Voetbal

Reactiescore
3.583
STVV supporter :mad:
dat ligt een kwartiertje van men thuis, maar ik ben trotse rouche!

Ligt ook een kwartiertje van mijn huis. Maar wellicht aan de andere kant als jij aangezien je voor de rouches bent. Mijn alternatief was Tienen dus word je al rap STVV supporter xD

Maar iemand die zo dicht bij STVV woont zou toch altijd supporter mogen zijn! Dus bij deze verplicht ik je daar nu toe!
 
Reactiescore
603
Ligt ook een kwartiertje van mijn huis. Maar wellicht aan de andere kant als jij aangezien je voor de rouches bent. Mijn alternatief was Tienen dus word je al rap STVV supporter xD

Maar iemand die zo dicht bij STVV woont zou toch altijd supporter mogen zijn! Dus bij deze verplicht ik je daar nu toe!
Idd. Op een half uur ben ik aan het stadion van standard als het verkeer mee zit, anders 40-tal minuutjes. Is dus goed te doen.
STVV vind ik maar niks, ben daar al een paar matchen gaan kijken, vind dar stadion en de sfeer maar niks.
In standard heb je dat oude stadion, heb je veel sfeer en het is totaal niet ver voor mij.
 
Reactiescore
3.583
Idd. Op een half uur ben ik aan het stadion van standard als het verkeer mee zit, anders 40-tal minuutjes. Is dus goed te doen.
STVV vind ik maar niks, ben daar al een paar matchen gaan kijken, vind dar stadion en de sfeer maar niks.
In standard heb je dat oude stadion, heb je veel sfeer en het is totaal niet ver voor mij.

Je moet een kleine club als STVV ook niet vergelijken met een club als Standard. Standard zal wellicht de club met de leukste/hevigste sfeer zijn. Bij STVV is het de laatste jaren wel zwaar achteruit gegaan helaas. Laat ons hopen het weer terug komt :s
 
Reactiescore
3.583
32081334_1646629455391022_3950901653510553600_n.jpg


xD
 
Reactiescore
603
Club Brugge terecht en verdiend kampioen, maar jongens die VAR... laat die volgend seizoen alsjeblieft gewoon thuis.
 
Reactiescore
3.583
Heeft geen enkel voordeel die thuis te laten :)

Stel de VAR doet 90% van zijn beslissingen fout. Dan verbeterd hij alsnog 10%. Neem je de VAR weg vervalt die 10%. Ik hoorde sommige mensen zeggen, die VAR moeten ze afschaffen want dat systeem werkt nog niet voor 100%.

Das de grootste zever ik ooit gehoord heb :p Dan kunnen ze de scheidsrechters ook opdoeken want die doen het ook niet op 100%. Alles wat het eerlijker maakt is een extra. VAR is zo iets dus ni wenen! En zorg dat het enkel nog beter word :eek:
 
Reactiescore
603
Heeft geen enkel voordeel die thuis te laten :)

Stel de VAR doet 90% van zijn beslissingen fout. Dan verbeterd hij alsnog 10%. Neem je de VAR weg vervalt die 10%. Ik hoorde sommige mensen zeggen, die VAR moeten ze afschaffen want dat systeem werkt nog niet voor 100%.

Das de grootste zever ik ooit gehoord heb :p Dan kunnen ze de scheidsrechters ook opdoeken want die doen het ook niet op 100%. Alles wat het eerlijker maakt is een extra. VAR is zo iets dus ni wenen! En zorg dat het enkel nog beter word :eek:
De VAR is er gewoon nog niet klaar voor, dat zegt de baas van jupiler pro league of wat ook zelf.
Oké, de VAR die doet misschien 70% goed, maar het is altijd iets en zo werkt dat gewoon niet.
De scheidsrechter hoort gewoon bij het voetbal, en ja die maken fouten en dat is logisch. Als je VAR nog fouten maken, wat bij elke wedstrijd gebeurt dan kan dat gewoon niet.
De VAR is er om fouten recht te zetten, niet om hier en daar wat goed te doen dat werkt zo echt niet.

