Rate de speler

Reactiescore
1.367
Reactiescore
1.367
rip.



je hoefde niet weg :(

Als je 2 maand een stam levend probeert te houden en alles dan binnen een paar dagen valt, heb je er niet veel zin meer in :p
 

DeletedUser72576

Guest
CARA is toch ook gewoon een eenmansstam. Tzt gaat de ABOR zich bij een andere stam aansluiten en edelen ze samen de rest van CARA op, zo gaat het met dat soort stammen. Tot die tijd geven ze lekker veel def aan de #1 dusja.

ABOR blijft maar mooi van me af anders gooi ik ze op delete. ABOR dient als mijn MB fyi

En Martijn, wat vind je dan van de stam 'CARA' is een stam die eigenlijk totaal geen toekomstperspectief heeft, heeft zelf spelers die de 1k niet aantikken. Zou eens graag je mening daarvan horen ;)

Nonsens CARA heeft een puntenlimiet van 1000 anders kom je er niet in. Ben je geinteresseerd en heb je meer dan 1000 punten? Stuur pm naar Purrpurfect danku
 
Reactiescore
1.367
Aangezien ik het AF lekker actief wil houden een dubbel rate

Zlatan.
115877_large


Punten / Groei:
image.php
image.php
491c7331aa65014ad398e91c0680f907.png
De groei van deze spelers gaat vrij hard en loopt vrij gelijk op met de ODA, denk dat hier wel enige pp ingestoken is, maar dat is niet erg. Doet iedereen tegenwoordig namelijk. De dorpen die worden geedeld zijn voornamelijk lekkere dorpjes, enkel snap ik niet waarom die 136p barb geedeld is. 8
Reputatie:
ik ken de spelers niet maar na even op TWstats te hebben gekeken trek ik de conclusie dat deze speler op vorige werelden voornamelijk een bb edelaar is. Al is dat deze wereld iets minder: 6
Ligging/omgeving:

Een rare ligging kan ik dit wel noemen. In het westen en oosten al vast door de stam en in het noorden en zuiden is dit op termijn waarschijnlijk ook het geval. Voor deze speler zal de stam of in het zuiden of in het noorden dorpen moeten laten liggen voor een doorgang naar ofwel rim ofwel core. Tevens liggen er nog genoeg "makkelijke" dorpjes in het zuiden en noorden: 7
28b819c8afa14fc5652940c372b836fa.png
Stam:
Op het eerste oog lijkt het een prima stam met prima spelers, enkel vind ik het nogal raar dat spelers met minder dan 5k hier nog in zitten. Waarschijnlijk MB's/Interns ofzo.
Ik ken enkele spelers van vorige werelden, waar ze een vrij slechte indruk op me hebben achter gelaten. Al weet ik dat deze spelers zich op andere werelden wel hebben bewezen en ook prima leden zijn voor iedere stam. Tevens is de ligging van de stam niet verkeerd, op een paar rare schiereilanden na.
7

OD: 77k oda, rang 26. Een prima plek voor een rang 19 account. ODA gaat mooi omhoog met groei dus niets loopt "onnodig" dood. 8

36/50 = 7.2







Seduced by lies
115199_large


Punten / Groei:

image.php

image.php

da7145377cbb2a6e09d27e1cc87c6cc1.png
Als ik me niet vergis is er 5 dagen terug een restart gedaan, en nu al aan 24k zitten is pittig knap. Ook al is er een nier waard aan PP ingestoken. Alle dorpjes die worden geedeld zijn mooi. Je kunt ook goed de ODA stijging zien bij een verovering. 7
Reputatie:
Ik ken justin van W57, op deze wereld hebben wij nogal met elkaar gebotst, dit omdat justin (naar mijn mening) ongeveer hetzelfde karakter heeft als ik. Toch durf ik hem altijd mijn VV te laten doen en zou ik best met hem een wereldje starten 8
Ligging/omgeving:
Wat een ruimte en potentie. Deze speler heeft in het zuiden wel direct een concurrent in de vorm van sokaa, al ligt deze nog ver genoeg weg dat deze geen roet in het eten zou mogen gooien. Als het/de account/stam er de goede focus op zet is er nog veel te behalen met de ligging die er is. 8
802c37e520e73a233e65a6f37bb9e5a3.png
Stam:
Hier zitten voor mij een aantal zeer bekende namen en accounts waar genoeg ervaring op moet zitten als ik twstats mag geloven. De ligging van de stam is eentje met goed potentieel al is het op bepaalde plekken de eerste tijd wel druk. Ook zal er zeer waarschijnlijk snel een oorlog komen met error en dejavu. Leuke stam, leuke ligging 8
OD:

16k ODA voor 4x een 3k dorpje, vrij laag. Maar dit zullen waarschijnlijk goed gekozen doelwitten zijn. Aangezien de ODA stijgt met het aantal dorpjes lijkt het dat hij gewoon noobs edelt. 6

