Red Sky at Morning vs Adios vs Koets

Wie gaat er winnen?


  • Totaal aantal stemmers
    68
Reactiescore
853
Een samenwerking is niet eens nodig hiervoor? Zowel Red als Koets fronten met Adios waardoor een samenwerking in principe al bestaat zonder officieel afspraken te maken.
 
Reactiescore
516
Een samenwerking is niet eens nodig hiervoor? Zowel Red als Koets fronten met Adios waardoor een samenwerking in principe al bestaat zonder officieel afspraken te maken.
Daar zit je dus fout. Als je samen gecoördineerd gaat aanvallen, geeft dat natuurlijk veel meer druk op de betreffende spelers, dan als je "om en om" wat gaat proberen.
 
Reactiescore
853
Qua intensiviteit wel ja, echter is het vaker een probleem gebleken om vaker online te zijn. Vandaar dat om en om ook prima werkt. Je bent niet perse een samenwerking nodig om van elkaar te profiteren in deze situatie.
 
Reactiescore
1.367
Daar zit je dus fout. Als je samen gecoördineerd gaat aanvallen, geeft dat natuurlijk veel meer druk op de betreffende spelers, dan als je "om en om" wat gaat proberen.

Ach, 2 stammen op 1 stam (20m vs 10m) en dat op 2 verschillende fronten is al goed zat
 
Reactiescore
141
Lig die jongens niet zo te jennen!
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Het is vooral weer erg jammer dat dit in deze fase al gebeurd en vraag mij ook zeker af waarom deze coalitie is opgezet?
Misschien door onderstaande?

Geruchten gaan al enige tijd dat het intern niet echt lekker loopt in Red( inactiviteit etc) ,ipv proberen je stam er weer bovenop te krijgen gaan ze met de rang 1 stam een bg aan.
Het is enorm jammer dat jullie je goede naam zo te grabbel gooien.

Toe Inge, dit is geen afkraaktopic. Ik hoop hier gewoon op een oorlog met wederzijds respect.

Er wordt hier wel heel erg vlug van bg2w gesproken zeg. Houd je gewoon eens in en ga spelen en niet telkens zeiken over wat wel en niet goed zou zijn blabla.
 
Reactiescore
3.457
Toe Inge, dit is geen afkraaktopic. Ik hoop hier gewoon op een oorlog met wederzijds respect.

Er wordt hier wel heel erg vlug van bg2w gesproken zeg. Houd je gewoon eens in en ga spelen en niet telkens zeiken over wat wel en niet goed zou zijn blabla.

Schijnbaar kunnen jullie het niet alleen?
Daarbij citeer ik een stukje van je openingstopic:

>> Er staan namelijk wel twee stammen tegenover elkaar met degelijke kwaliteit, de strijd is al eventjes bezig :)
Verder liggen sommige stammen nog best een eindje uit elkaar. Ikweet bijvoorbeeld ook nog niet goed hoe de offensieven van koetsgaan<<

Met de bg in je zak en wat napjes begin je een oorlogstopic, beetje hypocriet niet?

En ik hou mij zeker niet in,helemaal niet voor jou ;-)
Maar mooie manier om maar ff een reactie te geven ipv inhoudelijk erop in te gaan,zegt weer genoeg he?

Afkraaktopic,tja jij wekt de suggestie dat het om een 1 vs 1 gaat terwijl jij al een bg in je zak had zitten?
Denk voortaan even na voordat je zo’n topic maakt waarin je eigelijk de lezer misleid.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Schijnbaar kunnen jullie het niet alleen?
Daarbij citeer ik een stukje van je openingstopic:

>> Er staan namelijk wel twee stammen tegenover elkaar met degelijke kwaliteit, de strijd is al eventjes bezig :)
Verder liggen sommige stammen nog best een eindje uit elkaar. Ikweet bijvoorbeeld ook nog niet goed hoe de offensieven van koetsgaan<<

Met de bg in je zak en wat napjes begin je een oorlogstopic, beetje hypocriet niet?

En ik hou mij zeker niet in,helemaal niet voor jou ;-)
Maar mooie manier om maar ff een reactie te geven ipv inhoudelijk erop in te gaan,zegt weer genoeg he?

Afkraaktopic,tja jij wekt de suggestie dat het om een 1 vs 1 gaat terwijl jij al een bg in je zak had zitten?
Denk voortaan even na voordat je zo’n topic maakt waarin je eigelijk de lezer misleid.

Ja ik heb wel wat geleerd van de discussies met je: Niet teveel aandacht geven aan Inge.

Momenteel is het ook gewoon een 1v1 dus ik misleid de lezer niet.
 
Reactiescore
3.457
Ja ik heb wel wat geleerd van de discussies met je: Niet teveel aandacht geven aan Inge.

Momenteel is het ook gewoon een 1v1 dus ik misleid de lezer niet.
Haha de reactie van de leiding van Red Guys
8wMw_fi-200x200.gif


18A6806E-22DB-4DEA-85F0-EB644128F71B.png Vooral de like die je mij geeft zegt heel wat over je ^^
Was een prachtig voorzetje van mij om te kijken hoe jij erin stond, tja we weten het nu :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
853
Om toch onze neutraliteit te tonen zal NUA in deze oorlog voor beide stammen vv doen mocht het nodig zijn (en uitkomen)! #wegmetbgs/samenwerkingen/hoejehetwiltnoemen #1v1showdown
 
Reactiescore
516
Maareh, wordt er nog ergens ontkend dat er geen BG is, of is deze er dus wel?
 
Reactiescore
3.457
Toe Inge, dit is geen afkraaktopic. Ik hoop hier gewoon op een oorlog met wederzijds respect.

Er wordt hier wel heel erg vlug van bg2w gesproken zeg. Houd je gewoon eens in en ga spelen en niet telkens zeiken over wat wel en niet goed zou zijn blabla.

Maareh, wordt er nog ergens ontkend dat er geen BG is, of is deze er dus wel?

Duidelijk toch?:p Hij wordt zelfs ietwat pissig wat genoeg zegt over de situatie.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Haha de reactie van de leiding van Red Guys
8wMw_fi-200x200.gif


Bekijk bijlage 12813 Vooral de like die je mij geeft zegt heel wat over je ^^
Was een prachtig voorzetje van mij om te kijken hoe jij erin stond, tja we weten het nu :p

Inge.
Als je een vermoeden hebt is het ook de kunst om dat er niet doorheen te rammen bij iedereen.

Je probeert iets te bewijzen waar momenteel geen sprake van is.

Anyway, m'n complimenten voor Adios; sterke massa uitgevoerd!
 
Reactiescore
3.457
Inge.
Als je een vermoeden hebt is het ook de kunst om dat er niet doorheen te rammen bij iedereen.

Je probeert iets te bewijzen waar momenteel geen sprake van is.

Anyway, m'n complimenten voor Adios; sterke massa uitgevoerd!
Vermoeden..ik probeer iets te bewijzen ?

Laat mij aub niet met screens gooien Joachim!
Slappe reactie weer btw.
 

DeletedUser79218

Guest
Liever wat feiten en stats van deze oorlog.
Leuker om te lezen in plaats van weer eindeloze discussies en welles nietes verhalen.
 

DeletedUser15154

Guest
Liever wat feiten en stats van deze oorlog.
Leuker om te lezen in plaats van weer eindeloze discussies en welles nietes verhalen.

Adios voert momenteel een massa uit op Initium Novum. Daarentegen voert Red een Massa uit op Tiranu. Ik zal eea van statistieken laten zien tussen Adios en Red.

Zijde 1:
Stammen: Adios
Zijde 2:
Spelers: Initium Novum

Timeframe: Laatste 48 uur

Totale overnames:

Kant 1: 53
Kant 2: 14
Verschil: 39

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 24
Kant 2: 7
Verschil: 17

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 417,835
Kant 2: 134,543
Verschil: 283,292

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 217,055
Kant 2: 68,229
Verschil: 148,826

chart


_____________________________________________________________________

Zijde 1:

Stammen: Adios
Zijde 2:
Stammen: Red
Spelers: Initium Novum

Timeframe: Laatste 48 uur

Totale overnames:

Kant 1: 53
Kant 2: 66
Verschil: 13

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 30
Kant 2: 17
Verschil: 13

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 417,835
Kant 2: 555,240
Verschil: 137,405

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 275,572
Kant 2: 163,795
Verschil: 111,777

chart



__________________________________________________________________

Zijde 1:

Spelers: Tiranu
Zijde 2:
Stammen: Red

Timeframe: Laatste 48 uur

Totale overnames:

Kant 1: 14
Kant 2: 66
Verschil: 52

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 6
Kant 2: 10
Verschil: 4

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 131,752
Kant 2: 555,240
Verschil: 423,488

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 58,517
Kant 2: 95,566
Verschil: 37,049

chart


Dit is de situatie op dit moment. Maar goed, dorpjes pakken is 1, dorpjes behouden is natuurlijk een 2e. Good luck all.
 

Bijlagen

  • Massa initium 1.png
    Massa initium 1.png
    70,3 KB · Weergaven: 13
  • Massa initium 2.png
    Massa initium 2.png
    73,3 KB · Weergaven: 9
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan