- Reactiescore
- 746
En nu dan de echte reden:
Snelheid 2 is enkel van toepassing op bouwen. Zoals je ook kan zien uit de voorbije werelden ligt het totaal aan loopsnelheid altijd op ongeveer 1.
(bijv. op Speed 2 is eenhedensnelheid 0.5 => loopsnelheid = 2 * 0.5 = 1 ( oftewel 100% ))
Zoals je kan zien:
nl60 = 2 * 0.5 = 1
nl59 = 1* 1 = 1
nl58 = 1,5 * 0.66666 = 0,9999 ~= 1
nl57 = 1,6 * 0.66666 = 1,06656 ~= 1
nl56 = 2 * 0.5 = 1
nl55 = 1*1 = 1
nl54 = 1,5 * 0.666 = 0.9999 ~= 1
nl53 = 1*1 = 1
..... en zo kan ik nog wel even doorgaan tot ergens rond nl43
Dit omdat we loopsnelheden (ongeveer) gelijk willen houden over alle werelden heen.
De uitzondering op deze regel is classic.
Snelheid 2 is enkel van toepassing op bouwen. Zoals je ook kan zien uit de voorbije werelden ligt het totaal aan loopsnelheid altijd op ongeveer 1.
(bijv. op Speed 2 is eenhedensnelheid 0.5 => loopsnelheid = 2 * 0.5 = 1 ( oftewel 100% ))
Zoals je kan zien:
nl60 = 2 * 0.5 = 1
nl59 = 1* 1 = 1
nl58 = 1,5 * 0.66666 = 0,9999 ~= 1
nl57 = 1,6 * 0.66666 = 1,06656 ~= 1
nl56 = 2 * 0.5 = 1
nl55 = 1*1 = 1
nl54 = 1,5 * 0.666 = 0.9999 ~= 1
nl53 = 1*1 = 1
..... en zo kan ik nog wel even doorgaan tot ergens rond nl43
Dit omdat we loopsnelheden (ongeveer) gelijk willen houden over alle werelden heen.
De uitzondering op deze regel is classic.