37/50 = 7.4


Rate: A Paroxysm of Guilt
 

DeletedUser77710

Guest
ABOR blijft maar mooi van me af anders gooi ik ze op delete. ABOR dient als mijn MB fyi



Nonsens CARA heeft een puntenlimiet van 1000 anders kom je er niet in. Ben je geinteresseerd en heb je meer dan 1000 punten? Stuur pm naar Purrpurfect danku

Ah k
 

DeletedUser79251

Guest
Bedankt voor de rate Rise Against, en ook bedankt voor de "nominatie" ex-buurman Martijn, ben niet actief op het AF, lees het allemaal maar hou me verder stil.

Over het account Zlatan.

PP is er eigenlijk nauwelijks ingestoken, ik had niets gefarmd op andere werelden en heb er een 30 euro ingestopt, voor de early game en de adelshoeve snel omhoog te trekken. Voor de rest farm ik redelijk goed, waar me GS vandaan komt. moet dan ook eerlijk zeggen, de topfarmers houd ik niet bij, maar farm wel consequent en iedere dag verbeterend.

Die 136 das een +30 alle grondstof productie dorp. Vind dat je uit dit bonusdorp een hoop profijt kan halen eenmaal uitgebouwd, daarom al vrij snel overgenomen.

En het barb edelen, snap ik niet zo goed waar je vandaan komt. Vroeger inderdaad niet zo serieus gespeeld en veel barbs ge-edeld, laatste werelden is dat toch een stuk minder.

Al met al blij met de 7.2 , wilde alleen even wat nader uitleg geven over deze puntjes.
 

DeletedUser79219

Guest
En hier de 2e speler op acc Zlatan.

ook ik reageer niet vaak op het AF.
Thanks voor de rate Rise Against :)

Niet veel te melden verder aangezien Zlatan himself al heeft gereageerd.

H.
 

DeletedUser77704

Guest
Aangezien ik het AF lekker actief wil houden een dubbel rate

Zlatan.
115877_large


Punten / Groei:
image.php
image.php
491c7331aa65014ad398e91c0680f907.png
De groei van deze spelers gaat vrij hard en loopt vrij gelijk op met de ODA, denk dat hier wel enige pp ingestoken is, maar dat is niet erg. Doet iedereen tegenwoordig namelijk. De dorpen die worden geedeld zijn voornamelijk lekkere dorpjes, enkel snap ik niet waarom die 136p barb geedeld is. 8
Reputatie:
ik ken de spelers niet maar na even op TWstats te hebben gekeken trek ik de conclusie dat deze speler op vorige werelden voornamelijk een bb edelaar is. Al is dat deze wereld iets minder: 6
Ligging/omgeving:

Een rare ligging kan ik dit wel noemen. In het westen en oosten al vast door de stam en in het noorden en zuiden is dit op termijn waarschijnlijk ook het geval. Voor deze speler zal de stam of in het zuiden of in het noorden dorpen moeten laten liggen voor een doorgang naar ofwel rim ofwel core. Tevens liggen er nog genoeg "makkelijke" dorpjes in het zuiden en noorden: 7
28b819c8afa14fc5652940c372b836fa.png
Stam:
Op het eerste oog lijkt het een prima stam met prima spelers, enkel vind ik het nogal raar dat spelers met minder dan 5k hier nog in zitten. Waarschijnlijk MB's/Interns ofzo.
Ik ken enkele spelers van vorige werelden, waar ze een vrij slechte indruk op me hebben achter gelaten. Al weet ik dat deze spelers zich op andere werelden wel hebben bewezen en ook prima leden zijn voor iedere stam. Tevens is de ligging van de stam niet verkeerd, op een paar rare schiereilanden na.
7

OD: 77k oda, rang 26. Een prima plek voor een rang 19 account. ODA gaat mooi omhoog met groei dus niets loopt "onnodig" dood. 8

36/50 = 7.2







Seduced by lies
115199_large


Punten / Groei:

image.php

image.php

da7145377cbb2a6e09d27e1cc87c6cc1.png
Als ik me niet vergis is er 5 dagen terug een restart gedaan, en nu al aan 24k zitten is pittig knap. Ook al is er een nier waard aan PP ingestoken. Alle dorpjes die worden geedeld zijn mooi. Je kunt ook goed de ODA stijging zien bij een verovering. 7
Reputatie:
Ik ken justin van W57, op deze wereld hebben wij nogal met elkaar gebotst, dit omdat justin (naar mijn mening) ongeveer hetzelfde karakter heeft als ik. Toch durf ik hem altijd mijn VV te laten doen en zou ik best met hem een wereldje starten 8
Ligging/omgeving:
Wat een ruimte en potentie. Deze speler heeft in het zuiden wel direct een concurrent in de vorm van sokaa, al ligt deze nog ver genoeg weg dat deze geen roet in het eten zou mogen gooien. Als het/de account/stam er de goede focus op zet is er nog veel te behalen met de ligging die er is. 8
802c37e520e73a233e65a6f37bb9e5a3.png
Stam:
Hier zitten voor mij een aantal zeer bekende namen en accounts waar genoeg ervaring op moet zitten als ik twstats mag geloven. De ligging van de stam is eentje met goed potentieel al is het op bepaalde plekken de eerste tijd wel druk. Ook zal er zeer waarschijnlijk snel een oorlog komen met error en dejavu. Leuke stam, leuke ligging 8
OD:

