Red Sky at Morning vs Adios vs Koets

Wie gaat er winnen?


  • Totaal aantal stemmers
    68
Reactiescore
3.457
Wat ik mij afvraag, is hoe inge aan info binnen de stam zou moeten komen, zonder zelf in RED te zitten. Gebruikt inge hier een mol / spion die informatie doorspeelt? Over zwak en achterbaks spel gesproken
Haha, ik kan er niets aan doen dat ontevreden Red spelers hun beklag doen beste vriend :)
Het beleid wat gaande is in Red zorgt nu eenmaal voor genoeg spraakwater.

Flashback w51. Edict. vs Humble^^
Was wel saai die kata's gooien op tnp hihi
Ai toen speelde ik niet Handre ;-)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77942

Guest
Flashback w51. Edict. vs Humble^^
Was wel saai die kata's gooien op tnp hihi

Toch stond tnp er op het einde nog
En zo als k t nu zie
Zie ik intium daar niet meer staan op t einde

Maar dat kan natuurlyk altyd veranderen
 

DeletedUser78491

Guest
Wij hebben aan het begin van de wereld van iemand doorgekregen waar os stond in een vijandige stam, wij vroegen hier niet om, maar kregen het wel. Als wij hier verder van gebruik gemaakt hebbben, door hem verdere info door te laten spelen, was dit vuil spel geweest?

Ik vind van wel, dus hebben we hem gevraagd niks meer te vertellen over stamzaken.

Jij kan dat ook doen, maar hoort het wel erg graag.. dus zeg je niks. Dat is je goed recht natuurlijk. Alleen ben je dan niet volledig onschuldig, ZEKER als je dat op het AF gaat zetten. Verder als iemand het niet eens is met het beleid in Red kunnen ze dat beter met de leider van red bespreken in plaats van iemand buiten de stam.
 

DeletedUser15154

Guest
Mja, volgens mij speelt ze niet eens op W60, maar heeft ze het niet zo op de spelers binnen Red. Iedereen schijnt haar te kennen, maar ik heb geen idee wie ze is.

Amuseer me overigens wel wat betreft het moddergooien. Daarvoor kom ik naar het AF.
 
Reactiescore
3.457
Wij hebben aan het begin van de wereld van iemand doorgekregen waar os stond in een vijandige stam, wij vroegen hier niet om, maar kregen het wel. Als wij hier verder van gebruik gemaakt hebbben, door hem verdere info door te laten spelen, was dit vuil spel geweest?

Ik vind van wel, dus hebben we hem gevraagd niks meer te vertellen over stamzaken.

Jij kan dat ook doen, maar hoort het wel erg graag.. dus zeg je niks. Dat is je goed recht natuurlijk. Alleen ben je dan niet volledig onschuldig, ZEKER als je dat op het AF gaat zetten. Verder als iemand het niet eens is met het beleid in Red kunnen ze dat beter met de leider van red bespreken in plaats van iemand buiten de stam.

Gaat mij om de hypocrisie,leider maakt een topic aan waarin hij de stammen Red en Adios vermeld, terwijl hij al bezig was om Koets te pushen om mee te doen.
Had dan als stam zijnde ballen gehad en meteen Koets erbij gezet?
Nee dat was plan b van jullie :)
( hebben jullie btw ook eerlijk gezegd hoe jullie de constructie Koets en Red eigelijk echt zien als bg,kuch ?)

Dan krijgen we gevalletje nummer 2.
Respect en een leuke wereld spelen aldus de woorden van jullie leider!
Na een leuk duel van beide stammen konden jullie schijnbaar de klap niet incasseren( tribal kan je winnen of verliezen he?)
Jullie willen doelbewust de dorpen kapot maken die op een legit manier worden gepakt?
Als een stel stampvoetende peuters maken jullie plannen om de dorpen kapot te kata-en zodat de vijand er niets aan heeft!

Dat heeft niks met respect te maken ?
Dat is een gefrustreerde reactie , een ikkanniettegenmijnverlies reactie.

Ik kan mij heel goed voorstellen dat spelers van Red hier niet van gediend waren en eigelijk gewoon flabbergasted waren om de lafheid van deze manier van spelen.

Dus beste vriend,als jullie gewoon spelen en het ideaal naleven wat jullie leider hier heeft verkondigd heb ik hier ook niks meer te melden over jullie op het af ;-)
 

DeletedUser78491

Guest
Beste,
Fijn dat je niet reageert op wat ik zeg, daar heb je een handje van en zorgt niet voor een normale discussie.
Wat jij vindt van de richting van Red zover je gehoord hebt van je vriendjes boeit zeer weinig, zeker sinds je er zelf niks mee te maken hebt als je niet op de wereld speelt. Door het niet spelen op de wereld krijg je niet alles mee over de ontwikkelingen van de wereld en kan je zomaar door gebrek aan info dingen zeggen die niet 100% kloppen.

Ik denk dat mijn toevoeging aan dit gesprek wel klaar is, sinds je alleen maar je eigen punten probeert te maken en elk verwijt dat (in mijn ogen) terecht gemaakt wordt wegens je posten van 'inside info' compleet negeert.

Dus beste vriendin, als jij gewoon of minder hoog van de toren blaast of inhoudelijk reageert op mijn posts, dan heb ik ook niks meer te melden over je op het af.
 
Reactiescore
3.457
Beste,
Fijn dat je niet reageert op wat ik zeg, daar heb je een handje van en zorgt niet voor een normale discussie.
Wat jij vindt van de richting van Red zover je gehoord hebt van je vriendjes boeit zeer weinig, zeker sinds je er zelf niks mee te maken hebt als je niet op de wereld speelt. Door het niet spelen op de wereld krijg je niet alles mee over de ontwikkelingen van de wereld en kan je zomaar door gebrek aan info dingen zeggen die niet 100% kloppen.

Ik denk dat mijn toevoeging aan dit gesprek wel klaar is, sinds je alleen maar je eigen punten probeert te maken en elk verwijt dat (in mijn ogen) terecht gemaakt wordt wegens je posten van 'inside info' compleet negeert.

Dus beste vriendin, als jij gewoon of minder hoog van de toren blaast of inhoudelijk reageert op mijn posts, dan heb ik ook niks meer te melden over je op het af.
Haha als je mijn post leest weet je meteen het antwoord op al je vragen?
Ik snap dat het confronterend is dus ik neem het je niet kwalijk :)

Oh en ik speel wel hoor :p
 

DeletedUser22380

Guest
Red zijn gewoon noeps.

Al is Peter gewoon 1 van de betere tw spelers die ik ken, een activiteitsprobleem los je op toch op als ‘leider’? Als je het al’maanden’ weet dan doe je er toch iets aan? Zeker met de kwaliteit op het acc, een perfecte combi van kwali en kwaniteit.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Alsjeblieft zeg. Hoe kan je dit verwijten aan de leiding? Er zaten 4 actieve spelers op Ini, het acc verloor geen dorpen oid dus er moest niemand bij. Alsof je iemand op een account erbij zet als het team zelf niks laat weten, of als het account gewoon goed draait.
 

DeletedUser78491

Guest
Gaat mij om de hypocrisie,leider maakt een topic aan waarin hij de stammen Red en Adios vermeld, terwijl hij al bezig was om Koets te pushen om mee te doen.
Had dan als stam zijnde ballen gehad en meteen Koets erbij gezet?
Nee dat was plan b van jullie :)
( hebben jullie btw ook eerlijk gezegd hoe jullie de constructie Koets en Red eigelijk echt zien als bg,kuch ?)

Dan krijgen we gevalletje nummer 2.
Respect en een leuke wereld spelen aldus de woorden van jullie leider!
Na een leuk duel van beide stammen konden jullie schijnbaar de klap niet incasseren( tribal kan je winnen of verliezen he?)
Jullie willen doelbewust de dorpen kapot maken die op een legit manier worden gepakt?
Als een stel stampvoetende peuters maken jullie plannen om de dorpen kapot te kata-en zodat de vijand er niets aan heeft!

Dat heeft niks met respect te maken ?
Dat is een gefrustreerde reactie , een ikkanniettegenmijnverlies reactie.

Ik kan mij heel goed voorstellen dat spelers van Red hier niet van gediend waren en eigelijk gewoon flabbergasted waren om de lafheid van deze manier van spelen.

Dus beste vriend,als jullie gewoon spelen en het ideaal naleven wat jullie leider hier heeft verkondigd heb ik hier ook niks meer te melden over jullie op het af ;-)

Waar staat ook maar ergens een reactie op mijn post over je gebruik van 'insider info'?
 

DeletedUser79168

Guest
Alsjeblieft zeg. Hoe kan je dit verwijten aan de leiding? Er zaten 4 actieve spelers op Ini, het acc verloor geen dorpen oid dus er moest niemand bij. Alsof je iemand op een account erbij zet als het team zelf niks laat weten, of als het account gewoon goed draait.

Stop dan gewoon weg met te zeggen dat het account activiteitsproblemen heeft!
Je zegt het zelf 4 actieve spelers.

Nog even over die kata's op initium. Op het moment dat wij een cf hadden hebben we die gesloopt om te tonen dat we tegen cf waren, en tegen schending waren van de overeenkomst die we hadden met red over cf en kata gebruik.

Jullie zijn nu bezig zwaar met deze overeenkomst te schenden hadden afgesproken tijden de oorlog om enkel kata's te gebruiken op verzamelplaats, muur en uitkijktoren. Dus mooi om te weten dat jullie woord de zak waard is. Want overeenkomst is over de oorlog dus ook over eigen stamgenoten die zijn ook deel van de oorlog.
 
Reactiescore
853
verschil tussen katas op eigen dorpen en op vijandige dorpen is toch echt wel aanwezig
Niet als het om een niet te redden account gaat die in principe gewoon opgerold kan worden. Als het om een perfect verdedigbaar account zou gaan is het een andere zaak, dit is ronduit laag.

Wij hebben aan het begin van de wereld van iemand doorgekregen waar os stond in een vijandige stam, wij vroegen hier niet om, maar kregen het wel. Als wij hier verder van gebruik gemaakt hebbben, door hem verdere info door te laten spelen, was dit vuil spel geweest?

Ik vind van wel, dus hebben we hem gevraagd niks meer te vertellen over stamzaken.

Jij kan dat ook doen, maar hoort het wel erg graag.. dus zeg je niks. Dat is je goed recht natuurlijk. Alleen ben je dan niet volledig onschuldig, ZEKER als je dat op het AF gaat zetten. Verder als iemand het niet eens is met het beleid in Red kunnen ze dat beter met de leider van red bespreken in plaats van iemand buiten de stam.
Je wilt hier een antwoord op? Je stelt hier een vraag of dit vuil spel was geweest? Als je om info vraagt ja, als je het krijgt zonder er zelf om te vragen nee. Ieder individu is zelf verantwoordelijk wat hij/zij naar buiten brengt, daar heeft Inge niets mee van doen. Dat jij hem vraagt verder niks te vertellen is hartstikke mooi van je maar heeft hier niks mee te maken. Dat ze het op het AF zet is ook aan haar, degene die hier schuldig is, is de speler van Red die dondergoed weet dat de kans bestaat dat het op het AF belandt.
 
Reactiescore
3.576
Het verschil tussen iemand 1 messteek geven of 2 is ook aanwezig, beide blijven ondanks het verschil niet goed te keuren. M.a.w het ene sluit het andere niet uit.
 

DeletedUser76297

Guest
Gaat mij om de hypocrisie,leider maakt een topic aan waarin hij de stammen Red en Adios vermeld, terwijl hij al bezig was om Koets te pushen om mee te doen.
Had dan als stam zijnde ballen gehad en meteen Koets erbij gezet?
Nee dat was plan b van jullie :)
( hebben jullie btw ook eerlijk gezegd hoe jullie de constructie Koets en Red eigelijk echt zien als bg,kuch ?)

Dan krijgen we gevalletje nummer 2.
Respect en een leuke wereld spelen aldus de woorden van jullie leider!
Na een leuk duel van beide stammen konden jullie schijnbaar de klap niet incasseren( tribal kan je winnen of verliezen he?)
Jullie willen doelbewust de dorpen kapot maken die op een legit manier worden gepakt?
Als een stel stampvoetende peuters maken jullie plannen om de dorpen kapot te kata-en zodat de vijand er niets aan heeft!

Dat heeft niks met respect te maken ?
Dat is een gefrustreerde reactie , een ikkanniettegenmijnverlies reactie.

Ik kan mij heel goed voorstellen dat spelers van Red hier niet van gediend waren en eigelijk gewoon flabbergasted waren om de lafheid van deze manier van spelen.

Dus beste vriend,als jullie gewoon spelen en het ideaal naleven wat jullie leider hier heeft verkondigd heb ik hier ook niks meer te melden over jullie op het af ;-)

@Calamity. Auch, moet wel toegeven dat nu koets een samenwerking heeft met RED ik het jammer vindt dat we hierbuiten gelaten worden :p een 1v1 tussen jullie stammen gaat dus in dit verhaal zoals inge zegt inderdaad niet op...

Of de forum mod ff het topic naam wil veranderen om neutrale wereldvolgers niet informatie te onthouden @Hopeful

Ah in dat geval moeten we van stabben ook maar een gewoonte maken. Dit werkt over het algemeen ook vaak in je voordeel.

Ik ben voor dat idee, maar dat weet je, wie stabben we eersT"?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan