Top/flop stam(men)

DeletedUser78597

Guest
Toen Novus het deed kregen ze een grote kwantitatieve voorsprong samen met hun NAP/BG met Ely. Toen was er geen spanning meer. Nu ligt alles nog altijd open. Dat is het verschil.

Maar nu de nieuwe recruten erbij zijn haal je spanning zelf toch weg?
je omcirkelt ons letterlijk nu haha :p
 
Reactiescore
222
ik praat toch gewoon :)
vind het alleen jammer dat als wij het doen wij de slechte stam ter wereld zijn en als jullie het doen het een meesterlijke zet is weeg niet met 2 weegschalen aub maar op hetzelfde niveau.
Tuurlijk recruiten hoort er nou eenmaal bij dat vind ik ook maar waarom als wij het doen is het mega slecht en als jullie het doen goed?
Ons in slechte schoenen praten is het enige doel achter jullie acties :)
Je hebt mij nooit zien zeggen dat jullie om het recruiten een slechte stam oid zijn.
Overigens is het logisch dat we negatief over jullie praten, want dat is nu eenmaal P&P. Heeft novus overduidelijk nooit van gehoord. ;)
 
Reactiescore
3.536
Maar nu de nieuwe recruten erbij zijn haal je spanning zelf toch weg?
je omcirkelt ons letterlijk nu haha :p

Dus als je iemand omcirkelt is automatisch de spanning weg? Als je de mb's en individuele spelers die met Novus samenwerken bij elkaar optelt en dan Insane + mb's is het verschil echt miniem. Dus alles ligt langs beide kanten gewoon nog open.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Als ik sokaa zag deffen kan ik niet zeggen dat er spanning is geweest.

Man wat was dat easy zeg.
 

DeletedUser78597

Guest
tuurlijk je mag negatief praten maar ga dan nu niet raar opkijken dat het gebeurd :)

Dus als je iemand omcirkelt is automatisch de spanning weg? Als je de mb's en individuele spelers die met Novus samenwerken bij elkaar optelt en dan Insane + mb's is het verschil echt miniem. Dus alles ligt langs beide kanten gewoon nog open.

Zo'n 5 miljoen in voordeel van Insane
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78597

Guest
na berekeningen Novus en co; 32.777.000
Insane en co; 37.776.000
 
Reactiescore
3.452
na berekeningen Novus en co; 32.777.000
Insane en co; 37.776.000
Insane : 27342369

fire: 3372760

F: 2838966

Maakt het op :33.554.095


Novus : 23467689

Order: 4017939

Order. : 5291870

Totaal : 32.777.498
 

DeletedUser78597

Guest
je vergeet de stam Pluvia en Rest :)
Je kan het ontkennen of niet maar die horen toch echt aan Insane kant :)
 
Reactiescore
3.452
je vergeet de stam Pluvia en Rest :)
Je kan het ontkennen of niet maar die horen toch echt aan Insane kant :)
Oh doe jij zo tellen , dan mogen SD en Narod bij jullie opgeteld worden
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Zijde 1:
Stammen: Novus
Zijde 2:
Stammen: Insane

Timeframe: Voor altijd


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 67
Kant 2: 45
Verschil: 22

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 633,817
Kant 2: 411,996
Verschil: 221,821

chart


Dit is het enige dat telt. ;)
 

DeletedUser77710

Guest
Je hebt mij nooit zien zeggen dat jullie om het recruiten een slechte stam oid zijn.
Overigens is het logisch dat we negatief over jullie praten, want dat is nu eenmaal P&P. Heeft novus overduidelijk nooit van gehoord. ;)

Wij zitten op het AF, vervolgens wordt er direct gereageerd dat we niet op het AF mogen door een stomme 'AF verbod' door jullie. Ik denk dat wij nog altijd vrij zijn van wat wij mogen doen. En niemand gaat beslissen of wij op het AF mogen reageren, niet iemand die leider is, niet iemand die de vijand is, ...