16k ODA voor 4x een 3k dorpje, vrij laag. Maar dit zullen waarschijnlijk goed gekozen doelwitten zijn. Aangezien de ODA stijgt met het aantal dorpjes lijkt het dat hij gewoon noobs edelt. 6

37/50 = 7.4


Rate: A Paroxysm of Guilt

Bedankt voor de mooie Rate!

Is amper PP in gestoken en farmen zo hard mogelijk als dit gaat ;) Hebben voor de restart 3k pp gefarmd en die nu gebruikt om strategisch te groeien en dat pakt goed uit.

Hebben door een goede samenwerking met onze mb & fusiepartner Xuzo de schade beperkt weten te houden qua dode troepen bij de veroveringen om zo geen farminkomsten mis te lopen en dit heeft zich uit betaald. Ondanks nog een paar edels op ons dak te hebben gehad zijn we de eerstee fase goed door gekomen en kijken we uit naar het vervolg :)
 
Reactiescore
3.540
Bedankt voor de mooie Rate!

Is amper PP in gestoken en farmen zo hard mogelijk als dit gaat ;) Hebben voor de restart 3k pp gefarmd en die nu gebruikt om strategisch te groeien en dat pakt goed uit.

Hebben door een goede samenwerking met onze mb & fusiepartner Xuzo de schade beperkt weten te houden qua dode troepen bij de veroveringen om zo geen farminkomsten mis te lopen en dit heeft zich uit betaald. Ondanks nog een paar edels op ons dak te hebben gehad zijn we de eerstee fase goed door gekomen en kijken we uit naar het vervolg :)

Hier klopt iets niet. Rise zegt dat jullie 5 dagen geleden zijn geherstart en nu a 24k punten hebben, dan zit er echt wel meer dan 3k pp in. Ik denk persoonlijk dat jullie al 3 weken geleden zijn geherstart, correct me if Im wrong.
 

DeletedUser46239

Guest
Hier klopt iets niet. Rise zegt dat jullie 5 dagen geleden zijn geherstart en nu a 24k punten hebben, dan zit er echt wel meer dan 3k pp in. Ik denk persoonlijk dat jullie al 3 weken geleden zijn geherstart, correct me if Im wrong.

Wij zijn inderdaad 3 weken geleden gestart en niet 5 dagen geleden.
 

DeletedUser77704

Guest
Hier klopt iets niet. Rise zegt dat jullie 5 dagen geleden zijn geherstart en nu a 24k punten hebben, dan zit er echt wel meer dan 3k pp in. Ik denk persoonlijk dat jullie al 3 weken geleden zijn geherstart, correct me if Im wrong.
Antwoord is al gegeven ;)
 
Reactiescore
3.540
Ik zit al ruim over mijn dagelijks toegestane hoeveelheid van Parox en KDK waarom moet dit topic nou ook weer over hen gaan :(
 
Reactiescore
3.540
Dit is mijn eerste rating ooit dus verwacht niet te veel.
Rating is geïnspireerd door Arrighi post. Beter goed gestolen dan slecht bedacht. :p

*Get High*

ny22rxp2ybf63.png


Punten / Groei :
gx0gfln.png

*Get High* is er vanaf het begin van de wereld bij. Momenteel staat het account op rang 16 wat IMO goed is. Verder is er sprake van een keurige groei, echter rond 10/06 is er een kleine daling geweest. Not sure waardoor dit is gekomen.

ou86h1vv7xvb.png

De overnames zien er keurig uit. Vrijwel alle overnames zijn netjes getimed rond 08:00:00. Verder zijn er geen interns geweest naar mijn inzien. Er is slechts 1 BB dorp geedeld, maar ik denk dat iedereen wel een 4,1k BB dorp zou willen edelen. Alleen hun laatste overname is getimed in de nachtbonus. Weet niet of dit een intern geweest is. Aangezien ik de situatie niet ken zal ik ze het voordeel van de twijfel geven.

k91mt1dyr.png

Ze zijn goed bezig met farmen in verhouding met hun huidige rang (globale rang 16 vs farm rang 6). Niks verder op aan te merken.

