[Speeltopic] WvW #290: The Return

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Reactiescore
376
Oh wow nog een 5 meelopers ook die enkel 2 min voor de DL online zijn. Allemaal wolfjes hier ofzo?
Ik mag misschien niet de meest snuggere zijn, maar jullie hebben toch een heel nieuw niveau van dom zijn uitgevonden hoor, faking retards.

E: ez win voor de slechtjes met al deze fucking domme inactieve goedjes fml echt man
 
Reactiescore
93
Uitslag dag 4
De uitslag van vandaag! Jullie hebben gekozen om Vitabis te lynchen.
aUiUEJd.png


Zijn rol was
Burger


De wolven hebben gekozen om WatBlaasJeInMijnOor op te eten vannacht.
Zijn rol was
Burger
Ik hoop dat het ze gesmaakt heeft, want het was hun laatste lunch!

De wolven hebben gewonnen met een meerderheid van 5-4!

PDE5ECl.png
 

Deleted User - 487871837

Guest
Thanks voor het meedoen allemaal!

Ik vond het een geslaagde ronde, hoop dat jullie dat ook hadden. Helaas jammer dat er zoveel mensen doodvielen door inactiviteit en dat dat ook nog eens alle goedjes met dodende krachten waren op een of twee na.

Shoutout ook naar @Ik hou van Vitabiskoeken die op dag 2 of 3 drie vd vier slechtjes opnoemt, jammer dat niemand naar hem luisterde :p

De volgende ronde zal geleid worden door @Cryptic met wat ondersteuning door mij. Ik hoop jullie dan allemaal weer te zien ;)
 
Reactiescore
976
Wel iig leuk om jou zo actief te zien ;)

Congratz slechtjes alleen wel jammer dat westkip en batchie de enige die echt actief waren.

Mheh, alle wolven waren voldoende actief. Ga maar kijken over alle dagen. Het is niet omdat jij op het laatste actief was en zij niet, dag ze over heel het potje afwezig waren.
 

DeletedUser17472

Guest
Proficiat wolven.

En ik had toch uiteindelijk 2 wolven goed. Maar @Westkip je bracht mijn woorden wel erg zwart - wit.
@Ik hou van Vitabiskoeken logisch dat de printscreens overal verwijderd werden, ook discussietopic. Maar het was voor jou onbegonnen zaak je te verdedigen. Teveel wolven die vrijwel allemaal ervaren spelers zijn. Top van je dat je zo goed meegespeeld hebt. Je zat namelijk wel goed. Thnx

Thnx hope en dragon voor het weer opstarten hier van wvw. Jammer dat ik er zo snel uit lag, maar ik ben echt rustiger geworden en maak me minder druk. Hopelijk houden jullie daar het volgende potje wel rekening mee.
 
Reactiescore
376
Thanks voor het meedoen allemaal!

Ik vond het een geslaagde ronde, hoop dat jullie dat ook hadden. Helaas jammer dat er zoveel mensen doodvielen door inactiviteit en dat dat ook nog eens alle goedjes met dodende krachten waren op een of twee na.

Shoutout ook naar @Ik hou van Vitabiskoeken die op dag 2 of 3 drie vd vier slechtjes opnoemt, jammer dat niemand naar hem luisterde :p

De volgende ronde zal geleid worden door @Cryptic met wat ondersteuning door mij. Ik hoop jullie dan allemaal weer te zien ;)
Thx geweldige spelleider, maar pls volgende keer geen burger :p

Thanks @Westkip en @Tigor ik doe mn best :D

En ohja @famdecibel heb ik nu wel mn bmstem verdiend? :engel:
 
Reactiescore
976
Eigenlijk konden jullie wel weten dat we Batchie geïnfecteerd hadden. Hij was heel duidelijk aan het hinten dat hij muizenval was. Ik denk dat iedereen dat wel door had? :D
 
Bovenaan