Top/Flop stammen

DeletedUser7072

Guest
Als het wel correct was zou je het ook ontkennen dus dat zegt niks.
 

DeletedUser7072

Guest
Wat vinden jullie van de stam WH? Ik vind het wel een geinige stam, veel relatief kleine spelers maar wel met een redelijk compact cluster. Ze hebben de potentie om grote jongens neer te halen als ze goed timen en samenwerken, dus ergens hoop ik ook dat die skills er zitten.

Hebben wel geen safe, maar als ze het goed spelen kunnen ze nog best een extra dimensie aan deze wereld geven. Wat vinden jullie?
 

DeletedUser79481

Guest
Wat vinden jullie van de stam WH? Ik vind het wel een geinige stam, veel relatief kleine spelers maar wel met een redelijk compact cluster. Ze hebben de potentie om grote jongens neer te halen als ze goed timen en samenwerken, dus ergens hoop ik ook dat die skills er zitten.

Hebben wel geen safe, maar als ze het goed spelen kunnen ze nog best een extra dimensie aan deze wereld geven. Wat vinden jullie?
Gaan we nou stammen bespreken in het Top/Flop stammen-topic?
Ik wil hier wel op in gaan, maar ik ben een beetje bevooroordeeld als leiding van WH :p
 

Deleted User - 487871837

Guest
Gaan we nou stammen bespreken in het Top/Flop stammen-topic?
Ik wil hier wel op in gaan, maar ik ben een beetje bevooroordeeld als leiding van WH :p

Mwa, je kan jouw visie geven toch. Of je denkt dat die skills er zijn etc
 

DeletedUser79481

Guest
Mwa, je kan jouw visie geven toch. Of je denkt dat die skills er zijn etc
I suppose so..
Ik denk dat de komende maand cruciaal gaat zijn voor het vormen van een beeld voor de toekomst. We zijn uit TED ontsnapt met de spelers die vermoedelijk wat kunnen. Onderlinge communicatie en forum communicatie verlopen beiden erg lekker.

Er is een duidelijk beeld van wie wel en wie niet weet hoe het spel werkt, en er is gezonde onderlinge competitie en een duidelijk plan voor de toekomst.

Er is al gebleken dat het grootste deel van de stam geen moeite heeft met dingen als timen en snipen, de edelgebieden zijn eindelijk een beetje verdeeld en er is veel onderlinge discussie over strategie. Gezamelijke aanvallen verlopen zonder problemen en er wordt tot nu toe netjes verdedigd bij de paar aanvallen die we krijgen...

Ja wat moet ik verder zeggen?
 

DeletedUser74418

Guest
I suppose so..
Ik denk dat de komende maand cruciaal gaat zijn voor het vormen van een beeld voor de toekomst. We zijn uit TED ontsnapt met de spelers die vermoedelijk wat kunnen. Onderlinge communicatie en forum communicatie verlopen beiden erg lekker.

Er is een duidelijk beeld van wie wel en wie niet weet hoe het spel werkt, en er is gezonde onderlinge competitie en een duidelijk plan voor de toekomst.

Er is al gebleken dat het grootste deel van de stam geen moeite heeft met dingen als timen en snipen, de edelgebieden zijn eindelijk een beetje verdeeld en er is veel onderlinge discussie over strategie. Gezamelijke aanvallen verlopen zonder problemen en er wordt tot nu toe netjes verdedigd bij de paar aanvallen die we krijgen...

Ja wat moet ik verder zeggen?

geen skype groep? :confused:
 

DeletedUser7072

Guest
Even een analogie voor de ex W49 spelers, ben benieuwd of @Cacturne het met me eens is:

Mono = Dejavu
HoA/Risk = WH
Deluxe = fralo
Paro = age of nobility
Fide = ? misschien andere rimstam zoals W_A_R
 

DeletedUser7072

Guest
Is maar een hersenspinseltje en vooral gebaseerd op de clusterstructuur en positie id wereld vd stammen.
 

DeletedUser74418

Guest
Nee oke ik dacht al. War ziet er namelijk niet echt uit als een wereldwinnende stam
 

DeletedUser7072

Guest
Daar zette ik ook niet voor niks een vraagteken, kan voor Fide het slechtst een analogie vinden.
 
Bovenaan