Red Sky at Morning vs Adios vs Koets

Wie gaat er winnen?


  • Totaal aantal stemmers
    68
Reactiescore
853
Anyway, m'n complimenten voor Adios; sterke massa uitgevoerd!
Ik heb eerder het idee dat het gewoon waardeloos gedeft is, helemaal naar de rapportjes die ik heb gezien twijfel ik eerder aan het deffen dan de kwaliteit van de massa.
 

DeletedUser73926

Guest
Intium wordt hellemaal gesloopt :O

Red toch overrated dan?

Misschien wel misschien niet.... maar het is makkelijk om hier een stam op aan te spreken.

Adios doet zeer goede zaken tot mijn spijt. maar er is ook gewoon een slecht beleid op Initium Novum.
Klappen krijgen hoort er helaas bij en dit keer zijn die klappen iets harder dan we hadden mogen hopen.
 

DeletedUser76297

Guest
Hoe komt een acc met zo slecht "beleid" dan in red vraag ik mijzelf af...

Zijn de spelers gerund? Kregen ze geen os? is het wel aangevraagd uberhaupt etc?
het is makkelijk dit af te schuiven op het acc of de spelers maar de stam Red heeft hier een verantwoordelijkheid in niet?
 

DeletedUser79168

Guest
volgens mij zitten ze met het gekende vv probleem en zeker op deze wereld met de 48u between vv's
 

DeletedUser45137

Guest
Hoe komt een acc met zo slecht "beleid" dan in red vraag ik mijzelf af...

Zijn de spelers gerund? Kregen ze geen os? is het wel aangevraagd uberhaupt etc?
het is makkelijk dit af te schuiven op het acc of de spelers maar de stam Red heeft hier een verantwoordelijkheid in niet?

Omdat je er op deze manier pas achterkomt. Van tevoren leek alles oké, maar je komt er pas echt achter als het wordt getest. Daarnaast helpt de 48uur regel ook niet echt.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Novum is samen te vatten in een paar woorden.

Inactief team.
Waarschijnlijk dramatische vv circulatie.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Precies wat hierboven is gezegd. Initium kampte al maanden met matige activiteit en Adios heeft eindelijk een grote massa weten op te zetten op deze speler. Hadden eigenlijk nog geluk dat ze niet eerder zo hard op Initium gingen - hoewel het ook pech is dat ze in een tentamen periode aanvallen maar dat hoort er eenmaal bij.

Ik kende ze verder goed ook, was onderdeel van de pre-made van Red.

Zullen ons verlies moeten pakken, uitdaging is er genoeg in ieder geval.
 

DeletedUser76297

Guest
Tot zo
Precies wat hierboven is gezegd. Initium kampte al maanden met matige activiteit en Adios heeft eindelijk een grote massa weten op te zetten op deze speler. Hadden eigenlijk nog geluk dat ze niet eerder zo hard op Initium gingen - hoewel het ook pech is dat ze in een tentamen periode aanvallen maar dat hoort er eenmaal bij.

Ik kende ze verder goed ook, was onderdeel van de pre-made van Red.

Zullen ons verlies moeten pakken, uitdaging is er genoeg in ieder geval.

Maanden lang zien dat er matige activiteit is en dan niets aanpassen, hmmmm (think) Het lijkt dus dat Adios het voortouw neemt en momenteel wint van Red.
 

DeletedUser69389

Guest
Precies wat hierboven is gezegd. Initium kampte al maanden met matige activiteit en Adios heeft eindelijk een grote massa weten op te zetten op deze speler. Hadden eigenlijk nog geluk dat ze niet eerder zo hard op Initium gingen - hoewel het ook pech is dat ze in een tentamen periode aanvallen maar dat hoort er eenmaal bij.

Ik kende ze verder goed ook, was onderdeel van de pre-made van Red.

Zullen ons verlies moeten pakken, uitdaging is er genoeg in ieder geval.
Is je verantwoordelijkheid als stam zijnde. Ik zou als leider altijd contact met mijn leden houden of ze een speler nodig hebben en ingrijpen. Dit is simpelweg wanbeleid.
 
Reactiescore
1.367
8wMw_fi-200x200.gif
 
Reactiescore
331
Zeg Danny,zou je niet al eens beginnen plannen om met Red en Koets leden een nieuwe stam te maken? Voor deze wereld pak je dan beter de naam "LEGENDES" :)
 
Bovenaan