Al bij al laat dit zeker een goede indruk achter bij mij. Vandaar dat ik ze 8 punten geef.

Reputatie :

Ik ken de spelers niet van dit account. Zegt waarschijnlijk meer over mij dan over hun. Verder zie ik dat ze goed zijn geëindigd op w51. Ik heb geen idee of het zelfde team hierop speelt. Vind dit nogal een lastig onderwerp om te raten. Ik zeg zelf altijd: “in verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst”.

41xq08dqend.png

Ik hou dit neutraal met 5,5 punten . Kan best hoger zijn, maar door mijn onwetendheid houd ik het zo. :oops:

Ligging / Omgeving
:
09y2uvipwy.png


61ciraymq6.png

*Get High* heeft een ‘lastige’ ligging. Het account word omsingeld door 3 andere stammen. Echter zijn er wel genoeg groei mogelijkheden voor de toekomst. Ik hoop voor dit account dat Dante en T1 het uitvechten. Als twee honden vechten om een been loopt de derde ermee heen. ^^ -WF- spelers hebben amper edelruimte. Mocht -WF- een massa organiseren dan kan dit account het zwaar krijgen. Ken beide partijen niet goed genoeg om verder dan speculaties uit te spreken.

Al met al geef ik ze hiervoor 4 punten .

Stam :

hq7puj.png


zbavm0s.png

De stam Dejavu bedraagt 10 leden en staat momenteel op de eerste plek. Qua ligging fronten ze aan veel andere stammen. Ik denk dat er wel genoeg ervaren teams tussen zitten die deze druk aankunnen. De stam zelf is slechts 1 dorp verloren, die daarna vervolgens is gerecapped. Ik denk dat dit een van de weinige stammen is die late-game potentie heeft in de huidige situatie.

Met de potentie voor de toekomst – de verspreide ligging kom ik op 6 punten uit.

OD :

t9pbq286.png

Best een hoge ODA voor de begin fase. Daar in tegen is hun ODD wel laag wat keurig is. Nu al veel deff verliezen zou zonde zijn. OFF bouw je toch sneller op en als dit resulteert in kwalitatief betere dorpen om over te nemen, than so be it.

Ten slotte geef ik ze hiervoor 6 punten.

Hiermee kom ik uit op ( 8 + 5,5 + 4 + 6 + 6 ) / 5 = 5,9 :D

Account zal ongetwijfeld beter verdienen, maar nogmaals deze rating is tot stand gekomen door mijn onwetendheid. :engel:

Volgende account die gerate mag worden is .The Good Life.

@Arrighi welles
 

DeletedUser75339

Guest
A Paroxysm of Guilt

115425_large


Punten/groei

DoQ4rEF.png


Paro is 1 dag na de start van de wereld begonnen en staat nu op de 42e plaats.
Dat is niet slecht , maar zeker ook niet goed voor op dag 2 te beginnen.
Dikke pluspunten wel omdat het er naar uitziet dat er geen pp abuse is geweest.
Als we kijken naar de groei van de afgelopen weken dan schommelen ze constant tussen rang 30 en rang 50 en lijkt er niet echt sprake van een inhaalbeweging.

Met 863.668 gs staan ze echter wel 14e in de farmranglijsten.
Omdat dit de relatief slappe groei tegenspreekt ga ik hier uit van een eendagsklapper.

6/10 voor de pp loze start gecombineerd met de zwakke groei.

Reputatie : Ik weet enkel dat jannes op het account speelt , voor de rest weet ik niet wie er op zou spelen dus bij deze :
Positieve punten : Veel inzet
Negatieve punten : altijd gelijk willen hebben , nooit ongelijk willen toegeven , haatdragend etc etc

2/10 voor de reputatie omdat ik er vanuit ga dat er nog spelers op het account spelen

Ligging

ZGamd66.png


Er is een redelijk front met fralo dat enkel nog maar groter gaat worden en er is nog veel rim te edelen. Ik hoop voor hen dat ze hun diplomatie met de rimstammen op orde hebben , want anders wordt dit wel zeer moeilijk.

3/10 voor ligging

Stam

Ze zitten in de stam SOEP die bestaat uit henzelf + een speler van 3K in hun cluster.
Deze heeft hen al geholpen tegen de aanvallen van team KDK.

2/10 omdat ze toch os krijgen van hun stamgenoot.

OD

ODA : 92K
ODD: 159K
ODS : 1.3K


Ze hebben moeten vechten voor hun dorpen zowel in offensieve als defensieve zin.
Hierdoor zijn ze geremd in hun groei maar het feit alleen al dat ze hun dorpen konden behouden en zelfs wat terugslaan tegen KDK vind ik juist bewonderenswaardig.

8/10

(8+2+3+2+6)/5 = 4.2 Totaal

Rate : LuckIsWithUs
 
Bovenaan