de kaart en speel ik nog steeds op de wereld. Laat me nu niet onbeleefd zijn en jou vragen naar hoeveel verschillende plaatsen jij al zat daar en wie mij zelfs privé kwam vragen om op unique. co te worden (op 58)?

Op 60 kan ik niet meer zeggen dan wat ik al heb gezegd. Ik heb ook geen zin om er zelfs woorden aan vuil te maken omdat er achteraf voor mij nog verschillende dingen aan het licht gekomen zijn. Dat terzijde heb ik reeds toegegeven dat er vanuit ons slecht gedeffed is geweest toen. Lag het enkel aan ons? Absoluut niet, Hadden wij een deel in de fout? Absoluut wel! Boeit het me dat jij anders beweert? Absoluut niet :D

Tgoh goeie vraag Martijn, ik hoop hier wel een tijdje te blijven persoonlijk... En jij?
 

DeletedUser69389

Guest
Behalve onderstaande onderdelen waar ik mijn (onbelangrijke) mening over geef is je lijstje erg mooi opgesteld!

Ik ben erg blij met het resultaat dat ik & blaq zijn kunnen bekomen. Over hoe er verdedigd is op zich ga ik niets zeggen behalve dat het erg jammer is van zijn stam hun defence die bij hem stond en compleet weggeveegd werd. Ook de aanvaller van de dag is erg leuk :D Blaq verdient jouw nominatie zeker en vast 100% en het zijn inderdaad erg leuke & capabele spelers.

Wat bleek er dan uit te komen aan je verwachtingen op 58 van het account Unique.? Zo ver ik zie lig ik nog steeds op de kaart en speel ik nog steeds op de wereld. Laat me nu niet onbeleefd zijn en jou vragen naar hoeveel verschillende plaatsen jij al zat daar en wie mij zelfs privé kwam vragen om op unique. co te worden (op 58)?

Op 60 kan ik niet meer zeggen dan wat ik al heb gezegd. Ik heb ook geen zin om er zelfs woorden aan vuil te maken omdat er achteraf voor mij nog verschillende dingen aan het licht gekomen zijn. Dat terzijde heb ik reeds toegegeven dat er vanuit ons slecht gedeffed is geweest toen. Lag het enkel aan ons? Absoluut niet, Hadden wij een deel in de fout? Absoluut wel! Boeit het me dat jij anders beweert? Absoluut niet :D

Tgoh goeie vraag Martijn, ik hoop hier wel een tijdje te blijven persoonlijk... En jij?
Mwa misschien verdien jij hem ook wel hoor. Maar moest hem aan iemand geven.

Mwa ik vond hoe sommige over het account Unique spraken bijna alsof het een goddelijk account was. Begrijp mij goed. Het account Unique was, zeker zuid deel van de wereld, één van de betere accounts. Alleen ik vond het zeer opmerkelijk dat je, na een door jou zeer goed afgeslaagde actie, je naar Novus ging en daarmee het leven uit Ely haalde. Je hebt zeker goede dingen gedaan op 58, maar ik vond dat een smet. Ikzelf heb heel kort op Kitten gespeeld, maar Lisanne haar speelstijl was totaal anders dan de mijne en de woorden over haar bleken waar. Daarna ben ik op Hero of the Soviet Union gaan spelen tot als laatste man van het account.;) Ja ik wilde inderdaad Broken terugpakken. Heb je goed gezien. Gelukkig bliezen ze zichzelf al op vanaf minuut 1. :D

Nee het lag op 60 zeker niet alleen aan jou. Alleen zo verkondigde je het in eerste instantie niet. Daar schoof je de schuld in het begin geheel af op Koets. Ook vond/vind ik dat je in de tijd dat we samen in Koets zaten je elk voorstel tot verandering van Koets afblies, maar zelf met 0,0 initiatief toonde. Een speler die het predicaat top/goede speler wilt krijgen dient wat mij betreft ook initiatief te tonen in het stamgebeuren. Iets wat ik op 58 maar kort en op 60 vrijwel niet zag. Plannen en voorstellen afkraken kan iedereen. Maar zelf met goede voorstellen komen en om op die manier als stam verder te komen heb je veel meer aan. Het was alleen opmerkelijk dat terwijl Koets de broodnodige transitie diende door te maken jij alles telkens afblies, maar dat het account bij een zucht tegenwind wel direct viel.

Zoals in de GA al beschreef hoop ik tot de ongekende hoogten van het hemelse paradijs te geraken op 62.:cool:
 
Bovenaan