Golden Awards

Reactiescore
1.049
Is het nog wel lafbekkig als jullie ze slecht behandelen en als wegwerp troepen gebruiken? Dat lijkt mij toch duidelijk gewoon normaal gedrag.
Slecht behandelen? Paar spelers van ons defften VV daar. Werd deff gezonden etc..??
Ik zou graag van iemand uit Rose horen hoe wij ze slecht behandelden

Rose lafbekkig weg lol, hoe noem je de actie van die tiktakkers dan die naar de vijand overliepen?
Lafbekkig.

Kwantitatieve overmacht valt behoorlijk mee. Jordy berekende dat van de week redelijk snel. Kwam plus minus tot 800 dorpen verschil. Als je de dorpen van DRR wel zou meerekenen dan kom je al tot de slotsom dat bij de totstandkoming van de BG met Rose. dit verschil ongeveer gelijk was. Maar ik zal zodadelijk wel weer even berekenen hoe het exact zit. Zoals ik het laatst ook al deed.


Rose. staat als stam voor bepaalde normen en waarden. Ze zijn zeer strikt in hun spel en niet voor niets dat de gesprekken tussen Jordy @MindAgainst en Bart aan de ene kant en @Roald97 en mijzelf aan de andere kant zo heftig en intens waren. Dat komt omdat ze duidelijke wensen en afspraken wilden. Afspraken die bij Chill. niet aanwezig waren. Maargoed. Ik kan hier niet gaan praten voor Rose.. Dat dienen ze zelf te doen indien ze dat willen.Als leiding van een stam ga je in dialoog met je bondgenoot als je zulke wereldveranderende acties onderneemt. Zo was Rose. al direct op de hoogte gesteld van de plannen van de Tiktakkers en waren wij duidelijk over hoe wij de verdere toekomst zagen van de overgebleven accounts van Tiktak/GDB. Uitleg waardoor Rose. niet verrast was toen afgelopen week de accounts Vinage joinden. Als bondgenoot dien je transparant te zijn naar je partner. Iets wat bij Chill. duidelijk niet het geval was. Jullie besloten Drunken Org, Hyper en White te inviten en om dan maar te zien hoe Rose. reageerde. Dat is naief en valt de leiding te verwijten. Dus ik denk dat je niet kunt spreken over lafbekkig gedrag van Rose.. Het is eerder dat Rose. het lafbekkig gedrag van Chill. zat was.

Chill. had/heeft edellijnen gericht op Rose.. Zelfs toen jullie nog bondgenoten van elkaar waren. Dit in tegenstelling tot bij Rose. en Vinage nu waarbij de edellijnen op elkaar zijn afgestemd en waarbij Rose. ten allen tijden bij het edelplan van Vinage kan indien men dat wilt. Omdat het edelplan van Rose. en Vinage overeenkomstig zijn met elkaar.
Die edellijnen is bullshit, Ja misschien had er meer contact mogen zijn, Maar ik heb nog nooit een bondgenoot horen vragen naar recruits of daarop zien reageren? Waar was Chill lafbekkig als ik vragen mag? in een gesprek komen en spelers die zelf willen joinen? Weet niet of dat is wat lafbekkig inhoudt. Maar je BG pas inlichten dat je gaat vertrekken en DAARNA pas onvrede uitspreken dat is laf. Niet toen hebben durven melden dat je dingen niet lekker vond lopen maar daarna achter de rug van Vinage op het AF
 

DeletedUser69389

Guest
Slecht behandelen? Paar spelers van ons defften VV daar. Werd deff gezonden etc..??
Ik zou graag van iemand uit Rose horen hoe wij ze slecht behandelden


Lafbekkig.


