Top/flop stam(men)

Deleted User - 697374

Guest
Jongens wat leuk het af gejank is terug. :)
We gaan er vol voor pils erbij en janken ik ben ook van de partij.
 

DeletedUser78151

Guest
Klopt, maar wel beetje hypocriet. Zeggen dat jullie niet meer reageren omdat wij het er over hadden. Nemen wij nieuwe recruuts en ineens is de AF verbod weg? Grapjassen, niet serieus te nemen....
Er is nooit een AF verbod geweest maar we reageerden niet meer omdat hier niet veel meer serieus te nemen valt. En ja het was niet toen wij recruteerde dat we zijn gestopt met reageren maar toen jullie Hi Ho recruteerde...
En de reden dat we stopten met hier te posten is omdat gamemod's een zijde zijn gaan kiezen met in game pm en reacties op het AF.
 
Reactiescore
3.541
Dat weet ik, Jannes. Er is eerder al vermeld dat wij beter niet op het AF moeten reageren. En overigens geef jij nu ook mee dat wij moeten luisteren naar onze leider om niet te reageren hier. En dan wordt er in de chat ook gezegd dat wij niet aan p en p doen? Nja, volgens mij is dat gewoon klagen om te kunnen klagen. Het is 1 van de 2.

Je noemt zonet de speler van Insane hypocriet, Dennis van Insane heeft tot meerdere malen toegegeven dat het puur R2W gericht is van Insane.

Nja, daar ga ik niet veel woorden aan vuil maken. Ik vind Dennis van Conor ook echt een debiel :p

Ja dus? Als je een AF verbod hebt als stam dan word er toch niet aan P&P gedaan :p In dit geval is het gewoon beide, snap niet wat er niet duidelijk aan is.

Dennis was niet geheel serieus leek het mij eerder ;)

Er is nooit een AF verbod geweest maar we reageerden niet meer omdat hier niet veel meer serieus te nemen valt. En ja het was niet toen wij recruteerde dat we zijn gestopt met reageren maar toen jullie Hi Ho recruteerde...
En de reden dat we stopten met hier te posten is omdat gamemod's een zijde zijn gaan kiezen met in game pm en reacties op het AF.

Je eigen leider zei letterlijk dat er een AF verbod geldt dus,... Waarom reageer je nu terug wel dan?
En de reden dat jullie stopte was omdat jullie hier je tijd niet wouden komen verdoen en nu ligt het aan de mods. Ga je weer zoals gewoonlijk 50x van standpunt veranderen? :)
 

DeletedUser78151

Guest
Je eigen leider zei letterlijk dat er een AF verbod geldt dus,... Waarom reageer je nu terug wel dan?
En de reden dat jullie stopte was omdat jullie hier je tijd niet wouden komen verdoen en nu ligt het aan de mods. Ga je weer zoals gewoonlijk 50x van standpunt veranderen? :)
Allemaal nieuwe info voor mij :p
De mods heb ik hier toen ook letterlijk gezegd ;)
Lees maar terug.
 

DeletedUser77710

Guest
Ja dus? Als je een AF verbod hebt als stam dan word er toch niet aan P&P gedaan :p In dit geval is het gewoon beide, snap niet wat er niet duidelijk aan is.

Dennis was niet geheel serieus leek het mij eerder ;)



Je eigen leider zei letterlijk dat er een AF verbod geldt dus,... Waarom reageer je nu terug wel dan?
En de reden dat jullie stopte was omdat jullie hier je tijd niet wouden komen verdoen en nu ligt het aan de mods. Ga je weer zoals gewoonlijk 50x van standpunt veranderen? :)

Er wordt gevraagd aan p en p te doen, maar vervolgens wordt er ook gezegd dat we aan het AF verbod moeten houden. Oftewel sta je als stam achter of voor dat gebied.

Ook spreken jullie op andere vlakken elkaar tegen. En met ' Dennis was daar niet serieus over ' ga je er niet komen. Ik denk dat iedereen weet -die actief was in de wereldchat gisteren- hij het echt wel meende en daarvoor volledig wil uitkomen.
 
Reactiescore
3.541
Er wordt gevraagd aan p en p te doen, maar vervolgens wordt er ook gezegd dat we aan het AF verbod moeten houden. Oftewel sta je als stam achter of voor dat gebied.

Ook spreken jullie op andere vlakken elkaar tegen. En met ' Dennis was daar niet serieus over ' ga je er niet komen. Ik denk dat iedereen weet -die actief was in de wereldchat gisteren- hij het echt wel meende en daarvoor volledig wil uitkomen.

Als jij het wederom serieus neemt als iemand zegt je u aan het AF verbod moet houden ga ik mij toch vragen stellen bij je interpretatie van dingen. Overigens zit ik niet in die wereldchat dus daar kan ik weinig over kwijt.
 

DeletedUser77710

Guest
Als jij het wederom serieus neemt als iemand zegt je u aan het AF verbod moet houden ga ik mij toch vragen stellen bij je interpretatie van dingen. Overigens zit ik niet in die wereldchat dus daar kan ik weinig over kwijt.


Als men het constant herhaalt vraag je je toch af of ze het nu menen, ja. En ik denk dat dat heel normaal is.

Overigens ben jij de leiding toch, of ben ik mis? Het is jouw taak om je leden op 1 lijn te zetten en hier dan als stam verkondigen dat het geen R2W is en je leden direct toegeven dat het gewoon R2W is heel absurd
 
Reactiescore
2.483
Door de wereldchats op skype is het AF nog sneller gaan duiken :(
 

DeletedUser77710

Guest
Ik was idd serieus over de R2W. Maar je moet ook de rest lezen dan he. Niet woorden verdraaien zodat het klinkt alsof ik Insane compleet zwart maak.


Ik verdraai juist niets van je woorden, wat ik hier heb gezegd zijn pure feiten. Dat leden uit dezelfde stam verschillende dingen aankondigen kan ik niets aan doen
 
Bovenaan