Zoals de hands van brugge tegen standard (die goal), als iemand van standard dat doet is het gegarandeerd penalty voor brugge volgens de VAR.
 
Reactiescore
3.583
This vrij simpel, zonder VAR worden er meer fouten niet gezien. Het is pijnlijker dat een VAR sommige dingen niet ziet maar punt blijft hij er meer fouten uithaalt dan dat als hij er niet is. En hoe meer fouten er uit gehaald worden hoe beter lijkt mij :)
 
Reactiescore
603
This vrij simpel, zonder VAR worden er meer fouten niet gezien. Het is pijnlijker dat een VAR sommige dingen niet ziet maar punt blijft hij er meer fouten uithaalt dan dat als hij er niet is. En hoe meer fouten er uit gehaald worden hoe beter lijkt mij :)
Daar is iedereen het over eens denk ik.
Maar een systeem dat 'sommige' fouten juist of niet juist afhandelt is gewoon not done.
Dat is hetzelfde als de support hetzelfde ticket afhandelt maar telkens met een ander conclusie/ingreep. Dat werkt ook gewoon niet.

Een VAR moet gewoon 100% juist zijn werk doen, zo niet dan kan je er beter mee ophouden. ook al zijn de ingrepen die de var doet voor 70% correct.
Zonder de VAR kan je nog zeggen de scheidsrechter wat een flater weer. Maar als zelfs de VAR (een hokje met 3 mensen en 10 schermen) die fase dan niet correct kan afhandelen dat is gewoon... not done weeral.
Je wilt ook niet weten hoeveel dat allemaal kost die VAR.

Ik denk dat ze volgend seizoen gewoon zonder VAR gaan werken :)
 
Reactiescore
3.583
Ik denk van niet. En jij laat je leiden door frustratie en niet door de feiten. Meer zegk er ni meer over :p
 
Reactiescore
603
Ik denk van niet. En jij laat je leiden door frustratie en niet door de feiten. Meer zegk er ni meer over :p
Frustratie? nee :p
Ik kijk over een heel seizoen wat de VAR gepresteerd heeft.
Club brugge is verdiend kampioen zoals ik zei, dus het heeft daar niks mee te maken.
Ik ben blij wat standard de laatste maanden bereikt heeft.
 
Reactiescore
660
Allemaal waar hoor. Maar ik ga er nog altijd vanuit dat een mens eerlijk mag zijn. Is de bal buiten dan is de bal buiten bv. Wat zie je al van in het begin bij de jeugd? Spelertjes die weten dat ze de bal buiten hebben gespeeld die toch de arm opsteken om de scheids te misleiden. Als je in een 'sport' van bij de jeugd wordt opgeleid om vals te spelen dan kan ik me daar maar moeilijk achter zetten. Als leerkracht LO zie ik dat de voetballertjes in de gym- of turnles met voorsprong de kereltjes zijn die bij elk spelletje problemen maken. Spelen we tikkertje dan zijn ze nooit getikt, of het was maar alleen het T-shirt dat werd aangeraakt. Eender welk spel, voetballertjes spelen vals. Dat is toch verschrikkelijk.
Dus ben wel blij dat er een systeem komt waarbij de scheidsrechters worden geholpen maar eigenlijk zou eerlijk spel terug van aan de basis in het voetbal moeten insluipen. Speel je de bal buiten, dan ga je die bal ophalen en geef je hem aan de tegenstander, zo hoort het. Neemt de scheids een beslissing dan ga je zeker niet naar die man lopen, hem uitschelden, roepen, tieren en al zeker niet aanraken. Als we daar nu eens mee zouden beginnen. Eerlijk spel vanuit de speler zelf.

Maak je daar bv een overtreding tegen dan kan je 10 minuutjes op de bank plaatsnemen, ik denk dat ze in het veldhockey en ijshockey ook zoiets hebben.

Ik weet het, ik ben wat naïef, maar voetbal is eigenlijk een walgelijke sport, niet vanwege de sport of het spel op zich, maar hoever het is gekomen. En toch kijk ik er natuurlijk ook wel eens naar.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan