Wat ging er mis in Insane?

DeletedUser78959

Guest
Hmm... Wanneer komt er weer ruzie en gaat er gedreigd worden met account delete's. Uit betrouwbare bron gehoord dat dat vaker voorkwam bij leden van Broken. in het Westen.

Dit zou iets mooi's zijn om op te gokken @The Minion @Clickb*it =D
 

DeletedUser74287

Guest
Ik kan toch wel zeggen dat ik met aardig veel plezier heb gespeeld binnen Insane,alleen was er 1 groot probleem wat ik wel tig keer benoemd heb, er werd teveel gemopperd en maar heel weinig een deftige discussie gehouden.
Ja dan gaat dat een keer goed mis, dat krijg je als je nooit je mening durft te ventileren;-)

En als een mening dan werd gedeeld ging het vaak direct gepaard met dreigementen of op een manier a la Gordon Ramsey.

Eigenlijk zie ik in de huidige setting Broken niet snel uit elkaar vallen, gezien Dennis zelf hetzelfde type karakter heeft.
Schreeuwers zullen eerder een schreeuwer volgen dan een rustig persoon.
Ik vind t een goeie gozer verder, kan t prima met m vinden, maar Dennis is ook impulsief en luid.
 
Reactiescore
461
Leuk om te zien dat onze vrienden uit Insane elkaar weer hebben gevonden. Jammer genoeg zijn ze op die weg TFL, Sleepwell, Kusm, Morgan, KoG, IceNoble en HOTSU kwijtgespeeld. Hobbelig weggetje. 7 accies gone door een schitterend intern beleid! Tijd voor nieuwe recruits?:rolleyes:
En toch ng 70% deff gaan. Noobs
 

Deleted User - 697374

Guest
Wij willen simpelweg niet met 6 accounts verder. Gezien de goede samenwerking/goede contacten met 3 accounts. Besloten er over te stemmen & vanuit daar besloten ze erbij te nemen.

Niet van te voren bedacht of afgesproken oid. Sam van IO was in 1e instantie zelfs nog tegen. Er is gewoon goed en sterk overleg geweest. Wat heeft geleid tot dit.

Overigens ben ik begonnen met mijn post betreft meningen & beweegredenen. Enkel door drukte afgelopen weekend & vandaag, nog niet ver mee gekomen.

ja ga dat eens doen ipv mijn edels snipen :eek:
 
Reactiescore
222
Ze waren klaar met Martijn en Jannes,en oh ja Kog waren ook noobs.
Ipv al die ergenissen te delen besloot Dennis tot een plan b.

Ik kan toch wel zeggen dat ik met aardig veel plezier heb gespeeld binnen Insane,alleen was er 1 groot probleem wat ik wel tig keer benoemd heb, er werd teveel gemopperd en maar heel weinig een deftige discussie gehouden.
Ja dan gaat dat een keer goed mis, dat krijg je als je nooit je mening durft te ventileren;-)
Ik heb meermaals aangegeven wat er mis was, de reactie die ik er op kreeg was dat ik of mijn account niet goed was. Zeker wekelijks zwaar onterechte kritiek.
Dat je mij als persoon niet goed kan hebben, sure dat kan & mag. Maar de rest was grote onzin. Commentaar van meerdere mensen & echt regelmatig.

Dat mopperen kon je zelf ook als 1 van de besten, nee zeker niet de enige. 90% zat te zeuren & te zeiken. Maar ook jij was er daar zelf 1 van.

Overigens hamer je continu over Jannes/martijn. Terwijl er imo veel meer is dan enkel 2 personen die je niet goed kan hebben oid. Om zo'n reden zal ik niet uit de stam gaan.


ja ga dat eens doen ipv mijn edels snipen :eek:

Mweh eerst edels snipen en dan pas typen :eek:
 
Reactiescore
3.457
Ik heb meermaals aangegeven wat er mis was, de reactie die ik er op kreeg was dat ik of mijn account niet goed was. Zeker wekelijks zwaar onterechte kritiek.
Dat je mij als persoon niet goed kan hebben, sure dat kan & mag. Maar de rest was grote onzin. Commentaar van meerdere mensen & echt regelmatig.

Dat mopperen kon je zelf ook als 1 van de besten, nee zeker niet de enige. 90% zat te zeuren & te zeiken. Maar ook jij was er daar zelf 1 van.

Overigens hamer je continu over Jannes/martijn. Terwijl er imo veel meer is dan enkel 2 personen die je niet goed kan hebben oid. Om zo'n reden zal ik niet uit de stam gaan.




Mweh eerst edels snipen en dan pas typen :eek:
Ik heb een duidelijke mening,de keren dat ik mijn muil opentrok ging over 2 recruits waar ik( en vele andere) niet achter stonden.
Bij 1 recruit liep de discussie zo hoog op dat ik aanbood om mij te vervangen op mijn account zodat degene wel kon komen.
Kan mij niet heugen dat ik zat te zeiken over dingen die niet relevant waren,zo wel show me.
Ik mopperde wel over het feit dat iedereen zat te zeiken maar niemand er wat aan deed,heb mij tig keren aangeboden om de planning te doen waar al weken om werd gezeurd,zelfs daar werd niet op gereageerd door mij de inventarisatie van de stam door te sturen zodat ik aan de gang kon.

Lees met verbazing wat jij zegt over jezelf en over je account,dat heb ik zeker gemist dan de afgelopen weken.
Enige wat ik vind van jou is dat jij erg inactief was en overal napjes had , las gister nog een leuk gesprek van je waarin jij beweert dat jij als 1 van de weinige vv’s aannam en dat jij jezelf compleet leegzette voor de stam,dat kon jij ook aangezien je met iedereen aan je front napjes had ;-) .

En ik heb je weinig in discussie zien gaan over het feit wat er mis was in Insane op wat puberachtige uitlatingen na.
 
Reactiescore
222
Ach inge toch. Ik had 3 weken NAP met TU omdat ik ziek was & om dezelfde reden 5 dagen met wieboy. Om nogmaals die reden ook de laatste maand amper actief geweest.

Daarvoor nam ik alle VV's (Cleartje, chili, ceele, zo'n acc van ely & nog wel meer) Had alle def altijd uitstaan of als pre stack bij me eigen. (Sokaa, cleartje, chili.)

Dat je zegt dat ik inactief was slaat nergens op. Ik was zeker minimaal 12 uur per dag aanwezig. Op die ene maand na.

&
Nee ik zei niet veel daarvan in de stanchat, gezien je dan enkel gejank en gezeik terug krijgt.
 
Reactiescore
3.457
Ach inge toch. Ik had 3 weken NAP met TU omdat ik ziek was & om dezelfde reden 5 dagen met wieboy. Om nogmaals die reden ook de laatste maand amper actief geweest.

Daarvoor nam ik alle VV's (Cleartje, chili, ceele, zo'n acc van ely & nog wel meer) Had alle def altijd uitstaan of als pre stack bij me eigen. (Sokaa, cleartje, chili.)

Dat je zegt dat ik inactief was slaat nergens op. Ik was zeker minimaal 12 uur per dag aanwezig. Op die ene maand na.

&
Nee ik zei niet veel daarvan in de stanchat, gezien je dan enkel gejank en gezeik terug krijgt.
Gaat mij om het feit dat jij in dat gesprek beweerde dat je 1 van de weinige was die dat deed terwijl er zat accounts waren die leeg stonden en vv draaiden,je leest weer wat je wil lezen!

Qua persoon heb ik zeker geen hekel aan je,aan je manier van handelen en reageren wel .
We weten allemaal onderhand wel dat jij ineens de stam wilde verlaten om Martijn en Jannes ( en de boys van KOG)
Ga daar nu aub niet schijnheilig over doen,je hebt alle accounts weer benaderd op Ice na omdat hij samenwerkt met Novus,is toch zo duidelijk als wat??

Je was het zat en besloot een nieuwe stam op te zetten tijdens een massa op het oosten, de accounts die je nu weer erbij hebt liet jij ook keihard vallen.
Op Hero/Sleepwell/MorganKog die allevier op delete gingen en Ice na heb je iedereen weer benaderd,hoe denk je dat dit overkomt naar de rest van de wereld?


