Wereld 60 feedbacktopic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
1.454
Wereldinstellingen worden altijd bepaald binnen een kader van InnoGames en dan ook vanuit een perspectief: Spelersbehoud. Hoe kunnen we spelers de motivatie geven om op de wereld te blijven spelen. Op basis daarvan komen instellingen zoals de Kerk, Ridder met levels en de uitkijktoren spelen maar ook de beginnersbescherming en de fake limit.

Ervaring en feedback leert ons dat nieuwe wereldinstellingen (en/of gebouwen) altijd minder in de gratie liggen tov. oudere gebouwen. De kerk is zo jaren verafschuwd en komt nu pas op een redelijke acceptabele plek in de Community. Dit betekent echter niet, omdat de uitkijktoren nu is waar die is, dat we deze instellingen niet zullen gebruiken.

Langs de andere kant zijn we ook verplicht bepaalde instellingen te gebruiken en hebben we niet altijd de keuze sommige te deactiveren (of activeren) in combinatie met elkaar. Voor wereld 60 was dat zo'n geval. (Wat ook duidelijk in het topic staat ;)).

We bedanken jullie voor je feedback en nemen hem zeker mee naar Wereld 61 (en toekomstige classics). In dat specifieke geval stel ik voor dat er op het classic forum een topic geopend wordt om instellingen voor te stellen en we dan binnen het mate van het mogelijke alle settings van 1 forumgebruiker overnemen. (Na stemming Community ;))

Je spreekt jezelf wel gigantisch tegen hier he...

In alinea 1 zeg je dat het doel van Tribalwars op dit moment spelersbehoud is. Vervolgens zeg je in alinea twee dat jullie een optie gaan toepassen die spelers niet willen, omdat in het verleden dat ook gebeurd is en dan na 30 werelden geaccepteerd wordt. Beetje vreemd als je doelstelling spelers behoud is.

Vervolgens zeg je dat er een groot deel van boven af wordt bepaald en dat jullie er geen invloed op hebben (althans sommige delen) en daarna zeg je dat onze feedback wordt meegenomen en voor de volgende werelden in acht worden genomen, terwijl er ten eerste al is gebleken dat dat niet echt veel gebeurd en dat jullie hiervoor hebben gezegd dat jullie op sommige dingen helemaal geen invloed hebben.

Ik vind de onderbouwing van dit alles een beetje vreemd tbh. Wat je ook had kunnen zeggen is: dit is van boven af bepaald en helaas hadden wij er geen invloed op. Onze excuses en we zullen proberen om volgende werelden meer invloed te krijgen op de werelden (wat jullie ook goed deden met W55 en W56). Dan was het tenminste duidelijk geweest wat nou het punt is.

Hopelijk kunnen jullie van W61 een mooie wereld gaan maken voor ons en onze feedback goed toepassen. Ik denk dat we dat wel verdienen na deze aanfluiting (imo) :p
 
Reactiescore
2.490
Je spreekt jezelf wel gigantisch tegen hier he...

In alinea 1 zeg je dat het doel van Tribalwars op dit moment spelersbehoud is. Vervolgens zeg je in alinea twee dat jullie een optie gaan toepassen die spelers niet willen, omdat in het verleden dat ook gebeurd is en dan na 30 werelden geaccepteerd wordt. Beetje vreemd als je doelstelling spelers behoud is.

De nieuwe gebouwen (Kerk + Uitkijktoren + ...) zijn in principe ontwikkeld vanuit een spelersbehoud perspectief. Het feit dat mensen op het forum A zeggen betekent niet dat door bv. de kerk of de uitkijktoren X aantal spelers ook effectief stoppen.


Vervolgens zeg je dat er een groot deel van boven af wordt bepaald en dat jullie er geen invloed op hebben (althans sommige delen) en daarna zeg je dat onze feedback wordt meegenomen en voor de volgende werelden in acht worden genomen, terwijl er ten eerste al is gebleken dat dat niet echt veel gebeurd en dat jullie hiervoor hebben gezegd dat jullie op sommige dingen helemaal geen invloed hebben.
Wij doen ons voorstel voor wat we willen en dit toetst InnoGames af aan hun balanskader, alsook moeten 2/3 instellingen (kerk, uitkijktoren, levels) in principe altijd actief zijn. Rooftochten zijn hier ook verplicht actief. Daarbuiten kunnen we voorstellen (en vechten) voor wat we willen maar kom je uiteindelijk altijd in een compromisfase terecht.


Ik vind de onderbouwing van dit alles een beetje vreemd tbh. Wat je ook had kunnen zeggen is: dit is van boven af bepaald en helaas hadden wij er geen invloed op. Onze excuses en we zullen proberen om volgende werelden meer invloed te krijgen op de werelden (wat jullie ook goed deden met W55 en W56). Dan was het tenminste duidelijk geweest wat nou het punt is.

Hopelijk kunnen jullie van W61 een mooie wereld gaan maken voor ons en onze feedback goed toepassen. Ik denk dat we dat wel verdienen na deze aanfluiting (imo) :p
Ik ga geen foutieve dingen zeggen ;)
 
Reactiescore
1.454
De nieuwe gebouwen (Kerk + Uitkijktoren + ...) zijn in principe ontwikkeld vanuit een spelersbehoud perspectief. Het feit dat mensen op het forum A zeggen betekent niet dat door bv. de kerk of de uitkijktoren X aantal spelers ook effectief stoppen.

