Golden Awards

Reactiescore
461
Hoezo is de rest nou weer modder? Ik heb alleen iets gezegd over zijn manier van posten. Dat is alles behalve modder gooien, Rens.
Als iedereen zo denkt, dan snap ik inderdaad dat niemand durft te posten wanneer jullie zeggen dat er een AF-overmacht is.

En, ik zou dat dan net wel een leuke uitdaging vinden ;)
Je zou het een leuke uitdaging vinden om te discussiëren met iemand uit Chill ?
En hallo Patje :)
 

DeletedUser78825

Guest
Typische Vinage ganger deze man.
Alleen maar verdedigen verdedigen verdedigen.
Nog meer commentaar etc etc

Waar geef ik commentaar? Jij bent degene die onnodige kritiek levert op mijn medespeler.
Verder, sinds wanneer heeft mijn medespeler verdedigen te maken met het verdedigen van mijn stam? Die ik niet eens vermeld heb - buiten deze zin?

Het feit dat er bij Chill. niemand zin heeft om te posten, ligt niet bij Vinage en ligt wel degelijk bij de mensen van Chill.

Je zou het een leuke uitdaging vinden om te discussiëren met iemand uit Chill ?
En hallo Patje :)

En, het is toch een uitdaging om je punt duidelijk te maken in een kwantitatieve minderheid?
De hoeveelheid mensen waarmee je in discussie gaat zou geen enkel verschil moeten maken aan je standpunt en de punten die je maakt.
Het enige wat je hebt, is dat als je fouten maakt, je er harder op afgestraft zult worden. Dus, een leuke uitdaging.

En hey Lukas. Alles goed? :D
 
Reactiescore
1.049
Hoezo is de rest nou weer modder? Ik heb alleen iets gezegd over zijn manier van posten. Dat is alles behalve modder gooien, Rens.
Als iedereen zo denkt, dan snap ik inderdaad dat niemand durft te posten wanneer jullie zeggen dat er een AF-overmacht is.

En, ik zou dat dan net wel een leuke uitdaging vinden ;)
Niet alleen jouw opmerkingen, Waar zie jij een onderbouwing bij 90% van de posts? Dan gaan we nooit op goede discussies komen :)
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.790
Ik heb zo vaak tegen een overmacht zitten posten, dat doet niets af aan de kwaliteit van je posts noch de kans op slagen. Overigens vind ik het wel wat overdreven om een discussie te houden over de juiste manier van discussiëren, dat slaat wel een beetje door jongens :rolleyes2:
 

DeletedUser78825

Guest
Niet alleen jouw opmerkingen, Waar zie jij een onderbouwing bij 90% van de posts? Dan gaan we nooit op goede discussies komen :)

Ik reageer ook niet op wat de rest post. Ik reageer op de manier waarop @Goez mijn medespeler bekritiseerd.
En dat is ook de enige discussie ik op dit moment voer. Alhoewel Goez het precies niet zo leuk vind dat ik het met hem oneens ben, terwijl ik gewoon precies dezelfde regel volg als hem.
Het uiten van mijn persoonlijke mening als ik het met iets niet eens ben.
 
Reactiescore
1.049
Ik heb zo vaak tegen een overmacht zitten posten, dat doet niets af aan de kwaliteit van je posts noch de kans op slagen.
Kijk, Ikzelf heb het probleem minder.
Maar als je als beginnende poster (lees: Ook rens ja) je op het AF komt, naar jouw mening een goede post schrijft en 30 man struikelt erover... Dan zullen de meest er snel mee stoppen ja
 

DeletedUser78825

Guest
Kijk, Ikzelf heb het probleem minder.
Maar als je als beginnende poster (lees: Ook rens ja) je op het AF komt, naar jouw mening een goede post schrijft en 30 man struikelt erover... Dan zullen de meest er snel mee stoppen ja

Ik ben hier ook als beginnende poster begonnen, en dat heeft mij op geen enkel punt tegengehouden.
Ik ben hier ook begonnen als beginnende speler (lees: niet als beginnende speler op W59), niet zo heel lang geleden. Ook dat heeft mij op geen enkel punt tegengehouden.
 
Reactiescore
1.049
Ik ben hier ook als beginnende poster begonnen, en dat heeft mij op geen enkel punt tegengehouden.
Ik ben hier ook begonnen als beginnende speler (lees: niet als beginnende speler op W59), niet zo heel lang geleden. Ook dat heeft mij op geen enkel punt tegengehouden.
Mag ik vragen welke wereld dat was en welke stam je zat?
En niet ieder mens steekt hetzelfde in elkaar he :)
Degene die posten leuk vinden zijn een soort van hetzelfde maar dat is max 3% van de community
 
Reactiescore
3.586
Het is wel zo dat als er telkens 10 man op je reageert met dezelfde uitleg. Het de neutrale kijker wel beïnvloed. Zoals iedereen weet denken veel TW'rs niet zelfstandig na en praten ze maar mee met de menigte. Als 10 spelers A roepen en 1 speler B dan zal je hoe je het draait of keert toch minder geloofwaardig overkomen in de 'meeste' gevallen :)
 
Reactiescore
461
En, het is toch een uitdaging om je punt duidelijk te maken in een kwantitatieve minderheid?
De hoeveelheid mensen waarmee je in discussie gaat zou geen enkel verschil moeten maken aan je standpunt en de punten die je maakt.
Het enige wat je hebt, is dat als je fouten maakt, je er harder op afgestraft zult worden. Dus, een leuke uitdaging.

En hey Lukas. Alles goed? :D
Een kwantitatieve minderheid is ook niet alles. Als je het alleen een uitdaging vind om een discussie aan te gaan ivm een kwantitatieve minderheid moet je ook kijken naar de speelstijl van Vinage. Kijk naar het cluster van .Fearless, al die cf's, mb's van jullie die cfen in ons cluster. Dit zijn bewuste acties, een kwantitatieve minderheid of meerderheid is geen bewuste actie, dus ook geen discussie waard
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.790
Kijk, Ikzelf heb het probleem minder.
Maar als je als beginnende poster (lees: Ook rens ja) je op het AF komt, naar jouw mening een goede post schrijft en 30 man struikelt erover... Dan zullen de meest er snel mee stoppen ja

Dat ligt dan toch wel een beetje aan je manier van posten dan, of aan een van de aspecten die ik eerder benoemde (leeftijd, ervaring etc). Er is hier ook echt wel ruimte voor complimenten naar posts van de tegenpartij. Zo had Martijn een tijdje terug gewoon een erg goede GA lijst met eerlijke meningen, dat was gewoon echt een goede post. Jus Soli had gewoon gelijk met de invloed van het stabtopic, ik onderschatte dat. Achteraf gewoon gelijk gegeven. Als anderen gewoon een goede post maken, krijgen ze daar ook gewoon lof voor. Maar vaak ontbreekt het mensen aan de moeite die ze erin stoppen. Zo ook die post van Goez, totaal ongestructureerd. Als hij de moeite had gedaan om in ieder geval enige structuur of fatsoenlijke alinea's te maken en af te sluiten met een matige conclusie, had het al heel anders overgekomen. Maarja dat lijkt de game community van tegenwoordig wel; kwak maar gewoon je stront op het internet en troll maar lekker raak, je bent toch onschendbaar en anoniem op het internet.
 

DeletedUser78825

Guest
Was Insane niet op het AF de bovenliggende partij t.o.v. Novus ??
Of zit ik daar mis
Want dat scheelt echt een hele hoop he :)

Insane was inderdaad een partij die daar de AF Kwantiteit ook had, ja.
Maar kwantiteit is nog steeds slechts een gedeelte.

Het is wel zo dat als er telkens 10 man op je reageert met dezelfde uitleg. Het de neutrale kijker wel beïnvloed. Zoals iedereen weet denken veel TW'rs niet zelfstandig na en praten ze maar mee met de menigte. Als 10 spelers A roepen en 1 speler B dan zal je hoe je het draait of keert toch minder geloofwaardig overkomen in de 'meeste' gevallen :)

Kwantiteit is nog maar steeds een gedeelte van het AF.
Kwaliteit is een ander gedeelte.

Als 5 man A roept, maar A kan afgebroken worden door B, en je kunt B op een goede manier uitvoeren, dan heb je normaal de discussie in handen.

