Voetbal

Reactiescore
1.075
op 5 wedstrijden heeft Gabulov al 13 goals geïncasseerd

Moet wel bij gezegd worden dat in die wedstrijden steeds een nieuwe defensie stond. In gabulov zie ik echt een leider tegen de play offs a la butelle, zag je m coachen vanop de bank? Gewoon heerlijk te zien, een doelman die zn team aanstuurt! Horvath een doelman voor over 2 jaar , dan kan die ook een topper worden ( nu al goeie lijnkeeper)
 
Reactiescore
1.075
Vermeer zal het uiteindelijk wel worden. Brugge eigenlijk echt wel een dik team. Voorbije transferperiode ook gewoon degelijke versterkingen in de breedte gehaald.

Mwha, denk eerder gabulov hoor
 

DeletedUser65921

Guest
Ik snap ook niet waarom Brugge geen betere spits haalt. Ben ik nu echt de enige die die Wesley bijna even slecht als Theo vindt?
 
Reactiescore
1.075
Wesley kan je echt geen slechte vinden toch :p hoe makkelijk die de man afhoud, en daarna ruimte kan maken voor de 2e spits is echt gewoon klasse hoor, vossen hebben we gewoon niets aan, maar zet wesley met diaby of dennis en je kan wel wat ;)
We hebben trouwens maar 5 spitsen atm :p
 

DeletedUser65921

Guest
Vossen spreek ik niet over nee, maar ik vind dat Wesley echt vaak domme dingen doet en grote kansen mist.

Maargoed, dan nog is het veel beter dan alles dat bij ons rondloopt, hopelijk is dit seizoen snel gedaan. Kan me niet herinneren dat Anderlecht ooit zo slecht was.
 
Reactiescore
1.075
Mwha dommz dingen ik weet t niet, maakt gewoon veel ruimte voor anderen. Maar dat zn vizier niet meer top staat klopt :p
 

DeletedUser72496

Guest
KV Oostende 2-0 Anderlecht

man van de match zonder enige twijfel: Dendoncker
 
Reactiescore
971
27750939_1019137701557322_8952594360505086515_n.jpg
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
dat diego costa beter was, geen twijfel over mogelijk. Morata daarentegen? Mwah. Voetballend wel 5x zo goed.
 
Bovenaan