Stam in het oosten laten barsten tijdens een massa, de rest moest het maar uitzoeken want ook zij waren de oorzaak van de val van Insane,aldus de forum post die jullie dropte op het forum .

Het is 1 grote façade Dennis.
 
Reactiescore
3.457
Hier staat toch duidelijk in dat jullie je kapot ergerde aan bepaalde personen wat zorgde voor grote irritaties.
De suggestie wordt gewekt dat als jullie niet deze stap hadden genomen,dat er accounts op delete zouden gaan.

Oké we hebben de accounts Hero en Sleepwell waar duidelijk de oorzaak lag.
Kog ook
Ice heeft direct handje klap gedaan met Conor voor een nap in ruil voor 32 dorpen .
Morgan mijn eigen account is direct op del gegaan,de mannen wilde graag dat ik mee zou joinen in Broken maar dan zonder account .
No way.

Dat waren de accounts die op del gingen( op Ice na)
Voor de rest zijn alle accounts benaderd om terug te komen in Broken .
Op Kusm na is 3/4 van oud Insane weer bij elkaar.
Ice werkte al samen met Novus ,Morgan is op delete gegaan/principe kwestie, dus welke accounts houden we dan over denk je waar de oorzaak lag?
Juist, Hero, Sleepwell en Kog.
En dan nog durven zeggen dat de oorzaak niet aan Martijn en Jannes lag,lol.
 

Bijlagen

  • F21221D1-FBDB-4B9C-9348-34BE2D6CF8C6.png
    F21221D1-FBDB-4B9C-9348-34BE2D6CF8C6.png
    186,4 KB · Weergaven: 23

DeletedUser61134

Guest
Stiekem is Dennis nog steeds boos op dat ik wegging en mist hij me heel erg.
 

DeletedUser76951

Guest
Dit was eigenlijk ook niet een hele grote verrassing, op precies deze manier (achterkamertjes politiek) ontstond Insane vanuit Mp met toen ook Dennis aan het roer.
 

DeletedUser48869

Guest
En Dennis negeert mijn opmerking helaas. Leuk om in 2 weken leider te worden en vervolgens weggezet te worden zonder dat ik hier ook maar iets aan kon doen omdat Martijn ook (nog) speelde op Hotsu..
 
Reactiescore
222
Mooi ook dat ik Hero overgenomen had en ook gedumpt werd zonder reden :)

Achja, dan zoek ik de heil wel ergens anders eh :cool:
Nja je bent niet de enige die 'gedumpt' is.

Leuk om te zien dat onze vrienden uit Insane elkaar weer hebben gevonden. Jammer genoeg zijn ze op die weg TFL, Sleepwell, Kusm, Morgan, KoG, IceNoble en HOTSU kwijtgespeeld. Hobbelig weggetje. 7 accies gone door een schitterend intern beleid! Tijd voor nieuwe recruits?:rolleyes:
Misschien expres gekozen niet met de zelfde opstelling door te gaan, als dat niet werkt he :)

Nadat je ons naaide stond Hotsu op delete ja en daar speelde niet alleen Martijn, want je weet dondersgoed dat ik meer op Hotsu speelde als Martijn.
Als je goed leest ging het niet allemaal om Martijn.

Hmm... Wanneer komt er weer ruzie en gaat er gedreigd worden met account delete's. Uit betrouwbare bron gehoord dat dat vaker voorkwam bij leden van Broken. in het Westen.

Dit zou iets mooi's zijn om op te gokken @The Minion @Clickb*it =D
Dreigen doen we elke dag, stiekem willen we allemaal delete hihi
En doe aub zo'n gok contest, dan winnen wij zelf hihi

Stiekem is Dennis nog steeds boos op dat ik wegging en mist hij me heel erg.
JAA :(

Dit was eigenlijk ook niet een hele grote verrassing, op precies deze manier (achterkamertjes politiek) ontstond Insane vanuit Mp met toen ook Dennis aan het roer.
MP, andere situatie. Niks met deze te maken.

En Dennis negeert mijn opmerking helaas. Leuk om in 2 weken leider te worden en vervolgens weggezet te worden zonder dat ik hier ook maar iets aan kon doen omdat Martijn ook (nog) speelde op Hotsu..
Er was niks meer aan te doen & deze keuze is niet zomaar of met volle vreugde ineens gemaakt.
 
Reactiescore
222
De val van Insane

Hoe kan het toch, de grote nummer 1 ineens weg. Verdeeld in 3 stukken.
Wat is er gebeurt, waarom zijn ze weg?
Weinigen die alles weten, velen die van alles vinden. Maar wat is het nu echt?

Laat ik hier eens mijn boekje open doen, met mijn mening te geven, met mijn idee van waarom en hoe.
Hier kan je het mee oneens zijn, dit kun je niet leuk vinden. Maar dat verandert niks.
Mijn mening blijft, is uit ervaringen zo gekomen.


Laten we eens beginnen met Insane.
Insane ontstaan uit stukken van de stam MP & enkele rim spelers.
Liep vrij goed, iedereen groeide hard. Waarna we tegen een enorme grootmacht moesten.
Besloten enkele spelers HiHo te nemen. Dat zou alleen gebeuren als Dennis (gebeurt) & Martijn (niet gebeurt) zouden opstappen als leiding.
Hier ging het eerste al fout. Martijn is nooit afgestapt als leiding, terwijl dat wel de afspraak was.

Nou goed. Her en der kwamen er wat akkefietjes tussen mensen. De sfeer werd wat minder. Door zowel Broken spelers, als de rest.
Er werd veel gezeurd & gezeikt. Zagen wat falen her en der & de massa haalden niet veel uit.

Er waren veel ego's, eigenwijze mensen & schreeuwers (ja ik val onder dat laatste)
Maar weinig mensen die daadwerkelijk veel initiatief nam.

Er waren regelmatig wat ruzies geweest, de sfeer was vrijwel klote. Maar toch wouden we door. Ondertussen stapelde de problemen zich op. De leiding werd inactief. En er was geen vooruitgang. daarna waren we door het stoppen/minderen van Martijn (RL) & de vakantie van Jason ineens leiding loos. Toen liep het helemaal spaak. Er gebeurde maar weinig & wat gebeurde was maar half werk. Bijna niemand nam inititief en/of kon dat inititief niet nemen.
Ik was mijn motivatie toen kwijt, evenals meerdere anderen.

Jason was terug van vakantie, wou leiding oppakken, maar had eerst RL problemen.
BAM TFL op delete. Toen was voor mij de maat vol, er kwamen mensen aan het roer of mensen bemoeien waarvan ik het niet wou/kon hebben. Had alle hoop op Jason gevestigd en dat was abrupt weg. De totale zin om te spelen was verdwenen op dat moment.
Heb getwijfeld tussen een delete of een nieuwe stam.

Gezien ik nooit zomaar op delete wil, heb ik gekeken naar opties voor een nieuwe stam. Met enkele mensen gepraat & zo kwam het tot stand.


Opsomming van de punten:
- Martijn kwam afspraken niet na
- Mensen met een groot ego waar ik niet tegen kon (bedoeld of onbedoeld maakt niet uit)
- Te weinig initiatief
- Veel VV problemen, waren altijd dezelfden
- Sfeer was niet leuk en niet goed
- Regelmatig ruzies
- Regelmatig commentaar op mij of op mijn account
- Niemand kon meer wat hebben & meerderen waren regelmatig zwaar getriggered
- Enkelen wouden delete of stoppen waardoor de strijd sws onhaalbaar werd.
- Massa's waren onefficient of lukte niet
- stamcluster was een gatenkaas & door de falende massa's ging dat niet beter worden
- zwaar def tekort, door de te grote gaten en weinig mogelijkheden tot leeg zetten.
- Spelers waar twijfels over waren (inzicht ofwel skills)




Om hier af te sluiten. Ik ga absoluut niet in discussie & zal hierna stil wezen in dit topic gezien ik het zo zie & vind.
Hooguit reageer op normale vragen.
 
Reactiescore
3.457
1 normale vraag die je net ook negeerde, waarom trek je je oude stammies weer aan terwijl er zoveel problemen en ergenissen waren onderling?
Je hebt destijds de keuze gemaakt om die accounts niet mee te nemen omdat jij daar geen vertrouwen in had, anders had je ze direct wel meegenomen ,toch?
 
Reactiescore
222
1 normale vraag die je net ook negeerde, waarom trek je je oude stammies weer aan terwijl er zoveel problemen en ergenissen waren onderling?
Je hebt destijds de keuze gemaakt om die accounts niet mee te nemen omdat jij daar geen vertrouwen in had, anders had je ze direct wel meegenomen ,toch?
Met hun waren geen problemen, noch gezeur geweest.
Wij wouden met een goed en sterk cluster starten. Zeker weten dat het zo kan en wil werken. Daarna zouden we verder kijken.
Onderling waren er bij ons al wel vragen van nemen we ze wel of niet, er was al van voor de stam gestart werd gesproken over die accounts.
Hoewel we wisten dat die pas later zouden gaan komen, gezien we eerst dus stabiel wouden beginnen.
 

DeletedUser78920

Guest
Met hun waren geen problemen, noch gezeur geweest.
Wij wouden met een goed en sterk cluster starten. Zeker weten dat het zo kan en wil werken. Daarna zouden we verder kijken.
Onderling waren er bij ons al wel vragen van nemen we ze wel of niet, er was al van voor de stam gestart werd gesproken over die accounts.
Hoewel we wisten dat die pas later zouden gaan komen, gezien we eerst dus stabiel wouden beginnen.
Mooie uitleg om de accounts zich beter te laten voelen, maar zowel jij als ik weten dat dit absolute bullshit is :rolleyes:
Accounts mochten niet mee. Jullie zagen dat de oorspronkelijke stam beetje te mager was op lange termijn om tegenstand tegen Novus te bieden en beseften dat je die oude stammies terug uit de vuilbak moest halen om een kans te hebben. Zij hebben geen andere keuze dus joinen. Lijkt me meer de waarheid dan jouw verhaaltje.
 
Reactiescore
3.457
Met hun waren geen problemen, noch gezeur geweest.
Wij wouden met een goed en sterk cluster starten. Zeker weten dat het zo kan en wil werken. Daarna zouden we verder kijken.
Onderling waren er bij ons al wel vragen van nemen we ze wel of niet, er was al van voor de stam gestart werd gesproken over die accounts.
Hoewel we wisten dat die pas later zouden gaan komen, gezien we eerst dus stabiel wouden beginnen.
Geen problemen zei je?
Er waren daar wel zeker ergenissen aangezien er tijdens een massa niemand was om de edels eruit te sturen.

En dat verhaal van Gamebreak naar Hero toe was dus 1 grote leugen om maar de dorpen binnen te krijgen van Hero, dank je wel voor het vermelden dat er direct contact was met hun !

Vies vies vies.
Je weet het mooi te brengen maar ik denk dat ik ook maar ff met wat screens ga gooien nu
 
Reactiescore
222
Mooie uitleg om de accounts zich beter te laten voelen, maar zowel jij als ik weten dat dit absolute bullshit is :rolleyes:
Accounts mochten niet mee. Jullie zagen dat de oorspronkelijke stam beetje te mager was op lange termijn om tegenstand tegen Novus te bieden en beseften dat je die oude stammies terug uit de vuilbak moest halen om een kans te hebben. Zij hebben geen andere keuze dus joinen. Lijkt me meer de waarheid dan jouw verhaaltje.
Wat jij wil vincent. Als jij het zo ziet leuk. Of het zo is nee.

Geen problemen zei je?
Er waren daar wel zeker ergenissen aangezien er tijdens een massa niemand was om de edels eruit te sturen.

En dat verhaal van Gamebreak naar Hero toe was dus 1 grote leugen om maar de dorpen binnen te krijgen van Hero, dank je wel voor het vermelden dat er direct contact was met hun !

Vies vies vies.
Je weet het mooi te brengen maar ik denk dat ik ook maar ff met wat screens ga gooien nu

ONDERLING in de zin van de 6 accounts. Dus niet GB, vlammer en IO. Die zijn stukken later pas gevraagd.
Er is 1 irritatie puntje geweest om vlammer, waar deels ook de fout elders lag (geen mensen die VV namen) dus alles behalve compleet op vlammer te schuiven.
 
Bovenaan