Een kwantitatieve minderheid is ook niet alles. Als je het alleen een uitdaging vind om een discussie aan te gaan ivm een kwantitatieve minderheid moet je ook kijken naar de speelstijl van Vinage. Kijk naar het cluster van .Fearless, al die cf's, mb's van jullie die cfen in ons cluster. Dit zijn bewuste acties, een kwantitatieve minderheid of meerderheid is geen bewuste actie, dus ook geen discussie waard

Clusterfucks zijn ook gebruikt door DRR met het edelen van barbaren in clusters van. Dus, als je het punt van clusterfucks wilt aanhalen, kun je enkel beginnen bij het begin en het volledige verhaal.

Verder, een kwantitatieve minderheid of meerderheid is inderdaad iets waar je niets voor kiest. Het niet willen ingaan op discussies en dergelijke daarentegen wegens die meerderheid/minderheid is wel een bewuste keuze en dat is dus waar jij fout zit.
Er waren eerst meer Chill. posters, en die zijn nu zowat allemaal verdwenen - voor welke reden dan ook.
 
Reactiescore
1.049
Insane was inderdaad een partij die daar de AF Kwantiteit ook had, ja.
Maar kwantiteit is nog steeds slechts een gedeelte.



Kwantiteit is nog maar steeds een gedeelte van het AF.
Kwaliteit is een ander gedeelte.

Als 5 man A roept, maar A kan afgebroken worden door B, en je kunt B op een goede manier uitvoeren, dan heb je normaal de discussie in handen.



Clusterfucks zijn ook gebruikt door DRR met het edelen van barbaren in clusters van. Dus, als je het punt van clusterfucks wilt aanhalen, kun je enkel beginnen bij het begin en het volledige verhaal.

Verder, een kwantitatieve minderheid of meerderheid is inderdaad iets waar je niets voor kiest. Het niet willen ingaan op discussies en dergelijke daarentegen wegens die meerderheid/minderheid is wel een bewuste keuze en dat is dus waar jij fout zit.
Er waren eerst meer Chill. posters, en die zijn nu zowat allemaal verdwenen - voor welke reden dan ook.
Meeste zijn gestopt of tijdtekort.
En jij onderschat kwantiteit zwaar :)
Wijzen jullie als stam 3 posters aan en dan komen wij met 15.
Kijken hoe makkelijk die 3 het hebben :D
 

DeletedUser78825

Guest
Meeste zijn gestopt of tijdtekort.
En jij onderschat kwantiteit zwaar :)
Wijzen jullie als stam 3 posters aan en dan komen wij met 15.
Kijken hoe makkelijk die 3 het hebben :D

Nee, ik onderschat kwantiteit niet.
Ik heb al gezegd dat je in een situatie met een kwantitatieve minderheid harder afgestraft zult worden op fouten.

Maar, jij onderschat kwaliteit eerder.
Er zijn situaties waarop 1 post genoeg kan zijn om een hele menigte de mond te snoeren.
 
Reactiescore
1.049
Nee, ik onderschat kwantiteit niet.
Ik heb al gezegd dat je in een situatie met een kwantitatieve minderheid harder afgestraft zult worden op fouten.

Maar, jij onderschat kwaliteit eerder.
Er zijn situaties waarop 1 post genoeg kan zijn om een hele menigte de mond te snoeren.
Zal die menigte dat doen? Nee
Iets met oogkleppen en over elkaar heenlullen :)
Maar we zien t wel
Ik vind het nutteloze discussie gezien we er weinig aan kunnen evranderen
 
Reactiescore
461
Clusterfucks zijn ook gebruikt door DRR met het edelen van barbaren in clusters van. Dus, als je het punt van clusterfucks wilt aanhalen, kun je enkel beginnen bij het begin en het volledige verhaal.

Verder, een kwantitatieve minderheid of meerderheid is inderdaad iets waar je niets voor kiest. Het niet willen ingaan op discussies en dergelijke daarentegen wegens die meerderheid/minderheid is wel een bewuste keuze en dat is dus waar jij fout zit.
Er waren eerst meer Chill. posters, en die zijn nu zowat allemaal verdwenen - voor welke reden dan ook.
Als het iets is waar je niet voor kiest hoe wil je dan dat iemand de discussie aan gaat over dat onderwerp ?
Hadden jullie in de start maar wat beter moeten edelen, moest je nu niet op het forum iemand zoeken om te discussiëren over een kwantitatieve minderheid
 
Bovenaan