Die edellijnen is bullshit, Ja misschien had er meer contact mogen zijn, Maar ik heb nog nooit een bondgenoot horen vragen naar recruits of daarop zien reageren? Waar was Chill lafbekkig als ik vragen mag? in een gesprek komen en spelers die zelf willen joinen? Weet niet of dat is wat lafbekkig inhoudt. Maar je BG pas inlichten dat je gaat vertrekken en DAARNA pas onvrede uitspreken dat is laf. Niet toen hebben durven melden dat je dingen niet lekker vond lopen maar daarna achter de rug van Vinage op het AF
Dat er ergens iets is misgegaan bij de communicatie dat lijkt mij duidelijk ja. Of dat de schuld is van Chill., Rose. of beide kan ik niet over oordelen. Zoals gezegd dat zouden de spelers uit Rose. moeten doen. Zoals gezegd. Wij hebben met elkaar een duidelijk plan voor de wereld. Blijkbaar was dat voor Rose. niet voldoende het geval bij Chill.. Anders was de BG tussen Rose. en Vinage nooit tot stand gekomen denk ik.
 

DeletedUser78021

Guest
Hahahah, Vertekwens Hyper :D mooie kerel
Daarnaast: Wat ontwijk ik? facts dont lie
Ik heb me vergist in Rose en in Chill. Ik had niet verwacht/Gehoopt dat Tiktakkers kwamen (Weet iedereen) en ik had niet verwacht dat Rose zo lafbekkig ineens weg zou zijn

Daarnaast doen we niet stoer maar zijn het enkel feiten, En was het niet alleen een dodgefout ''door een co'' het zijn er best wel veel. Maar wat Valentijn zegt ben ik het mee eens: Als je de wereld wint mag je stoer doen en dat zal je doen! Want martijn int dan voor de eerste keer in 10 werelden als leider
Nou Martijn dat mag ook wel hoor met al die sterren in jullie stam. + Kwantitatieve overwicht ongeacht of het onze schuld was

Rose lafbekkig weg? Als je alle ins en outs zou weten en er binnen Chill fatsoenlijk gecommuniceerd zou worden weet je waarom Rose weg is gegaan bij Chill. Wij distantieren ons van jullie gedrag en beleid om de wereld makkelijk over de streep te trekken. Rose wil een leuke uitdagende wereld houden en daarom hebben wij die BG met jullie opgezegd. Dat je daardoor op je teentjes bent getrapt en het allemaal oneerlijk vind kunnen wij niks aan doen. Rose lafbekkig noemen lijkt me verre van op zijn plaats, ook in onderhandelingen met Vinage zijn zij diegene geweest die het meeste hebben toegegeven omdat zij wel belangrijke waarde hechten aan een goede bondgenoot. Vanuit chill was er nagenoeg 0 communicatie om het beter te laten verlopen of gezamelijk iets fatsoenlijks op te zetten. Verder om een defje vragen was al helemaal uit den boze. Gelukkig is dat nu allemaal beter geregeld, succes nog met de lafbekkige shitzooitje!

- Yvo
 
Reactiescore
1.049
Rose lafbekkig weg? Als je alle ins en outs zou weten en er binnen Chill fatsoenlijk gecommuniceerd zou worden weet je waarom Rose weg is gegaan bij Chill. Wij distantieren ons van jullie gedrag en beleid om de wereld makkelijk over de streep te trekken. Rose wil een leuke uitdagende wereld houden en daarom hebben wij die BG met jullie opgezegd. Dat je daardoor op je teentjes bent getrapt en het allemaal oneerlijk vind kunnen wij niks aan doen. Rose lafbekkig noemen lijkt me verre van op zijn plaats, ook in onderhandelingen met Vinage zijn zij diegene geweest die het meeste hebben toegegeven omdat zij wel belangrijke waarde hechten aan een goede bondgenoot. Vanuit chill was er nagenoeg 0 communicatie om het beter te laten verlopen of gezamelijk iets fatsoenlijks op te zetten. Verder om een defje vragen was al helemaal uit den boze. Gelukkig is dat nu allemaal beter geregeld, succes nog met de lafbekkige shitzooitje!

- Yvo
Leuk om deze reactie te lezen!
Van ons zijn er meerdere pogingen tot betere communicatie te komen ;)
Zelfs in die week is Gerben nog proberen in gesprek te gaan terwijl jullie alles negeerden. Op het moment dat er telkens zeer weinig bij je BG vandaan komt. Waarom zou je eraan leuren?
''Samen fatsoenlijk iets opzetten'' is ook geprobeerd maar telkens had niemand off omdat jullie onder aanval lagen weet je nog?
 
Reactiescore
853
, Maar ik heb nog nooit een bondgenoot horen vragen naar recruits of daarop zien reageren?
Ik heb werelden meegemaakt waar accounts alleen gerekruteerd mochten worden na overleg met de bondgenoot, iedereen moest elkaars rekruten goedkeuren. Dit voorkomt een hoop ellende. Dat was het, groetjes
 

DeletedUser78021

Guest
Leuk om deze reactie te lezen!
Van ons zijn er meerdere pogingen tot betere communicatie te komen ;)
Zelfs in die week is Gerben nog proberen in gesprek te gaan terwijl jullie alles negeerden. Op het moment dat er telkens zeer weinig bij je BG vandaan komt. Waarom zou je eraan leuren?
''Samen fatsoenlijk iets opzetten'' is ook geprobeerd maar telkens had niemand off omdat jullie onder aanval lagen weet je nog?

Ik weet niet in wat voor waanwereld jij leeft?
De communicatie van Chill naar Rose is altijd minimaal en zwak geweest, wij werden meer gezien
als een onderdanig hulpje dan een BG. Daar passen wij voor, die recruits om de wereld in disbalans
te brengen was voor ons de druppel.

Dus als je iemand wilt aanwijzen voor het stuklopen van de BG kun je beter je eigen stam te raden gaan.

- Yvo
 
Reactiescore
1.049
Ik weet niet in wat voor waanwereld jij leeft?
De communicatie van Chill naar Rose is altijd minimaal en zwak geweest, wij werden meer gezien
als een onderdanig hulpje dan een BG. Daar passen wij voor, die recruits om de wereld in disbalans
te brengen was voor ons de druppel.

Dus als je iemand wilt aanwijzen voor het stuklopen van de BG kun je beter je eigen stam te raden gaan.

- Yvo
Je kunt en mag het op de recruut gooien. Maar geloof ik niet of vinage heeft flink zitten praten. Heb nog nooit 1 van jullie over balans etc en moraal gehoord

Daarnaast als je die communicatie zwak vond (in mijns opzicht maar soms) waarom is er niks vanuit Rose gedaan dat te verbeteren dan?
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
@underground tacticz. zet even die bril recht. Kijk hoe er wordt gedeft jongeman.

Je weet gewoon dat het aanvallen slecht gaat wanneer mensen stoer gaan doen met dodge fouten. Dat jullie ons ondertussen al een ruime week aanvallen zonder ook maar een enkel dorp winst te maken zegt wel genoeg over de aanvallende skills. TheFluffyDog hoor je binnen 2 dagen maximaal weg te spelen met zo een front man, stelletje falers.
 

DeletedUser78021

Guest
Je kunt en mag het op de recruut gooien. Maar geloof ik niet of vinage heeft flink zitten praten. Heb nog nooit 1 van jullie over balans etc en moraal gehoord

Daarnaast als je die communicatie zwak vond (in mijns opzicht maar soms) waarom is er niks vanuit Rose gedaan dat te verbeteren dan?

Geloof wat je wilt geloven. Rose heeft Chill aan de kant gezet vanwege die recruits. Je hoorde niks van de balans in de wereld omdat die tot op dat moment prima was.

Vanuit Rose is er wel moeite gedaan om te communiceren. Jammergenoeg was dat niet wederzijds, je kan de bal weer terugkaatsen maar ik denk dat menig Rose en Chill speler kan beamen dat de val van de BG aan jullie handelen te danken is.

- Yvo
 
Reactiescore
1.168
Je kunt en mag het op de recruut gooien. Maar geloof ik niet of vinage heeft flink zitten praten. Heb nog nooit 1 van jullie over balans etc en moraal gehoord

Daarnaast als je die communicatie zwak vond (in mijns opzicht maar soms) waarom is er niks vanuit Rose gedaan dat te verbeteren dan?

