Golden Awards

DeletedUser78434

Guest
Nja inactief is veel gezegd. Laurens staat er op de momenten dat het nodig is. Gelukkig is Laurens niet de enige pro deffer op .TheFluffydog. Zitten stuk voor stuk klasbakken op.

Met alle frontdorpen stacks van minimaal 40-40-5k door de stam is het niveau niet echt noemenswaardig hoor. Her en der een deffdorpje bij en block-ok zetten.

Zoals Val al aangeeft, veel dodges die niet zijn gedaan, ja nog geen dorp verloren, maar er zijn dan ook nog niet zoveel edeltjes geweest.
 

DeletedUser69389

Guest
Met alle frontdorpen stacks van minimaal 40-40-5k door de stam is het niveau niet echt noemenswaardig hoor. Her en der een deffdorpje bij en block-ok zetten.

Zoals Val al aangeeft, veel dodges die niet zijn gedaan, ja nog geen dorp verloren, maar er zijn dan ook nog niet zoveel edeltjes geweest.
1x een fout door iemand ja. Waardoor er wat dodges zijn gemist ja. Dat weegt echter niet op tegen het verlies voor jullie. Er zijn wel redelijk wat edels gestuurd. Op basis van de gegevens vanaf de ingame oorlogsverklaring heeft .TheFluffydog 12 miljoen aan verdedigende punten erbij gekregen. Talloze accounts van jullie wiens offensieve middelen kapot zijn en 0 dorpen winst tot nu toe. Per saldo zijn Rose. en Vinage de grote winnaar op het moment. We weten niet hoe het natuurlijk in de toekomst gaat. Maar vooralsnog is het een enorme tegenslag voor jullie.
 
Reactiescore
1.049
1x een fout door iemand ja. Waardoor er wat dodges zijn gemist ja. Dat weegt echter niet op tegen het verlies voor jullie. Er zijn wel redelijk wat edels gestuurd. Op basis van de gegevens vanaf de ingame oorlogsverklaring heeft .TheFluffydog 12 miljoen aan verdedigende punten erbij gekregen. Talloze accounts van jullie wiens offensieve middelen kapot zijn en 0 dorpen winst tot nu toe. Per saldo zijn Rose. en Vinage de grote winnaar op het moment. We weten niet hoe het natuurlijk in de toekomst gaat. Maar vooralsnog is het een enorme tegenslag voor jullie.
Grapjas ben jij :)
''Redelijk wat edels'
Gelukkig ook echt als massa en niet om te kijken of er iemand online was... +Tis GM
''Offensieve middelen kappot'' Zou ik eerder bij Vinage hebben :D
 

DeletedUser69389

Guest
Grapjas ben jij :)
''Redelijk wat edels'
Gelukkig ook echt als massa en niet om te kijken of er iemand online was... +Tis GM
''Offensieve middelen kappot'' Zou ik eerder bij Vinage hebben :D
Verschil is dat wij als Vinage dorpen pakken en Rose. nu ook. Wat pakt Chill? Alleen ODA. Wij zijn sinds de start van de oorlog al rond anderhalf tiende procentpunt ingelopen op jullie dominatie van de wereld. Dan reken ik de toetreding van .TheFluffydog, Runner 5 en The Brain Teaser dus niet mee. Was al intern Vinage. Alleen extern nog niet zo. Jullie zijn zo goed als een account kwijt door wanbeleid, andere flink verzwakt door een ban. Plus nog wat accounts die in strijd dorpen verliezen t.o.v. Rose. en Vinage.

Onder aan de streep hebben jullie sinds de oorlogsverklaring alleen al 67 dorpen verloren en 0 dorpen gewonnen. Dat is op 7.5 dag aardig wat. Vooral omdat een groot gedeelte van Drunken Org al verloren was voor de ingame oorlogsverklaring.
 
Reactiescore
1.049
Verschil is dat wij als Vinage dorpen pakken en Rose. nu ook. Wat pakt Chill? Alleen ODA. Wij zijn sinds de start van de oorlog al rond anderhalf tiende procentpunt ingelopen op jullie dominatie van de wereld. Dan reken ik de toetreding van .TheFluffydog, Runner 5 en The Brain Teaser dus niet mee. Was al intern Vinage. Alleen extern nog niet zo. Jullie zijn zo goed als een account kwijt door wanbeleid, andere flink verzwakt door een ban. Plus nog wat accounts die in strijd dorpen verliezen t.o.v. Rose. en Vinage.
Daar had ik op Classic forum nog een stukje van de post over:
Wij pakken 3 account van TikTak (GDB) en jullie 6 van Rose.
Is toch +3 voor jullie nietwaar dus kwantiteit verschil wordt groter.
Dus inlopen lijkt mijzelf niet gek :)
 

DeletedUser69389

Guest
Daar had ik op Classic forum nog een stukje van de post over:
Wij pakken 3 account van TikTak (GDB) en jullie 6 van Rose.
Is toch +3 voor jullie nietwaar dus kwantiteit verschil wordt groter.
Dus inlopen lijkt mijzelf niet gek :)

Verschil is dat jullie daar doelbewust een bondgenoot mee wilden breken. Gelukkig dat Runner 5 er niet in trapte. Anders was het nog gelukt ook. Alleen misrekenden jullie je in Rose. waardoor zij wegliepen. Dat maakte de wereld weer in balans. Waarna inderdaad ons uitlopen begon. Maar dat is te danken aan de winsten die wij boeken op jullie. Zoals ik van de week Vlekje terugfloot in het oorlogstopic zijn er vanaf de oorlogspost 94 dorpen verloren en daarvoor al 26 van Drunken Org. Dat maakt 120 verloren dorpen. Dan reken ik de dorpen die gepakt zijn bij de ban van DRR niet mee.;)

Die 120 dorpen zijn zo goed als alleen voor Vinage, op 4 na. Dat maakt dat we er per saldo 240 op jullie zijn ingelopen, omdat die dorpen van jullie eraf gaan en bij ons erop. Waardoor ze procentueel zwaarder wegen dan andere veroveringen.
 
Reactiescore
1.049
Verschil is dat jullie daar doelbewust een bondgenoot mee wilden breken. Gelukkig dat Runner 5 er niet in trapte. Anders was het nog gelukt ook. Alleen misrekenden jullie je in Rose. waardoor zij wegliepen. Dat maakte de wereld weer in balans. Waarna inderdaad ons uitlopen begon. Maar dat is te danken aan de winsten die wij boeken op jullie. Zoals ik van de week Vlekje terugfloot in het oorlogstopic zijn er vanaf de oorlogspost 94 dorpen verloren en daarvoor al 26 van Drunken Org. Dat maakt 120 verloren dorpen. Dan reken ik de dorpen die gepakt zijn bij de ban van DRR niet mee.;)

Die 120 dorpen zijn zo goed als alleen voor Vinage, op 4 na. Dat maakt dat we er per saldo 240 op jullie zijn ingelopen, omdat die dorpen van jullie eraf gaan en bij ons erop. Waardoor ze procentueel zwaarder wegen dan andere veroveringen.
Het leuke is: Het was geen geheim van TikTak, Dus om 'Jullie bondgenoot te breken'' is bullshit, Jullie deden het wel in het geheim. Beetje achterbaks niet?
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Martijn niet zo stoer doen voor dadelijk heel het account valt. :D:D
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Verschil zit hem ook in dat we niet pochen met wat voot een geweldige offers en deffers we zij.n Martijn. Ga gewoon spelen en poch met de wereldwinst zodra/als je die haalt.

T zit je wel diep, elke chat waar ik je in zie en op t af kan t nergens anders over gaan:::
 

DeletedUser69389

Guest
Het leuke is: Het was geen geheim van TikTak, Dus om 'Jullie bondgenoot te breken'' is bullshit, Jullie deden het wel in het geheim. Beetje achterbaks niet?
Mooi dat je mijn punt over jullie eigen falen en wanbeleid negeert. Geniep? Volgens mij moesten wij ook via geruchten aan de informatie komen over de vertrekwens van Hyper en co.

Onderhandelingen met partijen vinden altijd in het geheim plaats. Dat lijkt mij volkomen logisch. Het is eerder te wijten aan jullie eigen gebrekkige communicatieve vaardigen en correspondentie richting Rose. dat ze zijn overgelopen.
Door jullie eigen handelen wilden ze samenwerken met ons. Niet andersom. Per saldo denk ik dat jullie er geen goed aan hebben gedaan om Tiktak te ontmantelen en er beter voor hadden kiezen om te kunnen behouden wat jullie hadden dan nog meer willen en dat te doen zonder overleg met Rose.
 

DeletedUser69389

Guest
Martijn niet zo stoer doen voor dadelijk heel het account valt. :D:D
Ik zei ook voor nu. Maar je bent een klasbak Pim. W've got trust in you and your team. :cool:


Verschil zit hem ook in dat we niet pochen met wat voot een geweldige offers en deffers we zij.n Martijn. Ga gewoon spelen en poch met de wereldwinst zodra/als je die haalt.

T zit je wel diep, elke chat waar ik je in zie en op t af kan t nergens anders over gaan:::
Jullie doen stoer over Fluffy. Dan moet je ook niet janken als we jullie confronteren met jullie eigen falen. Het zit jullie ook blijkbaar diep dat we Rose. als BG hebben genomen.
 
Reactiescore
1.049
Mooi dat je mijn punt over jullie eigen falen en wanbeleid negeert. Geniep? Volgens mij moesten wij ook via geruchten aan de informatie komen over de vertrekwens van Hyper en co.