Kijk als je dit meteen gezegd had, had je jezelf dus al minder tegen gesproken ;)

Wij doen ons voorstel voor wat we willen en dit toetst InnoGames af aan hun balanskader, alsook moeten 2/3 instellingen (kerk, uitkijktoren, levels) in principe altijd actief zijn. Rooftochten zijn hier ook verplicht actief. Daarbuiten kunnen we voorstellen (en vechten) voor wat we willen maar kom je uiteindelijk altijd in een compromisfase terecht.

Dat twee van de drie aan moet staan kan ik mee leven, maar dan vind ik het vreemd dat er heel duidelijk door de community is aangegeven dat ze kerk en levels willen en dat wel uitkijktoren en levels krijgen. Dan zou je toch zeggen dat InnoGames luistert naar de mensen die het spel spelen! Of jullie zijn niet overtuigend genoeg geweest met de instellingen, of de mensen die de beslissingen maken zijn een beetje dom bezig geweest. Ik hoop toch wel dat het het eerste is, want anders gaat het niet goed komen de volgende werelden :p

Ik ga geen foutieve dingen zeggen ;)

Fair enough, maar je kan het toch wel hopen :p
 
Reactiescore
1.454
Hey @The Pianist is weer zijn wekelijkse Inno afzeik praatje aan het houden.

Nee hoor, zeg gewoon dat Duckje zijn post een beetje vreemd was en dat hij zich zelf tegen sprak. Daarna verteld hij duidelijk hoe hij het bedoeld. Als dat bij zijn eerste post was neer gezet had je mij niet gehoord. Vond het gewoon wat vreemd. Het enige waar ik misschien loop te bashen is het stukje over de instellingen. Ik zeg gewoon wat ik hoop, want ik zie graag nog veel mooie werelden tegemoet.

Dus niet zo haten jij :p
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Fakes zijn tenminste goedkoop nu.
Je zag bij veel massa's al geen fakes meer, nu gaan er ongetwijfeld meer fakes gegooid worden (langeafstands vooral) en ik vind sloopfakes ook heel leuk :)
 
Reactiescore
2.507
Fakes zijn tenminste goedkoop nu.
Je zag bij veel massa's al geen fakes meer, nu gaan er ongetwijfeld meer fakes gegooid worden (langeafstands vooral) en ik vind sloopfakes ook heel leuk :)

Je ziet geen fakes meer omdat spelers lui zijn. Ik denk dat de minimale bevolking hier niet echt iets mee te maken heeft. Zeker niet met een toren die actief is.
 
Reactiescore
2.507
1k bevelen is al snel gedaam ;)

Agreed, maar het gebeurt te weinig. Een massa in de endgame van 2k incomings is al groot tegenwoordig. Nu zijn de werelden ook kleiner maar 2k blijft relatief weinig.
 
Reactiescore
2.507
Ik nodig je uit een keer met me of tegen me te spelen ;)
Wil jouw aanvalskunsten wel eens ziem

Geloof me dat wil je niet. Ik speel op het uithoudingsvermogen van iemand. Als je geen kwaliteit hebt moet je het met kwantiteit doen :p
 
Reactiescore
2.490
Wereld is vandaag gestart:

Pre-regs laatste 4 werelden:
W56 - 2200 - Jun '17
W57 - 1593 - Jul '17
W58 - 2127 - Okt '17
W59 - 2188 - Nov '17

Dat maakt het qua pre-reg statistieken een redelijk succesvolle wereld.

Om dan door te gaan naar W60:

W60 - 2425 - Jan '18

We zien dus dat W60 Meer pre-regs heeft dan de afgelopen 5 werelden. (W55 deed beter).

Groeten
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Om dan door te gaan naar W60:

W60 - 2425 - Jan '18

We zien dus dat W60 Meer pre-regs heeft dan de afgelopen 5 werelden. (W55 deed beter).

Groeten

Verbaast me niks. W51 en W53 zijn afgelopen. W52 ook tijdje geleden, en W55 is geen strijd meer, W56 ook meen ik.

Oftewel veel spelers die nieuw wereldje pakken ;)
 

DeletedUser69389

Guest
Om dan door te gaan naar W60:

W60 - 2425 - Jan '18

We zien dus dat W60 Meer pre-regs heeft dan de afgelopen 5 werelden. (W55 deed beter).

Groeten
Ah wat grappig. Het is weer het moment om ol je favoriete fake stats te fappen. Stats waar jij en je leidinggevende op fappen, maar die niets zeggen.

Vanuit mijn contacten kan ik inderdaad bevestigen wat de persoon boven mij meldde. Veel hebben de hoop dat met name jij wel zult luisteren naar de stem van de community voor W61. Maar zoals ik op skype ook al tegen hen zei: dat is een illusie.
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
1.367
Ik ben vel tegen kata's. Ik heb het over een mooie mix van inc, waarvan ~70% fakes zijn ;) Op dagelijkse basis tot de ander niks meer doet.

Gewoon alles faken!
Geen eens echte bij doen

En eens, kata's enkel tegen CF'ers
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan