Top/flop stam(men)

DeletedUser76938

Guest
Volgens mij maar 1 discussie die ik serieus nam, die ene over iemand zijn spelling was amper serieus
 

DeletedUser77710

Guest
Klopt, maar wel beetje hypocriet. Zeggen dat jullie niet meer reageren omdat wij het er over hadden. Nemen wij nieuwe recruuts en ineens is de AF verbod weg? Grapjassen, niet serieus te nemen....

Is er nog altijd, maar wij zijn badass :eek:
 

DeletedUser78597

Guest
ik praat toch gewoon :)
vind het alleen jammer dat als wij het doen wij de slechte stam ter wereld zijn en als jullie het doen het een meesterlijke zet is weeg niet met 2 weegschalen aub maar op hetzelfde niveau.
Tuurlijk recruiten hoort er nou eenmaal bij dat vind ik ook maar waarom als wij het doen is het mega slecht en als jullie het doen goed?
Ons in slechte schoenen praten is het enige doel achter jullie acties :)
 
Reactiescore
3.584
ik praat toch gewoon :)
vind het alleen jammer dat als wij het doen wij de slechte stam ter wereld zijn en als jullie het doen het een meesterlijke zet is weeg niet met 2 weegschalen aub maar op hetzelfde niveau.
Tuurlijk recruiten hoort er nou eenmaal bij dat vind ik ook maar waarom als wij het doen is het mega slecht en als jullie het doen goed?
Ons in slechte schoenen praten is het enige doel achter jullie acties :)

Toen Novus het deed kregen ze een grote kwantitatieve voorsprong samen met hun NAP/BG met Ely. Toen was er geen spanning meer. Nu ligt alles nog altijd open. Dat is het verschil.
 
Bovenaan