Waarom zou Rose jullie aanschrijven? Zij hadden niks aan jullie, jullie hadden hun juist nodig. Right?
 

DeletedUser76657

Guest
Je weet gewoon dat het aanvallen slecht gaat wanneer mensen stoer gaan doen met dodge fouten. Dat jullie ons ondertussen al een ruime week aanvallen zonder ook maar een enkel dorp winst te maken zegt wel genoeg over de aanvallende skills. TheFluffyDog hoor je binnen 2 dagen maximaal weg te spelen met zo een front man, stelletje falers.

Het aanvallen gaat wel goed hoor. Ga maar zo door met deffen. Ik doe even jullie na die hier ruig komen lopen doen dat je iemand weg speelt met een ban en iemand die op vakantie is. Krijg je het terug en dan maak je er van dat er slecht aangevallen wordt? Schei uit en incasseer.
 

DeletedUser72076

Guest
Het aanvallen gaat wel goed hoor. Ga maar zo door met deffen. Ik doe even jullie na die hier ruig komen lopen doen dat je iemand weg speelt met een ban en iemand die op vakantie is. Krijg je het terug en dan maak je er van dat er slecht aangevallen wordt? Schei uit en incasseer.

Er is toch wel een degelijk verschil in verliezen tussen de twee situaties lijkt me. En iemand die nazisme promoot valt buiten elke berekening, dat die nog niet permabanned is is al heel wat.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Het aanvallen gaat wel goed hoor. Ga maar zo door met deffen. Ik doe even jullie na die hier ruig komen lopen doen dat je iemand weg speelt met een ban en iemand die op vakantie is. Krijg je het terug en dan maak je er van dat er slecht aangevallen wordt? Schei uit en incasseer.

Juh we gaan zeker zo door met deffen. Wat gaat Goez doen? Dorpen pakken met looptijden van 4 uur dadelijk? Verstandig omgaan met front off bewaren is niet zijn sterkste punt wel? Je moet niet zo stoer komen doen, de afgelopen dagen hebben wij ons van fluffy nederig opgesteld en totaal niet stoer gedaan met onze resultaten tot dus ver. Dat jij nu komt met een argument waarbij je terug gaat naar een tijds periode waarin misschien 1 van de huidige 4 spelers op fluffy speelde is niet mijn probleem.

Focus je eerst eens op daadwerkelijk winsten te halen voordat je een grote bek opzet tegen ons. We zijn ondertussen ook weer een halve dag verder en wat heb je vandaag bereikt? Wat long range stam deff gesloopt? Lekker maatje, ben trost op je. Ik bedoel, dit is wel klasse aanvals werk he:

48f87c7bd4544eca231584109db2bbf9.png


Kijk eerst naar jezelf.
 

DeletedUser72076

Guest
Juh we gaan zeker zo door met deffen. Wat gaat Goez doen? Dorpen pakken met looptijden van 4 uur dadelijk? Verstandig omgaan met front off bewaren is niet zijn sterkste punt wel? Je moet niet zo stoer komen doen, de afgelopen dagen hebben wij ons van fluffy nederig opgesteld en totaal niet stoer gedaan met onze resultaten tot dus ver. Dat jij nu komt met een argument waarbij je terug gaat naar een tijds periode waarin misschien 1 van de huidige 4 spelers op fluffy speelde is niet mijn probleem.

Focus je eerst eens op daadwerkelijk winsten te halen voordat je een grote bek opzet tegen ons. We zijn ondertussen ook weer een halve dag verder en wat heb je vandaag bereikt? Wat long range stam deff gesloopt? Lekker maatje, ben trost op je. Ik bedoel, dit is wel klasse aanvals werk he:

48f87c7bd4544eca231584109db2bbf9.png


Kijk eerst naar jezelf.

Waarschijnlijk gebruiken ze mixdorpen, in die situatie is dit natuurlijk gewoon een full clear.
 
Bovenaan