Je geeft ook aan dat het pure R2W is + dat je meteen akkoord was met de recruits. Ik denk dat we allemaal dit spelletje spelen om toch wat plezier te hebben en het enige wat daarmee kan helpen is wat tegenstand.

Met die recruits die heel safe liggen, maak je het er nog makkelijker op. Jullie hebben al véél meer safe dan ons door heel de RIM in het noorden te hebben en een groot stuk ten westen gelegen.

Waren de recruits al een onderwerp voor de enorme tegenslagen van Sokaa, of was dit gewoon ter compensatie?
 
Reactiescore
3.536
Wij zitten op het AF, vervolgens wordt er direct gereageerd dat we niet op het AF mogen door een stomme 'AF verbod' door jullie. Ik denk dat wij nog altijd vrij zijn van wat wij mogen doen. En niemand gaat beslissen of wij op het AF mogen reageren, niet iemand die leider is, niet iemand die de vijand is, ...

Je geeft ook aan dat het pure R2W is + dat je meteen akkoord was met de recruits. Ik denk dat we allemaal dit spelletje spelen om toch wat plezier te hebben en het enige wat daarmee kan helpen is wat tegenstand.

Met die recruits die heel safe liggen, maak je het er nog makkelijker op. Jullie hebben al véél meer safe dan ons door heel de RIM in het noorden te hebben en een groot stuk ten westen gelegen.

Waren de recruits al een onderwerp voor de enorme tegenslagen van Sokaa, of was dit gewoon ter compensatie?


Voor alle duidelijkheid, jouw stam heeft dat AF verbod verklaard en niet wij. De recruits waren ver voor de verliezen op Sokaa besproken. Overigens is het vrij hypocriet van r2w te spreken als jullie ook op sommige van deze spelers zaten te azen tevens in het verleden een enorme voorsprong hebben opgebouwd door recruits, wij amper in punten een voordeel hebben nu. En dan kom ik nog terug op de uitleg van je leider Conor/Dennis namelijk 'ik speel voor mijn plezier en wil niet teveel tijd in dit spel steken daarom spelen wij zo save'. Dus nu wij ook minder risico in ons spel leggen is het opeens niet leuk meer? Dus als jullie het doen is het leuk en als wij het doen is het niet meer leuk,...

Met nog altijd het verschil wij het evenwicht nu meer in balans hebben gebracht terwijl jullie hem altijd in onbalans wouden brengen. Voorbeelden: Novus (num 1) recruit sick veel en heeft evenveel punten is Ely (num 3) en Insane (num 2) samen (in die tijd). Tevens nog een NAP/BG met Ely. Dat was UBER save en risicoloos spel.

Om dat evenwicht meer in balans te brengen zijn enkele accounts van Hi ho naar Insane gegaan, geloof mij maar dat dit niet was gebeurd als Novus niet zo'n enorme overmacht had. Nu goed wereld terug in balans gebracht.

Even later gaat Novus 1 van de grootste accounts (Unique) uit Ely halen en nemen jullie super veel MB's aan die al tot erg grote punten aantallen oplopen. Wereld is weer uit balans gebracht. Insane haalt 3 nieuwe recruits. Wereld weer in balans.

Dat is het verschil tussen Novus en Insane. Wij reageren slechts op de overmacht die Novus telkens probeert te creëren en niet omgekeerd. Dus hup hup denk aan je AF verbod of ondermijn je het gezag van je leider?
 

DeletedUser77710

Guest
Voor alle duidelijkheid, jouw stam heeft dat AF verbod verklaard en niet wij. De recruits waren ver voor de verliezen op Sokaa besproken. Overigens is het vrij hypocriet van r2w te spreken als jullie ook op sommige van deze spelers zaten te azen tevens in het verleden een enorme voorsprong hebben opgebouwd door recruits, wij amper in punten een voordeel hebben nu. En dan kom ik nog terug op de uitleg van je leider Conor/Dennis namelijk 'ik speel voor mijn plezier en wil niet teveel tijd in dit spel steken daarom spelen wij zo save'. Dus nu wij ook minder risico in ons spel leggen is het opeens niet leuk meer? Dus als jullie het doen is het leuk en als wij het doen is het niet meer leuk,...

