Voetbal

DeletedUser72496

Guest
Ik vind die batsaap beter als costa hoor, ik heb het niet zo op zijn gedrag

Costa mist momenteel match ritme want voor Chelsea heeft hij niet meer gespeeld sinds hij uit de gratie is gevallen bij Conte. Met zijn gedrag op en naast het veld en transfers forceren naar China/Spanje.

Als Costa weer de oude is, dan kan hij zeker het verschil maken met belangrijke goals zoals hij dat deed voor Chelsea in 2016-2017.

Batsman doet het zeker uitstekend bij Dortmund. Beslissend in de Bundesliga tegen Keulen en nu in de Europa League tegen Atlanta.
Al zal het moeilijk gaan voor Dortmund om naar de volgende ronde te gaan met die 2 tegendoelpunten.
 

DeletedUser72496

Guest
Yannick Carrasco's (24) transfer naar de Chinese club Dalian Yifang is zo goed als rond. :D:D:D
Lekker poen pakken, 10 miljoen per jaar.
 
Reactiescore
603
Yannick Carrasco's (24) transfer naar de Chinese club Dalian Yifang is zo goed als rond. :D:D:D
Lekker poen pakken, 10 miljoen per jaar.
Ik snap niet dat je op zo een jonge leeftijd naar zo een club gaat. Geld heeft hij toch al genoeg?
 

DeletedUser72496

Guest
Ik snap niet dat je op zo een jonge leeftijd naar zo een club gaat. Geld heeft hij toch al genoeg?

Bij Atletico Madrid verdiende hij om en bij de 2 miljoen euro. Chinese clubs zijn echt slim om bakken veel poen aan te bieden aan de clubs en spelers. Ik zag hem liever naar een subtopper gaan in Italië, Duitsland of Engeland.
Hieronder nog wat grootverdieners (van het jaar 2017) in China
XP9QJ7X.png


Nog een mooie voorbeeld is Witsel, die kom naar Juventus gaan maar koos toch om naar China te gaan en lekker veel te verdienen. Hij speelt voor Tianjin Quanjian, dat afgelopen seizoen op de zesde plaats eindigde.
 
Reactiescore
603
Klopt, maar moest ik een profvoetballer zijn zou ik mijn carriere niet gaan verzieken in China, en zeker niet op 24 jarige leeftijd.
Gewoon allemaal voor het geld en dat snap ik niet, die hebben toch genoeg geld...
 

DeletedUser65921

Guest
Ik sprak met een Chinees en die was er zeer enthousiast over :p
Enkel zijn hij iets als Callasc in plaats van Carrasco.
 
Reactiescore
603
Ik sprak met een Chinees en die was er zeer enthousiast over :p
Enkel zijn hij iets als Callasc in plaats van Carrasco.
Elg veel succes daal in China, Yannick Callasco!
1f601.png
1f44d.png
 

DeletedUser79054

Guest
Beetje sneu vind ik. Zoveel talent die nu al naar China gaat. Ze zijn de competitie nog aan het opbouwen daar... :/
 

DeletedUser79054

Guest
Hopelijk voor hem. Want anders wordt het moeilijk voor hem om het WK te spelen...
 
Reactiescore
3.584
Klopt, maar moest ik een profvoetballer zijn zou ik mijn carriere niet gaan verzieken in China, en zeker niet op 24 jarige leeftijd.
Gewoon allemaal voor het geld en dat snap ik niet, die hebben toch genoeg geld...

vertrekt binnen de 2 jaar toch gewoon terug naar europa? Hij zat op zijspoor bij Atletico.
 
Reactiescore
3.584
Er waren meerdere 'grote' clubs geïnteresseerd in hem, heeft dus daar niks mee te maken denk ik dan.

Transfermarkt was al gesloten in europa. Niet spelen of in China spelen was de keuze. In dat opzicht niet geheel onbegrijpelijk dan. Zal wel rap weer terug naar europa gaan denk ik,...
 
Bovenaan