Onderhandelingen met partijen vinden altijd in het geheim plaats. Dat lijkt mij volkomen logisch. Het is eerder te wijten aan jullie eigen gebrekkige communicatieve vaardigen en correspondentie richting Rose. dat ze zijn overgelopen.
Door jullie eigen handelen wilden ze samenwerken met ons. Niet andersom. Per saldo denk ik dat jullie er geen goed aan hebben gedaan om Tiktak te ontmantelen en er beter voor hadden kiezen om te kunnen behouden wat jullie hadden dan nog meer willen en dat te doen zonder overleg met Rose.
Hahahah, Vertekwens Hyper :D mooie kerel
Daarnaast: Wat ontwijk ik? facts dont lie
Ik heb me vergist in Rose en in Chill. Ik had niet verwacht/Gehoopt dat Tiktakkers kwamen (Weet iedereen) en ik had niet verwacht dat Rose zo lafbekkig ineens weg zou zijn

Daarnaast doen we niet stoer maar zijn het enkel feiten, En was het niet alleen een dodgefout ''door een co'' het zijn er best wel veel. Maar wat Valentijn zegt ben ik het mee eens: Als je de wereld wint mag je stoer doen en dat zal je doen! Want martijn int dan voor de eerste keer in 10 werelden als leider
Nou Martijn dat mag ook wel hoor met al die sterren in jullie stam. + Kwantitatieve overwicht ongeacht of het onze schuld was
 

DeletedUser77629

Guest
Rose lafbekkig weg lol, hoe noem je de actie van die tiktakkers dan die naar de vijand overliepen?
 

DeletedUser69389

Guest
Hahahah, Vertekwens Hyper :D mooie kerel
Daarnaast: Wat ontwijk ik? facts dont lie
Ik heb me vergist in Rose en in Chill. Ik had niet verwacht/Gehoopt dat Tiktakkers kwamen (Weet iedereen) en ik had niet verwacht dat Rose zo lafbekkig ineens weg zou zijn

Daarnaast doen we niet stoer maar zijn het enkel feiten, En was het niet alleen een dodgefout ''door een co'' het zijn er best wel veel. Maar wat Valentijn zegt ben ik het mee eens: Als je de wereld wint mag je stoer doen en dat zal je doen! Want martijn int dan voor de eerste keer in 10 werelden als leider
Nou Martijn dat mag ook wel hoor met al die sterren in jullie stam. + Kwantitatieve overwicht ongeacht of het onze schuld was
Kwantitatieve overmacht valt behoorlijk mee. Jordy berekende dat van de week redelijk snel. Kwam plus minus tot 800 dorpen verschil. Als je de dorpen van DRR wel zou meerekenen dan kom je al tot de slotsom dat bij de totstandkoming van de BG met Rose. dit verschil ongeveer gelijk was. Maar ik zal zodadelijk wel weer even berekenen hoe het exact zit. Zoals ik het laatst ook al deed.


Rose. staat als stam voor bepaalde normen en waarden. Ze zijn zeer strikt in hun spel en niet voor niets dat de gesprekken tussen Jordy @MindAgainst en Bart aan de ene kant en @Roald97 en mijzelf aan de andere kant zo heftig en intens waren. Dat komt omdat ze duidelijke wensen en afspraken wilden. Afspraken die bij Chill. niet aanwezig waren. Maargoed. Ik kan hier niet gaan praten voor Rose.. Dat dienen ze zelf te doen indien ze dat willen.Als leiding van een stam ga je in dialoog met je bondgenoot als je zulke wereldveranderende acties onderneemt. Zo was Rose. al direct op de hoogte gesteld van de plannen van de Tiktakkers en waren wij duidelijk over hoe wij de verdere toekomst zagen van de overgebleven accounts van Tiktak/GDB. Uitleg waardoor Rose. niet verrast was toen afgelopen week de accounts Vinage joinden. Als bondgenoot dien je transparant te zijn naar je partner. Iets wat bij Chill. duidelijk niet het geval was. Jullie besloten Drunken Org, Hyper en White te inviten en om dan maar te zien hoe Rose. reageerde. Dat is naief en valt de leiding te verwijten. Dus ik denk dat je niet kunt spreken over lafbekkig gedrag van Rose.. Het is eerder dat Rose. het lafbekkig gedrag van Chill. zat was.

Chill. had/heeft edellijnen gericht op Rose.. Zelfs toen jullie nog bondgenoten van elkaar waren. Dit in tegenstelling tot bij Rose. en Vinage nu waarbij de edellijnen op elkaar zijn afgestemd en waarbij Rose. ten allen tijden bij het edelplan van Vinage kan indien men dat wilt. Omdat het edelplan van Rose. en Vinage overeenkomstig zijn met elkaar.

Net zoals dat zwart op wit staat dat de intentie en de bedoeling van het bondgenootschap is om gezamenlijk de wereld te winnen en niet dat Rose. afgeserveerd wordt als partner wanneer jullie als Chill. eventueel zouden bezwijken. Stel wij zouden de oorlog van jullie winnen dan is dat ook met behulp van Rose. en dan verdienen zij daar evengoed de credits voor. Dat komt omdat wij als bondgenoten gelijkwaardig aan elkaar zijn. Ondanks dat het kwantitatieve verschil.
Iets waar bij het bondgenootschap tussen Chill. en Rose. vermoedelijk geen sprake van was. Althans. Waarom zet je anders de edellijnen van een Transfarmerz, Kingdonkeykong en nog wat gericht op Rose.?
 
Bovenaan