Met nog altijd het verschil wij het evenwicht nu meer in balans hebben gebracht terwijl jullie hem altijd in onbalans wouden brengen. Voorbeelden: Novus (num 1) recruit sick veel en heeft evenveel punten is Ely (num 3) en Insane (num 2) samen (in die tijd). Tevens nog een NAP/BG met Ely. Dat was UBER save en risicoloos spel.

Om dat evenwicht meer in balans te brengen zijn enkele accounts van Hi ho naar Insane gegaan, geloof mij maar dat dit niet was gebeurd als Novus niet zo'n enorme overmacht had. Nu goed wereld terug in balans gebracht.

Even later gaat Novus 1 van de grootste accounts (Unique) uit Ely halen en nemen jullie super veel MB's aan die al tot erg grote punten aantallen oplopen. Wereld is weer uit balans gebracht. Insane haalt 3 nieuwe recruits. Wereld weer in balans.

Dat is het verschil tussen Novus en Insane. Wij reageren slechts op de overmacht die Novus telkens probeert te creëren en niet omgekeerd. Dus hup hup denk aan je AF verbod of ondermijn je het gezag van je leider?

Dat weet ik, Jannes. Er is eerder al vermeld dat wij beter niet op het AF moeten reageren. En overigens geef jij nu ook mee dat wij moeten luisteren naar onze leider om niet te reageren hier. En dan wordt er in de chat ook gezegd dat wij niet aan p en p doen? Nja, volgens mij is dat gewoon klagen om te kunnen klagen. Het is 1 van de 2.

Je noemt zonet de speler van Insane hypocriet, Dennis van Insane heeft tot meerdere malen toegegeven dat het puur R2W gericht is van Insane.

Nja, daar ga ik niet veel woorden aan vuil maken. Ik vind Dennis van Conor ook echt een debiel :p
 

DeletedUser69389

Guest
Weer veelzeggend dat Novus niet met een reactie komt...... AF boeit hen niet. Reputatie boeit hen niet. Wat wordt de volgende doofpotactie of smerige actie? @wieboy3 @den tist @Conor McGregor @Conor McGregor. @.Conor Mcgregor @oreffo @.JackAndJones.*


Wenen dat Insane speelt en met ongegronde beschuldigingen komen. Maar als ze zelf worden gewezen op hun fouten dan reageren ze niet....

Wij waren laf toen Gamebreak met Stef Mart fuseerden.
Wij waren laf toen The Lord of The Toilet fuseerde met Don Marco. Terwijl Don Marco werd genaaid door zijn stamgenoten en het een bekende was van vele spelers uit Insane, waaronder mijzelf.
Wij waren laf, omdat we de sterke accounts uit Hi Ho hadden gerecruit als reactie op het feit dat Novus en Ely, toen de nummer 1 en 2 stam nog een nap hadden en de bewuste accounts een serieuze toevoeging vormden en vormen voor Insane.


Novus
Dan kijken we naar Novus. Tot vorige week hadden ze een nap met de nu huidige nummer drie stam Ely. Die toen destijds nog 2e stond. Puur omwille van het feit dat sommige frontaccounts van Novus het te druk hadden met prive. In plaats van structureel de accounts te verbeteren grijp je naar zulke middelen...

Novus heeft een leider aan het roer staan die een bewezen stabber (Dennis, @Kale poes) is (Topic waarin een actie van Dennis beschreven staat is in dit topic) en die het ontkent, goedpraat etc.. Afkomstig van 8 januari jongstleden.
ibp_h0jWQAuEm79nSHrzlQ.png

index.php



Novus had een nap met Rebel en toen hen dat niet meer uitkwam maar blijven vragen of ze anders zich niet konden laten internen. Wie deed dat? De andere leidinggevende account, Wieboy3.



De huidige leider Dennis van Conor die probeerde Icenoble aan te zetten tot het stabben van .Sleepwell en Morgan Firestorm. Afbeelding van Maick (@Perfect en afkomstig van


Dat is allemaal in het verleden gebeurd van de oh zo eerlijke, faire, voor uitdaging spelende stam Novus... Maar iemand in je stam houden die letterlijk zichzelf op een presenteerblaadje aanbood als spion bij je grootste vijand en ogenschijnlijk tot nog meer toe in staat was indien wij dat hadden gevraagd is simpelweg walgelijk. Het is wachten totdat Novus inderdaad gebruik gaat maken van spionnen, stabs gaat plegen en wie weet nog meer. Er zit een bepaalde tendens en opbouw in het handelen van Novus helaas. Momenteel begint het langzamerhand een beetje uit de hand te lopen en ik mis spelers als @Arachnophobia die al vertrokken is. Want juist dat soort spelers kunnen een vervelende wereld voorkomen. Waarom kan Novus niet spelen zoals Insane en Ely dat doen???

Helaas blijkt het huidige Novus over 0 karakter te beschikken, want anders had je als stam wel actie ondernomen tegen een speler als Dennis die nog deze wereld mensen aanzet tot stabben.... Maar ja die is nu leider in Novus. Dan heb je iemand die, wanneer wij ja hadden gezegd, Novus had gestabt en die ze gewoon in de stam laten zitten en totaal niet straffen. In hoeverre valt Novus nog als een geloofwaardige en serieuze stam te beschouwen?

Aangezien Novus weigert te reageren op het gebeuren mogen we ervan uitgaan dat ze het goedkeuren als spelers elkaar binnen Novus naaien? Ook nog eens aangeeft dat hij niet meer loyaal is ten op zichte van Novus??? Ik zal het anders even gaan markeren wat Youth and Whiskey allemaal zei. Voor de Novus spelers die te lui zijn om één simpele pm te lezen. Is het nou nog niet duidelijk dat de meest hypocriete stam Novus zelf is en niet een Ely, Puzzle of Insane?

cc09fec9f59716402321c8f1e6ff06de.png

Aangezien Novus nu plotseling opeens wel kan reageren en er nog steeds geen afstand is genomen van het bewuste account. Sterker nog. Ze werken er nog steeds mee samen, maar maskeren dat door hem in een ''neutrale'' stam te plaatsen. Echter internt het account nog steeds van Novus du's en geeft gratis dorpen af.
 

DeletedUser78597

Guest
oplossing voor het probleem gevonden so what?

Echter Novus doet altijd alles verkeerd right? :)
 

DeletedUser77710

Guest
Aangezien Novus nu plotseling opeens wel kan reageren en er nog steeds geen afstand is genomen van het bewuste account. Sterker nog. Ze werken er nog steeds mee samen, maar maskeren dat door hem in een ''neutrale'' stam te plaatsen. Echter internt het account nog steeds van Novus du's en geeft gratis dorpen af.

Je weet dat niemand dat leest?
 

DeletedUser69389

Guest
oplossing voor het probleem gevonden so what?

Echter Novus doet altijd alles verkeerd right? :)
Zoals ik in de wereld al zei. Zowel Novus als Insane zijn hypocriet. Novus is begonnen met het destabiliseren van Ely en de recruits van Insane zijn daar deels een reactie op. Allebei niet chique.

Echter kun je ons er niet van betichten te blijven samenwerken met accounts die je een loer wilde naaien door zichzelf als spion aan te bieden bij de vijand. Dit in tegenstelling tot bij Novus waar Youth en Whisky vrolijk bij blijft horen en waar Novus een risico wilt blijven lopen om door het bewuste account genaaid te worden. Als je dat oplossen durft te noemen....

Maakt niet uit welk account in Insane. Maar als iemand in Insane zoiets zou doen dan zou ik er op staan dat dat acc eruit wordt gedonderd en anders zou ikzelf opstappen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan